Olin pitkässä avioliitossa ja rakastin miestäni katkeraan loppuun asti, hän kun rakastui toiseen ja hylkäsi minut. Sen jälkeen olin lääkkeiden varassa että selvisin elämässä eteenpäin.
Sitten rakastuin uudelleen ja solmin avioliiton uuden miehen kanssa. Hänellä sitten taas on ollut paljon naisia ja useampi pidempi suhde. Koin mustasukkaisuutta kun joskus vertasi tähän tapaan..ei kukaan muukaan ole tehnyt/sanonut/toiminut noin jne..eli se viritteli mustasukkaisuutta minussa. Kun alkoin tuntemaan mustasukkaisuutta ja kerroin että sellaisissa tilanteissa minua auttaisi että hän kertoisi tunteistaan ja mitä merkitsen, eli lohduttaisi niin saisin siitä avun, mutta pyynnöstä huolimatta ei suostu siihen.
Olen kuin janoinen maa joka odottaa sadepisaroita, lohdusta ja helliä sanoja . Olenko epänormaali ja pitäisikö mennä terapiaan. Tiedän hyvin että menneet on menneitä mutta sanojen puute masentaa ja tekee tosi surulliseksi ja ahdistuneeksi.
Mustasukkaisuuden kiroissa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itsetuntosi ainakin on pohjalukemissa. Nykyinen miehesi ei vaikuta kovinkaan viehättävälle? Vaikea tietysti sanoa noin l jne.
yhyen kuvauksen perusteella mutta...
Terapia voisi olla todellakin hyvä ratkaisu. Tarvitset todella oman arvon tunteen nostoa ja reilusti itsetuntoa!
Et ole epänormaali kun tunnet ihmisen perustarpeisiin kuuluvia asioita kuten turvallisuutta, rakastetuksi tulemisen tunnetta, yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, etkä koe niitä saavasi.
Huono itsetunto ruokkii mustasukkaisuutta.- Anonyymi
Niinpä, varmaan kaikki kumpuaa huonosta itsetunnosta. Mutta onko naisella oikeus saada lohdutusta kun heikko hetki tulee ja tuntee mustasukkaisuutta? Mies ei ole hiljainen ollenkaan mutta tunteistaan ei kuulemma osaa puhua. Lempeä kyllä on.
- Anonyymi
Itse asiassa suosittelisin sinulle sinkkuna oloa
Tee vaikka mitä muuta, mutta terapiaa karta enemmän kuin ruttoa. Nykyajan uskontoa, joka pumppaa sinulta rahaa, mutta pahentaa oloasi. Toisin sanoen toimii samalla tavalla, kuin vanhojenkin lahkojen edustajat, orjuuttavat hädänalaisia ja synyttävät uusia uskonnon uhreja.
- Anonyymi
No samaa tuossa just mietin, pitääkö laittaa satoja euroja siihen lystiin kun tulisi autetuksi jos mieheni tulisi vastaan ja antaisi sitä mitä sieluni tarvitsee.
- Anonyymi
Lyhyet avioliitot on paremmat, ne, kun katkeaa kuin veitsellä leikaten.
- Anonyymi
Jatkuvat rakkaudentunnustusten ja ihailun kerjääminen on pidemmän päälle vastenmielistä ja toimii päinvastoin kuin toivot sen toimivan. Keskity itseesi, itsetuntosi kasvattamiseen. Kasva.
- Anonyymi
Tänään ostarin parkkihallissa eräs mies kauempaa lähestyi meitä määrätietoisesti. luulin että jotakin erikoista on tapahtunut auton suhteen tjms, mutta mies sanoi miehelleni, miksi et sanoisi tuolle naisellesi että rakastat häntä...oletan että on Jumalan lähettiläs kun oman sienuni kipuja olen potenut ja siksi tein aloituksenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584