Olen kohdannut itsessäni ja luomistyössäni seesteisen tilan, jossa merkitykseni palstakirjoittajana on vaakalaudalla. On kuin kirjoittaminen olisi menettänyt merkityksensä, ja televisio huoneilmassa vallannut tilaa.
Ihmisen kadonneeseen kykyyn olla yhteisöllinen kuuluu erottamattomasti keskustelu, mutta en tunne olevani järin keskusteleva luonne. Keskustelua voi käydä ilman aihetta, mutta kirjoittaa ei voi.
Mitään idiksiä?
(Hihitystä)
Funeaun aihepula
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös luomistyössä pidäkin olla taukoja. Yläkerran herrakin lepäsi seitsemäntenä päivänä jos oikein muistan.
Välillä sitä vaan on kuin keväinen soliseva puro. Sitten tulee niitä hetkiä kun on hiljaisempaa. Tällä palstalla joskus käydessäni tulee surullinen olo. Ihmiset ovat ilkeitä toisilleen. Siksi päivieni pelastus on kolmen kirjaimen maaginen yhdistelmä IRL. Siellä elämäniloni palaa ja alan taas uskoa ihmisiin. Sitä en vaan käsitä, että mitä mä täällä teen? Käsitätkö sinä? 🙂- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Öö...
En.
Kaikkeen käyttäytymiseen ei välttämättä löydy loogista syytä.
(Naurua)Juu, käsittämättömiä ovat ihmismielen tiet. Voikohan käsityskykyä lisätä ja missä määrin? Ja jos voi niin mikähän mahtaa olla sen litra- tai kilohinta? Nimittäin ihan pienestä käsityskyvyn määrän lisäämisestä ei ole kyse. Toki kösitän senkin, jos käsityskykyä on rajallisesti saatavana. Lisäpistos tekisi kuitenkin terää näinä epämääräisinä hetkinä.
Ja olihan mulla Funeau sulle ihan asiaakin. Jos olen rehellinen kuten aina pyrin olemasn, niin muutama kuukausi sitten kun näitä sivuja eksyin lukemaan, niin minua ärsytti suunnattomasi tuo hihitys ja nauru. Ja nyt jo vähän aikaa käsityskykyni ei ole riittänyt selittämään sitä, miksei se enää ole ärsyttänyt. Se kuuluu tarinointiisi kuin muumipapalle hattu tai muumimammalle essu. Tässä asiassa kohdallasi minulle kävi kuten varmaan monelle BB-talon Kevinin kohdalla. Joku asennevamma korjaantui. Oppisikohan sitä vielä joskus tykkäämään oliiveistakin?
Sama. Palstailu jäänyt nykyään kovin vähäiseksi. Mistä lie johtuu. Ei vain ole mitään sanottavaa 🤔
- Anonyymi
Luovuutta ei voi pakottaa ja sitä usein syö suorituspaineet. Tämä on varmaan yleistä niissä ammateissa, joissa pitää koko ajan jollain taiteen saralla luoda jotain. Usein luovuus tulee, kun päästää irti. Luovuus tarvitsee myös hiljaisuutta ja kausia, joilloin ei luo ollenkaan. Ehkä Funeaun olisi korkea aika hiljentyä oman elämän äärelle ja miettiä, mitä tarvitsee ja kaipaa kaikkein eniten ja mennä sitä kohti. Jättää kaikki muu - ainakin vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Sitä tuo ihmisen elonkaari aikanansa aikaansaa.
Sitä sanotaan viisaaksi vanhenemiseksi eli kansankielellä vanhuuden höppänyydeksi. Odotappas sitä hetkeä kun et muista mitään muita hetkiä kuin niitä hetkiä kun olit Leonardo di Paprikan kanssa Etelä-Merellä kannibaalielämää eläen ja kapteeni Cookin pyllyä syöden.
Oi niitä romanttisia aikoja.
( huokaus ) - Anonyymi
Voisimme yhdessä päivitellä palstan nykyistä tilaa.
-flowersreally-- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Päivitys
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=EpjonqbOMmsAika osuva.
Kauheaa roskaamista.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Aika osuva.
Kauheaa roskaamista.
-flowers-Öm...
Tuota mitään ei oikeasti tapahdu, sillä lähes kaikki siinä on fiktiivistä.
Fiktiivisyyden ongelmat ovat siinä, että niitä on jollain tavalla seurattava.
Mutta ihan taitava toteutus.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Öm...
(Naurua)Täsmennys
Siis 'seurattava.'
Eli jollain laitteella edessäsi.
Se on ongelma - jos et sitä osaa kierrättää, tai jopa jättää ostamatta.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Täsmennys
Siis 'seurattava.'
Eli jollain laitteella edessäsi.
Se on ongelma - jos et sitä osaa kierrättää, tai jopa jättää ostamatta.
(Hirn)Mjoo
Itse olen aina ihmetellyt tätä asetelmaa, jossa orpo miljonääripoika suojelee nimettömänä kaikein voimin "kaupunkiaan" kaikenlaiselta pahalta.
Aivan sairasta.
Suorastaan makaaberia.
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Öm...
(Naurua)No osuva se onkin juuri siksi, ettei täälläkään mitään tapahdu. Silti seuraamme.
-flowers-
- Anonyymi
Ehkä jotain vuodenajoista? Niitähän on ne neljä.
Vuodenajat ovat paikallisia; geoidin pinnalla on jossain aina syksy, talvi, kevät tai kesä.
Olen runsaslukuisilla matkoillani pannut asian merkille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852