Sain heti tietää, että punaviini on todettu yllättävän terveelliseksi. Otin sitä reippaan annoksen. Oloni parani heti. Löytyisiköhän mitään tutkimustulosta, että lenkkimakkara on terveellistä ja makaronilaatikko ?
Olen päättänyt ruveta noudattamaan terveellisen elämän periaatteita
5
<50
Vastaukset
"Yksin-kertaisesti sitten:
Apetit pakaste-vihannekset ja kasvikset, sekä Kukka-Kaali.
300gr. ja 250gr. X 2.SF 300gr. X 1 SF.
10-12 kpl. Kariniemen Kukon-Pojan paisti-leikkeitä 800gr.SF
Vaihto-ehtona tar-tar leikattua laatu-naudan lihaa 2% 850gr.SF
Leipinä Täysjyvä Ruis ja Vehnä 1 X 2vpl.SF
Juustoportti Luomu-Kirnu-Voi SF
Juustoportti Luomu-viili 6kpl.SF
Valio Maito 3ltr. luomu rasvaton SF
Viikon eväs.
Maksaa mitä maksaa"
-
Höyryttäessä TODELLA paljon Valko-Sipuli-jauhetta Vihannes-kerrosten väliin.
-
Satunnaisesti Äitien Maksa-Laatikkoa vitamiinien vuoksi.
Kaali-Kääryleitä huvin-vuoksi.
-
1 Rahkosen iso Omena SF
1 Mandariini IL
Karkeasti rouhittu Smoothie-sekoittimessa
-
1pss. 250gr. Pakaste-Mustikoita SF
1pss. 500gr. Pakaste-Mansikoita SF
1 Lohko Vesi-Meloni isoiksi suu-paloiksi leikattu IL
- Kun pakasteet ovat sulaneet ja liemistyneet, sekoitetaan kaikki keskenään kauhalla kulhoon.
Maksaa mitä maksaa.
-
Jouluna Ruokani lisääntyy Kinkulla ja Sillillä.
Juomiini tulee Puna-Viiniä.
-
Keväisin Peruna.
1-2 kertaa.
-
Aina jää eläkkeestä kuukausittain runsaasti säästöön.
H.- Anonyymi
Kukko kiikaa, kana kakkanti liikaa. Hopoti Hopoti
- Anonyymi
Minulla on tosi punainen nenä ilman viiniä, onkohan se terveyden merkki?
Tosin tulin ulkoa joku aika sitten.
Oli pakko noutaa ostamassa ruisleipää, lenkkimakkaraa, voita, punaista maitoa, juustoa, leivoksia kahvin lisukkeeksi, ja kyllä jostain mielenhäiriöstä johtuen koriin tarttui 200 gramman kippo salaattia kaali-porkkana-ananas.
Ettäkö missä se lämmin ruoka on? Eikös makkara lämpene vatsassa?
Mutta eri totta puhuen, on minulla pakkasessa kamaa järkätä vaikka viiden tähden päivällinen, lohesta alkaen. On kyllä kalapuikkojakin. Findus. - Anonyymi
Syön lenkkimakkaraa hyvällä omallatunnolla. Lenkkimakkara on ehdottoman terveellistä verrattuna suklaasokerivoikreemikääretorttuun.
- Anonyymi
Minä alotin laihduttamaan. Mulla on kaksi dieettiä niin saan syödä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763531
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282237Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä832005Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191550- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271393Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065