Hyvää isän päivää minultakin

Mites ajattelitte juhlistaa isäänne?
96<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 96

Vanhimmat

Minä hommasin erään jutun isän vanhaan menopeliin, oli kallis, joten se saa toimia myös joululahjanakin sellainen krominen osa erääseen juttuun :D

Äänestä
  • Aloittaja

Jos on kaivattu varmasti on mieleinen .
    tyttö rupesi tekemään muffinseja juhlan kunniaksi. isi röhnötti lahja kasan alla kun veti sikeitä, oli jotenkin huvittavaa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Jos on kaivattu varmasti on mieleinen .
    tyttö rupesi tekemään muffinseja juhlan kunniaksi. isi röhnötti lahja kasan alla kun veti sikeitä, oli jotenkin huvittavaa.

Joo muffinssit ovat hyviä kyllä, jos jotin sokerisista pitää :)

Äänestä

• Ajatuksella mietitty lahja on aina paras, olipa se sitten kallis tai halpa. Varmasti saaja kiittää. :)

Äänestä

Vien kynttilän hänen haudalleen.

Äänestä
  • Aloittaja

Isä on muistamisen arvoinen.

Äänestä

• Vein kynttilät haudalle, samalla sain hyöty liikuntaa. Sopivasti ennen vesisateita ehdin 😌🚴🕯️🕯️

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Vein kynttilät haudalle, samalla sain hyöty liikuntaa. Sopivasti ennen vesisateita ehdin 😌🚴🕯️🕯️

Hienoa. Meillä on vain satanut tai siltä se tuntuu. Jatkuvasti mietin isääni nyt kun hän voi huonosti. Sairaala käyntejä paljon.

Mietin miten kestän sen.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Hienoa. Meillä on vain satanut tai siltä se tuntuu. Jatkuvasti mietin isääni nyt kun hän voi huonosti. Sairaala käyntejä paljon.

Mietin miten kestän sen.

Katsoin aamulla sääennusteita ja siellä näytti kl.12- 14 välillä olevan taukoa. Alkoi lopulta onneksi reilu puol tuntia myöhemmin sateet. Läheisen kuolema on kova paikka, vielä jos isäsi on ollut sinulle mieleinen. En halua pelotella asialla, kannattaa puhua isäsi kanssa asioista vielä, kun se on mahdollista sinulle.

Minulla ei ollut niin mieleinen isä, silti tuli useammat kyyneleet vuodatettua. Tuntui vaan niin lopulliselta, et jokin on ikuisesti poissa jatkossa. Kaiken vastoinkäymisen yli pääsee lopulta, sen se opetti itselle, vaikka paljon puhumatta jäi asioita.

Äänestä

• On vähän kaukana se hauta joten en vie. Eikä minuakaan muistettu - lapsi oli näkyvillä viimeksi noin 15 v sitten. Mielisairaalassa.

Äänestä

Naiset ostaa lahjoja lapsensa jännäisälle. Tänäänkin monessa kodissa turpaan saanut nainen palkitsee sen jännäisän.

Äänestä

toivon että äitini antaa isälleni seksiä

Äänestä
  • Joku hyvä kuuma keitto, ruoka juttu jos ei muuta keksi, kuin seksi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Joku hyvä kuuma keitto, ruoka juttu jos ei muuta keksi, kuin seksi.

mutta seksi on paras lahja kumpikin tyydyttää toisensa ja kivempi mennä kylään kun isä ja äiti on rentoutuneita ja onnellisia ja kun lähtee niin tietää uusiksi ottavat

Äänestä

Kiitos.

Omalle isälle soittelin ja kerroin onnittelut. Meillä on asumukset sen verran kaukana toisistaan että ei tule käytyä mutta eiköhän tuo saavu taas jouluna tänne.

Äänestä
  • Aloittaja

Tässä isäni jo soitteli että on liukasta ja varoitteli.

Äänestä

En ole nähny isää 30 vuoteen. Tiedän et se asuu 100 km päässä mutta en ole nähnyt.

Äänestä
  • Aloittaja

Vähän sama miehellä ettei ole 17 vuoteen ainakaan ollut yhteydessä isäänsä.

Äänestä

Isä on haudassa. Kuoli muuten tasan viikkoa ennen isänpäivää, tosin vuosia sitten.

Äänestä
  • Aloittaja

Olen pahoillani.

Äänestä

• Aloittaja

Miten menhtyi?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Miten menhtyi?

Hän kaatui ja mursi kallonsa. Oli vasta 69v, mutta jotain outoja ongelmia kyllä oli ollut, mutta ne jäi nyt sitten tutkimatta.

Äänestä

• Aloittaja

Wwuwuw kirjoitti:

Hän kaatui ja mursi kallonsa. Oli vasta 69v, mutta jotain outoja ongelmia kyllä oli ollut, mutta ne jäi nyt sitten tutkimatta.

Voi ei. Se on ollut nopea, mihin ei osaa edes varautua. se on tosi tuskallista omaisille.
    Suren nyt todella paljon, miten olet voinut?

Äänestä

• Otan osaa. Et ole ainoa, jonka isä on siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Äänestä

Mulla on myös isä haudassa. Kuoli 4 vuotta sitten isänpäiväviikolla kotonaan sairaskohtaukseen.. Kuolinpäiväksi laitettiin isänpäivä sinä vuonna koska silloin löytyi. Yritin soittaa isänpäivänä aamulla enkä saanut yhteyttä ja siitä alkoi tapahtumaketju, jota en liiemmin haluaisi muistella mutta väkisin tulee mieleen. Se oli varmaan elämäni kamalin päivä. Harmittaa, että en soittanut muutamaa päivää aiemmin.

-pt-

Äänestä
  • Aloittaja

Isänpäivä taitaa olla myös surun päiväkin. Isänikin on joka vuosi sairaampi ja tahtoisin parantaa mutta en tiedä miten. Hänellä on ruokavalio ja kaikki muuttunut.

Äänestä

Oma isäni nukkui pois 7 vuotta sitten. Sivupöydälle sytytin kynttilän isääni muistellen.

Äänestä
  • Aloittaja

Ihana ele muistella läheisiä liekillä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Ihana ele muistella läheisiä liekillä.

Kyllä vaan. Muutenkin tykkään poltella kynttilöitä, varsinkin tähän aikaan vuodesta, ne luo tunnelmaa.

Miten teillä juhlistetaan isänpäivää?

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Kyllä vaan. Muutenkin tykkään poltella kynttilöitä, varsinkin tähän aikaan vuodesta, ne luo tunnelmaa.

Miten teillä juhlistetaan isänpäivää?

Ei ihmeellisyyksiä kuin lahjoja ja pappaa käydään katsomassa jos päästää .

Nyt vaan siivoan rästejä koko hyllyä on tuhoamassa.😁
    Joka puhuttu kesästä asti. Viikolla ei kerkeä perehtyy tämmöisiin.

Äänestä

• Minunkin isä kuoli vuosia sitten. Kävimme eilen illalla haudalla viemässä kynttilän. Hautausmaa oli kaunis ja hiljainen. Moni menee varmaan tänään haudoille ja siellä on enemmän ruuhkaa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Ei ihmeellisyyksiä kuin lahjoja ja pappaa käydään katsomassa jos päästää .

Nyt vaan siivoan rästejä koko hyllyä on tuhoamassa.😁
    Joka puhuttu kesästä asti. Viikolla ei kerkeä perehtyy tämmöisiin.

Sinulla on mukavia ja tehokkaita sunnuntain suunnitelmia. Iloa siivoukseen. :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minunkin isä kuoli vuosia sitten. Kävimme eilen illalla haudalla viemässä kynttilän. Hautausmaa oli kaunis ja hiljainen. Moni menee varmaan tänään haudoille ja siellä on enemmän ruuhkaa.

Kaunis ele käydä haudoilla. Valitettavasti itse en pääse haudalle, joten tuo lepattava kynttilä tuossa vieressä symboloi vähän samaa asiaa.
    Varmasti illalla hautasmailla on kaunis kynttilämeri.

Äänestä

• tosi.typy kirjoitti:

Kaunis ele käydä haudoilla. Valitettavasti itse en pääse haudalle, joten tuo lepattava kynttilä tuossa vieressä symboloi vähän samaa asiaa.
    Varmasti illalla hautasmailla on kaunis kynttilämeri.

Kyllä. Luulen, että viikko sitten pyhäinpäivänä on ollut todella kaunista, kun monella haudalla on palanut kynttilöitä. Hautausmaat on kyllä kauniita ihan kaikkina vuodenaikoina.

Äänestä

• Ihana idea.

Voi helv..tää ketju tuo ikäviä muistoja pintaan..ääh.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Luulen, että viikko sitten pyhäinpäivänä on ollut todella kaunista, kun monella haudalla on palanut kynttilöitä. Hautausmaat on kyllä kauniita ihan kaikkina vuodenaikoina.

Totta. Itse käyn vaan tosi harvoin, mutta olet oikeassa, kauniita ne ovat.

Äänestä

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihana idea.

Voi helv..tää ketju tuo ikäviä muistoja pintaan..ääh.

Ovatko muistosi todella ikäviä, vai ikävöiviä? Noh, elämä on tällaista vuoristorataa, iloja ja suruja moneen suuntaan.

Äänestä

• tosi.typy kirjoitti:

Ovatko muistosi todella ikäviä, vai ikävöiviä? Noh, elämä on tällaista vuoristorataa, iloja ja suruja moneen suuntaan.

Ikäviä. Liittyen siihen itse kuolemaan..monta juttua.

Ei mulla faijaa silleen ikävä ole.

Äänestä

• Wwuwuw kirjoitti:

Ikäviä. Liittyen siihen itse kuolemaan..monta juttua.

Ei mulla faijaa silleen ikävä ole.

Oolrait! Tajusin kipupisteen, mutta en tietenkään väitä tuntevani sinun kokemustasi.

Kuolema ja sen käsittely on itselle ollut aina hyvin vaikeaa ja ristiritast. Kuolema, kuoleminen, se lopullinen ja peruuttamaton tilanne, on minulle pelottava asia. Siksi en kovin mielelläni edes keskustele siitä.
    En vieläkään (jopa tässä aikuisiässä) halua madaltaa suojamuuriani ja käsittellä koko aihetta, enkä sekä kaikkea, mitä kuolema kokonaisuudessaan pitää sisällään.

