Palstalla vallitsee täydellinen sukupuolten sota, täydellisempi kuin irl. Olen pyrkinyt hillitsemään sitä biologisen tiedon esiin tuomisella, mutta tietysti erittäin heikolla menestyksellä.
Asian luonteeseen kuuluu, että hillintää ajava yleensä katsotaan VASTAPUOLEN intressiä ajavaksi, ja viestintuoja ammutaan.
Sukupuolten sota on evoluution välttämätön tulos, joka johtuu siitä, että 1) luonnossa on enemmän häviäjiä kuin voittajia, 2) entnosentrinen taipumuksemme saa myös väärin muodostamaan etnoryhmän miehet - naiset, ja siitä että 3) miesten edut ja naisten edut geenien kilpailussa ovat hiukan erilaiset.
Palsta ei kuitenkaan edusta sodan syvyyttä, sillä tänne tormaltavat erityisen pettyneet.
Toisaalta ihmiselle on kehittynyt myös aivojen ylin kerros, cortex, jossa elää looginen ajattelu, ajattelu joka ei noudata evoluution hyödyllisyysperiaatetta, eli joka voi päätellä asioita myös evoluution vastaisesti ja totuudenmukaisesti.
Yritykseni on siis ollut tuoda esiin evoluutioteoriaa ja todeta, kuinka se tuo a) evolutiivisesti hyödyllistä asennettta, mutta b) tiedollisesti väärää. Oikea tieto on tutkimuksen tulos, ei evoluution mukanaan tuoman sukupuolien sodan tulos.
Ihmisen halu toimia evoluution mukanaan tuoman tiedollisesti väärän asenteen mukaan on kuitenkin niin vahva, että se yleensä voittaa. Niinpä itsensä ätmiksi tuntevat kuvittelevat, että heidän vaikeutensa johtuvat naisten pahuudesta, ja provosoituvat naiset nauttivat lyödessään heitä kuin vierasta sikaa ja moittivat kaikkiakin miehiä.
Oikeasti biologinen tutkimus ei tällaista "tietoa" tue, vaan osoittaa sen harhatiedoksi, joka tosin on evoluution tuoman hyötyyn perustuvan harha-ajattelun karmeimpia seurauksia.
Väärä teoria, väärät päätelmät
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka vain. Tiedottamisesi on paitsi äärimmäisen tärkeää myös hyvin viihdyttävää ja mielenkiintoista.
Itse naisena koen, että ainoa vaihtoehtoni tilanteen parantamiseksi on äänestää henkilökohtaisilla valinnoillani. Minun valintani eivät koko maailmaa muuta, mutta mitä useampi nainen päättää ohittaa ilkeät miehet, sitä useampi naisia hyvin kohteleva mies saa ansaitsemansa rakkauden.Puhut viisaasti. Ilkeät miehet tulee ohittaa, mutta miehiä yleensä ei ole syytä moittia, niin kuin ei naisiakaan. 🌺
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Puhut viisaasti. Ilkeät miehet tulee ohittaa, mutta miehiä yleensä ei ole syytä moittia, niin kuin ei naisiakaan. 🌺
Samaa mieltä.
En kuitenkaan voi sille mitään, että tälle palstalle pesiytynyt tapa käyttäytyä ilkeästi mutta nimittää itseään kiltiksi ja kunnolliseksi eli "K&K"-mieheksi huvittaa minua suuresti.
Ei koske sinua. Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
En kuitenkaan voi sille mitään, että tälle palstalle pesiytynyt tapa käyttäytyä ilkeästi mutta nimittää itseään kiltiksi ja kunnolliseksi eli "K&K"-mieheksi huvittaa minua suuresti.
Ei koske sinua.Kummallista propagandaahan se on. Juopot, karkeakäytöksiset ja suorastaan riettaat provokaattorit selittävät syrjimisensä suhdemarkkinoilla johtuvan huonosta ulkonäöstä, vaikka rivien välistä paistaa, että kyse on aivan muusta.
Juoppo olen ollut itsekin, mutta vaimoni kesti minua enemmän kuin kohtuu olisi ollut. Hänelle siitä erityinen kiitos.- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Kummallista propagandaahan se on. Juopot, karkeakäytöksiset ja suorastaan riettaat provokaattorit selittävät syrjimisensä suhdemarkkinoilla johtuvan huonosta ulkonäöstä, vaikka rivien välistä paistaa, että kyse on aivan muusta.
Juoppo olen ollut itsekin, mutta vaimoni kesti minua enemmän kuin kohtuu olisi ollut. Hänelle siitä erityinen kiitos.Eiköhän palstan poikien vaahtoaminen täällä ole lähinnä kuohuvien tunteiden ulospäästelyä. Sen verran kärjistettyä tekstiä lentelee.
Toki jos ovat oikeassakin elämässä aivan yhtä "kilttejä ja kunnollisia" kuin täällä niin se todella selittää miksi ovat yksin.
Jaa, minä vaan halin. Sillä ratkeaa kaikki.
- Anonyymi
misspönttöuuni, jos näet abrakadabraa, niin sano hänelle että hän esiintyy uudessa kauhuelokuvassa nimellä Abri tai Abracadabra, elokuva on tämä: The Shining (hohto) -elokuvan jatko-osa "Doctor Sleep", en ole nähnyt, en valvo yöllä, mutta kerro vitsinä vaikka jos näet.
Anonyymi kirjoitti:
misspönttöuuni, jos näet abrakadabraa, niin sano hänelle että hän esiintyy uudessa kauhuelokuvassa nimellä Abri tai Abracadabra, elokuva on tämä: The Shining (hohto) -elokuvan jatko-osa "Doctor Sleep", en ole nähnyt, en valvo yöllä, mutta kerro vitsinä vaikka jos näet.
No minä näen häntä varmasti yhtä paljon kuin te toisetkin höh... :)
Kauhuelokuvat ovat kielletty palstalaisilta noin muutenkin :)
Katsokaa kun Mailis leipoo :)- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
No minä näen häntä varmasti yhtä paljon kuin te toisetkin höh... :)
Kauhuelokuvat ovat kielletty palstalaisilta noin muutenkin :)
Katsokaa kun Mailis leipoo :)Mää kyl tykkään kauhiksist. Esmärkiks Muumilaakson tarinat kyl nostaa kutrin pystyyn. 👻
Anonyymi kirjoitti:
Mää kyl tykkään kauhiksist. Esmärkiks Muumilaakson tarinat kyl nostaa kutrin pystyyn. 👻
*pärskyntää*
Ihme muuten ettei ennakoivatekstinsyöttö tarttunut tuohon kutriin...
Selvisit hyvin :)Anonyymi kirjoitti:
Mää kyl tykkään kauhiksist. Esmärkiks Muumilaakson tarinat kyl nostaa kutrin pystyyn. 👻
Milloin viimeksi olet kopistellut lakanasi?
- Anonyymi
*pärskyntää*
Ihme muuten ettei ennakoivatekstinsyöttö tarttunut tuohon kutriin...
Selvisit hyvin :)Mää en koskaan niiku käytä ennakoivaa tekstinsyöttöö. Sekun ei bonjaa normaalikieltä. Moon tullu siihen tulokseen, et soon ihan kahedorga. 👻
Milloin viimeksi olet kopistellut lakanasi?
Mää kopistelen sen kerran vuolessa ja pesetän samoin kerran vuolessa.
Mut jos mää joulun matkustaan valoo nopeemmin, niiku kaukasil tählille, pitää kopistella erittäin huolellisesti, sil pieniki hiukkanen niiku materiaa tiputtaa nopeulen. Valonnopeus on nääs kaiken suurempi nopeus, mil siknaali tai materia voi kulkee. 👻- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Mut jos mää joulun matkustaan valoo nopeemmin, niiku kaukasil tählille, pitää kopistella erittäin huolellisesti, sil pieniki hiukkanen niiku materiaa tiputtaa nopeulen. Valonnopeus on nääs kaiken suurempi nopeus, mil siknaali tai materia voi kulkee. 👻Ai pahkeine, tuli lähetettyy Virtausin niiku nikillä, vaik mää kyl tarkotin omaani. Sorry vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pahkeine, tuli lähetettyy Virtausin niiku nikillä, vaik mää kyl tarkotin omaani. Sorry vaan.
Nyt siitä taas jäi pois mun omakuva. Eiks ookin komee? 👻 Tässon muutes kukkane sulle. 🌺
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Mut jos mää joulun matkustaan valoo nopeemmin, niiku kaukasil tählille, pitää kopistella erittäin huolellisesti, sil pieniki hiukkanen niiku materiaa tiputtaa nopeulen. Valonnopeus on nääs kaiken suurempi nopeus, mil siknaali tai materia voi kulkee. 👻Arvasin, että olet se 7-kymppinen ukko tsihii :D
Nyt on haamu hame korvissa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin, että olet se 7-kymppinen ukko tsihii :D
Nyt on haamu hame korvissa :DSherlokki-Pönttis paikalla niin haamutkin tulee näkyviksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siitä taas jäi pois mun omakuva. Eiks ookin komee? 👻 Tässon muutes kukkane sulle. 🌺
Pysy vaan siellä Pirkanmaalla ja kukkaset sille emännälle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin, että olet se 7-kymppinen ukko tsihii :D
Nyt on haamu hame korvissa :DIhan väärä arvaus. Mää oon niiku kyöpeli, mut Virtausi on mun ystävä. Tarttee vaan ottaa apuu vastaa, kun täältä kyöpelilästa on niin kehnot yhteylet. Alle sata pittii minuutissa. Nekun ei kelpuuta meitin kyöpelirahoi, niin sit nei ilmasyhteyksilläkään pilä niinku välii. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan väärä arvaus. Mää oon niiku kyöpeli, mut Virtausi on mun ystävä. Tarttee vaan ottaa apuu vastaa, kun täältä kyöpelilästa on niin kehnot yhteylet. Alle sata pittii minuutissa. Nekun ei kelpuuta meitin kyöpelirahoi, niin sit nei ilmasyhteyksilläkään pilä niinku välii. 👻
Älä käytä tuota l-kirjainta. Haha lakana on kuule sulla jo korvissa Virtuoosi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy vaan siellä Pirkanmaalla ja kukkaset sille emännälle :D
Mää muuten en oo Pirkkikseltä, vaik mää joskus käytänkin astevaihteluällää. Kyöpelien kieli on oikeesti niiku saanu vaikuttei koko Suomest ja muualtaki. 👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää muuten en oo Pirkkikseltä, vaik mää joskus käytänkin astevaihteluällää. Kyöpelien kieli on oikeesti niiku saanu vaikuttei koko Suomest ja muualtaki. 👻
Juu juu muu muu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä käytä tuota l-kirjainta. Haha lakana on kuule sulla jo korvissa Virtuoosi :D
Määhä en sillee niiku ota määryksii, niet käytän, millon tekee mieli.
Mut jos oot se sama rietas räähkä, jolle nätti kukkane ei niiku kelvannu, mää otan kyl sen takas. Mää lähetin sen ihan ystavyylen osotuksena, mut erehlyin. 👻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu muu muu :)
Varo kuule kulkemasta kelmeenä kuutamoyönä metsöpolkuu. Mää kamaloitan sut huutamalla vertahyytävällä äänellä, et bööööö-ööö, ja se on sulle ihan oikein. Mitäs soittelit poskees. 👻
Anonyymi kirjoitti:
Varo kuule kulkemasta kelmeenä kuutamoyönä metsöpolkuu. Mää kamaloitan sut huutamalla vertahyytävällä äänellä, et bööööö-ööö, ja se on sulle ihan oikein. Mitäs soittelit poskees. 👻
Pussuti pussuti pus!
- Anonyymi
Vuosia vanhoja juttuja putkahtelee esiin palstalla niin onhan sama sota ollut käynnissä näköjään jo iätajat, ei ole uusi ilmiö.
- Anonyymi
Joo psykologien älykkyys on aika matalalla tasolla nykyään, joutaisivat kortistoon kaikki ilman mitään korvauksia vain työttömiksi :D
En muuten ole samaa mieltä. Ihminen ei ole voinut valita geenejään ja ympäristötekijöitaan. Vapaata tahtoa ei ole.
Joskus vakavat rikokset vaativat eristämistä yhteiskunnasta ja pienempienkin vähentämiseen rankaiseminen on välttämättömyys, mutta toimeentuloa ei voi eikä pidä kaventaa alle kohtuuden. Pahakin ihminen on syytön pahuuteensa, saanut huonon jaon arpapelissä.- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
En muuten ole samaa mieltä. Ihminen ei ole voinut valita geenejään ja ympäristötekijöitaan. Vapaata tahtoa ei ole.
Joskus vakavat rikokset vaativat eristämistä yhteiskunnasta ja pienempienkin vähentämiseen rankaiseminen on välttämättömyys, mutta toimeentuloa ei voi eikä pidä kaventaa alle kohtuuden. Pahakin ihminen on syytön pahuuteensa, saanut huonon jaon arpapelissä.Ihminen "kehittyy" koko elämänsä ajan, ei niin että oltaisiin vain jotain miksi synnytään. Suurimmalla osalla on vapaasta tahdosta kiinni vaihtaako olosuhteitaan ja ympäristöään.
- Anonyymi
Voi, kun se sota olisikin vain täällä. Tuo ikuinen nuijasota on kuitenkin ihan arkipäivää.
Sitten vielä ihmetellään, kun veronmaksajat vähenevät uhkaavasti. Ei muuta kuin lisää homopropagandaa nuorisolle niin hyvä tulee.Homous on synnynnäinen muuttumaton ominaisuus, jonka määrä ei voi kasvaa eikä vähetä. Syitä lienee useita, mutta eniten vaikuttava lienee geneettinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317254Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1032355
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321580Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4001415Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414