Työpaikan mies!

Anonyymi

Miksi olet tuollainen? Ihana, rakastettava. Olet aina siinä, lähettyvillä. Teet mut hulluksi. Kuitenkaan et saa mua täysin vakuutettua sanoillasi. Onkohan juttusi pelkkää pask..?

15

743

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro joku esimerkki.

      • Anonyymi

        Joskus on vain kai vaikea luottaa, kun toista ei täysin tunne. Ja kun toinen on toisinaan maailman ihanin ja toisinaan vain niin.. jotain, en osaa selittää. Kun toisen läsnäolo saa pintaan kaikki tunteet, myös epävarmuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vain kai vaikea luottaa, kun toista ei täysin tunne. Ja kun toinen on toisinaan maailman ihanin ja toisinaan vain niin.. jotain, en osaa selittää. Kun toisen läsnäolo saa pintaan kaikki tunteet, myös epävarmuuden.

        Se on vain niin, että reaalimaailma välillÄ iskee. Palaudutaan maan pinnalle. Jos olet epävarma ja pystyt myöntämään sen, elät kaikilla tunteilla. Olet ehyt ja se on hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain niin, että reaalimaailma välillÄ iskee. Palaudutaan maan pinnalle. Jos olet epävarma ja pystyt myöntämään sen, elät kaikilla tunteilla. Olet ehyt ja se on hienoa.

        Kivasti sanottu. Niin kai, vaikeaa kyllä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti sanottu. Niin kai, vaikeaa kyllä välillä.

        Haluatko laittaa tunnisteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko laittaa tunnisteita?

        En taida. Ei se täällä vinkumalla miksikään muutu. Ei vain ole ketään kenelle puhua.


    • Anonyymi

      Puhu sille miehelle, odotan sitä huomenna!

    • Anonyymi

      Ota sinustakin nyt sitten selvää, kun noin rumia sanojakin päästelet. Ja koita ymmärtää ettei se ole minullakaan helppoa olla lähelläsi.

    • Anonyymi

      Koska et tunne mua kunnolla joten olen sulle vielä mysteeri. Henkilö työpaikalla jonka koet tavallaan turvalliseksi jo mutta et oo päässyt vielä näkemään jokasta "nurkkaa". Jos tilanne ois mennyt niinpäin että olisin miehenä tunnustanut omat tunteeni sulle, en ois sillon enää se mystisen etäinen alfa tai millaseen haavekuvaan/omassa päässäsi kehittämään ihannekuvaan ootkaan ihastunut. MUTTA sulla on myös se järjen ääni joka koittaa huutaa että kaikki ihmiset on loppujen lopuksi samanlaista harmaata ja pinnallista paskaa, aivan tasan sama millasta kuorrutusta koittavat jutuillaan itselleen pukea. Siksi et ole vielä "vakuuttunut". Ja koska sama työpaikka niin nähdään jatkuvasti ja toi haave mikämikämaa vaan syvenee pään sisällä. Kannattaisi vaan joko tunnustaa tai antaa olla, kumpi vaan mahollisimman nopeasti niin noi fiilikset laantuisivat.

      • Anonyymi

        Ihan sivupöydässä totean, että mies olipa hyvä analyysi työpaikan naisesta.En osannut tekstistä tulkita sun mahdollisia tunteita sitä naista kohtaan.Voisitko auttaa naista tunnemyrskyssä kertomalla hänelle omasi? Vai odotatko,syystä?,hänen pelinavausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivupöydässä totean, että mies olipa hyvä analyysi työpaikan naisesta.En osannut tekstistä tulkita sun mahdollisia tunteita sitä naista kohtaan.Voisitko auttaa naista tunnemyrskyssä kertomalla hänelle omasi? Vai odotatko,syystä?,hänen pelinavausta.

        Tarkennuksia kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennuksia kiitos

        Mitä tuohon nyt lisäämään.Iteltä puuttuu rohkeus edes kysyä joltain mieheltä syntyjä syviä..Mutta mieskelyntuskaa tunnen ajoittain;siksi tai siitä huolimatta olen tulostanut paperin ja haluan tulla tuomituksi avioeroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivupöydässä totean, että mies olipa hyvä analyysi työpaikan naisesta.En osannut tekstistä tulkita sun mahdollisia tunteita sitä naista kohtaan.Voisitko auttaa naista tunnemyrskyssä kertomalla hänelle omasi? Vai odotatko,syystä?,hänen pelinavausta.

        Niin siis, en odota yhtään mitään. Ymmärrän sen oikein hyvin että ihmispsykologia ja aivot haluaa työpaikalla virikkeitä joten on kiva aloittaa psykologinen arvauspeli jonkun kanssa jota et duunin ulkopuolella edes lähestyisi.

        Mun tunnemyrsky on olematon tai että sitä ei ole. Sitä tinderpeliä. turvan ja huomion hakua/egon pönkitystä voi harrastaa missä kukin tykkää, vaikka työpaikalla. Jotkut kai kutsuu sitä seurusteluksi, toiset romanssiksi, jos menee tarpeeksi pitkälle niin voi muodostua liittoja. Itse EN seurustele, EN vastaa säädä ENKÄ harrasta noita psykorinkejä. Elämä toimii kun ei tarvitse olla kenenkään paskaämpäri, huomioastia tai harrastaa draamaa. Saan elää omana itsenäni ja vastata VAIN ja ainoastaan omasta tekemisestäni.

        Toki noita pelejä voi harrastaa jos siltä tuntuu, keskustelupalstat tuntuu olevan täynnä samanlaista "miksen saa sun välitöntä huomiota vaikka koitat keskittyä työhösi"(näin koruttomasti ilmaistuna) purnaamista. KUN sen osaa vetää viemäristä helvettiin, helpottuu oma ja muiden elämä..... TERV: 00:56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis, en odota yhtään mitään. Ymmärrän sen oikein hyvin että ihmispsykologia ja aivot haluaa työpaikalla virikkeitä joten on kiva aloittaa psykologinen arvauspeli jonkun kanssa jota et duunin ulkopuolella edes lähestyisi.

        Mun tunnemyrsky on olematon tai että sitä ei ole. Sitä tinderpeliä. turvan ja huomion hakua/egon pönkitystä voi harrastaa missä kukin tykkää, vaikka työpaikalla. Jotkut kai kutsuu sitä seurusteluksi, toiset romanssiksi, jos menee tarpeeksi pitkälle niin voi muodostua liittoja. Itse EN seurustele, EN vastaa säädä ENKÄ harrasta noita psykorinkejä. Elämä toimii kun ei tarvitse olla kenenkään paskaämpäri, huomioastia tai harrastaa draamaa. Saan elää omana itsenäni ja vastata VAIN ja ainoastaan omasta tekemisestäni.

        Toki noita pelejä voi harrastaa jos siltä tuntuu, keskustelupalstat tuntuu olevan täynnä samanlaista "miksen saa sun välitöntä huomiota vaikka koitat keskittyä työhösi"(näin koruttomasti ilmaistuna) purnaamista. KUN sen osaa vetää viemäristä helvettiin, helpottuu oma ja muiden elämä..... TERV: 00:56

        JA toi sama lyhennettynä: Mulla ei ole aikomusta lähteä yhdenkään harhaisen ihmisen mysteerivalloitus peliksi tai projektiksi. Ei vapaa-ajalla eikä varsinkaan töissä missä pitää keskittyä elannon hommaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA toi sama lyhennettynä: Mulla ei ole aikomusta lähteä yhdenkään harhaisen ihmisen mysteerivalloitus peliksi tai projektiksi. Ei vapaa-ajalla eikä varsinkaan töissä missä pitää keskittyä elannon hommaamiseen.

        Tähän vielä se että VARMANAKAAN en ole tämä ap:n kohdejätkä ja tällä pallolla on varmasti niitä hyviä tyyppejä jotka haluaa ja jaksa panostaa noihin suhdesolmuihin ja kommelluksiin. 00:56


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe