kuinka usein tarvit seksiä

Anonyymi

kuinka usein tarvit seksiä ja onko ikä vähentänyt seksikertojen määrää esim 15-30v tunnin välein ja 30-40v kahden tunnin välein ja 40-50 2-3 kertaa päivässä ja 50-60v kerran päivässä ja 60-100v viakra niin tunnin välein taas

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enpä tarvitse enkä ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut.
      Nuorena tuli teeskenneltyä. Kuului ikäänkuin asiaan että poikakaveri piti olla. Se oli sitä nuoruuden epävarmuutta josta onneksi kasvoin aika äkkiä yli.
      Minua ei aivan oikeasti kiinnosta. Tuntuu pelkästään typerälle ja kun ajatteleekin koko touhua tuntuu se lähinnä naurettavalle!
      On niin paljon muuta sisältöä ja ajateltavaa elämässä johon on järkevämpi keskittyä.
      Parinkympin hujakoilla aika meni vuosia opiskeluun ja gradun tekoon. Sen jälkeen mahdollisimman hyvän työpaikan metsästykseen ja kun sen sain etenemiseen uralla.
      Olen työorientoitunut enkä ole kiinnostunut turhista ihmissuhdekoukeroista ja säätämisestä. Ystävät ja työkaverit riittävät, sekä läheisin perhe. Lapsia en ole koskaan halunnut. En edes pidä lapsista. Vapaa-ajan haluan itselleni ja tehdä sitä mitä itse haluan.

      • Mikä elämässä on muka tärkeämpää kuin toisen ihmisen läheisyys?

        Työ?


    • Anonyymi

      En ole koskaan tarvinnut mutta naiset on kuitenkin halunneet seksiä kanssani ja ystävällinen kun olen niin olen sitten santanut naisen istua munani päällä. Seksiä kukaan ei tarvii mutta jos haluaa lapsia tehdä niin seksiä pitää harrastaa.

      • Anonyymi

        Ei tarvi nykypäivänä enää seksin merkeissä hikoilla lapsiakaan tehdäkseen. Onneksi. Säästyy turhalta hikoilulta ja vaivalta! Kauan eläköön tiede!


    • Anonyymi

      Aika harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa, jos moodi sattuu just kohilleen.

    • Kyllähän sitä joka hengenvedolla täytyy parisen kertaa napsasta.

    • Anonyymi

      Sen verran pitää jyystää, että nahka lähtee kikkelistä. Usiampi kerta päivässä.

    • En usein, vaihtelee. Mielummin harvoin ja nautinnollista, kun tavan takia.

      Ikä on vaikuttanut positiivisesti, olen seksuaalisuuteni kanssa sinut ja uskallan heittäytyä, mutta tarvin vastapuoleksi ihmisen jota rakastan syvästi. Se sytyttää liekin kuumaksi.

      • Anonyymi

        Samoin :) Kyllä siinä nyt joku merkitys pitää olla eikä vaan, että kun ”pitää” tehdä.

        Oikea ihminen siihen tai sitten ei mitään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin :) Kyllä siinä nyt joku merkitys pitää olla eikä vaan, että kun ”pitää” tehdä.

        Oikea ihminen siihen tai sitten ei mitään :)

        Justiinsa niin. 😃


    • Varhaisessa keski-iässä olevana miehenä voin todeta, ettei halu yhdyntään suorituskertojen puolesta ole vähentynyt nuoruuden aikaisesta mihinkään. Olen kuitenkin todennut, että suorituskertavaatimuksen lisäksi olen alkanut asettaa vaatimuksia myös yhdynnän laadulle.

      Seksiä siis tarvitsee yhtä paljon kuin ennenkin, mutta sen lisäksi siltä seksiltä odottaa muutakin kuin hätäistä kännipanoa likaisissa lakanoissa tuntemattomassa osoitteessa sellaisen ihmisen kanssa, jonka nimeä ei muista ja jonka puhelinnumero salaperäisesti katoaa seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      Ajattelen seksiä ja miehiä seksikumppaneina jatkuvasti, joka ainoa päivä tuntitolkulla. Pidättäydyn itsetyydytyksestä tahallani, jotta olisin jatkuvasti kiimaisella vireellä. Itsetyydytys on mielestäni säälittävää ja nöyryyttävää. Jos on tarjolla aitoa seksiä, haluan jatkuvasti, vähintään kerran päivässä tai vedän kilarit. Seksin ei tarvitse olla edes erityisen hyvää, kunhan sitä on jatkuvalla syötöllä.

      Tämä on aina järkyttänyt miesystäviäni syvästi, siitä saakka, kun menetin neitsyyteni 14v.

      Olen aina ollut seurustelevaa tyyppiä ja tarkka partnereistani ihmisinä. Selibaatti onnistuu leikiten, koska tosi panomimminä pystyn kyllä hillitsemään itseäni niin paljon kun tarvii.

      Miehet ovat elämässäni olleet seksuaalisesti pieni pettymys. Tuntuu etteivät juurikaan välitä seksistä. Ehkä olen valinnut liian kunnollisia miehiä, jotka välittävät paljon muista asioista ja myös panostavat niihin.

      • Anonyymi

        Hehee, provo eli trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehee, provo eli trolli.

        No miksipäs niin luulet? Käykö itsetunnon päälle, et joku jopa haluaa seksiä, huonoakin? Lisään muuten tuohon, etten välitä partnerien ulkonäkö- tai edes karmivista luonnevioista, ei vaikuta mun libidoon.

        Kannattaa harrastaa paljon aerobista liikuntaa ja syödä terveellisesti ja vähän. Ei kannata välittää muiden ihmisten mielipiteistä paskaakaan, se vaan kuluttaa aivojen mielihyvään käypiä kemikaaleja. Sitten kun opit, on virtaa muuhunkin kun 5 min runkkaamiseen ja tv.n katseluun. En muuten itse ole omistanut tv.tä sen jälkeen, kun analoginen lähetys loppui. Netflix on puhelimessa jos tekee leffaa mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksipäs niin luulet? Käykö itsetunnon päälle, et joku jopa haluaa seksiä, huonoakin? Lisään muuten tuohon, etten välitä partnerien ulkonäkö- tai edes karmivista luonnevioista, ei vaikuta mun libidoon.

        Kannattaa harrastaa paljon aerobista liikuntaa ja syödä terveellisesti ja vähän. Ei kannata välittää muiden ihmisten mielipiteistä paskaakaan, se vaan kuluttaa aivojen mielihyvään käypiä kemikaaleja. Sitten kun opit, on virtaa muuhunkin kun 5 min runkkaamiseen ja tv.n katseluun. En muuten itse ole omistanut tv.tä sen jälkeen, kun analoginen lähetys loppui. Netflix on puhelimessa jos tekee leffaa mieli.

        Noku ei tuollaisia naisia vaan ole olemassa, ainakaa minä en ole törmännyt. Joku 15 v pojankolli siellä provoilee.

        Jos tuollaisia naisia olis, niin minäkin voisin harkita parisuhdetta. Edellyttäis kyllä sitä, että ensin moiseen ihmeeseen törmäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noku ei tuollaisia naisia vaan ole olemassa, ainakaa minä en ole törmännyt. Joku 15 v pojankolli siellä provoilee.

        Jos tuollaisia naisia olis, niin minäkin voisin harkita parisuhdetta. Edellyttäis kyllä sitä, että ensin moiseen ihmeeseen törmäisi.

        No nyt törmäsit.

        Muttei kannata yleistää..luuletko, että moni viitsii tai pystyy pitään hihnansa näin kireellä?👌☀🌚

        Hyvää illanjatkoa, voit aatella mua kun nukahdat💋😘😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt törmäsit.