Tänään, isänpäivänä, kävin heken mietiskelemässä asioita, mutta en antanut ajatusten karata liian syvälle tähän teeman. Sellainen "sukeltaminen" ei tee hyvää mielelle ja tunnemaailmalle.

Äänestä

• tosi.typy kirjoitti:

Oolrait! Tajusin kipupisteen, mutta en tietenkään väitä tuntevani sinun kokemustasi.

Kuolema ja sen käsittely on itselle ollut aina hyvin vaikeaa ja ristiritast. Kuolema, kuoleminen, se lopullinen ja peruuttamaton tilanne, on minulle pelottava asia. Siksi en kovin mielelläni edes keskustele siitä.
    En vieläkään (jopa tässä aikuisiässä) halua madaltaa suojamuuriani ja käsittellä koko aihetta, enkä sekä kaikkea, mitä kuolema kokonaisuudessaan pitää sisällään.

Tänään, isänpäivänä, kävin heken mietiskelemässä asioita, mutta en antanut ajatusten karata liian syvälle tähän teeman. Sellainen "sukeltaminen" ei tee hyvää mielelle ja tunnemaailmalle.

Sorry kaikki kirrrootusvihreet! Näppistelin taas liian nopeasti, enkä tuttuun tapaani oikolue tekstejäni. :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kävin viime viikon lauantaina sytyttämässä kynttilät vanhempien haudalle. Nyt olen sen verran kaukana, että en pääse isälle viemään. Laitoin kotonani kynttilän palamaan ihan muuten vaan. Isäni ei tykännyt, että kynttilöitä poltetaan koska ne voi sytyttää tulipalon 🙄.

Isä olisi varmaan ihmeissään, että olen onnistunut jo 4 vuoden ajan pitämään hänen talonsa ns. kasassa enkä ole jättänyt ulko-ovea auki tms. mistä hän aina ylivarovaisena ihmisenä huomautteli.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kävin viime viikon lauantaina sytyttämässä kynttilät vanhempien haudalle. Nyt olen sen verran kaukana, että en pääse isälle viemään. Laitoin kotonani kynttilän palamaan ihan muuten vaan. Isäni ei tykännyt, että kynttilöitä poltetaan koska ne voi sytyttää tulipalon 🙄.

Isä olisi varmaan ihmeissään, että olen onnistunut jo 4 vuoden ajan pitämään hänen talonsa ns. kasassa enkä ole jättänyt ulko-ovea auki tms. mistä hän aina ylivarovaisena ihmisenä huomautteli.

-pihallatipunen-

Äänestä

• tosi.typy kirjoitti:

Päinvastoin. Jos ei uskalla sukeltaa, ei myöskään koskaan pääse pinnalle.

-flowersreally-

Äänestä

Kiitos.

Sain tänään aamulla perinteikkäästi aamupalan pöytään ja kortit tietty js lahjaksi kirja.

Tuossa pojan kaa tuusattiin pihalla aamupäivästä. Syötiin ja nyt pikkunokkaset päälle ja kahvit, sit takaisin ulos, jos ei satais vettä enää....

Sit illasta säbää.... ei huono.

Äänestä
  • Aloittaja

Mahtavia lapsia kun tekivät aamupalasikin.
    Minä tässä nyt nukutin vauvan ja alan taas siivoileen rästejä pois.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Mahtavia lapsia kun tekivät aamupalasikin.
    Minä tässä nyt nukutin vauvan ja alan taas siivoileen rästejä pois.

Joo. No oikeastaan poitsu teki sen...
    Tyttö oli mummon ja ukin luona yötä, kun sen tätikin oli siellä.

Mutta kyllä kelpaa... mukavia teinejähän nämä. Touhuavat apuna jo kummasti.

Äänestä

• Hyvää isänpäivää myös tennissukkamiehelle! ;)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää isänpäivää myös tennissukkamiehelle! ;)

Kiitos.

Nyt onkin muuten monta paria Cat-merkkisiä tennissukkia. On jämäkkiä ja vielä valkoisia. 😬☝️

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Kiitos.

Nyt onkin muuten monta paria Cat-merkkisiä tennissukkia. On jämäkkiä ja vielä valkoisia. 😬☝️

Mies, joka ei tennissukistaan luovu! Minun täytyy tunnustaa, että minullakin on mustia Puma-nilkkasukkia. Käy lenkkareiden kanssa kesällä.
    https://www.boozt.com/fi/fi/puma-underwear/puma-unisex-quarter-plain-3p_20058529/20058530?utm_source=google&utm_medium=feed&utm_content=fi&utm_campaign=productsearch&gclid=EAIaIQobChMInIrm9s_f5QIVRbYYCh3tFgcDEAYYASABEgIYhPD_BwE

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mies, joka ei tennissukistaan luovu! Minun täytyy tunnustaa, että minullakin on mustia Puma-nilkkasukkia. Käy lenkkareiden kanssa kesällä.
    https://www.boozt.com/fi/fi/puma-underwear/puma-unisex-quarter-plain-3p_20058529/20058530?utm_source=google&utm_medium=feed&utm_content=fi&utm_campaign=productsearch&gclid=EAIaIQobChMInIrm9s_f5QIVRbYYCh3tFgcDEAYYASABEgIYhPD_BwE

No jopas on kivoja aukkia, vaikka onkin vääränvärisiä! 😝

Tjaahas... mä taijsn lähtee hupittamaan loput polttopuut kärristä liiteriin.
    Se on moro, sano kalamies, kun uppos avantoon! 😁☝️

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Meilläkin on Cat sukkia, kaikki mustia. Jokaikinen pari.

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Meilläkin on Cat sukkia, kaikki mustia. Jokaikinen pari.

No niin onki, mutt ne ei näytä tennissukille. Ja niissä lukee mustalla myös se Cat varressa, ne on nk. pikkusukkia daah.... 😜

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

No niin onki, mutt ne ei näytä tennissukille. Ja niissä lukee mustalla myös se Cat varressa, ne on nk. pikkusukkia daah.... 😜

Pukusukkia Helmiina, pukusukkia. 😀

Äänestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Pukusukkia Helmiina, pukusukkia. 😀

No whatevöör! Sukka ku sukka 🧦.. 😌

Äänestä

• Aloittaja

Disse kirjoitti:

Itsekin ostan vain mustia sukkia miehelle 😄
    Oot todella ahkera, kuivatpuut on hyvä suojaan pistään niin lämmittää hyvin talvella, eikä ole sit homeessa.

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

No whatevöör! Sukka ku sukka 🧦.. 😌

Joo, no mun sukat oltava nimenomaan valkoisia tennissukkia. En tiedä mikä siinä on, mutta mustat hiostaa enemmän? 🤔
    On joitain ohuempia ollut, mutta sitten ne ei kestä kohillaan ja valuu makkaralle jalassa.

Liian kova vauhti. Ei kestä sukatkaan jalassa! 😜😂😂😂

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Joo, no mun sukat oltava nimenomaan valkoisia tennissukkia. En tiedä mikä siinä on, mutta mustat hiostaa enemmän? 🤔
    On joitain ohuempia ollut, mutta sitten ne ei kestä kohillaan ja valuu makkaralle jalassa.

Liian kova vauhti. Ei kestä sukatkaan jalassa! 😜😂😂😂

Elä nyt, ei kai se väri vaikuta ko matsku? 🤣

Isäntä istuukin suurimman osan vuorokautta, niin sillä pysyy sukst hyvin jaloissa. Pyrstötyyny sille tarttis hankkia.. 😜

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Itsekin ostan vain mustia sukkia miehelle 😄
    Oot todella ahkera, kuivatpuut on hyvä suojaan pistään niin lämmittää hyvin talvella, eikä ole sit homeessa.

No mulle oltava valkoiset. 😃☝️

No nyt on puuta liiterissä! 6-7 mottia löytyy koivu/leppää pääosin. Voi saunaa lämmittää reippaasti ja pönttöuuneja myös.

Viime talvena ei tullut hirmuisesti hellaa lämmitettyä, mutta silläkin vähentäis pelletinkulutusta kyllä.... vaikka aika halpaa evästä sekin on...200€ /tonni...

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

Elä nyt, ei kai se väri vaikuta ko matsku? 🤣

Isäntä istuukin suurimman osan vuorokautta, niin sillä pysyy sukst hyvin jaloissa. Pyrstötyyny sille tarttis hankkia.. 😜

No mä tiedän, mutta silti mulla on sellainen käsitys, enkä edes kokeile mustia sukkia....

Mut enpähän oo mustasukkainen sit. 😁☝️

Äänestä

• Disse kirjoitti:

No mä tiedän, mutta silti mulla on sellainen käsitys, enkä edes kokeile mustia sukkia....

Mut enpähän oo mustasukkainen sit. 😁☝️

Mustia tennissukkiakaan? Valkoset on miehillä aina lopulta harmaat. 🤣

Nojuu, isäntä kuulemma tykkää että kun käden työntää kaappiin ja nykäsee sukat sieltä pilkkopimeessä käpälään, niin aina löytyy sopiva pari. Kauheen tarkka et kaikki on simppelisti aina käypää. Ei tartte ettiä eikä sovitella eikä niputtaa pareiksi. Tiiä sitten..

Paitojakin ostaa nipun hyvää settiä mistä pitää ja samoin alkkareita. Ei mitään muuta kelpuuta kaappiinsa, kun yhenlaista mikä on hyväks havaittu.

Hänellä on vain 1 matala hyllynväli vaatteita, kaikki koka sesongin yhdellä hyllyllä. 😃

Mites kärri kulki?

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

Nojuu, isäntä kuulemma tykkää että kun käden työntää kaappiin ja nykäsee sukat sieltä pilkkopimeessä käpälään, niin aina löytyy sopiva pari. Kauheen tarkka et kaikki on simppelisti aina käypää. Ei tartte ettiä eikä sovitella eikä niputtaa pareiksi. Tiiä sitten..

Paitojakin ostaa nipun hyvää settiä mistä pitää ja samoin alkkareita. Ei mitään muuta kelpuuta kaappiinsa, kun yhenlaista mikä on hyväks havaittu.

Hänellä on vain 1 matala hyllynväli vaatteita, kaikki koka sesongin yhdellä hyllyllä. 😃

Mites kärri kulki?

Koka on tiettykin joka.🙄😂

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

Mites kärri kulki?

Joo. Miesten vaatetus ei voi/saa olla rakettitiedettä! 😜👌

Hyvin toimi. Tyhjänä tule nätisti perässä ja näköjään kärsii noin 700 kg lastata kyytiin ja vielä toimii hyvin. 😃👌

Oli vielä hiton liukas tie maalta tänne, mutta hienosti luikersi perässä.

Mutta nyt tää lähtööpi muuten sählyämmään. Käyn 1,5 tuntia mättämässä jätkiä nilikoille. 😃💪

Äänestä

• Aloittaja

Disse kirjoitti:

No mulle oltava valkoiset. 😃☝️

No nyt on puuta liiterissä! 6-7 mottia löytyy koivu/leppää pääosin. Voi saunaa lämmittää reippaasti ja pönttöuuneja myös.

Viime talvena ei tullut hirmuisesti hellaa lämmitettyä, mutta silläkin vähentäis pelletinkulutusta kyllä.... vaikka aika halpaa evästä sekin on...200€ /tonni...

Pitää sitä joku pitää valkoisiakin muuten olisi vain mustia saatavana todennäköisesti pidät vaatteetkin vaaleina.

Kyllä sillä puulla lämmitetty on aina niin juhlavaa ja tuoksutkin on niin erinomainen ja se ihana nihkeys kun ottaa kunnolla jumpat saunanlauteilla on se tunnelmakin ihan eri pusertuna toiseen.

Kuulemma vain tyttöjä saa tehtyä saunassa mutta ei ole kokemusta asiasta. Ei kaikki tykkää kuin toi isäntäkään saunassa jumppailla mutta kannattaa kokeilla, Jos vähänkään kuulostaa houkuttavalle edes vain kokemuksen vuoksi.

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Joo. Miesten vaatetus ei voi/saa olla rakettitiedettä! 😜👌

Hyvin toimi. Tyhjänä tule nätisti perässä ja näköjään kärsii noin 700 kg lastata kyytiin ja vielä toimii hyvin. 😃👌

Oli vielä hiton liukas tie maalta tänne, mutta hienosti luikersi perässä.

Mutta nyt tää lähtööpi muuten sählyämmään. Käyn 1,5 tuntia mättämässä jätkiä nilikoille. 😃💪

Mainiota! Tuli vankka kärri. 😃 👍

Nyt toivotan öitä.

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

Mainiota! Tuli vankka kärri. 😃 👍

Nyt toivotan öitä.

Jess, niin tuli. 😁👌

Mä katon kulttileffan kahdeksankytluvulta.... niilin jalokivi. 😃

Sit nukkuu. Huomenna käyn kelkasta mitat ja aloitan reen valmistusta. 😊

Öitä ja touhukasta viikkoa. 😊

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Jess, niin tuli. 😁👌

Mä katon kulttileffan kahdeksankytluvulta.... niilin jalokivi. 😃

Sit nukkuu. Huomenna käyn kelkasta mitat ja aloitan reen valmistusta. 😊

Öitä ja touhukasta viikkoa. 😊

Jaksoitko katsoa elokuvan? Lahjarekihän se oli...? 🤪 😜

Touhukasta kyllä, epämukava viikko... En tykkää yhtään tästä työalueesta, mutta pakko vaan kestää. 😩

Äänestä

• Helmiina kirjoitti:

Jaksoitko katsoa elokuvan? Lahjarekihän se oli...? 🤪 😜

Touhukasta kyllä, epämukava viikko... En tykkää yhtään tästä työalueesta, mutta pakko vaan kestää. 😩

Minkä leffan?😳

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Minkä leffan?😳

Eli kultti jäi väliin. 😛

Äänestä

Syömässä käytiin jo eilen. Ajatus on tärkein, ei niinkään juhla.

Äänestä

Soittelin sille ja se vaikutti olevan vielä hengissä. Ei ole noilla vuosilla mikään itsestäänselvyys. Otetaan tänään iltamyssyt, molemmat omissa osoitteissaan. Välimatkaa on vähän liikaa lähteä pelkän isänpäivän takia morjestamaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Olen täysin samaa mieltä Thymallus jumalaiseni.

Äänestä

• Juu, ei sauna oikein houkuttele jumppailuun. Liian kuuma mesta, mutta suihku on jees.... tai sit amme. Se on kova paikka kosketella toista vaikka mistä. 😊

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Juu, ei sauna oikein houkuttele jumppailuun. Liian kuuma mesta, mutta suihku on jees.... tai sit amme. Se on kova paikka kosketella toista vaikka mistä. 😊

Öö, mistähän nyt on kysymys? En nyt välttämättä halua miestä kosketella suihkussa tai ammeessakaan. Tietysti, jos ootkin nainen, niin asiahan on eriluontoinen.

Äänestä

• Thymallus kirjoitti:

Öö, mistähän nyt on kysymys? En nyt välttämättä halua miestä kosketella suihkussa tai ammeessakaan. Tietysti, jos ootkin nainen, niin asiahan on eriluontoinen.

Rauha vaan.... joko oon vastannut väärälle, tai sitten sinä luit väärälle ihmiselle tarkoitetun viestin. Kiitos kuuluu Allerin näppärille uudistuksille....

Mun viesti oli Valtakunnalle tarkoitettu...

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Rauha vaan.... joko oon vastannut väärälle, tai sitten sinä luit väärälle ihmiselle tarkoitetun viestin. Kiitos kuuluu Allerin näppärille uudistuksille....

Mun viesti oli Valtakunnalle tarkoitettu...

Äläs nyt ala pakittelemaan :) Meistä muista palstalaisista on vaan hienoa kun viimeinki alat tulemaan ulos kaapista ja me kaikki nykyeurooppalaiseen kulttuuriin jo tottuneet palstalaiset tuetaan sua noissa pyrkimyksissä vaikkei heteroina samaan ammeeseen hypättäisikään :)

Äänestä

• Harmaaritari kirjoitti:

Äläs nyt ala pakittelemaan :) Meistä muista palstalaisista on vaan hienoa kun viimeinki alat tulemaan ulos kaapista ja me kaikki nykyeurooppalaiseen kulttuuriin jo tottuneet palstalaiset tuetaan sua noissa pyrkimyksissä vaikkei heteroina samaan ammeeseen hypättäisikään :)

Joo. Ei oo pakittelut mun juttu, kyllä mä mieluusti miehen kanssa touhuilisin vaikka mitä, jos se kiihottaisi minua seksuaalisesti. 😬👌

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Joo. Ei oo pakittelut mun juttu, kyllä mä mieluusti miehen kanssa touhuilisin vaikka mitä, jos se kiihottaisi minua seksuaalisesti. 😬👌

Noo, jos ei thymallus lämmennyt niin ehkä joku muu lämpenee. Muistaakseni pertti joskus kirjoitteli vauhdikkaasta poikien mökkiviikonlopusta. Kunhan taas näkyilee palstalla kannattaa sun ehkä yrittää :)

Äänestä

Noo, jos ei thymallus lämmennyt niin ehkä joku muu lämpenee. Muistaakseni pertti joskus kirjoitteli vauhdikkaasta poikien mökkiviikonlopusta. Kunhan taas näkyilee palstalla kannattaa sun ehkä yrittää :)

No sinähän tunnut olevan sopivasti innostunut kyllä, mutta täytyy oikeasti pahoitella, että minua ei miehet seksuaalisesti kiinnosta. 😊
    Mutta ehkä löydät jostain muualta innokkaampaa vastaanottoa. 😃👌
    Pertin ksnssahan teillä dujuu sellainen asiallinen maskuliininen jämäkkä puhe, että saattaisi löytyä Pertsan kanssa muitakin yhteisiä juttua. 😁

Äänestä

• Aloittaja

Disse kirjoitti:

Juu, ei sauna oikein houkuttele jumppailuun. Liian kuuma mesta, mutta suihku on jees.... tai sit amme. Se on kova paikka kosketella toista vaikka mistä. 😊

Ammeesta oon monesti itsekin haaveillut.🥰

Sauna on sellainen missä se verikin kiertää joten se on minusta parhaimmat palat ollut istua sylissä. Kumminkin se tunnelmakin sopii niin minun iholle. Ukkoseni ei ole siten vain kokenut hyvänä. Minusta se on parhain paikka tehdä ehkä edes loppuun joskus vielä.

Nuoruudessa saunassa keskityin kehooni niin usein joten koen sen kuin aarteeksi joten usein se on kiehdonnut.

Äänestä

• Disse kirjoitti:

No sinähän tunnut olevan sopivasti innostunut kyllä, mutta täytyy oikeasti pahoitella, että minua ei miehet seksuaalisesti kiinnosta. 😊
    Mutta ehkä löydät jostain muualta innokkaampaa vastaanottoa. 😃👌
    Pertin ksnssahan teillä dujuu sellainen asiallinen maskuliininen jämäkkä puhe, että saattaisi löytyä Pertsan kanssa muitakin yhteisiä juttua. 😁

No tokihan minä nyt kavereita koetan tukea ja rohkaista, vaikka itse kannatankin 50-lukulaistyyppistä heteromeininkiä ei se ole keneltäkään pois jos te pertsan kanssa alatte murtamaan ahtaita sukupuolisuuden kahleita 2000-lukulaisempaan suuntaan, peukut sille :)

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Ammeesta oon monesti itsekin haaveillut.🥰

Sauna on sellainen missä se verikin kiertää joten se on minusta parhaimmat palat ollut istua sylissä. Kumminkin se tunnelmakin sopii niin minun iholle. Ukkoseni ei ole siten vain kokenut hyvänä. Minusta se on parhain paikka tehdä ehkä edes loppuun joskus vielä.

Nuoruudessa saunassa keskityin kehooni niin usein joten koen sen kuin aarteeksi joten usein se on kiehdonnut.

Mä oon jotenkin huomannut, että naiset suureltaosin tykkää tosi lämpimästä ja heillä on usein kylmä. No mulla ei...
    mulla on harvoin kylmä, kuuma kylläkin. 😬

Äänestä

No tokihan minä nyt kavereita koetan tukea ja rohkaista, vaikka itse kannatankin 50-lukulaistyyppistä heteromeininkiä ei se ole keneltäkään pois jos te pertsan kanssa alatte murtamaan ahtaita sukupuolisuuden kahleita 2000-lukulaisempaan suuntaan, peukut sille :)

Niin, se voikin olla, että sinusta kun kaikista tunteista ja muista ei voi ääneen puhella, että sinulla onkin siellä se padottu halu olla miehen kanssa... ilmsnkos pidätkin nykynaista vastenmielisenä! 😬☝️

Äänestä

Niin ja taatusti annan sulle tukeni, olethan pitkäaiksinen palstakamu! 😃👌

Ehkä et kiukkuilisi niin, kun vspauttaisit todellisen luontosi? 😬☝️

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Niin, se voikin olla, että sinusta kun kaikista tunteista ja muista ei voi ääneen puhella, että sinulla onkin siellä se padottu halu olla miehen kanssa... ilmsnkos pidätkin nykynaista vastenmielisenä! 😬☝️

Niin no kun minä juurikin innostun naisellisuudesta niin sikshän mulla on se kaipuu parempiin aikoihin, sinua kun taas ei tunnu häiritsevän 2000-luvun naisten miehekkyys naisissakaan niin eihän iso loikka ole siitä viehättyä ihan miehissäkin, onnea kovasti vaan toivottelen :)

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Niin ja taatusti annan sulle tukeni, olethan pitkäaiksinen palstakamu! 😃👌

Ehkä et kiukkuilisi niin, kun vspauttaisit todellisen luontosi? 😬☝️

Enhän minä kiukkuile :) nytkin palstakamulle toivottelen vaan vilpittömästi onnea kaapista ulostuloon :)

Äänestä

Niin no kun minä juurikin innostun naisellisuudesta niin sikshän mulla on se kaipuu parempiin aikoihin, sinua kun taas ei tunnu häiritsevän 2000-luvun naisten miehekkyys naisissakaan niin eihän iso loikka ole siitä viehättyä ihan miehissäkin, onnea kovasti vaan toivottelen :)

Naisellisuus onkin muutakin kuin vaan pinnallinen ulkomuoto.

Ehkä sulla voi olla vielä paljon käymättä itses kanssa. 🤔

Mutta tästä se Harmis lähtee, kokeiluista.... anna vaan tulla kaikki ulos. 😁 Ei tarvitse pelätä, kaikki sua täällä tsemppaa. Vai eikö muka? 😃👌

Äänestä

Enhän minä kiukkuile :) nytkin palstakamulle toivottelen vaan vilpittömästi onnea kaapista ulostuloon :)

Joo, ja minusta sekin on tosi hienoa, että olet vilpittömän iloinen, mutta niinkuin jo sanoin, että joudun tuottamaan pettymyksen tässä tapauksessa. 😃

Mutta jatka toki kyselyä, ehkä voi olla onnellinen jonkun toisen palstalaisen kaapistatulemisesta, kannattaa kokeilla sitä Pertsaa, sehän lähetteli niitä pyllykuviakin. 😁

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Naisellisuus onkin muutakin kuin vaan pinnallinen ulkomuoto.

Ehkä sulla voi olla vielä paljon käymättä itses kanssa. 🤔

Mutta tästä se Harmis lähtee, kokeiluista.... anna vaan tulla kaikki ulos. 😁 Ei tarvitse pelätä, kaikki sua täällä tsemppaa. Vai eikö muka? 😃👌

Nimenomaan noin, onhan siitä täällä usein väännettykin :) Minusta kun naisellisia olivat viehättävät, hillitysti käyttäytyvät ja naisellisesti pukeutuneet 50-luvun neitokaiset niin en oikein viehäty edes 2000-lukulaistyypin naisistakaan jotka on imeneet miehekkäitä piirteitä ja käyttäytymismalleja itseensä. Sullehan näiden 2000-luvun neitokaisten ronskit puheet ja käytöstavat ei ole ongelma, julkiset piereskelyt sun muut niin sulla on jo valmiiksi tosi lyhyt matka miehekkääseen suhteeseen pertsan kanssa :D Peukutan ja jannustan täpöllä :)

Äänestä

Nimenomaan noin, onhan siitä täällä usein väännettykin :) Minusta kun naisellisia olivat viehättävät, hillitysti käyttäytyvät ja naisellisesti pukeutuneet 50-luvun neitokaiset niin en oikein viehäty edes 2000-lukulaistyypin naisistakaan jotka on imeneet miehekkäitä piirteitä ja käyttäytymismalleja itseensä. Sullehan näiden 2000-luvun neitokaisten ronskit puheet ja käytöstavat ei ole ongelma, julkiset piereskelyt sun muut niin sulla on jo valmiiksi tosi lyhyt matka miehekkääseen suhteeseen pertsan kanssa :D Peukutan ja jannustan täpöllä :)

No sinulla onkin varsin jännät mielipiteet naisen snatomiasta. Kakkosella eivät käy, eivätkä piereksi varsinkaan. 😂
    Se siinä voi olla, miksi naisen biologia ei sua oikeastaan kiinnosta....

Katsoppas kun rupeaa aukeamaan.... Vitsi kun ois vaikka joku nainen39 vee, se voisi tietää miten nämä tälläiset lähteäö purkautumaan.... tai joku Setan tyyppi... Linukkakin vois tietäää, kun sekin tykkää molemmista. 😬👌

Äänestä

• Disse kirjoitti:

No sinulla onkin varsin jännät mielipiteet naisen snatomiasta. Kakkosella eivät käy, eivätkä piereksi varsinkaan. 😂
    Se siinä voi olla, miksi naisen biologia ei sua oikeastaan kiinnosta....

Katsoppas kun rupeaa aukeamaan.... Vitsi kun ois vaikka joku nainen39 vee, se voisi tietää miten nämä tälläiset lähteäö purkautumaan.... tai joku Setan tyyppi... Linukkakin vois tietäää, kun sekin tykkää molemmista. 😬👌

Eivät tietenkään hienot naiset niin tee julkisesti :)

Sinua kun ei tuollaiset tunnu häiritsevän joku nallekarhupertti olisi oiva kumppani sulle, yhteisen halkoaherruksen jälkeen lämmittäisitte saunan ja senm päälle pulahtisitte ammeeseen piereskelemään, oi onnea :)

Äänestä

Eivät tietenkään hienot naiset niin tee julkisesti :)

Sinua kun ei tuollaiset tunnu häiritsevän joku nallekarhupertti olisi oiva kumppani sulle, yhteisen halkoaherruksen jälkeen lämmittäisitte saunan ja senm päälle pulahtisitte ammeeseen piereskelemään, oi onnea :)

Niin, ei monet nsiset teekään siitä numeroa, piereskellä voi vaikka vessassa veden loristessa.

On sinulla nyt kova vimma saada minut kiinnostumaan miehistä. 😂
    Kokeile katsoa vaikka pornosivuilta homoseksiä, jos se helpottaisi? 🤔
    Ja luultavasti siellä löytyy jotain pierufetissiinkin....😬

Äänestä

• Disse kirjoitti:

Niin, ei monet nsiset teekään siitä numeroa, piereskellä voi vaikka vessassa veden loristessa.

On sinulla nyt kova vimma saada minut kiinnostumaan miehistä. 😂
    Kokeile katsoa vaikka pornosivuilta homoseksiä, jos se helpottaisi? 🤔
    Ja luultavasti siellä löytyy jotain pierufetissiinkin....😬

Ei nyt niin vimma mutta tahdoin vaan tehdä tiettäväksi että hyväksyn kamraatin kaapistatulon täysin :) Sullahan selvästikin on vetoa kun pertsan pymppykuvatkin muistit, minä olin unohtanut jo koko asian :D

Äänestä

Ei nyt niin vimma mutta tahdoin vaan tehdä tiettäväksi että hyväksyn kamraatin kaapistatulon täysin :) Sullahan selvästikin on vetoa kun pertsan pymppykuvatkin muistit, minä olin unohtanut jo koko asian :D

Niin, no minä kyllä olen tässä elämäni aikana ihan testaillut yhtä sun toista asiaa, ettei minulle olisi mikään ongelma olla homo- tai biseksuaali, mutta jos haluat jutella lisää asiasta, niin mikä ettei.... demiseksuaalisuutta kyllä olen itsessäni miettinyt, että jos haluat lisää jutella siitä, niin mikä ettei. 😁

Äänestä

Vietin päivän alkutunnit HopLopissa juosten ja telmien 4-vuotiaan kanssa. Nopeita nuo tuon ikäiset jo ovat paikan sokkeloissa. Paita selästä märkänä tunsin isyyden autiuden kun näin pienen kasvoista loistavan mielihyvän.
Tyttö oli tehnyt päiväkodissa kortin, teki uuden kotona, kaksikin.
Tein ruokaa, syötiin ja leikittiin mielikuvitusleikkejä, laulettiin lastenlauluja.
Mentiin kauppaan ja puristeltiin rumia tonttufiguureita nenistä ja tuumailtiin miten ne tontut ovat kiireisiä kun eivät kerkee ajelemaan takkuisia partojansa. Joululahjoja katseltiin myös ja tyttö olisi jo nyt halunnut suklaisen Kinder Joulupukin. Sanoin et Joulupukki voi tuoda tuollaisen sitten Jouluna, hän totesi ettei täysin luota Joulupukkiin joten hän haluaisi sen tuon vuoksi nyt. Tultiin samaan päätelmään, ei ole aina Joulupukkiin luottamista, vanha ja hajamielinen kun se on.

AsianVierestä

Äänestä
  • Aloittaja

Sinä olet aina parasta isi ainesta, mitä kuulen.
    Olisit kyllä monen hedelmällisen naisen suosikki nami.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Mites ajattelitte juhlistaa isäänne?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu