Mä en saa koskaa osumia kauniilta naisilta. En oo alfa pahis joka hakkaa säkkiä ja naisia ja on kauheet lihakset. Ei noita naisia koskaa kyl sas koko tinder on menetetty. Rumaa lihavaa en huoli. Olen mieluiten yksin ja käyn töissä kyllä.
Kuka muka tinderistä saa osumia.
12
63
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus ehkä lihavan tasoa 2 olevan naisen ja poistan heti enkä vastaa. Jos en sas parempaa olen yksin. On niitä paljo parempiaki ollut onneksi..
- Anonyymi
Miksi ihmeessä painat Tinderissä sydäntä niillekin naisille, jotka eivät sua viehätä tai kiinnosta? Sen lihatiski sovelluksen koko pointti on se että voi valita mieleisensä, ja jättää muut omaan arvoonsa.
Lakkaa pyyhkimästä oikealle naisia joista et viehäty. Tuhlaat tuolla tavoin myös heidän aikaansa, puhumattakaan siitä että oma kallisarvoinen aikasi tärvääntyy. Kasva aikuiseksi jo vihdoin.
- Anonyymi
Jos tähtäys ei ole aivan kunnossa: pitää ruuvata kiikaritähtäintä vähän :)
Ja Herodeksen miekka sentään.... jooh mahti-joululahja. Mutta niin joo isälle annoin jonkun, joku jordanialainen sellainen julman näköinen taistelupuukko, iso, lahjaksi.- Anonyymi
Mistä helvetistä sä jauhat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä helvetistä sä jauhat?
Minkä takia isäsi on Espoolsainen ja Lesbo?
- Anonyymi
Kyllä saakun jaksaa painaa.Sano naiselle suoraan että haluut seksiä.
Minä saan tai ainakin sain ja ihan tällä samalla kuvalla ja vaikka ilmoitin hakevani pelkkää seksiä.
Minulle siis vastasivat/mätsäsivät myös ne naiset, jotka omassa profiilissaan kertoivat olevansa vakavissaan liikkeellä ja sanovansa ei seksinvonkaajille.
Tietysti viimeisestä Tinderkäynnistäni on jo vajaa vuosi aikaa, joten en tiedä jos se on muuttunut ratkaisevasti sen jälkeen.- Anonyymi
Kyllähä ne just jämät siel pyörii,valmiina oottavat jollekki lastaki niinki voi olla.Kun oikeesti löydä ketää niin netistä.Mut siäl pyörii kyl kaikenmaailman hullut.En uskaltas,mitää kunnollista löydä.
Itse olet kalju ja kaljamahainen, joten miksi kaunis ja hoikka nainen sut kelpuuttais?
- Anonyymi
"Koska mä TAHONNN ja siksi mulle kuuluu semmonen!!1"
- Anonyymi
Oon ollut 5 vuotta tinderissä enkä ole vielä yhtään matchiä saanut. Kohta tapan itseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177