jotta saadaan aura-autot liikkeelle.
KERÄTÄÄN KOLEHTI
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa haetaan kolat junkohallilta ja aletaan talkoilla tekeen lumityöt.
- Anonyymi
Tiet on ihan hyvässä kunnossa. Mihinkä teillä on kiire . Aina pääsee perille kun on aikaa.
- Anonyymi
On kyllä ihmeellistä tämä tienpito taas. Ei ole aurattu Keminmaallakaan edes pyörä-kävelyteitä. Oli melkoista taaperrusta keskeisellä reitillä Väylätiellä, liikkuu koululaiset ja vanhempikin väki paljon siinä. Sivukatuja ei ole aurattu. Nyt kun lauhtuu niin suuret polanteet taas tulee. Autot kulkee kuin junat niissä. Mikä kumma tätä kuntaa vaivaa, eikö saada oikeita tekijöitä vai mikä??
- Anonyymi
Samaahan tuo on ollut viimiset 20 vuotta ainakin Kemissä. Koneita kyllä liikkuu solkenaan ajotiellä kauha ylhäällä. Mutta pyörätiet on lumen vallassa. Ei pienintäkään järkeä näissä kunnossapitoalueiden jaossa.
- Anonyymi
Ei kerätä kolehtia. Laitat kuitenki vaan nappeja kolehtihaaviin .
- Anonyymi
Kemissähän ei napeilla pelailla kuten varmaan olette sen huomanneet. Siis jossain asioissa.
- Anonyymi
. Mikkola ryhmä joko ne jakaa Hilkka ryhmään, lattialle kolehti rahat, toisen ihmisen rahapussin tarvitsijat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896