Onko Muonion lukion opettajat nykyisin päteviä? Olen kiinnostunut kuulemaan mitä oppilaiden vanhemmat on mieltä asiasta...
Muonion lukion opettajat
9
1475
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedä lukiosta, Amis puolella yksi linjan ilman opea jo kaksi vuotta!!!!!! Siitä voi repiä otsikoita. Myllärin korkeatasoinen Lappia, voi veee....
- Anonyymi
Eikös Lappian valtuustossa ole Veisto, varalla Aapo
Myllymatti pudotettu Lappian hallituspaikan varaltakin pois.
- Anonyymi
Paha mennä väittämään sivistylautakunnan päätöksiä vääräksi. Lautakunta valitsee pätevimmän ja alan koulutuksen saaneen. Ehkä suurin ongelma on kunnassa olevat sisäiset riidat. Olettaisin näin vai mitä olet mieltä?
- Anonyymi
Kyllä siellä päteviä täytyy olla opettajat, nehän pitää valita pätevyysperusteilla.
- Anonyymi
Ei ole päteviä kaikki eikä Muonion koulussa. Onko sivistys lautakunta jäsenet itse kuinka kouluja käyny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole päteviä kaikki eikä Muonion koulussa. Onko sivistys lautakunta jäsenet itse kuinka kouluja käyny?
Kyllä lautakuntien puheenjohtajat ovat alan asiantuntijoita ja varmasti korkeasti koulutettuja.
- Anonyymi
Silloinkun Pekka oli valtuustossa oli valtuustossa oli viimeksi 100% pätevät
- Anonyymi
-94 ostettiin kelekkoja koululle ja millä rahalla? Sillon luvattiin meille "hiljaisuudesta" ??? Ei ole näkynyt!!!
- Anonyymi
Nojoo,, kommentoin vain aloitusta niin ei välttämättä kaikki tiedä mistä kirjoittaa. Siinä ihan hyvä pointti ilmastonmuutoksessakin, että vie sekin luonnonvaroja jos ajellaan 1000km Muonioon vuoden takia ja miksi.? Jos tykkää työstään niiin se tärkeintä ja sen voi välittää. Joku piikkaa kaakelia ja tekee hyvin ja kaikki on tärkeää. Kaikille paikka täällä. Eli älkää viittikö!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837