Joutuuko Halla-aho Husulle maksumieheksi?

Anonyymi

Husu on tehnyt Halla-ahosta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, tämän kirjoittaman rasistisen facebook-kirjoituksen johdosta. Jos Husun kanne menestyy, niin Halla-aho voi joutua kaivamaan kuvettaan ja maksamaan Husulle kipukorvauksia! Ajatelkaapas, millainen nöyryytys se olisikaan Halla-aholle!

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki suomalaiset ovat husun maksumiehiä.

      • Anonyymi

        Näin on, ja mies käy vuosi vuodelta kalliimmaksi veronmaksajille, koskapa ei osaa lopettaa ajoissa.

        Jos Halla-aho joutuu maksumieheksi vielä tämän kaiken päälle, niin ei voi kuin ihmetellä suomalaista oikeuskäytäntöä.

        Husu ei ilmeisesti ole kuullut sanontaa "kunnioitus pitää ansaita". Sitä ei ansaita kuitenkaan käräjöimällä, ei vallankaan silloin, kun se "maitolasi on jo kaatunut" lainatakseni iltapäivälehden toimittajan lausumaa.


      • Anonyymi

        "Kaikki suomalaiset ovat husun maksumiehiä."

        Ei kai nyt sentään, joutuuko mustalaisetkin maksumiehiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki suomalaiset ovat husun maksumiehiä."

        Ei kai nyt sentään, joutuuko mustalaisetkin maksumiehiksi?

        Kyllä kuule lovvoo löytyy, myös ollaa hyväpalkkasii kansaneläkeläisii kaik

        t. raineri ja muut poppoot

        Hei ja nähää Vermos, sielt tulloo lissää lovvoo


    • Anonyymi

      Persut elävät pummilla kuten ennenkin, kansa maksaa persujen tukiaiset.

      • Anonyymi

        Demarit elävät pummilla kuten ennenkin, kansa maksaa persujen tukiaiset.


    • Anonyymi

      Husu tekee Persuille ilmaiseksi vaalityötä. SDP tajusi tämän ja laittoi Husun hyllylle, ennen kuin tulee isompi imagotappio.

    • Anonyymi

      Kunnianloukkauskorvaukset on Suomessa hyvin pieniä, ei onnistu Husu rahastamaan.

    • Anonyymi

      Ei kunniattoman ihmisen kunniaa voi loukata.

      • Anonyymi

        No joko noilla sarja valehtelijoillakin on " kunnia Suomessa " jota voi loukata ? Että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joko noilla sarja valehtelijoillakin on " kunnia Suomessa " jota voi loukata ? Että silleen.

        Noilla on se jakamaton oikeus valehdella, sitä tärkeästi puolustaa myös tuo valehtelijoiden puolue SDP = Suomen Dementikkojen Puolue.


    • Anonyymi

      Sehän on Halla-aholle kuin sulka hattuun, jos ja kun hän saa tuomion rasistisista ulostuloistaan. Ajatelkaapa nyt itse miten se nostaa hänen ihailuaan kaikkien pöhelöiden keskuudessa.

      • Anonyymi

        Sattumalta ne "pöhelöt" äänestävät juurikin Halla-ahoa ja persuja.

        Mites sitten suukka pannaan? Soukemmalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattumalta ne "pöhelöt" äänestävät juurikin Halla-ahoa ja persuja.

        Mites sitten suukka pannaan? Soukemmalle?

        Ei se niiltä pöhelöiltä suuta sulje, sitä enemmän ne vaan yltyvät räksyttämään.


      • Anonyymi

        Tarkoititko "pöhelöillä" niitä vihreitä, jotka haluaa ruveta kannattamaan PS:ten voittoisinta politiikkaa.


    • Anonyymi

      Täysin riippumatta minkä summan Suomen Poliittinen Oikeuslaitos mahdollisesti määräisi Halla-ahon maksamaan Taksi-valehtelija-Husseinille, niin sillä ei ole mitään merkitystä.

      Persujen jäsenet laittavat hatun kiertämään, ja korvausrahat saadaan kasaan viikossa tai parissa. Ei tee kipeetä yhtään.

      Se on selvää, että kun seuraava hallitus tulee, ja pääministerinä on Halla-aho, niin hyvin monet asiat Suomessakin tulevat muuttumaan.

      Tällaisia hölmöläisten kehittämiä oikeudenkäynnin irvikuvia ja näytelmiä ei silloin enää käydä, kuten jokainen normaalilla järjenjuoksulla varustettu tavallinen suomalainen ihminen asiayhteydestä helposti arvaakin.

      • Anonyymi

        Viikossa!?
        PÖH!
        TUNNISSA!


    • Anonyymi

      Olen kaivannut Husulta kirjoituksia Suomen somaleista, mutta hänen mieliaiheensa on haukkua suomalaisia. Kuitenkin somaleja tulee koko ajan turvapaikanhakijoina Suomeen. Täällä jo olevat luultavasti kehuvat olojaan ja houkuttelevat lisää väkeä tänne.

      • Anonyymi

        Hyvähän se että puhuvat positiivista suomesta. Tuolla isossa maailmassa kun suomea pidetään vähän nurinkurisena maana ja kansaa junttina ja jurona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se että puhuvat positiivista suomesta. Tuolla isossa maailmassa kun suomea pidetään vähän nurinkurisena maana ja kansaa junttina ja jurona.

        Puhuisivat positiivista täälläkin. Kaksinaamaisuus on epärehellistä. Rehellisyyttä somalit, muutkin kuin Husu!!


      • Anonyymi

        Taitavat faktat puhua puolestaan. Kuinka moni kansalainen lähteekään kummasta maasta ja kumpaan suuntaan?

        Suomalaisesta yhteiskunnasta kannattaa todella sitten huolestua, jos syntyy päinvastainen ihmisvirta. Siihen asti yhteiskuntaolojamme kohtuuttomiksi arvosteleville poskensoittajille ei kannata antaa erityistä palstatilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se että puhuvat positiivista suomesta. Tuolla isossa maailmassa kun suomea pidetään vähän nurinkurisena maana ja kansaa junttina ja jurona.

        Ei ole ollenkaan hyvä., että Suomesta puhutaan mitään hyvää Somaliassa tai muuallakaan Afrikassa, lisää vain uusien elätettävien tunkua tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan hyvä., että Suomesta puhutaan mitään hyvää Somaliassa tai muuallakaan Afrikassa, lisää vain uusien elätettävien tunkua tänne.

        mitä rikoksiaann hussu pakeni tänne asti


    • Anonyymi

      Halla-ahokin voisi vähän katsoa mitä sammakoita suustaan päästää. Ei minusta sopivaa käytöstä poliitikolle.

      • Anonyymi

        No kerropas joku paikka, kun sinun mielestäsi Halla-aho on puhunut hyvin ja viisaasti ja järkevästi, ja tasapainoisesti ja poliitikolle sopivalla tavalla??

        Vähän luulen, että sä olet sitä väkeä, jotka ei pysty löytämään yhden ainoatakaan tällaista tapahtumaa.
        Siksi kinastelu sinun luulemisten kanssa ei ole kovin hedelmällistä.


    • Anonyymi

      Halla-aho varmasti antaa Husulle sen verran, että tämä saa lentolipun kotiinsa ja pääsee puolustamaan maataan.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Vaikka ei oikeudesta mitään korvattavaa tuliskaan, niin Halla-aho ajaa polkupyörällään Husun lennon lähtöportille Seutulaan.

        Sujauttaa sieltä muutaman sileän 200 € setelin Husulle matkarahoiksi, ja toivottaa onnellista loppuelämää.


    • Anonyymi

      oliha tuo jo vyosikymmeniä sitten, radiossa joku keskustelu ohjelma

      tää ukko taivasteli ku afrikan mies sai siihen aikaan kalliin kymmenien tuhansien markkojen satelliittipuhelimen
      että voi sujuvasti soitella kotiin?

      kysymys onkin, mihin e tähänkä pv ole vastattu.. miks se lähtee sieltä jos sinne pitää soitella koko ajan? jättää ne muut kuseen sinne ja lypsää täällä rahaa..

    • Anonyymi

      Näkyy Husu olevan demarien salainen ase taistelussa peeässää vastaan. Media ei ole vielä kertonut, kuinka paljon Husu nettoaa tästä taksikeikasta.

      • Anonyymi

        KYL!
        Ja hyvä ase ONKIN!
        Tollai käyräpiippunen ase jolla ei voi ampua ku itteesä jalkaan on mitä parhain! :D


    • Anonyymi

      (Puolueen) Suosion kasvun pitäisi kasvattaa käytöksen arvokkuutta eikä päinvastoin.

      Se kuuluu ennen kaikkea fundamentalistiuskointihin vaahdota täysillä ja absoluuttisia totuuksia. Usein sellaisia, joissa velvoitteet kohdistuvat muihin kuin ylipainoiseen uskonjohtajaan.

      En ole H-A:n face-kirjoituksia käynyt lukemassa. Sääli, jos pudottaa siinä kanavassa tasoaan verrattuna tv-esiintymisiin.

    • Anonyymi

      Husu on omaehtoisesti nurkassa ja katsoo ulospääsytieksi PS:n ja Jussi Halla-ahon maalittamisen - Yllätys! Rasistisomppu syyttää nyt kantasuomalaista rasismista. Juuri äskenhän tuo itse tekaisi provon ja syyllistyi rasismiin kantaväestöämme kohtaan.

    • Anonyymi

      Perssuomalaisten äänestäjien on haastettava tuommoset husut käräjille kunnianloukkauksista ja perättömistä puheista, ja vaadittava korvauksia.

    • Anonyymi

      Husu vois nyt käyttää sitä köyttä, joka hänelle "lähetettiin" ( = itse lähetti ), ja katsoa miten se tehoaa, näin Suomi pääsisi suurimmasta ongelmajätteestään.

    • Anonyymi

      Matu kuormittaa kaikilla tasoilla oikeuslaitosta

      Sebastian Tynkkynen kertoo tänään """Korkeimpaan hallinto-oikeuteen saapuneista asioista 60% on ulkomaalaisasioita. Suomessa ulkomaalaisia on 4,5% väestöstä. Meidän on perussuomalaisina pakko puuttua tähän tilanteeseen, koska Suomen kansalaisten oikeusturva ei toteudu kohtuullisella tavalla."""

    • Anonyymi

      Halla-aho ihan selvästi puhuu toisesta taksikuskista ei siis mainitse Husua.
      Toisin kuin Husun sadut Halla-aho turvautuu faktoihin.

      "Toinenkin mamukuski joutui rasistisen hyökkäyksen kohteeksi moottoritiellä".

      Miehen kertomukset tapahtumista muuttuivat. Mies väitti, ettei hän ollut tehnyt naiselle mitään seksuaalista. Hän väitti myös, että nainen olisi tarjonnut seksiä maksuksi taksikyydistä. Yhdessä vaiheessa hän väitti naisen puhuneen rasistiseen sävyyn ja olleensa itse sen takia peloissaan.

      • Anonyymi

        Pelkääkö ne jo naisiakin?


      • Anonyymi

        Nämä taksisuharit on niitä vihervasemmiston sankareita.
        Tolkun ihminen välttelee näitä kyytejä.


      • Anonyymi

        Ai TOIKO se nyt oli se rasistinen kirjotus joka alussa mainittiin!?

        Ja nyt joku kirjainbaletin aasiantuntia heti paikalle kertomaan et MIKÄ tossa oli rasistista!?
        Ai ihan vaan sekö, kun sen vihapostasi Hallis? :)

        *annamunkaikkikestää* :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkääkö ne jo naisiakin?

        Noh!
        Jos ne pelkää mielikuvitusrasisteja, niin miksei sitten naisiakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkääkö ne jo naisiakin?

        ”Metalniga - Enter imaginary naziman” ... hyvä biisi! :P


    • Anonyymi

      Husu ja Halla-Aho ovat sopineet liiton keskenään. Kun Islamisaatio ottaa vallan Suomessa niin Husu on silloin pressa ja Islamiin kääntynyt Halla-Aho on muuttanut nimensä Allah-Ahoksi ja toimii silloin pääministerinä.

    • Anonyymi

      Kyllä tuosta keissistä tulee syyte ja myös kova tuomio. Se on aivan selvä jos nyt vähänkään tuntee lakipykäliä ja miten niitä sovelletaan.

      • Anonyymi

        ööö!?

        No sit sä et ilmeisestitunne edes Kimble pelin sääntöjä! :)

        Miten?

        Halla-aho kopsas uhan valtakunnallisessa lehdessä olleen uutisen, ja kirjotti ite lyhyen yhteenvedon että mitä siinä artikkelissa kerrottiin.

        Kerros nyt, arvon lakipuupää, et MIKÄ VITUSSA TOSSA PYSTYY MITENKÄÄN OLEMAAN RASISMIA!? :D

        *annamunkaikkikestää* :/


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista nähdä sovelletaanko mahd. tuomiossa rikoksen uusijan koventamisperustetta?

      • Anonyymi

        Missä tuomiossa. Eihän siinä viitattu Husuun vaan toiseen kuskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tuomiossa. Eihän siinä viitattu Husuun vaan toiseen kuskiin.

        Ja koska kunnianloukkaus on aina asianomistajarikos, niin: Jos toi toinen kuski ei nosta jotain kunnianloukkaussyytettä (edelleen: Mistä?) niin: Minkä helvetin perusteella poliisi on alkanu edes esitutkimaan tota? Kuten jo eilen sanoin, jos mä olisin ollu poliisi vastaanottamas tota pyyntöä, mä olisin toivottanu Husun suksimaan sinnenii! :/

        Ja jos toi esitutkintajihtaa syytteeseen, mä alan kans tehtailee noita tutkintapyyntöjä samalla kaavalla! Jos joku kirjottaa musta jossain jotain, niin sen jälkeen mä jätän tutkintapyynnön kaikista kirjotuksista jotka jotenkin viittaa johku TOISEEN valkoseen mieheen! :)


    • Anonyymi

      Enpä yhtään ihmettelisi vaikka husun rikosilmoitus johtaisikin tuomioon. Onhan husu toki itse moninkertainen tuomittu rikollinen, kolmen petostuomion retku ja lukemattomia kertoja valehdellut ja itse kiihottanut rasismia ja vihaa. Ja Halla-ahon twiitti itsessään pelkkää faktaa. Mutta "oikeuslaitos" ei tee tuomioitaan kylmien faktojen pohjalta. "Oikeuslaitoksen" toiminta perustuu oikeanlaisiin fiiliksiin ja oikeaan poliittiseen näkemykseen. Onhan se jo moneen kertaan todistettu.

      "Oikeuslaitos" rakentuu ihmisistä. Ja kun ne ihmiset siellä ovat mitä ovat, on myös jälki sen mukaista.

    • Anonyymi

      Oisko sul kopsaa tähänki sitä rasistista kirjotusta? Meen o kuullukka.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän se rasistinen vaino selitetään.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5d438ede-5a07-4e2e-a6de-9cca0d6be5df

        Artikkelin lopussa twiitti, josta kumpusi rikosilmoitus. Kohta syyte ja ankara tuomio & ajolähtö politiikasta.

        Niin?
        Viitiks nyt selittää tyhmälle et missä kohtaa on tapahtunu se rikos?
        Ja missä on ”liitetty” yhtään mitään?
        Ja kerro vielä et mis kohtaa lakikirjaa lukee et asioiden liittäminen johonkin toisiin asioihin on rikos?

        Oletko niin ystävällinen? :)


    • Anonyymi

      Onko husun taktiikka rahastaa persuja ensin haukutaan valtion suojeluksessa kaikki persut rasistiksi kun persu sanoo takaisin haastetaan kunnian loukkauksesta ?

    • Anonyymi

      Miten on mahdollista että yksi husu haukku jatkuvasti Suomalaisia rasisteiksi. Husulla kun on nippu petos tuomioita takana . Mutta jos Suomalainen sanoo hänestä jotain negatiivistä istuu heti syytetyjen penkillä

      • Anonyymi

        No kerroppas viel se, et mis kohtaa Halla-aho on sanonu jotain negatiivista!?
        Onks valmiitten lehtiartikkelien linkittämisestä tullu tässä maassa laitonta jossain vaiheessa!? :D

        Vrt: Mä linkitän uutisen jossa kerrotaan et suojeltu merikotka rysähti oksalta maahan kuolleena. Lisään siihen lauseen: ”Kotka tippu kuolleena oksalta”.
        Mä joutuisin oikeuteen siitä et mä olin osasyyllinen sen kotkan kuolemaan.

        On kyllä melko *itun absurdiks menny tää maailma, jos tää tolleen toimii! :/


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe