Onko riski lähteä risteilylle tuntemattoman kanssa?

Anonyymi

Olemme kaverin kanssa lähdössä parin viikon päästä Tukholmaan ja mukaan tulee myös hänen kaverinsa. Kyseistä henkilöä en ole koskaan tavannut eli tavataan nyt ensimmäistä kertaa laivalla. Meillä on yhteinen hytti, kaikki ollaan naisia. Oletteko koskaan tavannut kaverinne kaverin vasta laivalla? En ehdi tutustumaan tähän ihmiseen ennen risteilyä, koska kaverini asuu kauempana. Kaverin kertoman mukaan hän on kuitenkin rauhallinen ihminen ja hauskaa seuraa. Pystynkö luottamaan? Toivottavasti ei tarvitse pelätä, että tulisin ryöstetyksi nukkuessani hytissä :(

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lol opettele nukkumaan kun sotilas 😂, mä liikun paljon maailmalla ja kauniina naisena joskus joudun nukkumaan paikoissa jossa riski tulla ryöstetyksi on suuri. Älä mene syvään uneen vaan nuku niin että kuulet. Sitten arvotavarat jos et luota ihmisiin jotka ovat kanssasi. Ompele housuun lisälasku, missä säilytät kortit, rahat ja passin. Ja jos tuut ryöstetyksi ei se ole mikään maailman loppu olet menossa Tukholmaan 😂😂😂 so lame.

      • Anonyymi

        Joo, mietin, että pitäisikö varalta kortit jättää kotiin. Mutta jos voin luottaa kaveriin, kai hänen kaveriinsakin? On aiemminkin matkustanut tän henkilön kanssa.


      • Anonyymi

        Ja harvoin kyllä syvään uneen nukahdan, etenkään vieraassa paikassa.


    • Anonyymi

      Kimpassa mukavampi, vibrat vain mukkaan :-*

    • Anonyymi

      Ellei naisesta ole haittaa niin miehistä jotka raahaa mukanaan hyttiin yöksi..

    • Anonyymi

      Vielö tällainenkin juttu tässä on, että minä en hirveästi juo alkoholia, mutta sitä vastoin kaveri kaverinsa kanssa lähtevät sinne bilettämään. Kaverini sai risteilyn lahjana ja pyysi minut mukaan. Onko siis ilmainen risteily tuon arvoista, vaikka A-luokan hyttiin pääsisinkin ja harvoin laivalla käyn? Alun perin ajattelin kivana ideana varata itelle joulupöydän laivalta, kun he eivät käy syömässä.

    • Anonyymi

      En tiedä mihin ikähaarukkaan kuulutte, mutta itse olen jo yli 60 nainen ja olen jopa ihan tuntemattoman kanssa ollut samassa hytissä ja hyttikaverin nähnyt vasta siellä hytissä (liiton risteily) , olen myös ollut hotellissa useammin ennestään tuntemattoman kanssa samassa huoneessa viikon tuetulla lomalla, kuten myös ruskareissulla. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Toki riippuu paljon ihmisestä mutta kai kaverisi tietää ketä kannattaa mukaan ottaa

      • Anonyymi

        Olet ihan oikeassa. Mutta mitä sanoisit siihen, kun heillä omat juomat mukana hytissä, joita siellä juovat, kun taas minä korkeintaan ehkä buffetilla voin vähän viiniä juoda. Olisiko kiusallista minulla risteilyllä olla? Ite kun tykkään mennä laivalla nauttimaan jouluruoasta ja kiertää Tukholman nähtävyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Mutta mitä sanoisit siihen, kun heillä omat juomat mukana hytissä, joita siellä juovat, kun taas minä korkeintaan ehkä buffetilla voin vähän viiniä juoda. Olisiko kiusallista minulla risteilyllä olla? Ite kun tykkään mennä laivalla nauttimaan jouluruoasta ja kiertää Tukholman nähtävyyksiä.

        Sehän on ihan sinusta itsestäsi kiinni miten heidän juomiseen suhtaudut, eikä siellä hytissä ole pakko olla koko aikaa. Tuskin kaverisikaan koko aikaa siellä hytissä ovat jos bilettää meinaavat. Jos eivät aamulla jaksa maihin lähteä niin pääsethän sitten rauhassa kiertelemään yksinkin. Etukäteen sovitte esim nukkumaan menosta ja siitä että vieraita ei hyttiin tuoda


    • Anonyymi

      No mehän tuohon kysymykseesi olemme varmat vastaajat......huohhhh

    • Anonyymi

      Sinua aiheutetusti arveluttaa ylimääräinen tuntematon hytinjakaja .

      Voitko varata itsellesi oman hytin ja antaa noiden kahden pitää omansa?
      Kuulostaa että heille " juhliminen" on tärkeämpää kuin sinulle. Sinä haluat juopottoman laivamatkan tutustuaksesi nähtvvyyksiin Tukholmassa. Niitä kun on moneksi päiväksi!!

      Ehdottaisin todellakin että hankkisit oman hytin ja jos ystäväsi ovat halukkaita/kunnossa jakamaan kulttuurikierrokset kanssasi, aina parempi.

      • Anonyymi

        En sitten tiedä mitä kaveri tuosta tykkäisi. Ja vaikka olisikin oma hytti, aika paljon yksin matkalla joutuisin olemaan.


    • Anonyymi

      Päätin lähteä. Eivät kuulemma aio ottaa niin paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe