Miehen katoamiset...

Anonyymi

Olen jo jonkin aikaa viestitellyt erään itseäni nuoremman miehen kanssa. Viestittely on ollut todella syvällistä ja välillä kiihkeääkin. Miehellä on numerosta päätellen prepeid-liittymä. Ja mies on välillä useita päiviä tavoittamattomissa. Sitten aina vetoaa, että on ollut kiireitä tai kavereiden kaa tms. Ollaan suunniteltu tapaamista, en halua alkaa mihinkään miehen kanssa, joka katoilee miten häntä huvittaa..

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin tavata sinua en katoa minnekkään. Oon 44 v mies.

    • Anonyymi

      No siinäpä h.lvetin luotettava sankari!

    • Anonyymi

      Ap et ole tietenkään ainut nainen miehelle mutta tietenkin tiedät sen. Nuoremmat naiset menee edelle kuten sullakin nuoremmat miehet.

    • Anonyymi

      Olen tähän asti tapaillut vaan suunnilleen itseni ikäisten kanssa. Reilusti nuorempien kanssa jutustelut on yleensä loppuneet melko lyhyeen. Ja taitaa tälläkin kertaa loppua. Tän miehen jutut vaikutti tosi kypsiltä ikäisekseen. Tosin oon aatellut, että ehkä yhdet treffit katson, mutta kyllähän tässä tulee sellainen olo, että mahtaakohan kaveri saapua edes treffeille. Ei vaikuta ihan luotettavimmalta ehdokkalta.....

      • Anonyymi

        Aito jännämies siis. Et olisi parempaa voinut löytää. Nyt vaan päätät, että minkä väriset pikkarit niille treffeille laitat.


      • Anonyymi

        Älä aattele mitään anna vaan mennä ja ei se mitään jos loppuu lyhyeen ovathan ainakin kypsiä noin ikäisekseen.
        Voi sitten itse paistaa mieleisekseen


    • Anonyymi

      Sovi trefffit, katso tuleeko paikalle ja jos ei, unohda. Se siitä sitten. Miehet on kuin bussit, kun yksi menee toinen on jo tulossa.
      Jos taas tulee paikalle ja tuntuu sille että haluat jatkaa, sen kun jatkat! Sama pätee tässä kuin edellä, niitten bussien kanssa.

      • Anonyymi

        Niin pätee, bussiin sopii paljon matkustajia..


    • Anonyymi

      Nyt tää kaveri ei vastannut edes viestiini ja on ollut pari päivää kadoksissa.. Aiemmin sovittiin, että kumpikin ilmoittaa, jos tilanne jotenkin muuttuu tai kiinnostus lopahtaa.. On kyllä aina ottanut jossain vaiheessa yhteyttä vaikka välillä mies katoaakin.. En vaan oikein jaksaisi tällaista kissa ja hiiri-leikkiä.... Ehkä tosiaan yhdet treffit katson, mutta en tiedä voinko luottaa siihen, että mies saapuu paikalle. Jos miehellä on välillä prepaid-liittymä pois käytöstä, niin näkeekö tämä viestit mitkä puhelimeen on lähetetty sen ollessa pois käytöstä? Vai näkeekö ainoastaa ne viestit mitkä on lähetetty liittymän ollessa aktiivisena?

      • Anonyymi

        Tervetuloa maailmaan mettästä.


      • Anonyymi

        Alkaako 046......


    • Anonyymi

      Mies saattaa olla varattu ja peittelee jälkiään. Jos yhteydenpito ja tapaamiset eivät ole sujuvia niin onko myöskään parin panon jälkeenkään? Jos haluat rakastaa itseäsi ja pitää itsekunnioituksesi niin myönnä itsellesi tosiasiat jos epäilet että mies käyttää sinua vain hyväksesi. Deittailussa tulee välillä tappioita, joita on vaikeata itselleen välillä myös myöntää. Välillä ihastuksen tunteet sumentavat järjen äänen.

      https://www.youtube.com/watch?v=ij_0p_6qTss

    • Anonyymi

      Hänellä on suhde.

    • Anonyymi

      Varattu tai narkkari. Narkit käyttää prepaideja ja katoilee.

    • Anonyymi

      Sanotaan nyt kokemuksesta että kymmenestä yhdeksän naista katoaa jälkii jättämättä. Että naiset katoo useammin kun miehet.

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyy heti koko nimee ja tavata mahdollisimman pian ja kysellä lisää ja facebookissa kaveriksi että voi katsoo sieltä tietoja. Ota vaiks skype puhelu miehen kanssa. Itse tein niin näen mikä mies on miehiään. Oma mieheni anto nimensä ja osoitteensa kun kysyin ja mies pyysi veneilemään kun halusin nähdä mikä mies on miehiään ja hyvä mies olikin.

    • Anonyymi

      Se nyt olis ihme että nainen haluais uskollisen miehen. Tuo mies panee muita naisia ihan varmana.

    • Anonyymi

      Ap,n tarina hyvä esimerkki siitä kun nainen "saa" miehen johon oikeasti ei rahkeet riitä niin ei voi tunnustaa sitä itselleen ettei tämä ole totta. Uskotaan viimeiseen asti miten onnekas olen.
      Täällä on ollut naisten juttuja miten antaa miehelle työrauha, mies ei ehdi laittaa edes yhtä ainoaa viestiä moneen päivään kun on niin töitä tehtävänä ja jotkut naiset tosissaan uskoo näihin omiin teorioihinsa.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet että tässä tapauksessa rahkeet ei riittäneet? Entä jos tässä on kyseessä erityisen kaunis ja fiksu nainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe