Mitä tehdä...

Anonyymi

jos on toista reittiä pitkin kerrottu, että mies huijaa naista? Toinen henkilö on viestittänyt ja varoittanut.
Onko se silloin sen henkilön pahansuopuutta ja kateutta vai onko varoitus otettava todesta? Miehen piti olla sinkku, mutta yhteyttä ottanut taho sanoo tietävänsä muuta. Heitin viestin roskiin, mutta jäi vaivaamaan.

88

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy ja ota selvää itse mieheltä. Js sano, että jostain sait kuulla, että ei olisi sinkku.

Jos vetää pultit tuosta, niin eiköhän se ole siinä jokatapauksessa?

• Anonyymi

Totta

• Niin mutta jos kysyy niin se mieshän varmaankin joko valehtelee että on sinkku, tai sitten puhuu totta että on sinkku, ei voi päätellä oikeastaan mitään sen perusteella.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin mutta jos kysyy niin se mieshän varmaankin joko valehtelee että on sinkku, tai sitten puhuu totta että on sinkku, ei voi päätellä oikeastaan mitään sen perusteella.

Niin mutta kun on oikein varta vasten kysynyt ja sanonut, että jostain on tihkunut epäilyjä, kyllä syyllisyys kuplii pintaan, jos sitä on.
        Ja jos pokka vaan pitää, niin mistäs sen sit tietää? Salapoliisin avulla? 🤷‍♂️

• Disse kirjoitti:

Niin mutta kun on oikein varta vasten kysynyt ja sanonut, että jostain on tihkunut epäilyjä, kyllä syyllisyys kuplii pintaan, jos sitä on.
        Ja jos pokka vaan pitää, niin mistäs sen sit tietää? Salapoliisin avulla? 🤷‍♂️

Tuskinpa tai voi kuplia väärinpäin. Jos mies on rutinoitunut valehtelija se varmaan sujuvasti osaa kusettaa, viaton sen sijaan tosiaan saattaa kiihtyäkin täysin aiheettomasta epäilystä. Sitäpaitsi, itse jos olisin tuollaisessa tilanteessa jossa rehellisyyttäni alettaisiin aiheetta epäilemään voisin sitten alkaa ajattelemaan ettei sitä luottoa löydy sitten muutenkaan ja jättäisin laivan jo ihan tuon epäluottamuksen vuoksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tuskinpa tai voi kuplia väärinpäin. Jos mies on rutinoitunut valehtelija se varmaan sujuvasti osaa kusettaa, viaton sen sijaan tosiaan saattaa kiihtyäkin täysin aiheettomasta epäilystä. Sitäpaitsi, itse jos olisin tuollaisessa tilanteessa jossa rehellisyyttäni alettaisiin aiheetta epäilemään voisin sitten alkaa ajattelemaan ettei sitä luottoa löydy sitten muutenkaan ja jättäisin laivan jo ihan tuon epäluottamuksen vuoksi.

Eli viestin lähettäjä voi toivoa välirikkoa luomalla valheellisen kuvan. Aiheuttaa kahden ihmisen välille tahallisen riidan ja hykertelee taustalla partaansa.

No jos näinä aikoina ei kärsi kysyä jotain suoraan, niin saa vetääkin porot nokkaan ja sit pistää vaan uutta matoa koukkuun. Mielensäpahoittajat ja mulukut muuten joutaakin sylttytehtaalle. 😝

• Anonyymi kirjoitti:

Eli viestin lähettäjä voi toivoa välirikkoa luomalla valheellisen kuvan. Aiheuttaa kahden ihmisen välille tahallisen riidan ja hykertelee taustalla partaansa.

No niinpä, siksi ap:n varmaan on ihan hyvä epäillä kaikkea ja kaikkia mutta kaikessa hiljaisuudessa kunnes totuus tulee esiin, jos hätiköi voi se johtaa juurikin pahansuovan ihmisen toivomaan lopputulokseen.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No jos näinä aikoina ei kärsi kysyä jotain suoraan, niin saa vetääkin porot nokkaan ja sit pistää vaan uutta matoa koukkuun. Mielensäpahoittajat ja mulukut muuten joutaakin sylttytehtaalle. 😝

Niin onhan se outoa jos rehellinen suivaantuu. Siinähän tavallaan myöntää tai ainakin nainen voi saada sen kuvan jos kysymyksen takia häipyy? Kaikesta pitäis voida keskustella. Kertoa, että joku on viestittänyt eikä se nainen näin itse ole sitä epäilyä keksinyt vaan hänelle syötetään sitä tieten tahtoen. Hatkojen ottaja toimisi väärin.

• Disse kirjoitti:

Mutta tuopa on sellainen aihe että jos se syytellen esitetään ja vielä tulkitaankin sitten väärin voi olla että siitä seuraa vain vahinkoa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No niinpä, siksi ap:n varmaan on ihan hyvä epäillä kaikkea ja kaikkia mutta kaikessa hiljaisuudessa kunnes totuus tulee esiin, jos hätiköi voi se johtaa juurikin pahansuovan ihmisen toivomaan lopputulokseen.

Näkisin, että silloin rehellinen mies luovuttaa. Totuudella kuitenkin on aina vankka jalusta ja silloin ei käy kuinkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin onhan se outoa jos rehellinen suivaantuu. Siinähän tavallaan myöntää tai ainakin nainen voi saada sen kuvan jos kysymyksen takia häipyy? Kaikesta pitäis voida keskustella. Kertoa, että joku on viestittänyt eikä se nainen näin itse ole sitä epäilyä keksinyt vaan hänelle syötetään sitä tieten tahtoen. Hatkojen ottaja toimisi väärin.

Niin, minua itseäni kiinnostaisi jopa kuka minua väittäisi muuksi kuin sinkuksi. Ihan kivahan sitä olis yhdessä tutkia ja virlä miettiä miten toinen saisi varman tiedon. 😊👌

Minua ei haittaa mitkään epäilyt minua kohtaan ainakaan. Mielelläni selvittäisin kaikki. Ei ole mitään salattavaa...😊

Mutta tuopa on sellainen aihe että jos se syytellen esitetään ja vielä tulkitaankin sitten väärin voi olla että siitä seuraa vain vahinkoa.

Miten tuota VOI tulkita väärin, onko sinkku vai ei? 😳

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Eihän kysymyksen tarvitse olla syyttelevä?
        On kohtuus, että nainen saa selvyyden jos vääryyttä tuputetaan. Kolmas osapuoli saa nautinnon railosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Näkisin, että silloin rehellinen mies luovuttaa. Totuudella kuitenkin on aina vankka jalusta ja silloin ei käy kuinkaan.

No niin. Minä ainakin luovuttaisin jos näkisin että toinen luottaa enemmän jonkun muun paskapuheisiin kuin minun sanomisiin. ei huvittaisi edes alkaa vääntämään asiasta jos minut jo sillä epäilyllä olisi epäluotettavaksi leimattu. Ajattelisin että pitäköön uskonsa, v..ko minä tässä vakuuttelemaan kun ei uskota kuitenkaan.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin, minua itseäni kiinnostaisi jopa kuka minua väittäisi muuksi kuin sinkuksi. Ihan kivahan sitä olis yhdessä tutkia ja virlä miettiä miten toinen saisi varman tiedon. 😊👌

Minua ei haittaa mitkään epäilyt minua kohtaan ainakaan. Mielelläni selvittäisin kaikki. Ei ole mitään salattavaa...😊

Hyvä asenne. Kyllä sama homma, haluaisin ehdottomasti tietää itsekin, mistä ja keneltä väitteet ovat peräisin ja mitä siinä ajetaan takaa. Lopultahan kolmas osapuoli saisi hävetä touhuaan. Niinhän se menisi. Monesti näissä on vain tarkoitus rikkoa toisten ilo ja onni...

• Disse kirjoitti:

Miten tuota VOI tulkita väärin, onko sinkku vai ei? 😳

Tottakai se kysyjä voi tulkita väärin jos jokatapauksessa kun arvellaan että oletko valehdellut kertoessasi olevasi sinkku? ja sekä valehtelija että rehellinen kumpikin sanoo että olen, kysyjä sitten tulkitsee joko väärin tai oikein. Rutinoitunut valehtelija varmaan vielä paremmin sen kysyjän vakuuttaa kuin rehellinen ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän kysymyksen tarvitse olla syyttelevä?
        On kohtuus, että nainen saa selvyyden jos vääryyttä tuputetaan. Kolmas osapuoli saa nautinnon railosta.

Onhan se jo sinällään vähän syyttävä jos epäillään ettei toinen olisi ollut rehellinen kertoessaan olevansa sinkku. Naisen pitää ottaa selvää, kuten jo kommentoin, pitää silmänsä ja korvansa auki, jossain vaiheessa totuus kuitenkin paljastuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asenne. Kyllä sama homma, haluaisin ehdottomasti tietää itsekin, mistä ja keneltä väitteet ovat peräisin ja mitä siinä ajetaan takaa. Lopultahan kolmas osapuoli saisi hävetä touhuaan. Niinhän se menisi. Monesti näissä on vain tarkoitus rikkoa toisten ilo ja onni...

Voi olla? Yllättävän paljon joitain osaa toisten onni ahdistaa.... Mutta siinähän sais kärsälleen....😬👌

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No niin. Minä ainakin luovuttaisin jos näkisin että toinen luottaa enemmän jonkun muun paskapuheisiin kuin minun sanomisiin. ei huvittaisi edes alkaa vääntämään asiasta jos minut jo sillä epäilyllä olisi epäluotettavaksi leimattu. Ajattelisin että pitäköön uskonsa, v..ko minä tässä vakuuttelemaan kun ei uskota kuitenkaan.

Eihän siinä ole kysymys luotosta vaan tuossa tilanteessa asian ilmituonnista, että tämmöistä on tapahtunut.

Miksi leimaantuisit mielestäsi niin voimakkaasti?

Eihän tässä ole mainittu ”vääntämisestä” mitään.
        Etkö haluaisi tietää, että joku kolmas henkilö on heittämässä kapuloita rattaisiin vääryydellä ja toisen nimissä?

Eihän ap ole sanonut uskovansa ”lähdettä”.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no luuuletkos ettei hyvä manipuloija voisi myös tehdä niin että kun saisi kiistettyä epäilyn (vaikka olisi valehdellut sinkkuudestaan) niin sitten tosiaan vielä nuuskisi kuka sellaista on väittänyt ja tuhoaisi sitten ap:n ja totuuden esittäneen ihmisen välit, sehän sataisi suoraan narsistin laariin kun saisi eristettyä nuo kaksi siten toisistaan.

Tottakai se kysyjä voi tulkita väärin jos jokatapauksessa kun arvellaan että oletko valehdellut kertoessasi olevasi sinkku? ja sekä valehtelija että rehellinen kumpikin sanoo että olen, kysyjä sitten tulkitsee joko väärin tai oikein. Rutinoitunut valehtelija varmaan vielä paremmin sen kysyjän vakuuttaa kuin rehellinen ihminen.

Hitsi nää sun sepustukset näyttää päivä päivältä enemmän väliksen sönkötyksiltä...🙄

Siis niinkuin mitä?

Siis sitä selvitetään yhdessä. Mikä olisi hyvä konsti selvittää sinkkuus? Olisiko joku kaveri joka voisi sanoa? Onko se Facebookissa julkisena? Kysellä kolmannelta taholta todisteita, mitä sitten voi kumota yhdessä taas...

Mikäs hätä siinä mihinkään suuntaan on, jos on oikeasti sinkku? Ei mikään hätä. 😃

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Onhan se jo sinällään vähän syyttävä jos epäillään ettei toinen olisi ollut rehellinen kertoessaan olevansa sinkku. Naisen pitää ottaa selvää, kuten jo kommentoin, pitää silmänsä ja korvansa auki, jossain vaiheessa totuus kuitenkin paljastuu.

Mitä itse tekisit jos sinulla olisi naisystävä ja hänestä kerrottaisiin hänen selkänsä takana ulkopuolisen toimesta samanlaista p.skaa? Uskoisitko? Miten toimisit? Syyttäisitkö naista? Kysyisitkö? Mitä tekisit?

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä ole kysymys luotosta vaan tuossa tilanteessa asian ilmituonnista, että tämmöistä on tapahtunut.

Miksi leimaantuisit mielestäsi niin voimakkaasti?

Eihän tässä ole mainittu ”vääntämisestä” mitään.
        Etkö haluaisi tietää, että joku kolmas henkilö on heittämässä kapuloita rattaisiin vääryydellä ja toisen nimissä?

Eihän ap ole sanonut uskovansa ”lähdettä”.

Joo, olisihan se mukava tietää mutta ap:lle se voisi olla tuhoisaa jos mies onkin rehellinen ja kapuloiden heittäjä valehtelee, rehti mies voisi vähän loukkaantua jo siitä epäilystä kun hän katsoo sitä asiaa omalta kannaltaan.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no luuuletkos ettei hyvä manipuloija voisi myös tehdä niin että kun saisi kiistettyä epäilyn (vaikka olisi valehdellut sinkkuudestaan) niin sitten tosiaan vielä nuuskisi kuka sellaista on väittänyt ja tuhoaisi sitten ap:n ja totuuden esittäneen ihmisen välit, sehän sataisi suoraan narsistin laariin kun saisi eristettyä nuo kaksi siten toisistaan.

En ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Hitsi nää sun sepustukset näyttää päivä päivältä enemmän väliksen sönkötyksiltä...🙄

Siis niinkuin mitä?

Siis sitä selvitetään yhdessä. Mikä olisi hyvä konsti selvittää sinkkuus? Olisiko joku kaveri joka voisi sanoa? Onko se Facebookissa julkisena? Kysellä kolmannelta taholta todisteita, mitä sitten voi kumota yhdessä taas...

Mikäs hätä siinä mihinkään suuntaan on, jos on oikeasti sinkku? Ei mikään hätä. 😃

Ei minustakaan siinä ole silloin hätää. Niinpä.

• Disse kirjoitti:

Siis niinkuin mitä?

No niin näyttää kun ei rautalankakaan sulle riitä :D
        Siis jos esitetään kysymys johon sekä rehellinen että epärehellinen ilmiselvästi vastaa "tottakai olen sinkku" ei se asia siitä mihinkään etene. Kysyjä sitten voi ihan yhtä hyvin tulkita sen vastauksen joko rehellisen tai epärehellisen antamaksi ja voi siinä tulkita väärin.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, olisihan se mukava tietää mutta ap:lle se voisi olla tuhoisaa jos mies onkin rehellinen ja kapuloiden heittäjä valehtelee, rehti mies voisi vähän loukkaantua jo siitä epäilystä kun hän katsoo sitä asiaa omalta kannaltaan.

Jaa no silloin mies on kyllä yliherkkänahkainen ja todella helposti heittämässä suhteensa roskiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minustakaan siinä ole silloin hätää. Niinpä.

Niin että kun vaikka seurustelisit narsudissen kanssa jolla on toinenkin hoito ja sitten kun kysyisit että ""onko siinä perää kun minulle väitettiin että et olisi sinkku?" ja narsudisse sulle sanoisi "mitä ihmettä, tottakai olen sinkku", sinä sitten uskoisit kun kosteilla koiranpennun silmillä sinua tuijottaisi ja kädestä pitelisi. Laittaisit välit poikki siihen tiedonantajaan kun kehtasi valehdella. Disse edelleenkin hoitelisi myös sitä varanaista ja sinä silti olisit onnessasi että on yhden naisen mies kun asiasta reilusti juteltiin.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin että kun vaikka seurustelisit narsudissen kanssa jolla on toinenkin hoito ja sitten kun kysyisit että ""onko siinä perää kun minulle väitettiin että et olisi sinkku?" ja narsudisse sulle sanoisi "mitä ihmettä, tottakai olen sinkku", sinä sitten uskoisit kun kosteilla koiranpennun silmillä sinua tuijottaisi ja kädestä pitelisi. Laittaisit välit poikki siihen tiedonantajaan kun kehtasi valehdella. Disse edelleenkin hoitelisi myös sitä varanaista ja sinä silti olisit onnessasi että on yhden naisen mies kun asiasta reilusti juteltiin.

En ymmärtänyt vieläkään. Nyt menee monimutkaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itse tekisit jos sinulla olisi naisystävä ja hänestä kerrottaisiin hänen selkänsä takana ulkopuolisen toimesta samanlaista p.skaa? Uskoisitko? Miten toimisit? Syyttäisitkö naista? Kysyisitkö? Mitä tekisit?

Tähän olisi hyvä saada vastaus.

No niin näyttää kun ei rautalankakaan sulle riitä :D
        Siis jos esitetään kysymys johon sekä rehellinen että epärehellinen ilmiselvästi vastaa "tottakai olen sinkku" ei se asia siitä mihinkään etene. Kysyjä sitten voi ihan yhtä hyvin tulkita sen vastauksen joko rehellisen tai epärehellisen antamaksi ja voi siinä tulkita väärin.

Kun ei tarvitse tulkita. Ihminen on joko sinkku tai ei. Ei siitä jää tulkinnanvaraa. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa no silloin mies on kyllä yliherkkänahkainen ja todella helposti heittämässä suhteensa roskiin.

Joo, voi se ollakin niin mutta toisaalta se voi olla aika ahdistava tulevaisuudennäkymä miehelle jos kaikkea sen sanomaan ja tekemään suhtauduttaan epäillen. No sama tietysti toisnkinpäin, ihan samoin jos mies epäilee naista kaikenlaisesta jo heti lähdössä voi olla viisainta nostaa kytkintä.

Niin, paitsi palstajeesusdisse 😇 sanois, että hei, mitenkä haluaisit selvittää, että olen sinkku. Ja katsoittais, mitä se kiltti js kunnollinen kaveri on väittänyt palstajeesusdissestä, miten ne voidaan tarkastaa yhdessä. 🤣☝️😇

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kun ei tarvitse tulkita. Ihminen on joko sinkku tai ei. Ei siitä jää tulkinnanvaraa. 😂

Joo minustakin on nyt hyvä, että pidetään mahdollisimman selkeänä. On sinkku tai ei ole sinkku. Ei muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten jo yhdessä vastauksessa laitoin "eiköhän tuommoisessa ole viisainta suhtautua niin että pitää silmänsä & korvansa auki muttei välittömästi vielä tuomitsekaan kuulopuheiden perusteella, kyllä se totuus sieltä sitten aikanaan julki tulee.". En ainakaan mitään kuulusteluja alkaisi pitämään kun ei se johtaisi luultavimmin mihinkään muuhun kuin pahaan mieleen.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, voi se ollakin niin mutta toisaalta se voi olla aika ahdistava tulevaisuudennäkymä miehelle jos kaikkea sen sanomaan ja tekemään suhtauduttaan epäillen. No sama tietysti toisnkinpäin, ihan samoin jos mies epäilee naista kaikenlaisesta jo heti lähdössä voi olla viisainta nostaa kytkintä.

No miten suhtautuisit jos saisit naisesta vastaavanlaisen ”tiedotteen”? Miten sen käsittelisit?

• Disse kirjoitti:

Et oikeasti ole noin yksinkertainen, ethän? Nimenomaan ihminen on joko sinkku tai ei mutta luuletkos että valehteleva ihminen joka on aiemmin antanut ymmärtää olevansa sinkku ykskaks sitten luonteensa vastaisesti kysyttäessä ykskaks heittäytyykin rehelliseksi ja sanoo "joo en olekaan, olen valehdellut sulle koko ajan", ei vaan se valehtelee edelleenkin ja sanoo "tottakai olen sinkku", ihan niin kuin se rehellinenkin sanoo samoin.

• Disse kirjoitti:

Niin, paitsi palstajeesusdisse 😇 sanois, että hei, mitenkä haluaisit selvittää, että olen sinkku. Ja katsoittais, mitä se kiltti js kunnollinen kaveri on väittänyt palstajeesusdissestä, miten ne voidaan tarkastaa yhdessä. 🤣☝️😇

Palstajeesusdisse varmaan valehtelisi poskettomimmin ja vakuuttavimmin, leimaisi huolestuneen k&k miehen valehtelijaksi ja kietoisi naisen valheiden verkkoon josta ei ole ulospääsyä :D

• Anonyymi kirjoitti:

No miten suhtautuisit jos saisit naisesta vastaavanlaisen ”tiedotteen”? Miten sen käsittelisit?

Johan siihen tuossa vastauksen esitin, ei jaksais toistaa näin hirveästi "eiköhän tuommoisessa ole viisainta suhtautua niin että pitää silmänsä & korvansa auki muttei välittömästi vielä tuomitsekaan kuulopuheiden perusteella, kyllä se totuus sieltä sitten aikanaan julki tulee."

Et oikeasti ole noin yksinkertainen, ethän? Nimenomaan ihminen on joko sinkku tai ei mutta luuletkos että valehteleva ihminen joka on aiemmin antanut ymmärtää olevansa sinkku ykskaks sitten luonteensa vastaisesti kysyttäessä ykskaks heittäytyykin rehelliseksi ja sanoo "joo en olekaan, olen valehdellut sulle koko ajan", ei vaan se valehtelee edelleenkin ja sanoo "tottakai olen sinkku", ihan niin kuin se rehellinenkin sanoo samoin.

No olen mä. Turha tälläisestä mitään helkatin draamaa lähtee tekemään. Selvittää yhdessä tai sit jos se on vaikeaa, niin sntaisin olla.... ei sitä alkuun toista tunne, siinähän on mahdollisuus tutustua vaan lisää. 😊

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kuten jo yhdessä vastauksessa laitoin "eiköhän tuommoisessa ole viisainta suhtautua niin että pitää silmänsä & korvansa auki muttei välittömästi vielä tuomitsekaan kuulopuheiden perusteella, kyllä se totuus sieltä sitten aikanaan julki tulee.". En ainakaan mitään kuulusteluja alkaisi pitämään kun ei se johtaisi luultavimmin mihinkään muuhun kuin pahaan mieleen.

Eihän ap:kään ole tuomitsemassa. Mistä se on vedetty?
        Eikä se ole kuulustelu vaan pikemminkin: toiselle oikeuden anto, että tuo mahdollisen vääryyden teon esille! Pahaa mieltä ei tule jos asia on kunnossa. Kyllä näen tuon tilanteen vaan rehellisyytenä, että toiselle kertoo, että tämmöstä on sattunut. Jos sitten toinen ottaa nokkiinsa niin omapa on hyvänsä eikä paljon ajatusta!

Palstajeesusdisse varmaan valehtelisi poskettomimmin ja vakuuttavimmin, leimaisi huolestuneen k&k miehen valehtelijaksi ja kietoisi naisen valheiden verkkoon josta ei ole ulospääsyä :D

Ei tarvitse valehdella ja keksiä tälläisiä helkatinmoisia selityksiä, kun toteaa sen yhdessä, että Disse on vapaa kuin taivaanlintunen.... 😇☝️
        (Kuuletko enkelikuoron vienon ulinan?)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Johan siihen tuossa vastauksen esitin, ei jaksais toistaa näin hirveästi "eiköhän tuommoisessa ole viisainta suhtautua niin että pitää silmänsä & korvansa auki muttei välittömästi vielä tuomitsekaan kuulopuheiden perusteella, kyllä se totuus sieltä sitten aikanaan julki tulee."

En jaksa uskoa, että olisit niin välinpitämätön. Jos juttu on lähellä itseään, se liikuttaa jokaista. Eli saisit viestin etkä kertoisi siitä naiselle mitään? Kertoisitko?

Kyllä se aikanaan tulee ilmi——> kunnes ketku on saanut piparia! 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän ap:kään ole tuomitsemassa. Mistä se on vedetty?
        Eikä se ole kuulustelu vaan pikemminkin: toiselle oikeuden anto, että tuo mahdollisen vääryyden teon esille! Pahaa mieltä ei tule jos asia on kunnossa. Kyllä näen tuon tilanteen vaan rehellisyytenä, että toiselle kertoo, että tämmöstä on sattunut. Jos sitten toinen ottaa nokkiinsa niin omapa on hyvänsä eikä paljon ajatusta!

Joo, voi se olla niinkin, riippuu ihan miten ap asian esittää mutta on minua ainakin aiheettomasti joskus epäilty eikä se ole mukavaa, joutua ikäänkuin kuulusteluun ja puolustuskannalle vaikkei ole mihinkään syyllistynyt. Se on melko hankalaa nimittäin jos/kun esitetään epäilyksiä ja sinun pitäisi "todistaa" jotain vaikka se on oikeastaan mahdotonta jos et edes tarkemmin tiedä mihin olettamukset perustuvat.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No olen mä. Turha tälläisestä mitään helkatin draamaa lähtee tekemään. Selvittää yhdessä tai sit jos se on vaikeaa, niin sntaisin olla.... ei sitä alkuun toista tunne, siinähän on mahdollisuus tutustua vaan lisää. 😊

Mitä selvempi ulosanti, kyllä, sen vähemmän sotkua. Näin on.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kyllä se aikanaan tulee ilmi——> kunnes ketku on saanut piparia! 😂

Niin, miten tuokin tosiaan pitää ymmärtää?
        ”Aikanaan”?

• Disse kirjoitti:

Ei tarvitse valehdella ja keksiä tälläisiä helkatinmoisia selityksiä, kun toteaa sen yhdessä, että Disse on vapaa kuin taivaanlintunen.... 😇☝️
        (Kuuletko enkelikuoron vienon ulinan?)

Kuulin mutta enekikelloista huolimatta "Disse on vapaa kuin taivaanlintunen" saattaa vain lisätä epäilyjä, onko tuossa ovela narsisti naistenkaataja vai ihan tavallinen k&k mies?, ei voi tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

En jaksa uskoa, että olisit niin välinpitämätön. Jos juttu on lähellä itseään, se liikuttaa jokaista. Eli saisit viestin etkä kertoisi siitä naiselle mitään? Kertoisitko?

Varmaan joutuisi sitä vähän puntaroimaan, että jättäisikö viestin ihan omaan arvoonsa vai alkaisiko sitä naisen kanssa puimaan. Se ainakin on varmaa että olisi nainen sitten rehellinen tai epärehellinen se varmaan sitten viestin lähettäneestä ei pitäisi jatkossa. Jos sitten kävisikin niin että lähettäjäkin huomaa myöhemmin erehtyneensä ei varmaan välit enää olisi korjattavissa. Jos lähettäjä olisi oikeassa olisi harmi jos olisin päästänyt petollisen naisen vaikuttamaan ja pilaamaan välit tuohon hyvään ihmiseen joka yritti vain auttaa minua. Joo, kyllä se voisi olla viisainta että viesti saisi oplla ö-mapissa odottelemassa sen aikaa että tulee vahvistusta suuntaan tai toiseen muutakin kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, miten tuokin tosiaan pitää ymmärtää?
        ”Aikanaan”?

Niinpä? Kyllähän mä mietin, että mitä ap tarkoittaa sinkulla sitten? Minäkinhän olen sinkku kyllä, mutta en välttämättä ole missään selibaatissa tai eristäytynyt.... mutta ei minulla ole suhdettakaan....

Mutta jos kumpikin halajaa yhteistä suhdetta, on silloin siihen oltava myös mahdollisuus, ei mitään säätöjä...

Luulis sen olevan selvää...

Kuulin mutta enekikelloista huolimatta "Disse on vapaa kuin taivaanlintunen" saattaa vain lisätä epäilyjä, onko tuossa ovela narsisti naistenkaataja vai ihan tavallinen k&k mies?, ei voi tietää.

Nsistenkaatajan ja kk-miehen välissäkin on tavallinen mies...😃

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Varmaan joutuisi sitä vähän puntaroimaan, että jättäisikö viestin ihan omaan arvoonsa vai alkaisiko sitä naisen kanssa puimaan. Se ainakin on varmaa että olisi nainen sitten rehellinen tai epärehellinen se varmaan sitten viestin lähettäneestä ei pitäisi jatkossa. Jos sitten kävisikin niin että lähettäjäkin huomaa myöhemmin erehtyneensä ei varmaan välit enää olisi korjattavissa. Jos lähettäjä olisi oikeassa olisi harmi jos olisin päästänyt petollisen naisen vaikuttamaan ja pilaamaan välit tuohon hyvään ihmiseen joka yritti vain auttaa minua. Joo, kyllä se voisi olla viisainta että viesti saisi oplla ö-mapissa odottelemassa sen aikaa että tulee vahvistusta suuntaan tai toiseen muutakin kautta.

No tähän mennessä kommentoijalta ehkä selkein vastaus kiitos siitä. Pitäkää keskusteluissa muutenkin selkeys yllä eikä lillukanvarsia. Asioihin voidaan vastata selvästi kyllä tai ei.

• Disse kirjoitti:

Niinpä? Kyllähän mä mietin, että mitä ap tarkoittaa sinkulla sitten? Minäkinhän olen sinkku kyllä, mutta en välttämättä ole missään selibaatissa tai eristäytynyt.... mutta ei minulla ole suhdettakaan....

Mutta jos kumpikin halajaa yhteistä suhdetta, on silloin siihen oltava myös mahdollisuus, ei mitään säätöjä...

Voiko sitä yhtään savolaisemmin vastata?

" Minäkinhän olen sinkku kyllä, mutta en välttämättä ole missään selibaatissa tai eristäytynyt.... mutta ei minulla ole suhdettakaan....

Luulis sen olevan selvää..."

Eli kerrot olevasi sinkku ja varmaan kertoisit uudelle naisystävällesi myös niin olevan....mutta et ole selibaatissa....siis sulla on joku panokamunainen....mutta ei suhdetta....eikä mitään säätöjä.....panokamunainen vaan.

No just joo, että sinnkuhan sitä silloin on :D ehkä anonyymikyselijälle tämä selvittääkin miksi tuo on aika hankala kysymys.

• Disse kirjoitti:

Nsistenkaatajan ja kk-miehen välissäkin on tavallinen mies...😃

No sepä tulikin jo selväksi miten se välissä oleva tavallinen mies tulkitsee sinkkutensa :D

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Eli naisten pitää laittaa toiveeksi lisäliite ”eristäytynyt” sinkku?? Jos mielii kunnollista miestä. Koska toihan on ketkusinkku. Alkaa tuntumaan pian vanhojen autojen kauppatilanteelta ja pikkupräntiltä.

Voiko sitä yhtään savolaisemmin vastata?

" Minäkinhän olen sinkku kyllä, mutta en välttämättä ole missään selibaatissa tai eristäytynyt.... mutta ei minulla ole suhdettakaan....

Luulis sen olevan selvää..."

Eli kerrot olevasi sinkku ja varmaan kertoisit uudelle naisystävällesi myös niin olevan....mutta et ole selibaatissa....siis sulla on joku panokamunainen....mutta ei suhdetta....eikä mitään säätöjä.....panokamunainen vaan.

No just joo, että sinnkuhan sitä silloin on :D ehkä anonyymikyselijälle tämä selvittääkin miksi tuo on aika hankala kysymys.

No sinkullahan saattaa olla seksuaalisia kontakteja, mutta ei välttämättä mitään suhteenyrityksiä. Jos tutustuu johonkin, vaikka viikon aikana, voi edellisen kahden aikana silloin olla ollut seksuaalinen kohtaaminen.

Voihan sitä tietty kaapata luostarista munkin, se luultavasti ei ole harrastanut seksiä.... ainakaan toisen ihmisen kanssa.... naisen kanssa... 🤣

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No sinkullahan saattaa olla seksuaalisia kontakteja, mutta ei välttämättä mitään suhteenyrityksiä. Jos tutustuu johonkin, vaikka viikon aikana, voi edellisen kahden aikana silloin olla ollut seksuaalinen kohtaaminen.

Voihan sitä tietty kaapata luostarista munkin, se luultavasti ei ole harrastanut seksiä.... ainakaan toisen ihmisen kanssa.... naisen kanssa... 🤣

Joo ei käy.

No sepä tulikin jo selväksi miten se välissä oleva tavallinen mies tulkitsee sinkkutensa :D

Joo. Siis ei ole suhdetta. Mutta seksuaalinen elämä silti saattaa toimia monilla.....
        Eikä niistäkään tarvitse olla huolissaan... se on aivan normaalia. Mutta jos jollekin sellainen on liikaa, niin silloinhan ei ole samanlaiset ihmiset lyöttääntyneet yhteen. 😊

• Disse kirjoitti:

Äläs nyt ketku selittele siinä :D Taidatkin ollakin juuuri sama kaveri joka ap:lle esittäytynyt sinkkuna ja josta nyt sitten varoitettu ap:tä ja ihan aiheesta huomaamme :D

• Disse kirjoitti:

Joo. Siis ei ole suhdetta. Mutta seksuaalinen elämä silti saattaa toimia monilla.....
        Eikä niistäkään tarvitse olla huolissaan... se on aivan normaalia. Mutta jos jollekin sellainen on liikaa, niin silloinhan ei ole samanlaiset ihmiset lyöttääntyneet yhteen. 😊

Joo, kyllä ne narsut aina selityksiä keksii :D

• Anonyymi kirjoitti:

Eli naisten pitää laittaa toiveeksi lisäliite ”eristäytynyt” sinkku?? Jos mielii kunnollista miestä. Koska toihan on ketkusinkku. Alkaa tuntumaan pian vanhojen autojen kauppatilanteelta ja pikkupräntiltä.

Joo, "eristäytynyt" sinkku tai k&k mies, muut on just tuollaisia vedättäjiä.

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä tutustuessa kannattaa selvittää miten toinen elää.
        Kaikki ei pidä seksuaalisuudestaan niin isoa numeroa, eikä silti ole ”uskottomia” ja jokapaikassa paneskelijoita.

Itse mä en mitään yhden illan juttuja harrasta, mutta en mä toisaalta mitään nunnaakaan etsi. Jos on pitänyt huolta suojauksesta ja on oikeasti kiinnostunut minusta, en mä ala kyselemään mitään ”seksuaalihistoriaa”. Uusi aikakausi alkaa kun kiinnostun. Jos silloin siitä kertoessa kiinnostus on molemminpuolinen, ei muuta tarvitakkaan. 🙂

Kaikesta pitää pystyä puhumaan kuitenkin... suoraan. ☺️

Äläs nyt ketku selittele siinä :D Taidatkin ollakin juuuri sama kaveri joka ap:lle esittäytynyt sinkkuna ja josta nyt sitten varoitettu ap:tä ja ihan aiheesta huomaamme :D

Heh... niin mistäs te sen tietäisittekään. 😂

Tai sitten olen jo perustanut uudisperheen ja tässä sinkkupalstan kautta pyöritän kunnon kullikarusellia samalla.... niin tietty syöden kuormasta itse. 😂

Joo, kyllä ne narsut aina selityksiä keksii :D

Kyllä! 😀

Joo, nyt tämä kauhia syyllinen ja ahdistuksen aiheuttaja kipasee yöunille. 😴

• eiköhän tuommoisessa ole viisainta suhtautua niin että pitää silmänsä & korvansa auki muttei välittömästi vielä tuomitsekaan kuulopuheiden perusteella, kyllä se totuus sieltä sitten aikanaan julki tulee.

• Olen täysin samaa mieltä🥰

• Anonyymi

Mikä aika on ”aikanaan? Kuinka pitkälle voi odottaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä aika on ”aikanaan? Kuinka pitkälle voi odottaa?

Se on varmaan sitten tapauskohtaista, veikkaan että jos siellä taustalla on jo sitoutumisia muualle tilanne ratkeaa ihan itsestään melko piankin.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Se on varmaan sitten tapauskohtaista, veikkaan että jos siellä taustalla on jo sitoutumisia muualle tilanne ratkeaa ihan itsestään melko piankin.

Just.

• Anonyymi

Onhan se noinkin ett lopulta totuus tulee ilmi, mutt miks ei sitä asiaa voi suoraan kysyä; kertoa kuulleensa juoruja. Kyllä parisuhteessa olevien pitää voida puhua kaikista asioista, niistä vaikeistakin.
        Mitä pidemmälle se suhde kehittyy... sen kipeämmälle petos tuntuu, on tuntunut ainakin minusta... ja niitä kokemuksia mulla on.
        Eihän se ole syytös; jos kertoo kuulleensa jotai itsestään pahalta tuntuvaa... siitä äijästä jota rakastaa. Pidenminkin se on luottamuksen osoitus miestä kohtaan, kun ei salaa ala uumoilemaan kuulemaansa, vaan antaa miehenkin tietää asiasta, niistä syytöksistä.

En minä ainakaan pystyisi olemaan noteeramatta mitenkään asiaan... kyllä se aina olisi taustalla ja taatusti vaikeuttaisi väleihimme... myrkyttäisi ilmaa.
        Mutt jokainen ajattelee omalla tavallaan... niin minäkin ja petoksen mä lopetan siihen paikkaan, kun selvästi homma lopulta tulee ilmi. Se oli siinä... eikä selityksiä tarvita!

Hyvää yötä kaikille!

Käyn vielä keittiöllä kokoomasa 3 kpl Charlotte russea vadelmakääretortuista, menevät myyntiin huomenna, leivospaloina 2,5€/kpl ... olen katsellut leivosten hintoja muualla.

Lounaan jälkkäriksi on ainoastaan tavallinen kuningatarkääretortun siivu; kahvin kera!

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se noinkin ett lopulta totuus tulee ilmi, mutt miks ei sitä asiaa voi suoraan kysyä; kertoa kuulleensa juoruja. Kyllä parisuhteessa olevien pitää voida puhua kaikista asioista, niistä vaikeistakin.
        Mitä pidemmälle se suhde kehittyy... sen kipeämmälle petos tuntuu, on tuntunut ainakin minusta... ja niitä kokemuksia mulla on.
        Eihän se ole syytös; jos kertoo kuulleensa jotai itsestään pahalta tuntuvaa... siitä äijästä jota rakastaa. Pidenminkin se on luottamuksen osoitus miestä kohtaan, kun ei salaa ala uumoilemaan kuulemaansa, vaan antaa miehenkin tietää asiasta, niistä syytöksistä.

En minä ainakaan pystyisi olemaan noteeramatta mitenkään asiaan... kyllä se aina olisi taustalla ja taatusti vaikeuttaisi väleihimme... myrkyttäisi ilmaa.
        Mutt jokainen ajattelee omalla tavallaan... niin minäkin ja petoksen mä lopetan siihen paikkaan, kun selvästi homma lopulta tulee ilmi. Se oli siinä... eikä selityksiä tarvita!

Hyvää yötä kaikille!

Käyn vielä keittiöllä kokoomasa 3 kpl Charlotte russea vadelmakääretortuista, menevät myyntiin huomenna, leivospaloina 2,5€/kpl ... olen katsellut leivosten hintoja muualla.

Lounaan jälkkäriksi on ainoastaan tavallinen kuningatarkääretortun siivu; kahvin kera!

No joo, voihan sitä asiallisesti keskustella ja varsinkin jos useammalta taholta tullut tietoa on hyvä muistaa ettei savua ilman tulta kuten myös se että ne joilta kysytään voivat tulkita sinkkuuttaan mitä moninaisimmin tavoin. Mutta joo, hyviä öitä sullekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kaikille!

Oon samaa mieltä. Minulla kestää tovi aikaa kertoa totuus, jos pelkään toista sattuu kamalasti mutta se on tehtävä.
        Minun väärintekeminen on niin mitättömiä kuin ajatuksien lentoja mutta minun pitää uskaltaa kertoa. Tahdon odottaa niin kauan että se on kaukana ettei itsellä tunnu enää kuin tuntui.

Minusta läheistä pitää suojella.

• Anonyymi

Kukaa tämä varoittaja sitten oli naisiaan?

Ehkäpä joku sivuraide, joka haluaa uskotella olevansa tärkeämpi kuin onkaan?

Ihmisillä on päällekkäisiä suhteita, varsinkin suhteiden alussa, kun sitoutumisesta ei ole varmuutta puolin toisin.

Sinuna kertoisin miehelle suoraan ja asiallisesti varoituksesta ja kysyisin, missä mennään. Varmasti menee puolustuskannalle, älä vain siinä tilanteessa itse hermostu, vaan odota, että rauhoittuu. Sano ettet tuomitse, vaan haluat ainoastaan tietää missä mennään.

Et voi odottaa toiselta vielä ehkä vieraaltakin ihmiseltä 100 % sitoutumista ja täysin neitseellisiä papereita. Se on yksityisyyttä loukkaavaakin jo tonkia. Pelkkä vakavakin kiinnostus ei tarkoita, että muut jo olemassaolevat suhteet pitää heti lanata maan tasalle.

• Anonyymi

Tässä on juuri sanottu, että toiselle ei kannata sanoa tilanteessa mitään vaan pitää turpansa kiinni ja haudata asia. Siltä se näyttää.

• Anonyymi

Mä kyllä odotan että muut jo olemassaolevat suhteet lanataan maan tasalle, jos on minusta vakavasti kiinnostunut.Eihän silloin ees voi olla vakavasti kiinnostunut jos muitakin siinä sivussa lämmittelee.

En oikeen ymmärrä semmosia päällekkäisyyksiä. En itsekään toimis niin. Yksi kerrallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä odotan että muut jo olemassaolevat suhteet lanataan maan tasalle, jos on minusta vakavasti kiinnostunut.Eihän silloin ees voi olla vakavasti kiinnostunut jos muitakin siinä sivussa lämmittelee.

En oikeen ymmärrä semmosia päällekkäisyyksiä. En itsekään toimis niin. Yksi kerrallaan.

No samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavakin kiinnostus ja sitoutuminen on kaksi ihan eri asiaa.

Etkä sitäpaitsi voi mitenkään lanata miehen mielestä omalla omistushalullasi koko hänen aiempaa/nykyistä elämäänsä. Asetat liikaa epärealistisia paineita vaatimalla täyttä sitoutumista kun mies vielä on kiinnostusvaiheessa.

Jos mies on ihana ja normaali nykyaikainen mies, hänellä on todennäköisesti panokaveri. Ei tämä tarkoita, että hän ei olisi sinusta kiinnostunut. Jos ei olisi, niin varmaan vaan kaatausi sänkyyn ja häipyisi.

Jos ette vielä ole saavuttaneet intiimiä kanssakäymistä, mies käy panokaverinsa luona tyydyttämässä tarpeitaan, jos on kerran siihen tottunut. Sinuun hän ehkä panostaa ajallisesti tutustumalla kunnolla.

Älä mokaa olemalla kuin vanhoilliskristillinen tiukkapipo. Etpä tuskin itsekkään voi neitsyydelläsi levennellä.

Niele myrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavakin kiinnostus ja sitoutuminen on kaksi ihan eri asiaa.

Etkä sitäpaitsi voi mitenkään lanata miehen mielestä omalla omistushalullasi koko hänen aiempaa/nykyistä elämäänsä. Asetat liikaa epärealistisia paineita vaatimalla täyttä sitoutumista kun mies vielä on kiinnostusvaiheessa.

Jos mies on ihana ja normaali nykyaikainen mies, hänellä on todennäköisesti panokaveri. Ei tämä tarkoita, että hän ei olisi sinusta kiinnostunut. Jos ei olisi, niin varmaan vaan kaatausi sänkyyn ja häipyisi.

Jos ette vielä ole saavuttaneet intiimiä kanssakäymistä, mies käy panokaverinsa luona tyydyttämässä tarpeitaan, jos on kerran siihen tottunut. Sinuun hän ehkä panostaa ajallisesti tutustumalla kunnolla.

Älä mokaa olemalla kuin vanhoilliskristillinen tiukkapipo. Etpä tuskin itsekkään voi neitsyydelläsi levennellä.

Niele myrkky.

Kummallisia keskusteluita.

Molemmat teistä löytävät ihan varmasti kaipaamaansa seuraa: "Yksi kerrallaan" -tyyppi löytää varmasti toisen "yksi kerrallaan" -tyypin, jos sellaista etsii. Panokaverityyppi löytää myös itselleen sopivaa seuraa ja voi vapaasti rakentaa ihmissuhteensa haluamallaan tavalla.

Kumpikaan teistä ei voi tosissaan väittää, että vain jompi kumpi tapa tutustua olisi jollain tavalla oikeampi tai normaalimpi, eivätkä panokaverimiehet todellakaan ole kaikkien naisten mielestä ihania eivätkä normaaleja. Samoin kuin eivät tiukkapiponaisetkaan ole kaikkien miesten mielestä ihania eivätkä normaaleja.

Mitä ihmeen väliä sillä on, miten joku muu ihmisiin tutustuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallisia keskusteluita.

Molemmat teistä löytävät ihan varmasti kaipaamaansa seuraa: "Yksi kerrallaan" -tyyppi löytää varmasti toisen "yksi kerrallaan" -tyypin, jos sellaista etsii. Panokaverityyppi löytää myös itselleen sopivaa seuraa ja voi vapaasti rakentaa ihmissuhteensa haluamallaan tavalla.

Kumpikaan teistä ei voi tosissaan väittää, että vain jompi kumpi tapa tutustua olisi jollain tavalla oikeampi tai normaalimpi, eivätkä panokaverimiehet todellakaan ole kaikkien naisten mielestä ihania eivätkä normaaleja. Samoin kuin eivät tiukkapiponaisetkaan ole kaikkien miesten mielestä ihania eivätkä normaaleja.

Mitä ihmeen väliä sillä on, miten joku muu ihmisiin tutustuu?

Oon yksi kerrallaan kommentin kirjoittaja,ilmaisin vain oman mielipiteeni.
        Tuo joka minulle vastasi oli asiaton.

Minä en halua enkä valitse miestä joka käy panemassa panokaveria minua tapailessaan.

Jokainen tyylillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon yksi kerrallaan kommentin kirjoittaja,ilmaisin vain oman mielipiteeni.
        Tuo joka minulle vastasi oli asiaton.

Minä en halua enkä valitse miestä joka käy panemassa panokaveria minua tapailessaan.

Jokainen tyylillään.

Kyllä. Huomasin, että sinun mielipiteesi oli ilmaistu vähemmän jyrkästi kuin sinulle vastanneen.

Kuulun itsekin "yksi kerrallaan" -koulukuntaan.

Noissa sinulle vastanneen tapaisissa tyypeissä on yleisenä ongelmana naisiin kohdistuva kaksoisstandardi: he pitävät panosuhteita ylläpitäviä miehiä normaaleina mutta eivät panosuhteita ylläpitäiviä naisia. "Yksi kerrallaan" -ihmisissä on kokemukseni mukaan vähemmän sukupuolittuneita asenteita.

Kaksoisstandardien ylläpitäminen, vaikka niitä perustelisi biologialla, on minulle merkki puutteellisesti loppuun suoritetusta loogisesta ajattelusta.

• Anonyymi

Rikkinäinen puhelinkin on hauska homma. Jos joku oikeesti vetäis herneet nenukkaan siitä, että joku kehtaa epäillä ja kysyä suoraan ja fiksusti asiasta niin kyllä on tollo tyyppi. Paljon, paljon tyhmempää on luulla, epäillä ja kyräillä asian kanssa ja uskoa joitain muita, se ainakin on epäluottamusta toista kohtaan.

• Anonyymi

Niin minustakin, että eiköhän se ole aina hyvä selvittää sen tärkeimmän kanssa eikä sen, joka sivupöydästä väliin huutelee. Sehän on kunnioitusta ei mitään muuta. Puhumattomat asiat syövät sisältä.

• Olisin päätynyt samaan ratkaisuun eli roskiin.

Jos itse tutustuisin naiseen joka sanoo olevansa sinkku ja muualta kuiskitaan epämääräisyyksiä niin en noteeraa. Eri asia sitten jos on jotakin konkreettista dataa tarjota niin sitten voisi harkita uudelleen.
      Voihan olla että nainen sanoo olevansa sinkku kun asuu uudessa osoitteessa mutta kylillä kiertää huhu että avioliitto on voimassa. Sehän on vähän tulkintakysymys jos kyseessä on harkinta-aika.

Jos olisin itse naiselle sanonut olevani sinkku niin aika isona epäluottamuslauseena ottaisin tuon että nainen alkaisi minulta asiaa tivaamaan. Kuulostaa aika omistushakuiselta toiminnalta. Yhtään ei tilannetta auta jos nainen sanoisi että on sen kuullut muualta. Jos tuollaisia asioita toiselle kerrotaan niin varmasti odotetaan luottamusta siihen että asia pysyy kahdenvälisenä eikä leviä eteenpäin. Todennäköisesti levittäisi sitten jatkossa myös minun ja meidän yhteisetkin asiat pitkin kylän raitteja. Ei mukavaa.

• Anonyymi

Ne, jotka väittävät ettei tuollainen muka vaivaisi, valehtelevat.

• Anonyymi

Naisen vastuulla selvittää onko mies sinkku. Nykyään aika monen some kanavan kautta saa selville onko mies sinkku. On facebook ja muut niin kyllä saa selville ja mieheltä voi suoraan kysyä ja pyytää näyttämään viestejä ja muuta.

• Anonyymi

Esim mä joskus valehtelin facebookissa mun entisen koulukiusaajan tyttöystävälle jollain tekaistulla profiililla että se kiusaaja on pettänyt tyttöystäväänsä. En siltikään onnistunut siinä mitä hain eli sitä että he olisivat eronneet tuon valheen takia.

KilttiMies89

• Anonyymi

Niin ei se vaikeaa selvittää onko toinen sinkku vai vapaa. Miten ihmeessä teitä naisia löytyy jotka uskovat miesten valheet? Jos mies kertoo olevansa sinkku niin kerro suhteestanne muille näin takaat että mies joutuu totuuden eteen kun "tuttavat alkavat ihmetellä kylillä asiaa jos onkin varattu. Mutta jos joku muu kertoo sen omevan varatun kysy siltä syyt miksi väittää muuta kuin mies. Helppoa eikö totta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe