Nyt meni hermot.. Olen taas hetken aikaa katsonut näitä treffimarkkinoita.. Tinderi on kaikista pahin, eikä tässä suomi24:sessakaan ole hurraamista.. Kirjoittelin Tinderissö kiinnostavan oloisen miehen kanssa.. Mies kertoi työstään mihin vastasin kuulostaa hyvältä ja kerroin omastani.. No, kas mätsi oli poistettu.. Ihmisillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja... Jos laitat vääränlaisen kuvan sut hyllytetään, väärästä lauseesta sut hyllytetään.. Lisäksi ärsyttää, kun miehet ei osaa keskustella, ei kysyä vastakysymyksiä.. Itse pitää viedä keskusteluja eteenpäin.... Taidan poistaa kaikki nettiprofiilit ja keskittyä livemarkkinoihin tai olla vaikka ilman..
Taidan heittää hanskat tiskiin...
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa heti vaan kysyä että haluaako toinen tavata. Jos vaikuttaa siltä ettei halua tavata, niin kannattaa unohtaa tyyppi. Aika turhaa sitä on kirjotella ummet ja lammet jos treffejä ei koskaan tule. Itse kirjottelin varmaan 10-20 naisen kanssa syntyjä syviä, joista kukaan ei sitten loppujen lopuksi halunnutkaan tavata.
- Anonyymi
Samaa sitä tekee naisetkin. Mitä paremman näköinen nainen sitä helpommin matchin jälkeen mahdolliset sanan vaihdot kestävän muutaman lauseen verran.
Yleensä he tiedustelevat nopeasti asemani yrityksessä, jonka olen ilmoittanut työpaikakseni. "Ooks sä niin ku joku työnjohtaja tai jotain? " ja tämän jälkeen jos yksi sanakin poikkeaa heidän omasta näkökulmastaan niin matchisi ei vastaa enää ja pian onkin jo kokonaan poissa listalta. - Anonyymi
Luulen, että oon liian kiltti ja kunnollinen. Eli vastaan kiinnostaville miehille heti, kiitän heidän yhteydenotosta, esitän vastakysymyksiä. Tykkään keskustella ja vien keskusteluita eteenpäin. Tällä tyylillä miehet katoaa parin viestin jälkeen.. Mulla on käytöstavat, enkä häviä kesken juttelun tai ainakin kerron, jos en ehdi jutella. Näin toimin muidenkin ihmisten kanssa. Miehet on aluksi hyvin kiinnostuneita, sitten varmaan säikähtävät mun tyyliä, osoitan myös kiinnostukseni. Ehkä alan leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, miehet ei tiedä mitä menettävät....
- Anonyymi
"Ehkä alan leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, miehet ei tiedä mitä menettävät...."
Sitähän ne useimmat naiset deittipalveluissa harrastaa... vuodesta toiseen. - Anonyymi
Kai ymmärrät että sun pitäisi kertoa heti oletko valmis seksiin vai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ymmärrät että sun pitäisi kertoa heti oletko valmis seksiin vai et.
Ja tietysti pitää kertoa myös se kuinka monta vuotta olet halukas seksiin enne mahdollista parisuhdetta. Seksihän on olemassa ennen parisuhdetta eikä päinvastoin-
Muuten sitä voi seota parisuhteissa kokonaan että kenen kanssa ja milloin on oltu suhteessa.
Hoidetaan ensin seksihalut pois alta ja sitten mietitään halutaanko edes parisuhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179