        Muttei kannata yleistää..luuletko, että moni viitsii tai pystyy pitään hihnansa näin kireellä?👌☀🌚

        Hyvää illanjatkoa, voit aatella mua kun nukahdat💋😘😂

        Kiitos että palautat uskoani naiskuntaan.

        Kerta päivässä pitää järjissään, toinen kerta jo vähän piristää ;)

        Minkä näköinen ja ikäinen oot, jos vaikka unia näkisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksipäs niin luulet? Käykö itsetunnon päälle, et joku jopa haluaa seksiä, huonoakin? Lisään muuten tuohon, etten välitä partnerien ulkonäkö- tai edes karmivista luonnevioista, ei vaikuta mun libidoon.

        Kannattaa harrastaa paljon aerobista liikuntaa ja syödä terveellisesti ja vähän. Ei kannata välittää muiden ihmisten mielipiteistä paskaakaan, se vaan kuluttaa aivojen mielihyvään käypiä kemikaaleja. Sitten kun opit, on virtaa muuhunkin kun 5 min runkkaamiseen ja tv.n katseluun. En muuten itse ole omistanut tv.tä sen jälkeen, kun analoginen lähetys loppui. Netflix on puhelimessa jos tekee leffaa mieli.

        Kiva että oot täällä ja että meitä seksuaalisia naisia on enemmän joilla hihna kireänä.
        Itselläni on ukko kulta ollut jo 16 vuotta ja jatkuvasti minun uskollisuutta epäillään.🥺
        Se on terveellinen valinta pidättäytyä muista miehistä kun on parisuhteessa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kiva että oot täällä ja että meitä seksuaalisia naisia on enemmän joilla hihna kireänä.
        Itselläni on ukko kulta ollut jo 16 vuotta ja jatkuvasti minun uskollisuutta epäillään.🥺
        Se on terveellinen valinta pidättäytyä muista miehistä kun on parisuhteessa.

        Kiitos, olet kovin herttainen❤☀

        Minusta on mukavaa myös, että sinä olet palstalla🤗 Itse en ole perheihmisiä, mutta kiva lukea ihmisistä, jotka rakastavat lapsiaan ja omaa ukkoaan. Se on tervettä ja kaunista!

        No sehän on hyvä, että ukkosi on vähän mustis🌚😈...😂

        Olen itse myös sitä mieltä, että uskollisuus kannattaa. Monet elävät kuvitelmissa ihmisten seksuaalisesta erilaisuudesta, mutta tosiasiassa homma on kaikilla mausteillakin niin yksinkertainen, että turha kurkkia aidan toiselle puolen. Kun löytää hyvän partnerin ja osaa itse nauttia panemisesta liikoja vaatimatta, homma on siinä, ei tarvi etsiä "ihmeitä tekevää yhteyttä"....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt törmäsit.

        Muttei kannata yleistää..luuletko, että moni viitsii tai pystyy pitään hihnansa näin kireellä?👌☀🌚

        Hyvää illanjatkoa, voit aatella mua kun nukahdat💋😘😂

        Parempaa naista ei voisi edes toivoa. Seksiä joka päivä, se sopisi paremmin kuin hyvin.
        Onhan sellaisia naisia ollutkin useampi mutta ei juuri nyt.


    • Anonyymi

      yhtä usein kuin angry birds -jutun tekijät keskenään, eli: monestiko possu ja lintu harrastavat seksiä keskenään?

    • Anonyymi

      Jotenkin tuo verbi "tarvita" ei mielestäni oikein istu tähän aiheeseen, mutta antaa sen olla sivuseikka.

      Täydellisessä maailmassa harrastaisin seksiä 3-5 kertaa viikossa. Mitään kalenteriin merkittyjä seksiaikoja en huolisi, joten vaihtelu olisi pakko hyväksyä. Hyvän kumppanin kanssa seksiä voisi olla enemmänkin. Tällä hetkellä kumppania ei ole. Oma apu on nyt siis paras apu.

      Minun libidooni ikä ei ole vaikuttanut mitenkään. Haluan ihan yhtä paljon/vähän kun aina aiemminkin. Kuten joku jo tuossa aiemmin sanoikin, niin laatuvaatimukset ovat kasvaneet. Menneisyydessä on mm. pitkä parisuhde, jossa seksiä oli aivan liian vähän ja sekin huonoa. Moiseen en enää suostuisi. Laatuvaatimus on syynä siihenkin, että seksiseuraa ei ole tullut lähdettyä hakemaan. Homman pitäisi olla vähän jotakin muuta, kuin säheltämistä lähes tuntemattoman kanssa, vailla mitään takeita laadusta. Olen liian monta kertaa huomannut, että mies sai elämänsä parasta seksiä ja minulle hommasta ei ollut lopulta mitään iloa. Yritä siinä sitten kohteliaasti ilmoittaa, että uusintaa ei tule.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen kysymys on se, että millä saa takeet laadusta etukäteen? Minä miehenä en ainakaan pelkkään naisen sanaan luota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kysymys on se, että millä saa takeet laadusta etukäteen? Minä miehenä en ainakaan pelkkään naisen sanaan luota.

        Ei yhtään millään. Edes muilta "kokeilleilta" kyseleminen ei auta. Ellei sitten satu tuntemaan jotakuta, jolla on täysin identtinen käsitys hyvästä seksistä. Tosin ei sekään mitään takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään millään. Edes muilta "kokeilleilta" kyseleminen ei auta. Ellei sitten satu tuntemaan jotakuta, jolla on täysin identtinen käsitys hyvästä seksistä. Tosin ei sekään mitään takaa.

        Näinpä juuri, ei auta muuta kuin koettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri, ei auta muuta kuin koettaa.

        Huonompikin kokemus tuntuu kuitenkin paremmalta, jos toinen osapuoli on vähän enemmän kuin satunnainen "tuttava". Itselläni ei ole mielenkiintoa lähteä "koettamaan" pelkän seksin takia. Soloseksissä kun on aina laatutakuu. Kumppaniehdokkaan pitäisi siis tuoda muassaan muutakin kuin pelkkä mahdollisuus seksiin. Läheisyyttä soolona ei saa ja sitä toki jään kaipaamaan. Harvalta mieheltä kuitenkaan saa todellista läheisyyttä. Tässä aloituksessakin kyseltiin pelkästä seksin tarpeesta, vaikka läheisyys olisi monelle (naiselle) paljon tärkeämpi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonompikin kokemus tuntuu kuitenkin paremmalta, jos toinen osapuoli on vähän enemmän kuin satunnainen "tuttava". Itselläni ei ole mielenkiintoa lähteä "koettamaan" pelkän seksin takia. Soloseksissä kun on aina laatutakuu. Kumppaniehdokkaan pitäisi siis tuoda muassaan muutakin kuin pelkkä mahdollisuus seksiin. Läheisyyttä soolona ei saa ja sitä toki jään kaipaamaan. Harvalta mieheltä kuitenkaan saa todellista läheisyyttä. Tässä aloituksessakin kyseltiin pelkästä seksin tarpeesta, vaikka läheisyys olisi monelle (naiselle) paljon tärkeämpi juttu.

        Niin, ainahan se vastakkaisesta osapuolesta kiinnostuminen lähtee ajatusmaailmasta, heti sen pienen ulkonäkösysäyksen jälkeen.

        Tuo tuntuu olevan ikuinen ongelma sukupuolten välillä että naiset kaipaa läheisyyttä miehet seksiä.

        Mitä tarkoitat todellisella läheisyydellä? Minä koen esim. hitaat viikonloppuaamut ja niihin liittyvät syvällisemmät aamupuurokeskustelut läheisyyttä tarjoavina. Vai onko se todellinen läheisyys aina fyysistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ainahan se vastakkaisesta osapuolesta kiinnostuminen lähtee ajatusmaailmasta, heti sen pienen ulkonäkösysäyksen jälkeen.

        Tuo tuntuu olevan ikuinen ongelma sukupuolten välillä että naiset kaipaa läheisyyttä miehet seksiä.

        Mitä tarkoitat todellisella läheisyydellä? Minä koen esim. hitaat viikonloppuaamut ja niihin liittyvät syvällisemmät aamupuurokeskustelut läheisyyttä tarjoavina. Vai onko se todellinen läheisyys aina fyysistä?

        On henkistä läheisyyttä ja on fyysistä läheisyyttä, mutta tässä kohtaa tarkoitin fyysistä. Sitä, että voi olla toisen lähellä ilman, että sen tarvitsee aina olla seksuaalista. Enpä ole vielä tavannut miestä, jolle se olisi oikeasti ollut ok. Kuherteluvaihessa se vielä menee, mutta yritäpäs parin vuoden jälkeen mennä katsomaan vaikka leffaa miehen kainaloon, niin juu ei. Yritä mennä halaamaan ja antamaan suukko, niin juu ei. Yritä olla hetki lähellä ennen nukahtamista, niin juu ei. Halasin vuosikaudet vain miehen selkää aina nukkumaan mennessäni. Ei kiitos enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On henkistä läheisyyttä ja on fyysistä läheisyyttä, mutta tässä kohtaa tarkoitin fyysistä. Sitä, että voi olla toisen lähellä ilman, että sen tarvitsee aina olla seksuaalista. Enpä ole vielä tavannut miestä, jolle se olisi oikeasti ollut ok. Kuherteluvaihessa se vielä menee, mutta yritäpäs parin vuoden jälkeen mennä katsomaan vaikka leffaa miehen kainaloon, niin juu ei. Yritä mennä halaamaan ja antamaan suukko, niin juu ei. Yritä olla hetki lähellä ennen nukahtamista, niin juu ei. Halasin vuosikaudet vain miehen selkää aina nukkumaan mennessäni. Ei kiitos enää ikinä.

        Perusongelma tällaiselle terveelle kohtuukuntoiselle pertille on tuossa se, että naisen läheisyys alkaa panettaa aina. Nainen haluaa välillä läheisyyttä ilman seksiä ja miehelle läheisyys on ihan ok, kunhan se johtais seksiin - ainakin useimmilla kerroilla.

        Mikä ratkaisuksi? Molempien kannalta tilanne on turhauttava.

        Naisen toive miehelle siis on: Edes joskus läheisyyttä ilman seksiä.

        Mitä jos mies esittäisi oman toiveensa: Edes joskus suoraan tiukkaan asiaan, ilman sen kummempia hellittelyjä. Voiko sellaista edes esittää ääneen, ja kuinka paljon naiset siitä loukkaantuis, saati siihen suostuisi?

        Tässä on tämä ikuinen probleema. Toiset on marssista toiset Venuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusongelma tällaiselle terveelle kohtuukuntoiselle pertille on tuossa se, että naisen läheisyys alkaa panettaa aina. Nainen haluaa välillä läheisyyttä ilman seksiä ja miehelle läheisyys on ihan ok, kunhan se johtais seksiin - ainakin useimmilla kerroilla.

        Mikä ratkaisuksi? Molempien kannalta tilanne on turhauttava.

        Naisen toive miehelle siis on: Edes joskus läheisyyttä ilman seksiä.

        Mitä jos mies esittäisi oman toiveensa: Edes joskus suoraan tiukkaan asiaan, ilman sen kummempia hellittelyjä. Voiko sellaista edes esittää ääneen, ja kuinka paljon naiset siitä loukkaantuis, saati siihen suostuisi?

        Tässä on tämä ikuinen probleema. Toiset on marssista toiset Venuksesta.

        No jaa ... itse ainakin haluan usein seksiä, ihan vaan seksinä. En tarvitse halujen heräämiseen tuntikausien kosiskeluja.

        Mitä miehen seksihalujen heräämiseen aina lähellä ollessa tulee, niin ei kyllä uppoa tuo selitys. Tuo ei ole koskaan ollut minun parisuhteideni ongelma. Ongelma on ollut, että läheisyys ei vain ole ok ja se siitä. Ihan sama ongelma on ollut sekä seksuaalisesti aktiivisen kumppanin ja täysin haluttoman kumppanin kanssa. Jälkimmäiseltä seksiäkin täytyi suorastaan vongata. Minä olisin kummassakin noista parisuhteissa "sietänyt" seksin seuraamuksena, jos sillä olisi saanut "ostettua" läheisyyttä. Vaan kun ei se miehille käy. Se läheisyyshän ei käy miehille myöskään seksin jälkeen. Silloin on ihan turhaa yrittää vedota himoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa ... itse ainakin haluan usein seksiä, ihan vaan seksinä. En tarvitse halujen heräämiseen tuntikausien kosiskeluja.

        Mitä miehen seksihalujen heräämiseen aina lähellä ollessa tulee, niin ei kyllä uppoa tuo selitys. Tuo ei ole koskaan ollut minun parisuhteideni ongelma. Ongelma on ollut, että läheisyys ei vain ole ok ja se siitä. Ihan sama ongelma on ollut sekä seksuaalisesti aktiivisen kumppanin ja täysin haluttoman kumppanin kanssa. Jälkimmäiseltä seksiäkin täytyi suorastaan vongata. Minä olisin kummassakin noista parisuhteissa "sietänyt" seksin seuraamuksena, jos sillä olisi saanut "ostettua" läheisyyttä. Vaan kun ei se miehille käy. Se läheisyyshän ei käy miehille myöskään seksin jälkeen. Silloin on ihan turhaa yrittää vedota himoihin.

        Melkolailla turhaa taitaa olla koettaa lokeroida meitä näihin mies- ja naislokeroihin. Olemme kuitenkin yksilöitä.

        Oman ex-naisystäväni kanssa meillä kävi kuitenkin noin. Uskot tai et. Hän halusi usein vain tuota läheisyyttä, eikä tilannetta saanut useinkaan viedä yhtään sen pidemmälle, vaikka olisimme sohvalla olleet sylikkäin kuinka kauan. Se alkoi minusta itsestäni tuntua itseni kiusaamiselta, kun homma ei juuri koskaan edennyt.

        Noh, niinhän siinä kävi että minä aloin karttelemaan sitä läheisyyttä kun hän kartteli sitä seksiä.

        Lopulta minä olin se osapuoli, joka otti eroasian puheeksi, kun ei tuollaisessa suhteessa ollut mielestäni mitään järkeä.

        Mulle käy sylittely seksin jälkeen tosi hyvin, silloin ei enää ole niin himoissaan.
        Sellainen vaara siihen tosin liittyy, että jos on oikeanlainen kumppani ja aikaa, niin uusintakierrokseksihan se voi mennä. Edellisen kumppanin kanssa tätä ei tapahtunut koskaan, ei edes suhteen alkuaikoina, joten siitäkin jo tiesi ettemme ole toisillemme luodut. Hellyyttä kuitenkin suhteessa oli aina seksin jälkeen, vaikka ne seksikerrat siitä pikkuhiljaa vähenivätkin ennen loppumistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkolailla turhaa taitaa olla koettaa lokeroida meitä näihin mies- ja naislokeroihin. Olemme kuitenkin yksilöitä.

        Oman ex-naisystäväni kanssa meillä kävi kuitenkin noin. Uskot tai et. Hän halusi usein vain tuota läheisyyttä, eikä tilannetta saanut useinkaan viedä yhtään sen pidemmälle, vaikka olisimme sohvalla olleet sylikkäin kuinka kauan. Se alkoi minusta itsestäni tuntua itseni kiusaamiselta, kun homma ei juuri koskaan edennyt.

        Noh, niinhän siinä kävi että minä aloin karttelemaan sitä läheisyyttä kun hän kartteli sitä seksiä.

        Lopulta minä olin se osapuoli, joka otti eroasian puheeksi, kun ei tuollaisessa suhteessa ollut mielestäni mitään järkeä.

        Mulle käy sylittely seksin jälkeen tosi hyvin, silloin ei enää ole niin himoissaan.
        Sellainen vaara siihen tosin liittyy, että jos on oikeanlainen kumppani ja aikaa, niin uusintakierrokseksihan se voi mennä. Edellisen kumppanin kanssa tätä ei tapahtunut koskaan, ei edes suhteen alkuaikoina, joten siitäkin jo tiesi ettemme ole toisillemme luodut. Hellyyttä kuitenkin suhteessa oli aina seksin jälkeen, vaikka ne seksikerrat siitä pikkuhiljaa vähenivätkin ennen loppumistaan.

        Taisinpa tuossa jossain ylempänä jo sanoakin, että en ole koskaan itse törmännyt miehen, joka tykkäisi oikeasti olla lähellä. Pikemmin se on ollut sellaista juuri juuri sietämistä, jos pakko kerta on. Aika harvinaisia ovat todellisesta läheisyydestä pitävät miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonompikin kokemus tuntuu kuitenkin paremmalta, jos toinen osapuoli on vähän enemmän kuin satunnainen "tuttava". Itselläni ei ole mielenkiintoa lähteä "koettamaan" pelkän seksin takia. Soloseksissä kun on aina laatutakuu. Kumppaniehdokkaan pitäisi siis tuoda muassaan muutakin kuin pelkkä mahdollisuus seksiin. Läheisyyttä soolona ei saa ja sitä toki jään kaipaamaan. Harvalta mieheltä kuitenkaan saa todellista läheisyyttä. Tässä aloituksessakin kyseltiin pelkästä seksin tarpeesta, vaikka läheisyys olisi monelle (naiselle) paljon tärkeämpi juttu.

        Ihmisillä yleensäkkin harhakäsitys, että seksuaali-SEKÄ vielä siihen päälle tunneyhteyden pitäisi syttyä samantien kun lamppu katkaisimesta. Sitten olisi "se oikea"😂

        Realistista on odottaa hyvää seksiyhteyttä, kun on tarpeeksi TEKIJÖITÄ ja homma on harjoituksen kautta alkanut sujumaan. Tunneyhteyskin kestää syntyä ja lujittua hieman kauemmin, kun yhdenillan aikana..

        Tämän lisäksi on aina otettava huomioon molempien elämäntilanne. Hyväkin suhde voi mennä kiville, jos muuten menee asiat päin helvettiä tai jopa liian hyvin, jolloin toinen ihminen on niin oman itsensä lumoissa, ettei pysty irtautumaan.

        Toki on niitäkin tapauksia, että molemmille tulee orkut helposti 5 min, mutta aika ilotonta ja kylmää se kyyti.

        Nauttiminen yhdessä on rajatonta. Tavoitehakuisuus seksissä totaalinen himontappaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisinpa tuossa jossain ylempänä jo sanoakin, että en ole koskaan itse törmännyt miehen, joka tykkäisi oikeasti olla lähellä. Pikemmin se on ollut sellaista juuri juuri sietämistä, jos pakko kerta on. Aika harvinaisia ovat todellisesta läheisyydestä pitävät miehet.

        No jos toisesta oikeasti tykkää, niin tykkää kyllä olla lähekkäinkin ja se taas saa (ainakin minulla, terveellä 44 vuotiaalla miehellä) himot usein heräämään.

        Mutta tuo on sellainen pyhä kolminaisuus koko homma, jossa kaikki kolme tekijää ovat suhteessa toisiinsa. Yksi kun puuttuu, niin ne kaksi muutakin alkaa rapautua.

        Harvainaista tai ei, mutta olen tällainen. Ja olen tullut siihen samaan johtopäätökseen kuin monet tällä palstalla pyörivät naisetkin: Joko hyvä suhde tai ei suhdetta ollenkaan.


    • Anonyymi

      Kuinka usein seksiä? Aamuinj illoin tietysti jos nainen on tyydyttävä.

      • Anonyymi

        Minäkin olen valmis aamuin illoin, jos päiväohjelma sallii.
        Illalla seksi on välttämätön, koska se on unilääke eli melatoniinin korvaaja. Satunnaisesti seksi on toiminut myös lihasrelaksanttina ja migreenilääkkeenä muutaman kerran.
        Nuo ovat olleet tarpeeni nuoruudesta alkaen, joten ei ole tullut muutoksia.

        N51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen valmis aamuin illoin, jos päiväohjelma sallii.
        Illalla seksi on välttämätön, koska se on unilääke eli melatoniinin korvaaja. Satunnaisesti seksi on toiminut myös lihasrelaksanttina ja migreenilääkkeenä muutaman kerran.
        Nuo ovat olleet tarpeeni nuoruudesta alkaen, joten ei ole tullut muutoksia.

        N51

        kyllä se sallii ja jos ei salli niin laitetaan sallimaan mutta kyllä päivällä haluaa seksiä mutta olet kiva


    • Anonyymi

      haavi auki hämmästyin miten vähän seksiä ihmiset tarvii niin itse nuorena tunnin välein ja vähän vanhempana tunnin kahden välein no nykyään minimi on 2-3 kertaa päivässä ja tiedä sitten miten viisikymppisenä

      • Anonyymi

        Osalla meillä on tuo työ, joka rajoittaa harrastamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla meillä on tuo työ, joka rajoittaa harrastamista.

        Työtä tehdään vain 8 tuntia vuorokaudesta. Muu aika on paljon antoisampaa.
        Joillakin on tietysti vielä ne mukulat siinä esteenä, onneksi mulla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä tehdään vain 8 tuntia vuorokaudesta. Muu aika on paljon antoisampaa.
        Joillakin on tietysti vielä ne mukulat siinä esteenä, onneksi mulla ei ole.

        Vaikka työtä tehdäänkin usein vain 8 tuntia vuorokaudesta, niin harvemmin sieltä voi poistua tunnin välein sekstailemaan. Tai edes kahdenkaan tunnin välein ... edes oman käden kanssa.


    • Anonyymi

      En saa seksiä naisilta yhtään. Joa haluaisin joudun maksaan. 195 cm mies 34v vantaalta.

      T: Allu

    • Anonyymi

      Nuorempana sain kun olin laihempi ja komeempi naisia treffeille ja panin niitä.

    • Anonyymi

      Enää en kelpaa yli 30 mies joka on lihonut. Mahaa ja kuntoilee käy töis. Kunnollinen ei kelpaa. 80 e pitää säästää päiväpalkka et pääsee maksullisiin.

    • Anonyymi

      Tarve vähintään kerta päivään, toteutuneet kerta kymmeneen vuoteen, terv. ever single M

    • Anonyymi

      Oon 42v nainen,fuck buddy on yli 50v mies. Nelisen vuotta kuksittu noin kerta viikkoon,välillä pidempiä taukoja. Miehellä välillä erektio ongelmaa,vaikka haluja on,mutta verenpainelääke haittaa...Itselle riittää se mitä saan ja voin masturboida kyllä. Molemmat katsomme pornoa,yksin ja yhdessä. Onhan seksi elämän suola. Antaa energiaa,henkistä kuin fyysistä. Normaali asia,vaikka jotkut siitä vääntää härskejä vitsejä . Vastaukseni siis on,että 1-2 kertaa viikko tässä iässä ok.

      • Anonyymi

        Tähä seksittömyyten on jo tottunut ku ei saa koskaan naista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe