Kun elämä kärsii

Anonyymi

Mistä saa apua kun tyttäreni ex vainoaa myös minua ja poikaani. hänen äitinsä on mm. tehnyt valituksen työpaikalleni mm. että olen juoppo ( kuulin jälkeenpäin koska eivät työssäni reagoineet siihen ). Mies teki minusta rikosilmoituksen koskien lastensuojelu imoitustani, syyte hylättiin, lastensuojelu ei usko tytärtäni kun hän pyytää lastensuojelua käymään katsomassa kun lapsi soittaa tapaamisessa isän kanssa itkien äidilleen tule hakemaan lastensuojelu toteaa niin teillä on riitoja, Kun tyttäreni ex kyselee pojastani, kun tyttäreni ex on murtautunut ystävänsä avulla hänen tietokoneelleen, kun tyttäreni ex vei kaiken erotilanteessaan hänen kotoaan, kun hän ei palauttanut leegoja joita myös minä olin antanut tyttäreni lapsille sekä omita lapsilta että tecniksiä joilta olin antanut lapsenlapsilleni. Kun mies on yrittänyt itsemurhaa ja lähettänyt siitä selfietä, kun lapset kyselevät minulta mikä paikka on jonne autoa ei voi viedä, mistä ei voi tulla takaisin.
Kun lastensuojelu vain puhuu riidasta, Asia koskee koko perhettä, tytärtäni, lastenlapsiani minua , pelkään, mitä vielä?
Milloin päättyy, lastensuojelun mielestä on kyseessä vaikea ero, miten montavuotta?
Lapsenlapseni tulee meille kertomaan miten hän rangaistukseksi seisoo ulkona yksin kerrostalon pihalla, miten uusioperheen lapset tönivät häntä, miten hänen entiset lelunsa ovat uusioperheen käytössä ( hän ei saa nitä vaikka yritimme ), Miten hänellä on kipeitä mustelmia selässä ( lääkäri teki lastensuojelu ilmoituksen ei reagointia lastenvalvojilta vaikka pikkuinen kertoi mitä tapahtui ). Tyttäreni pelkää entistään, niin minäkin, he olivat sovittelussa lastensuojeliviranomaidet paikalla, mies sai haukkua ja käyttää kirosanoja tytärtäni kohtaan, työntekijät eivät puuttuneet siihen, mutta tyttäreni lähti huoneen ulkopuolelle itkemään, näitä kirosanoja ym. virkailijat tulivat perässä ja totesivat, jos hän ei jatka on hän yhteistyö kyvytön, he eivät puuttuneet miehen käytökseen. lisäksi he ( lastensuojeluviranomaiset ) yrittivät puuttua tapaamis oikeuteen ( miehen halun mukaan ) josta oli jo oikeuden päätös, siihen onnekseni tyttäreni osasi vastata ja ihmetelllä. Hänellä meni kuitenkin aikaa ryhdistäytyä itkultaan. Tyttäreni minä ja perheeni olemme altavastaajana näissä asioissa.
Kun sain tiedon jälkeenpäin minusta tehdystä ilmoituksesta työnantajalleni, olisin kuulemma voinut nostaa syytteen, mutta työnantajani tiesi minun kärsivän siitä joten he tuhosivat sen koska tunsivat minut, mitään ei siis tästäkään ole jäljellä.
Minulla on suuri hätä itseni, poikani, tyttärenni ja hänen uuden perheensä vuoksi ja ennenkaikkea pienen pojan joka itkee, kertoo asioita joita isillä käydessä tapahtuu mutta joita asioita lastensuojelu ei ota todesta, Mitä pitää tapahtua ?
Miten pahasti kolme lasta isällä saa syrjiä ja itkettää tyttäreni lasta ennenkuin asiat korjaantuvat, minulla ainakin on jo pelko jo lapsenlapseni kokemuksesta .
Minkälainen tapaturma, tönäisy, mitä vielä? Tyttäreni on tarkka elokuvien ikärajoista hänen ex ei, mutta meille lapsi kertoo, ja pelkää.Isääsä.
Ei saa kertoa äidille sanoo isä, miksi? Elokuvissa ja peleissä ei ole syyttä ikärajat.
Tyttäreni ja ex lapsi on asetettu exän pereessä huonompaan asemaan, miksi siihen ei puutu lastensuojelu? Miksi sitä ei tunnisteta kun lapsi oireilee tultuaan isältään ja uhkaa tappaa itsensä tarhassa. Mkä avuksi?

1

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita poliisi. Näin. Etenee asiat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7191
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4274
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      340
      1391
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1222
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1067
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe