Ovatko kaikki kasvissyöjämiehet homoja?

Anonyymi

Taitavatpa olla. Liha on ruokaa.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Niin, se on jännä et isoista ihmisapinoista isoimpia ja vahvimpia ovat juuri ne vegaanit.

        Gorillat siis ovat täysin vegaaneja, ellei nyt joku toukka sit satu livahtamaan välillä kasvisten joukkoon.


    • Anonyymi

      Ovathan ne. Kasvissyöntiä, homoilua, ilmastovouhotusta, BBC:n ihailua, sivaripelkuruutta ja feminismiä harrastavat yleensä samat "miehet".

      • Anonyymi

        Vain juntit käyttävät homoseksuaalisuuteen viittaavia nimityksiä haukkumasanoina eli itse olet juntti myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain juntit käyttävät homoseksuaalisuuteen viittaavia nimityksiä haukkumasanoina eli itse olet juntti myös.

        En kyllä sanoisi mitenkään itseäni millään tavalla juntiksi, sillä en ole ikinä äänestänyt persuja ja lisäksi oon mielestäni suvaitsevainen monien asioiden suhteen.

        Teki vaan tossa aikaisemmassa kirjoituksessa mieli haukkua tollaiset ahdasmieliset persujunttipaskat, niin kyllä sitä silloin mun mielestäni saakin käyttää kaikkia mahdollisimman törkeitä ja loukkaavia nimityksiä heitä kohtaan. Ei sitä silloin tarvitsekaan käyttää mitään fiksua ja kohteliasta kielenkäyttöä, jos sitä haluaa haukkua mahdollisimman alhaisesti joitakin vitun juntteja, jotka ovat sen haukkumisensa itse ansainneet.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        En kyllä sanoisi mitenkään itseäni millään tavalla juntiksi, sillä en ole ikinä äänestänyt persuja ja lisäksi oon mielestäni suvaitsevainen monien asioiden suhteen.

        Teki vaan tossa aikaisemmassa kirjoituksessa mieli haukkua tollaiset ahdasmieliset persujunttipaskat, niin kyllä sitä silloin mun mielestäni saakin käyttää kaikkia mahdollisimman törkeitä ja loukkaavia nimityksiä heitä kohtaan. Ei sitä silloin tarvitsekaan käyttää mitään fiksua ja kohteliasta kielenkäyttöä, jos sitä haluaa haukkua mahdollisimman alhaisesti joitakin vitun juntteja, jotka ovat sen haukkumisensa itse ansainneet.

        Nuo sinulle vittuilevat viis veisaavat sinun haukuistasi. Mutta moni täysin viaton ulkopuolinen (homoseksuaali, afrikkalaistaustainen) joutuu kärsimään sinun sanan valinnoistasi,


    • Anonyymi

      Minulle kelpaa vain lihansyöjä miehekseni. Vegaanille sanon hyvästit, kun asia selviää.

      N51

    • Anonyymi

      Ainakin kissoista pitävät miehet ovat jokseenkin kaikki homoja. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Toiveajattelu ei tee siitä totta. 😁


      • Anonyymi

        Kyllä. Heteromiehellä on joku rotwaileri tai muu aggressiivinen koira, jos hänellä joku elukka on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Heteromiehellä on joku rotwaileri tai muu aggressiivinen koira, jos hänellä joku elukka on

        Noi tappaja-koirien omistajat on urpoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Heteromiehellä on joku rotwaileri tai muu aggressiivinen koira, jos hänellä joku elukka on

        Pienimunaisella pitää olla rotikka. Oikeat miehet tykkää mirreistä. ;D


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Pienimunaisella pitää olla rotikka. Oikeat miehet tykkää mirreistä. ;D

        Ei mulla kyllä mitään rotikkaa vastaan ole. Hienoja koiria ne on, ellei se omistaja sitten ole urpo joka saa koirasta huonot puolet esiin.


    • Anonyymi

      Intian väkimäärästä voit vetää johtopäätöksiä, röllisein. 😁

      • Eiköhän tuokin kohta käännetä toisinpäin..
        Eli syökää lihaa, tulee hommoja lissää, eipä tule lapsia ja ilmasto kiittää..😄


      • arvasin oikein.. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000001057010.html
        eli että tuo on se sama, missä oli verrattu syntyviä päästöjä & muita ympäristöhaittoja samalle kalorimäärälle pekonia ja lehtisalaattia, jolloin siis pekoni olisi "ympäristöystävällisempää"
        moniko pysähtyy miettimään kuinka iso kasa sitä salaattia tarvitaan samaan _kalorimäärään_ mitä esim. 100g pekonia sisältää, niinku? lehtisalaatti on enimmäkseen vettä, pekoni taas on enimmäkseen rasvaa...

        ja muutenki miks aina sitä saatanan salaattia?! (tai edes kurkkua ja tomaatteja) on sitä ny muitaki kasveja!


    • Eivät ole. Oliko muuta?

      • Ei varmasti ollakkaan, mutta oli tämäkin aloitus taas jonkun trollin tai ahdasmielisen persupaskajuntin tekemä. Kuten melkein suurin osa tämän palstan kirjoituksista yleensä just aina onkin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ei varmasti ollakkaan, mutta oli tämäkin aloitus taas jonkun trollin tai ahdasmielisen persupaskajuntin tekemä. Kuten melkein suurin osa tämän palstan kirjoituksista yleensä just aina onkin.

        Sinullakin olisi vielä tukka päässä, jos söisit lihaa.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ei varmasti ollakkaan, mutta oli tämäkin aloitus taas jonkun trollin tai ahdasmielisen persupaskajuntin tekemä. Kuten melkein suurin osa tämän palstan kirjoituksista yleensä just aina onkin.

        Oletko kasvissyöjä? No ei ihme, ettö tukka lähtee päästä. Et saa kaikkia ravinteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kasvissyöjä? No ei ihme, ettö tukka lähtee päästä. Et saa kaikkia ravinteita.

        Mieki oli kymmenisen vuotta kasvissyöjä, ja vielä näin viiskymppisenä ei ole pienintäkään viitettä kaljuuntumisesta.

        Kertoisitko tarkemmin, mitä ravinteita kasvissyöjä ei pysty saamaan.


      • Anonyymi

        Ovat kyllä


    • liha on ruokaa, mut kaikki ruoka ei ole lihaa

      onko muuten kaikki liha ruokaa?
      jossain päin maailmaa syyään koiria ja kissoja, itte olen kuullut kauhistelua hevosenlihan syönnistä, jenkit on kauhistellu suomalaisten poronlihan syöntiä..
      niinku, toisella kädellä ahdetaan ääntä kohti n. puoli Mansikkia sisältävää burgeria samalla ku vaahdotaan siitä et suomalaiset syö Petteri Punakuonoo..!

    • No eipä taida olla.... Tuskin seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa ruokailutottumuksiin.

      Kaikella sitä yritetään vedota ihmisten ruokailumieltymyksiin. Ympäristösyillä ja ruoan riitämättömyydellä jne... Jotenkin pidän sitä joutavana höyryilynä...

      Ruoka on silloin hyvää, kun nälkä lähtee...olipa se mitä tahansa puuroa tai piffiä... Tänään mennään muuten broilerin fileepihveillä ja riisillä...

    • Jos kaikki meniskin aina aukottoman kaavan mukaan...mutta kun ei mene. :)

      Helpottas hirveesti tunnistaa tietynlaiset yksilöt siitä, että se puree porkkanaa ja karttaa pihviä.

    • Anonyymi

      Ja Suomi24 Sinkut palstalla kirjoittavat miehet ovat kaikki naisettomia ätmejä.
      Siitä johtuu palstan katkera ja vihamielinen ilmapiiri. Kyllähän siitä mielensä pahoittaa kun aina vain vierestä viedään :(

      • Niin paljon kyllä on tällä palstalla just niitä naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä, jotka sitten just aina tekevät näitä tällaisia aloituksia ja niitä persuja kovasti ylistävät. On kuitenkin se naisettomuuden vika ihan noissa miehissä itsessään, että turhaan se siitä viattomia naisia ja muita miehiä aina syyllistävät.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin paljon kyllä on tällä palstalla just niitä naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä, jotka sitten just aina tekevät näitä tällaisia aloituksia ja niitä persuja kovasti ylistävät. On kuitenkin se naisettomuuden vika ihan noissa miehissä itsessään, että turhaan se siitä viattomia naisia ja muita miehiä aina syyllistävät.

        Mistäs se sinun naisettomuutesi sitten johtuu? Johtuuko tukattomuudesta? Vai onko syynä tummaihoinen homorakastaja?


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin paljon kyllä on tällä palstalla just niitä naisettomuudesta kärsiviä luuserimiehiä, jotka sitten just aina tekevät näitä tällaisia aloituksia ja niitä persuja kovasti ylistävät. On kuitenkin se naisettomuuden vika ihan noissa miehissä itsessään, että turhaan se siitä viattomia naisia ja muita miehiä aina syyllistävät.

        Oletko sinä koskaan ollut sukupuoliyhdynnässä naisen kanssa?


      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu, että liiallinen lihansyönti tekee ihmisen ihan vitun tyhmäksi.


    • Anonyymi

      Eläimissä kaikista suurimmat ja lihavimmat ovat aina kasvissyöjiä, kuten norsu esim, ja suurimmat dinosauruksetkin olivat. Johtuukohan se siitä että kasvissyöjät ovat yleensäkin kaikista laiskimpia?

    • En usko minkäänlaiseen korrelaatioon kasvissyönnin ja homouden välillä.

      Ei mulla ainakaan klassisesta homotyypistä – eli Tom of Finlandista – ihan ekana tule vegaanius mieleen.

      Sen sijaan ihan villinä veikkauksena voisin ajatella, että eniten homoja on siellä jossa eniten ihaillaan miehisyyttä ja miesvartaloa: punttisaleilla ja ylipäätään urheilijoiden keskuudessa sekä kunnon äijäilijöissä. Toki se on yleensä piilohomoutta.

      Itse en viihdy sellaisessa seurassa. Naisseura on mulle mieluisampaa.

    • Anonyymi

      Mitähän mössöruokaa sitä tänään sitten tekisi, heräsin 0600 söin aamupuuron ja join aamukahvin, huomasin että väsyttääkin vielä, menin takaisin nukkumaan ja heräsin uudestaan juuri äsken.

      Mössöruokaa eli bolognese-kastiketta ja spagettia vuorostaan, en viitsi lähteä kauppaan tuhlaamaan rahoja, kun ei ole pakollista vielä tänäänkään.... huomennakin ehtii sen homman hoitaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe