Mitä tapahtuu jos korvaa

Anonyymi

Lämpimät ruuat aina sämpylällä tai herkuilla? Mun yks kaveri laihduttaa niin että syö tyyliin sämpylän, suklaapatukan ja suklaaproteiinipirtelön tai munkin päivässä. On laihtunut mutta mietin onko terveellistä. On ollut jo monta kuukautta tällä ruokavaliolla. Sanoo ettei nälkä. Ei syö lämmintä ruokaa lainkaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei tietystikään ole terveellistä. Sämpylä ei edes ole erityisen kevyttä puhumattakaan suklaapatukasta.

    • Anonyymi

      Nopeuttaa ennenaikaista rapistumista ja vanhenemista. Riippuu tietenkin kuinka pitkään tuollaisella syömisrepertuaarilla meinaa jatkaa. Omitut huonot tavat jäävät helposti myös päälle. Osaksi omaa elämää ja identiteettiä. Niistä ei pääsekään irti sormia napsauttamalla. Sinun on siihen juttuun vaikeata puuttua. Jos huomauttelet liikoja asian epäterveellisyydestä, niin kaverisi on uhmakas ja entistä kiivaammin tarrautuu omiin vääristyneisiin uskomuksiinsa. Faktoilla ei koskaan pysty voittamaan toisen ihmisen egoa. Ihminen mieluummin hyppää kaivoon kuin ottaa kerrotut faktat vastaan tosiasioina,

    • Anonyymi

      Ei ruuan tarvitse olla lämmintä. Se ei ole ollenkaan välttämätöntä. Tärkeintä on se, että se koostuu teveellisistä aineksista. Suklaapatukka, pirtelö tai munkki eivät sellaisia ole. Kokojyväsämpylä menettelee ja jos sen väliin laitetaan reilusti salaattia, vähärasvaista juustoa ja vaikkapa broileria niin kyllähän se ateriasta käy.
      Salaatit ovat yleensä muutenkin kylmiä ruokia ja niihin voi lisätä proteiinia lähes mistä tahansa

    • Anonyymi

      Minä laihduin juurikin tuon tapaisella ruokavaliolla 24 kg, sitten olin lääkärin tarkastuksessa ja kaikki arvot hyvät.

    • Anonyymi

      Ei siitä ainakaan hyvää oloa saa,ja joutuu olemaan nälässä.
      Pidän itsekkin välillä pulla ja karkkipäivän,jonka aikana syön vain pullaa ja karkkia.

      Ei siitä liho ,eikä laihdu jos kalorit jää alle 3000 kal pv.
      Jos siihen lisäksi syö vielä pitsan kalorit nousee 1500 kal,lihomisen vaara on silloin erittäin suuri.
      Kalorit pitää roskaruokapäivinä laskea tarkasti aina syönnin jälkeen,muuten ne saattaa nousta aivan valtaviin lukemiin.

      Terveellisellä kevyellä ruualla laihtuu,vaikka syö suuria ruokamääriä.

    • Anonyymi

      Olet tosi tietämätön. Lue ja viisastu!
      No ei tapahdu yhtään mitään, jos saa tarpeelliset hivenaineet ja vitamiinit.
      Ei ihminen tarvitse lämmintä ruokaa.
      Se on vain urbaani legenda!

      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin syön mielummin ison herkullisen kasvisliha-aterian,jossa 200g porsaanfilepihvi,riisiä tai perunaa erillaisia kasviksia yhteispaino 700 g 500 kal,kuin esim muutaman palan suklaata.
        Olen laihduttanut ennenkin.Yleensä jo heti ensimmäisellä viikolla nestepaino laskee 3 kiloa,jatkossa laihtuminen on aivan itsestä kiinni.Jos haluaa laihtua,niin laihtuu varmasti lisääkin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe