Ihannenaiseni on

Anonyymi

Nainen, joka antaa minun olla mies. Nainen, joka ei sotke tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta herrasmiesmäiseen käytökseen. Hän antaa minulle tilaa avata ovet, kantaa kauppakassit, maksaa illallisemme ja auttaa ihan arkisissa asioissa. Vaikka illallisemme maksu ei olekaan hänelle välttämätöntä, niin nautin siitä ettei hänen tarvitse vaivautua. Joskus hän pyytää apua ihan vain osoittaakseen, että olen tarvittu ja merkityksellinen. Nostan Naiseni kevyesti alustalle, onhan hän kuitenkin sen arvoinen. Onhan hän valinnut minut ja minä hänet. Ja koska hänen onnensa ja tyytyväisyytensä on minulle tärkeä haluan aina olla hänelle avuksi, hyödyksi ja helpottaa hänen elämäänsä. Palkakseni toivon vain, että hän joskus hymyilee ja olisi kanssani onnellinen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tärkeitå pointteja

    • Anonyymi

      Olet hyvä mies ja harvinainen myös.
      Toivottavasti löydät hänet kaikkien rakkaimman ihmisen vierellesi.
      Miksi olet palstalla, pikkasen tätä mietin,
      täällä ei kannata paljon olla, tulee niin huono olo.

      • Anonyymi

        Oli tylsä hetki. Halusin vain oikeastaan kirjoittaa ylös ajatuksia, joita heräsi keskustelusta tapailemani naisen kanssa. Ollessamme ensimmäisillä treffeillämme ja tarjoutuessani maksamaan hän sanoi pystyvänsä maksamaan itsekin. Ei ehkä ihan noilla sanoilla, kauniimmin. Pidin tätä melkein torjuntana silloin. Juttelimme myöhemmin aikaisempaa tilannetta hipaisten naisten ja miesten tasa-arvosta enkä oikein osannut sanoittaa ajatuksiani siitä, että mielestäni tasa-arvon tai yhdenvertaisuuden ei tarvitse peittää alleen hyviä tarkoituksia ja toisen auttamista tai sitä, että antaa toiselle tilaa olla merkityksellinen, jopa auttamalla asiaa omin pienin teoin (odottamalla oven avaamista ja sitten kiittämällä hymyn kera).

        Tänne kirjoittaessani, ajattelin, että eivät ne pienet positiiviset teot tai kirjoitukset maailmaa pahemmaksi tee ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tylsä hetki. Halusin vain oikeastaan kirjoittaa ylös ajatuksia, joita heräsi keskustelusta tapailemani naisen kanssa. Ollessamme ensimmäisillä treffeillämme ja tarjoutuessani maksamaan hän sanoi pystyvänsä maksamaan itsekin. Ei ehkä ihan noilla sanoilla, kauniimmin. Pidin tätä melkein torjuntana silloin. Juttelimme myöhemmin aikaisempaa tilannetta hipaisten naisten ja miesten tasa-arvosta enkä oikein osannut sanoittaa ajatuksiani siitä, että mielestäni tasa-arvon tai yhdenvertaisuuden ei tarvitse peittää alleen hyviä tarkoituksia ja toisen auttamista tai sitä, että antaa toiselle tilaa olla merkityksellinen, jopa auttamalla asiaa omin pienin teoin (odottamalla oven avaamista ja sitten kiittämällä hymyn kera).

        Tänne kirjoittaessani, ajattelin, että eivät ne pienet positiiviset teot tai kirjoitukset maailmaa pahemmaksi tee ;)

        Kauniisti ajateltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tylsä hetki. Halusin vain oikeastaan kirjoittaa ylös ajatuksia, joita heräsi keskustelusta tapailemani naisen kanssa. Ollessamme ensimmäisillä treffeillämme ja tarjoutuessani maksamaan hän sanoi pystyvänsä maksamaan itsekin. Ei ehkä ihan noilla sanoilla, kauniimmin. Pidin tätä melkein torjuntana silloin. Juttelimme myöhemmin aikaisempaa tilannetta hipaisten naisten ja miesten tasa-arvosta enkä oikein osannut sanoittaa ajatuksiani siitä, että mielestäni tasa-arvon tai yhdenvertaisuuden ei tarvitse peittää alleen hyviä tarkoituksia ja toisen auttamista tai sitä, että antaa toiselle tilaa olla merkityksellinen, jopa auttamalla asiaa omin pienin teoin (odottamalla oven avaamista ja sitten kiittämällä hymyn kera).

        Tänne kirjoittaessani, ajattelin, että eivät ne pienet positiiviset teot tai kirjoitukset maailmaa pahemmaksi tee ;)

        Tuo voi olla ihan kotoa opittua. Ei halua olla "vaivaksi" eikä ole tottunut saamaan osakseen herrasmiesmäistä huomiota. Jos on muuten ihana nainen, niin älä sen takia hylkää. Hän oppii kyllä ottamaan vastaan.


    • Anonyymi

      Harvinainen kommentti: joka olisi onnellinen kanssani. Yleensä esitetään listoja,
      vaatimuksia ja kriteereitä toiselle, mihin toisen olisi yllettävä. Mutta kuinka moni katsoo toista ja pystyy sanomaan toisesta, että toinen on oikeasti onnellinen. Tietenkin onnellisuuden käsite kahdella eri ihmisellä on erilainen.

      Satutetaan toista mutta ei kuitenkaan olla valmiita luopumaan toisesta omien tarpeiden takia. Ei siinä vaa´assa paljon paina, vaikka toinen olisi kuinka onneton. Mustasukkaisuus on kaiken tämän huipentuma. Halutaan taata oma hyvinvointi toisesta välittämättä.

      Parilla on aika paljon , jos molemmat lähtevät siitä että toinen on onnellinen.

      • Anonyymi

        Aika huikea tiivistys tuo viimeinen :)


    • Anonyymi

      Olet mahtava mies.

    • Anonyymi

      Mun silmiin tämä listaus oli hieman ulkokultainen ja fraasimainen illallisineen, miljöö on jotenkin epäaito ja jopa limaisen rolexreiskamainen. Alustalle tai jalustalle nostaminen, mikä manifestissa mainitaan, nostaa lähinnä karvat pystyyn.
      Kyllä "miehen voi antaa olla mies" ja/tai antaa sille energialle tilaa monella muullakin tapaa

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Hyvin argumentoitu!


    • Anonyymi

      Mun mielestä aloittaja on tekstinsä perusteella täydellinen herrasmies! Itsekin olen sitä mieltä, että minä haluan olla nainen, ja tahdon myös miehen olevan MIES. Nykyajan miehet kun tuppaa olemaan vikiseviä neitejä. Olen jopa kuullut jonkun "miehen" pohtivan sitä, miksi juuri miehen pitäisi avata naiselle ovi. Miksei nainen avaisi miehelle ovea? Ja sitten ensitreffeillä tunnelma latistuu saman tien, jos "mies" alkaa vinkua että "mites tää lasku hoidetaan..?" Ja sitten nää neidit itkee sitä, kuinka epäreilua se on ettei naisten tarvii käydä armeijaa.. Miksi nykyajan miehistä on tullut tällaisia joka asiasta kitiseviä neitejä?? Itse naisena tunnen olevani monesti sata kertaa enemmän MIES kuin henkilö, jolla ne pallit oikeasti roikkkuu haarojen välissä.. Aloittajalle sanoisin että hienoa kun sinunkaltaisia herrasmiehiäkin vielä löytyy.

      • Anonyymi

        On helppo käyttäytyä herrasmiesmäisesti, kun pitää toisesta :)

        Ja uskon, että parhaat suhteet syntyvät epäitsekkäästä teoista, joissa toista huomioidaan hänen tarpeidensa pohjalta.

        Nyky-yhteiskunnassa meillä on vaan usein tapana keskittyä liikaa omiin itsekkäisiin haluihin.

        Ehkä me vielä opitaan huomioimaan ympärillä olevia ihmisiä positiivisen ja kannustamiseen kautta. Kaikilla olisi silloin parempi :) Voi olla vähän idealistista, mutta kyllähän kaikki muutos lähtee meistä itsestämme ja siitä miten me toisiamme kohdellaan.

        Herrasmiesmäisyys on yksi ajattelumalli, joka omasta mielestä tarkoittaa toisen positiivista huomioimista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe