Kuka muka tinderistä saa osumia.

Anonyymi

Mä en saa koskaa osumia kauniilta naisilta. En oo alfa pahis joka hakkaa säkkiä ja naisia ja on kauheet lihakset. Ei noita naisia koskaa kyl sas koko tinder on menetetty. Rumaa lihavaa en huoli. Olen mieluiten yksin ja käyn töissä kyllä.

12

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus ehkä lihavan tasoa 2 olevan naisen ja poistan heti enkä vastaa. Jos en sas parempaa olen yksin. On niitä paljo parempiaki ollut onneksi..

• Anonyymi

Miksi ihmeessä painat Tinderissä sydäntä niillekin naisille, jotka eivät sua viehätä tai kiinnosta? Sen lihatiski sovelluksen koko pointti on se että voi valita mieleisensä, ja jättää muut omaan arvoonsa.

Lakkaa pyyhkimästä oikealle naisia joista et viehäty. Tuhlaat tuolla tavoin myös heidän aikaansa, puhumattakaan siitä että oma kallisarvoinen aikasi tärvääntyy. Kasva aikuiseksi jo vihdoin.

• Anonyymi

Jos tähtäys ei ole aivan kunnossa: pitää ruuvata kiikaritähtäintä vähän :)

Ja Herodeksen miekka sentään.... jooh mahti-joululahja. Mutta niin joo isälle annoin jonkun, joku jordanialainen sellainen julman näköinen taistelupuukko, iso, lahjaksi.

• Anonyymi

Mistä helvetistä sä jauhat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä helvetistä sä jauhat?

Minkä takia isäsi on Espoolsainen ja Lesbo?

• Anonyymi

Kyllä saakun jaksaa painaa.Sano naiselle suoraan että haluut seksiä.

• Minä saan tai ainakin sain ja ihan tällä samalla kuvalla ja vaikka ilmoitin hakevani pelkkää seksiä.

Minulle siis vastasivat/mätsäsivät myös ne naiset, jotka omassa profiilissaan kertoivat olevansa vakavissaan liikkeellä ja sanovansa ei seksinvonkaajille.

Tietysti viimeisestä Tinderkäynnistäni on jo vajaa vuosi aikaa, joten en tiedä jos se on muuttunut ratkaisevasti sen jälkeen.

• Anonyymi

Kyllähä ne just jämät siel pyörii,valmiina oottavat jollekki lastaki niinki voi olla.Kun oikeesti löydä ketää niin netistä.Mut siäl pyörii kyl kaikenmaailman hullut.En uskaltas,mitää kunnollista löydä.

• Itse olet kalju ja kaljamahainen, joten miksi kaunis ja hoikka nainen sut kelpuuttais?

• Anonyymi

"Koska mä TAHONNN ja siksi mulle kuuluu semmonen!!1"

• Anonyymi

Oon ollut 5 vuotta tinderissä enkä ole vielä yhtään matchiä saanut. Kohta tapan itseni.

• Ei. Et luovuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      202
      15015
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      126
      10490
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      91
      9919
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9321
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      51
      9149
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6915
    7. 180
      6490
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      163
      6147
    9. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      15
      6005
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      32
      5579
    Aihe