Niin, elikkä siis ”kuuluisasta” tinderi uusi aihe tänne.
Miksi ihmeessä pitää laittaa helkutisti niitä naamakuvia eikä mitään muuta?
Siis tottakai naamakuva pitää/saa olla mut lisäksi pitäis myös nähä miltä koko kroppa näyttää, eikä pelkästään 5-15 lähikuvaa naamasta.
Ehkä kuulostaa pinnalliselta joo mut kylhä sen pitäis jo ekan 2 kuvan joukossa nähä et minkän verran on vastapuolella painoa/kokoa ja et haluaako sitä tuhlata omaa aikaa profiilit tutkimiseen lisää vai ei.
Tinder kuvien tärkeys ym
Anonyymi
2
157
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mikään ei ole ärsyttävänpää kuin se, että treffeillä onkin vastassa möhömahainen läski äijä.
- Anonyymi
Eiköhän niillä kuvilla pyritä nimenomaan pääsemään sinne treffeille asti. Ehkä aatellaan että sitte naamakkain voi hurmata toisen luonteellaan, eikä ylikilot sitte niin haittaisi. Jotkut myös käyttää vanhoja vartalokuviaan,voi toki olla että kuvittelevat peilikuvansa näyttävän yhä samalta kuin 10v aiemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6111579Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44847Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl482734Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12691- 45642
- 41604
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510- 31506
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484