Sen pitää olla täysin luonnolliselta tuntuva kiiman tunne. Jos sitä ei tunnu niin silloin ei rakasta romanttisesti!
Hyi jos rakkaus on tahtotila
24
<50
Vastaukset
Onko sinulla sellaista ollut rakkaus kiimaa? Erotatko sen lisääntymisen kiimasta?
Jos tahtoo jakaa ihmisen kanssa elämänsä, vaikka rakastaa itseään, on siinä kiimaa ja huumaa myös...
Öitä...😴valtakunta kirjoitti:
Kun kerkiät selitä se sitten. Miten pystyy itseään rakastaa,?
No se onkin yllättävän vaikeaa. Ensin on tutustuttava itseensä. Miksi on sellainen kuin on jamiksi käyttäytyy niinkuin käyttäytyy. On ymmärrettävä itsensä kokonaan ja hyväksyttävä se mitä on. Sitten pikkuhiljaa alkaa tajuta, että kaikki mitä olet tehnyt, kaikki mitä olet sanonut, on mennyt aina miten olet vaan osannut siinä tilanteessa tehdä. Vuosien prosessi....
Mutta sitäkin on haluttava.... tahdon asia sekin on...niin ja uskottava, että voelä se sieltä löytyy. Tosin rakkaus ja kaikki muutkin tunteet kääntyy romantisoidusta hömpästä johonkin riisutumpaan originaaliseen muotoon.... siinäkin joutuu maistelemaan käsitteitä uusiksi...Disse kirjoitti:
No se onkin yllättävän vaikeaa. Ensin on tutustuttava itseensä. Miksi on sellainen kuin on jamiksi käyttäytyy niinkuin käyttäytyy. On ymmärrettävä itsensä kokonaan ja hyväksyttävä se mitä on. Sitten pikkuhiljaa alkaa tajuta, että kaikki mitä olet tehnyt, kaikki mitä olet sanonut, on mennyt aina miten olet vaan osannut siinä tilanteessa tehdä. Vuosien prosessi....
Mutta sitäkin on haluttava.... tahdon asia sekin on...niin ja uskottava, että voelä se sieltä löytyy. Tosin rakkaus ja kaikki muutkin tunteet kääntyy romantisoidusta hömpästä johonkin riisutumpaan originaaliseen muotoon.... siinäkin joutuu maistelemaan käsitteitä uusiksi...minä kun en ole kilpailija joku jatkuvasti yrittää syyttää minua siitä kun on sen verta harmissaan kun en ole tyytyväinen vähempää omissa jutuissanikaa, on minussa on täydellisen tavoittelijan vikaa koska koen niin kovia tunnon tuskia(muille aiheutuu harmitusta), jos on huonosti tehty minulla sen verta korkea empatia kyky ja sympatia kykyä.
että koen tuskat fyysisenä ja olen paikalla ajatuksissa hänen tilallaan, jota kohdellaan väärin ja sen vuoksi patistan muitakin toimimaan oikein ja ne kokevat sellaisen kilpailuna ja kaikki minun elämästä jutuistani taas väännetään mustamaalauksia kun ei ymmärretä minua kun ei pystytä asettuu tilanteeseeni.
Sen vuoksi minun on vaikea itseäni rakastaa mutta rakastan itseäni muiden kautta kun olen niin sanotusti tukenut oikein ja myös siinä tulee väistämättä puututtua ettei tuntemattomiakaan latisteta se satuttaa minua kun niihin heikompiin käydään käsiksi niillä on syynsä tippua pohjalle.
Osittain tämä pistää minut koville oikeassa elämässä
Koska sen vuoksi elämän haluni hiipuu kun minua satutetaan tai etsitään vain minusta vikoja ja lapset on minun elämän liekkini niiden takia taistelen selviytymistä ja niiden vuoksi haluan olla terve ja sen vuoksi pyrin olemaan oikeuden puolustaja, en kostaja.
Toivon että ihmiset toivoisi siihen ettei me ihmiset itse satuteta toisiamme.
Mutta tämä on sen vuoksi että miksi me ei ikinä keskenään ymmärretä toisiamme.
Itseni rakastaminen on toisten varassa.
Ehkä tämä on juuri se syy miksi mies on minun kanssani kun en pahimmissakaa satuta vaan pyrin pois siitä välttämään.
Aina toisen ohjaaminen sattuu mutta sitä joutuu miettii miksi minä puutun minua sattuu, jos niitä muita satutetaan heikkouden vuoksi koska minua sattuu niiden puolesta. Olen opetellut etten vaan ole niiden kanssa tekemisessä
Heikompi empatia kykyinen satuttaa herkemmin mutta sitä varten pitää ohjata heitä kun eivät pysty katsomaan laajasti asiaa omalta kannalta mutta sitten ne kokee herkemmin vihaa minua kohtaa ja minua kohtaan on tullut oikeasti murhan suunnittelua.
Minua raastaa se henkisesti.
Sen vuoksi tornipalon ihmisiin jumiuduin miettimään kaikkia ratkasuja ja harmittaa ettei kaapinpaikka ole henkisesti läsnä koska hän ymmärsi oman heikkouden vuoksi ympärillä olevia paremmin sillä hetkellä.
Miksi minua raastaa näin paljon kulun loppuun
Miksi meidät on tehty juustoista pitäisi saada kuin sir harmaaritarilla haarniska, ei kulu niin nopeasti
Ja ne muinaiset ovat olleet joskus ollut kauniita ja nuoria muoria ja me tulemme olemaan myös muoria.
Minä en pysty rakastaa itseäni muuten ja koen etten rakasta koska koen vaikeutta edes vielä saattaa asioita loppuu puolustuksessa itseäni kohtaa kuin tässäkin
https://aijaa.com/YkPC1ovaltakunta kirjoitti:
minä kun en ole kilpailija joku jatkuvasti yrittää syyttää minua siitä kun on sen verta harmissaan kun en ole tyytyväinen vähempää omissa jutuissanikaa, on minussa on täydellisen tavoittelijan vikaa koska koen niin kovia tunnon tuskia(muille aiheutuu harmitusta), jos on huonosti tehty minulla sen verta korkea empatia kyky ja sympatia kykyä.
että koen tuskat fyysisenä ja olen paikalla ajatuksissa hänen tilallaan, jota kohdellaan väärin ja sen vuoksi patistan muitakin toimimaan oikein ja ne kokevat sellaisen kilpailuna ja kaikki minun elämästä jutuistani taas väännetään mustamaalauksia kun ei ymmärretä minua kun ei pystytä asettuu tilanteeseeni.
Sen vuoksi minun on vaikea itseäni rakastaa mutta rakastan itseäni muiden kautta kun olen niin sanotusti tukenut oikein ja myös siinä tulee väistämättä puututtua ettei tuntemattomiakaan latisteta se satuttaa minua kun niihin heikompiin käydään käsiksi niillä on syynsä tippua pohjalle.
Osittain tämä pistää minut koville oikeassa elämässä
Koska sen vuoksi elämän haluni hiipuu kun minua satutetaan tai etsitään vain minusta vikoja ja lapset on minun elämän liekkini niiden takia taistelen selviytymistä ja niiden vuoksi haluan olla terve ja sen vuoksi pyrin olemaan oikeuden puolustaja, en kostaja.
Toivon että ihmiset toivoisi siihen ettei me ihmiset itse satuteta toisiamme.
Mutta tämä on sen vuoksi että miksi me ei ikinä keskenään ymmärretä toisiamme.
Itseni rakastaminen on toisten varassa.
Ehkä tämä on juuri se syy miksi mies on minun kanssani kun en pahimmissakaa satuta vaan pyrin pois siitä välttämään.
Aina toisen ohjaaminen sattuu mutta sitä joutuu miettii miksi minä puutun minua sattuu, jos niitä muita satutetaan heikkouden vuoksi koska minua sattuu niiden puolesta. Olen opetellut etten vaan ole niiden kanssa tekemisessä
Heikompi empatia kykyinen satuttaa herkemmin mutta sitä varten pitää ohjata heitä kun eivät pysty katsomaan laajasti asiaa omalta kannalta mutta sitten ne kokee herkemmin vihaa minua kohtaa ja minua kohtaan on tullut oikeasti murhan suunnittelua.
Minua raastaa se henkisesti.
Sen vuoksi tornipalon ihmisiin jumiuduin miettimään kaikkia ratkasuja ja harmittaa ettei kaapinpaikka ole henkisesti läsnä koska hän ymmärsi oman heikkouden vuoksi ympärillä olevia paremmin sillä hetkellä.
Miksi minua raastaa näin paljon kulun loppuun
Miksi meidät on tehty juustoista pitäisi saada kuin sir harmaaritarilla haarniska, ei kulu niin nopeasti
Ja ne muinaiset ovat olleet joskus ollut kauniita ja nuoria muoria ja me tulemme olemaan myös muoria.
Minä en pysty rakastaa itseäni muuten ja koen etten rakasta koska koen vaikeutta edes vielä saattaa asioita loppuu puolustuksessa itseäni kohtaa kuin tässäkin
https://aijaa.com/YkPC1oNo tavallaan minäkin rakastin itseäni siinä sivussa, kun touhusin muita varten kaikkea.
Rakentelin tämän talon missä asun, hommasin polttopuuta, kävin töissä, siivosin, vahdin ja syötin lapsia jne... mutta kaiken tein muille.... en itselleni.
Siinä tulee sellainen vääristymä päässä, että kun minä tunnen noin, että teen paljon asioita muitten eteen, niiin hekin huomioivat minut, kun tekevät jotain tai huomioivat minut antamassa jotain... mutta ei se niin toimi. Ei edes lähipiirin ihmiset. Koska he eivät ikinä tule tuntemaan minun tunteita. Vsin minä ne koen.... se on se juttu. Vain minä osaan rakastaa minua niin, että minusta tuntuu se oikealle. Se rakkaus, mitä sitä aina janoaa, tulee oikeasti itseltä.
Minä näen sen niin, että kun jossainvaiheessa kasvaa aikuiseksi, se vanhempien sntama rakkaus on vain tapa saada elämä käyntiin. Sitten on kaivettavakin se oma rakkaus itseä kohtaan itsestä. Se kantaa hautaan asti. Mutta sitä tulee äkkiä vaan etsittyä muualta, toisilta sitä rakkautta....
Toiselta tälläisen rakkauden pyytäjä/vaatija vaan tukahduttaa toisen ihmisen viereltään tavallla jos toisella. Kaksin sitä voi varmaan etsiä myös, mutta yhä kummankin pitää etsiä sitä itsestään.
Ja lopuksi... tohon kuvakaappaukseen: Elä noteeraa noita juttuja. Täällä voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä tahaansa, koska tämä ei ole oikeaa elämää... Ei tuollaisen kirjoittaja välitä todellakaan miltä sinusta tuntuu... ihan suoraansanottuna aivottoman kirjoitus, mutta tuollasia voi tänne pistää, kukaan ei estä....Disse kirjoitti:
No tavallaan minäkin rakastin itseäni siinä sivussa, kun touhusin muita varten kaikkea.
Rakentelin tämän talon missä asun, hommasin polttopuuta, kävin töissä, siivosin, vahdin ja syötin lapsia jne... mutta kaiken tein muille.... en itselleni.
Siinä tulee sellainen vääristymä päässä, että kun minä tunnen noin, että teen paljon asioita muitten eteen, niiin hekin huomioivat minut, kun tekevät jotain tai huomioivat minut antamassa jotain... mutta ei se niin toimi. Ei edes lähipiirin ihmiset. Koska he eivät ikinä tule tuntemaan minun tunteita. Vsin minä ne koen.... se on se juttu. Vain minä osaan rakastaa minua niin, että minusta tuntuu se oikealle. Se rakkaus, mitä sitä aina janoaa, tulee oikeasti itseltä.
Minä näen sen niin, että kun jossainvaiheessa kasvaa aikuiseksi, se vanhempien sntama rakkaus on vain tapa saada elämä käyntiin. Sitten on kaivettavakin se oma rakkaus itseä kohtaan itsestä. Se kantaa hautaan asti. Mutta sitä tulee äkkiä vaan etsittyä muualta, toisilta sitä rakkautta....
Toiselta tälläisen rakkauden pyytäjä/vaatija vaan tukahduttaa toisen ihmisen viereltään tavallla jos toisella. Kaksin sitä voi varmaan etsiä myös, mutta yhä kummankin pitää etsiä sitä itsestään.
Ja lopuksi... tohon kuvakaappaukseen: Elä noteeraa noita juttuja. Täällä voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä tahaansa, koska tämä ei ole oikeaa elämää... Ei tuollaisen kirjoittaja välitä todellakaan miltä sinusta tuntuu... ihan suoraansanottuna aivottoman kirjoitus, mutta tuollasia voi tänne pistää, kukaan ei estä....Minä kysyin neuvoja kun minua kiusataan jatkuvasti ja vain pitäisi rikosilmoitus tehdä tuosta murhan suunnittelusta ja tottahan se on että pitää tehdä. Mutta minua sattuu tehdä sellaista ja tottahan se on. Onhan se selvä asia että se väkivalta kasvaa jos siihen ei puutu.
viranomainen on ainoa.
En minä vielä tänäkään päivänä tukahduta koska sen verran ohjaan että miehellä menee puoli vuotta suurinpiirteiden kun itse hoksaa sen ja sano minun olevan oikeassa. Mutta annan itse pähkäillään ja odotan että tajuaa sen ei sen toisen rumasti nimittely ole mitenkään kannatavaa kun sitten se tekee pahemmin kismaa suhteelle.Disse kirjoitti:
No tavallaan minäkin rakastin itseäni siinä sivussa, kun touhusin muita varten kaikkea.
Ja lopuksi... tohon kuvakaappaukseen: Elä noteeraa noita juttuja. Täällä voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä tahaansa, koska tämä ei ole oikeaa elämää... Ei tuollaisen kirjoittaja välitä todellakaan miltä sinusta tuntuu... ihan suoraansanottuna aivottoman kirjoitus, mutta tuollasia voi tänne pistää, kukaan ei estä....Kukaan minusta ei ole tyhmä vaan oppimaton asian suhteen kapeakatseinen ohjata pitää ja kun lapsesta kyse niin myös rajoittaa ettei satuta itseään.
Minä en tiedä rikosilmoituksen jälkeen saako se vain sormen heiluttelun minkä toivon ja rajat koska opettelua tarvitaan vielä ja paljon.valtakunta kirjoitti:
Kukaan minusta ei ole tyhmä vaan oppimaton asian suhteen kapeakatseinen ohjata pitää ja kun lapsesta kyse niin myös rajoittaa ettei satuta itseään.
Minä en tiedä rikosilmoituksen jälkeen saako se vain sormen heiluttelun minkä toivon ja rajat koska opettelua tarvitaan vielä ja paljon.Luultavasti poliisi ei noihin noteeraa juuri mitenkään. Nimimerkkiä ei nähdä henkilönä laissa... eli nuo uhkaukset ei todellisuudessa ole sinua henkilönä Valtakunnan takana vastaan..... ainakaan lain mielestä...
Täällä netissä ei kannata olla, jos ahdistaa ja tekee pahaa tuollaiset. Täällä jos kirjoittelee ja lukee yälläisilla palstoilla, on osattava noita uhkauksia ja muita älyyttömyyksiä vain suodattaa. Tämä kun ei ole oikeaa elämää, vaan netti, jonne voi piiloutua ja toisaalta on yksityissuojat halutessaan....Disse kirjoitti:
Luultavasti poliisi ei noihin noteeraa juuri mitenkään. Nimimerkkiä ei nähdä henkilönä laissa... eli nuo uhkaukset ei todellisuudessa ole sinua henkilönä Valtakunnan takana vastaan..... ainakaan lain mielestä...
Täällä netissä ei kannata olla, jos ahdistaa ja tekee pahaa tuollaiset. Täällä jos kirjoittelee ja lukee yälläisilla palstoilla, on osattava noita uhkauksia ja muita älyyttömyyksiä vain suodattaa. Tämä kun ei ole oikeaa elämää, vaan netti, jonne voi piiloutua ja toisaalta on yksityissuojat halutessaan....Kyllä minulla tuli vastaus että pitää tehdä rikosilmoitus jos halua heidän toimivan
Olen rehellinen ollut täällä.
Olen tehnyt ilmoituksia n. vuoden aikana ainakin kaksi ja nyt tein kolmannen.
Minua oksettaa🤢Disse kirjoitti:
Luultavasti poliisi ei noihin noteeraa juuri mitenkään. Nimimerkkiä ei nähdä henkilönä laissa... eli nuo uhkaukset ei todellisuudessa ole sinua henkilönä Valtakunnan takana vastaan..... ainakaan lain mielestä...
Täällä netissä ei kannata olla, jos ahdistaa ja tekee pahaa tuollaiset. Täällä jos kirjoittelee ja lukee yälläisilla palstoilla, on osattava noita uhkauksia ja muita älyyttömyyksiä vain suodattaa. Tämä kun ei ole oikeaa elämää, vaan netti, jonne voi piiloutua ja toisaalta on yksityissuojat halutessaan....Eiköhän ne tiedä mitä olen tehnyt. Olen ollut liian rehellinen koska pitänyt palstoja kuin ystävinä.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä minulla tuli vastaus että pitää tehdä rikosilmoitus jos halua heidän toimivan
Olen rehellinen ollut täällä.
Olen tehnyt ilmoituksia n. vuoden aikana ainakin kaksi ja nyt tein kolmannen.
Minua oksettaa🤢No sitten pitää tehdä. Eihän siinä mitään ole. Saahan niitä tehdä ja varmaan ne viranomaiset osaakin neuvoa paremmin jatkoa varten...
valtakunta kirjoitti:
Eiköhän ne tiedä mitä olen tehnyt. Olen ollut liian rehellinen koska pitänyt palstoja kuin ystävinä.
Joo, ei täällä kaikki ole sitä miltä näyttää. Kyllä oikeaa elävää ja näkyvää ystävää ei voita mikään maailmassa...
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä kysyin neuvoja kun minua kiusataan jatkuvasti ja vain pitäisi rikosilmoitus tehdä tuosta murhan suunnittelusta ja tottahan se on että pitää tehdä. Mutta minua sattuu tehdä sellaista ja tottahan se on. Onhan se selvä asia että se väkivalta kasvaa jos siihen ei puutu.
viranomainen on ainoa.
En minä vielä tänäkään päivänä tukahduta koska sen verran ohjaan että miehellä menee puoli vuotta suurinpiirteiden kun itse hoksaa sen ja sano minun olevan oikeassa. Mutta annan itse pähkäillään ja odotan että tajuaa sen ei sen toisen rumasti nimittely ole mitenkään kannatavaa kun sitten se tekee pahemmin kismaa suhteelle.Käytät liikaa aikaa myötäelämisen vatvomiseen ja uhrautumiseen.
Et tee lapsillesi palvelusta antamalla heille liikaa. Päinvastoin, voit jopa pilata heidän elämänsä täysin, olemalla läheisriippuvainen.
Rakasta itseäsi teoilla. Omista aikaa vain itsellesi. Mene yksin tai keverin kanssa leffaan ja nauti. Tai osta jotain kaunista kotiin tai päälle pantavaksi vain, koska sinä pidät siitä. Tee lempiruokaasi ja jos joku valittaa, etteä miksi ei ole hänen lempiruokaa, niin naura ja lähetä sänkyyn ilman illallista. Laita lapset siivoamaan paskahuussi ja pihavaja jos haluavat rahaa. Näin he oppivat, ettei elämässä mikään tule itsestään.
Omista 1/3 osa ajastasi vain itsellesi, 1/3 miehen kanssa olemiseen ja 1/3 lapsille.
Jos elät kuin kynnysmatto, niin siltä,sinusta myös tuntuu. Voit muuttaa tämän vain vaihtamalla tekojasi. Anonyymi kirjoitti:
Käytät liikaa aikaa myötäelämisen vatvomiseen ja uhrautumiseen.
Et tee lapsillesi palvelusta antamalla heille liikaa. Päinvastoin, voit jopa pilata heidän elämänsä täysin, olemalla läheisriippuvainen.
Rakasta itseäsi teoilla. Omista aikaa vain itsellesi. Mene yksin tai keverin kanssa leffaan ja nauti. Tai osta jotain kaunista kotiin tai päälle pantavaksi vain, koska sinä pidät siitä. Tee lempiruokaasi ja jos joku valittaa, etteä miksi ei ole hänen lempiruokaa, niin naura ja lähetä sänkyyn ilman illallista. Laita lapset siivoamaan paskahuussi ja pihavaja jos haluavat rahaa. Näin he oppivat, ettei elämässä mikään tule itsestään.
Omista 1/3 osa ajastasi vain itsellesi, 1/3 miehen kanssa olemiseen ja 1/3 lapsille.
Jos elät kuin kynnysmatto, niin siltä,sinusta myös tuntuu. Voit muuttaa tämän vain vaihtamalla tekojasi.Olipas kasvatus ohjeet täysin kyllä nyt huonot. Mun 4vuotiaskin laittaa äitille pelin päälle tietokoneesta.
Minusta se on niin suloinen kun pistää minulle pelin kuin isänsäkin tekee niin ja sit se käskee mennä mun kanssa nukkumaan.
Se huolehtii minusta jo.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eiköhän ne tiedä mitä olen tehnyt. Olen ollut liian rehellinen koska pitänyt palstoja kuin ystävinä.
kkk voisi noteerata ja "poistaa" kysyisen henkilön... en kyllä muista kkk-dragoneiden sarjanumeroita, kun itse laitoin itseni niiden hommista ulkopuolelle tahalliseti :D
Luulen, että asenteessasi piilee syy suuriin avioerolukuihin. Kun tuo kiiman tunne katoaa, niin ajatellaan, että pitää erota, koska rakkautta ei enää ole.
- Anonyymi
Luteita ja täitä on aina Kai:lla päässä :D
- selviytyyköhan kai pitkien hiusluteiden ja muiden ötököiden kanssa päässään.
- Anonyymi
Niin jos haluaisi vaan melkein pakottettuna... on han se ikävää, silloin jos annat jollekin vallan... mutta minä voisin sanoa tuosta Kai-henkilöstä Selviytyjät-ohjelmasta, harmittaa, kun hän niin neiti.
- Anonyymi
Joo ja naisia kuolee koska naisen kiima on suuri jännämiehiä kohtaan.
- Anonyymi
Naisia kuolee, koska miehet niitä tappavat.
Minkäs sille voi jos ei kemiaa ole..
Pelkkä fysiikka kun ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187