Mistä ihan suht tavallisen näkönen amis voi löytää naisen? Käyn ihan hyvä palkkases työs en oo työtön. Sopivasti rahaa. Pukeudun ihan siististi. Hygienia kunnos. Harrastan kävelyä ja käyn välil salil. Mut en omista kavereita ja vähän masentunut kun naiset ei kiinnostu. Yleensä minä aina kiinnostun. Baareis käyn, mut koen usein että olen liian tavallinen kauniille naisille.
Mistä nainen?
87
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu monesti kun katsoo naisia, niin he niin kauniita ura ihmisiä. Vain korkeakoulus ja elää pilvilinnoissa. Luulevat et ovat jotain rikkaita.
- Anonyymi
No älä katsele niitä naisia joihin oma tasosi ei riitä. Heikkolahjaisen on turha havitella fiksuja kaunottaria. Tai saathan sinä toki niitä katsella, kivahan nättejä likkoja on töllöttää, kunhan et tosiaan kuvittele että ne sinulle lämpeäisi. Sulla ei tule ikimaailmassa olee saumaa kauniisiin tyttöihin joten tyydy jo vihdoin kohtaloosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä katsele niitä naisia joihin oma tasosi ei riitä. Heikkolahjaisen on turha havitella fiksuja kaunottaria. Tai saathan sinä toki niitä katsella, kivahan nättejä likkoja on töllöttää, kunhan et tosiaan kuvittele että ne sinulle lämpeäisi. Sulla ei tule ikimaailmassa olee saumaa kauniisiin tyttöihin joten tyydy jo vihdoin kohtaloosi.
No en helvetissä haluakkaan rikkaita kaunottaria, muttakun stadis suurin osa sellasia. Tavallisia naisia on suomes harvassa. Ja rumaa en halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei tule. Kyllä kuule tulee olen pitkä ja kivan näkönen. Oon seurustellu kauniiden naisten kanssa, vähä lihonut mut ei laihat naiset kiinnostakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee helpostikki oleen saumaa kauniiseen naiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei tule. Kyllä kuule tulee olen pitkä ja kivan näkönen. Oon seurustellu kauniiden naisten kanssa, vähä lihonut mut ei laihat naiset kiinnostakkaan.
Wow, sun kaksisuuntainen mielialahäiriö rupee käymään näin yötä kohden ihan ylikierroksilla
Minuutissa vaihtu levy
"en halua rikkaita kaunottaria ja tavallisia ei löydy"
versioon
"minähän saan kauniita naisia vaikka joka sormelle"
Hullu olet allu mene hoitoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en helvetissä haluakkaan rikkaita kaunottaria, muttakun stadis suurin osa sellasia. Tavallisia naisia on suomes harvassa. Ja rumaa en halua.
Wait, aiemmin tänään olit länsi-suomesta ja nyt ootkin jo stadista? Hitto jätkä on vikkelä liikkeissään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wait, aiemmin tänään olit länsi-suomesta ja nyt ootkin jo stadista? Hitto jätkä on vikkelä liikkeissään
Mitä sitte oon mistä huvittaa ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee helpostikki oleen saumaa kauniiseen naiseen.
Mutta ruikutat täällä mosessa ketjussa mikset saa naista. Et kaunista, et rumaa, et lihavaa, et laihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte oon mistä huvittaa ei kiinnosta.
Sinä se vaan jatkat kaikesta valehtelemista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ruikutat täällä mosessa ketjussa mikset saa naista. Et kaunista, et rumaa, et lihavaa, et laihaa.
Saatana menee hermot sit ruikutan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mä saan homo mitä mä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mä saan homo mitä mä haluan.
Kiva kun vastaat useampana päivänä samaan kommenttiin, ja joka kerta eri tavalla :D Tuitui mites ne lääkkeet?
- Anonyymi
Ennen pääsin treffeille ja tapaamaam naisia kun olin köyhä ja työtön. Nyt töitä ja rahaa ja niitä ei kiinnosta yhtää ei ihme et masentunut.
- Anonyymi
Sä kerrot itsestäsi hyvin sekavasti. Välillä olet muka hyvä pakkasessa työssä, on rahaa ja hyvin menee ja sitten saman ketjun n. kymmenennessä viestissä sulla onkin vaan 100€ lompakossa ja paljon velkaa eikä menekään hyvin. Välillä sanot itseäsi komeaksi ja välillä taas et niin komeaksi. Välillä olet ätmi ja toisinaan et missään nimessä omasta mielestäsi... Plus monta muuta epäjohdonmukaista asiaa. Miten kukaan nainen voi kiinnostua, jos ei voi luottaa siihen mitä mies itsestään kertoo? Olet toki itse sanonut, että olet epävakaa persoona, ja sen kyllä huomaa..
- Anonyymi
Tätä me kaikki palstan lueskelijat ihmetellään. Ja on ihmetelty jo aika kauan. Jos tuolle ei vaan enää kukaan mitään vastaisi ni ehkä se lopulta lopettaisi palstan spämmäämisen.
- Anonyymi
Olen epävakaa ja masentunut ku en saa naista.
- Anonyymi
No kyl suht helposti helkkari pitäs naista saada. Helkkari en ymmärrä.
- Anonyymi
Kyl pitäs kiinnostua helpostikki naiset mut ei. Piti naisen mutki jättää vaan nyt oon yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen epävakaa ja masentunut ku en saa naista.
Siinähän olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyl suht helposti helkkari pitäs naista saada. Helkkari en ymmärrä.
Saahan niitä, kunhan on normaali mies. Sä et ole. Siitä kertoo se ettet saa naista. Tavalliset miehet saa kyllä naista. Jos ei saa naista on epänormaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan niitä, kunhan on normaali mies. Sä et ole. Siitä kertoo se ettet saa naista. Tavalliset miehet saa kyllä naista. Jos ei saa naista on epänormaali.
No ei kyllä normaalitkaa saa naista. Monet ruikuttaa kun ei saa naista. Mä oon kuitenki seurustellu!.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä normaalitkaa saa naista. Monet ruikuttaa kun ei saa naista. Mä oon kuitenki seurustellu!.
Normaalit miehet saa naista.
Epänormaalit miehet ei saa naista.
Jos ei saa naista, on epänormaali.
Ruikuttajat ovat siis epänormaaleja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit miehet saa naista.
Epänormaalit miehet ei saa naista.
Jos ei saa naista, on epänormaali.
Ruikuttajat ovat siis epänormaaleja.Ei kyllä saa monet ruikuttaa naisista täälä. Kohta saan ku alkaa tulee rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä saa monet ruikuttaa naisista täälä. Kohta saan ku alkaa tulee rahaa.
Niin, ne jotka ruikuttaa täällä on epänormaaleja. Ei normaali mies käytä aikaansa valitellen typerillä nettipalstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ne jotka ruikuttaa täällä on epänormaaleja. Ei normaali mies käytä aikaansa valitellen typerillä nettipalstoilla.
Aha selvä ei sitte valita. Kuule ku kaikki ei ole samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha selvä ei sitte valita. Kuule ku kaikki ei ole samanlaisia.
Ei niin kuule olekaan. On normaaleja miehiä jotka saa naista, ja sitten on epänormaaleja miehiä jotka ei saa naista.
- Anonyymi
Et mitenkään koska et ole komea
- Anonyymi
Öö sori kyl mä olen pelle.
- Anonyymi
Tule katsomaan jos et usko haha no ruma en ainaskaan ole:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö sori kyl mä olen pelle.
Juu, kyllä todellakin olet pelle. Hyvä että olet viimein itsekin tajunnut ja hyväksynyt sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä todellakin olet pelle. Hyvä että olet viimein itsekin tajunnut ja hyväksynyt sen.
Sinä vasta oletkin pelle. Mä sentää käyn töissä. Vitun idari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule katsomaan jos et usko haha no ruma en ainaskaan ole:).
Olet ruma luuseri akka et mitään muuta. Elämä täällä palstalla, ei kaveria eikä mitään muutakaan. Elämän sisältö täällä netissä.
- Anonyymi
Ihan tavallisen komea olen ja yleensä naiset tykkää pitkistä miehistä.
- Anonyymi
Kauneus haisee.... bussissa kerran todella kun itse teen ostoslistaa ja juttelin vanhemman ukon kanssa joka istui vieressä... hauskaa juttua sinänsä.
Kauneus haisee pahalle ;D - Anonyymi
Alkaa riittää tää yksinäisyys jo kun ei naiset kiinnostu ei siis mitenkää. Ja oon viel panostanut vaatteisiin ja kaikkee ei mitää vaikutusta. En ole juoppokaan.
- Anonyymi
Kauneus haisee ja pahalle D
- Anonyymi
Vähän samanlainen tyyli ku cheekin mut ei kelloa kädes. Ja silti en saa edes lihavaa naista paska homma.
- Anonyymi
Oli kyllä aika hauska jonkun vanhan isännän kanssa vierekkäin bussissa jotain matkaa; itse kirjoitin juttuja lehtiöön ja vanha isäntä välillä kertoi juttujaan.... matkan edetessä.
Miksi siis kaunottaret ovat niin pahan hajuisia?
- Anonyymi
Mulla vähän mahaa ja ylipainoo,mut ei sen pitäs haitata kun siisti tyyli ja pidän itteeni kivan näkösenä ja käyn salilki.
- Anonyymi
Kyllähän suakin haittaa jos naisella on vähän mahaa ja ylipainoo. Oot useasti sanonu ettei sulle läskit kelpaa.
Ihan sama millanen tyyli on kun ei vaan halua ylipainoista tyyppiä. Tottakai ylipaino haittaa vaikka sen miten muodikkaisiin vaatteisiin verhoaisi.
Olisko sun mielestä läski nainen haluttavampi jos se olisi ahtautunut muotimerkin mekkoon? No ei.
Aivan.
Ei niitä naisia kiinnosta minkä merkkiset verkkarit sulla on. Ne ei silti halua läskiä miestä.
- Anonyymi
Tuskin tuun ymmärtään koskaan miksei naiset kiinnostu.
- Anonyymi
Mä oon Länsi suomesta kotosin ja en ole koulutettu amis eläny aina vähällä rahalla. Täälä tuntuu vain olevan hienoja naisia ja rikkaita en kelpaa ja ei oo ees kavereita.
- Anonyymi
Mut naiset ei halua tavista vaan jonkun top 10 miehen. Tavis naiset haluaa itseään parempi tasoisen miehen. Ei mikään amis pelle kelpaa. Muutenhan jokainen amis olis naimisissa ja sais perheen mutta eivät saa koska tavis ei kelpaa.
- Anonyymi
Tavalliset miehet päätyvät lähes poikkeuksetta parisuhteisiin.
Sit taas jos löytyy isompaa vikaa, mikä laskee miehen tavallisen tasolta alempitasoiseksi, niin ei ole ihme ettei kumppania löydy.
Tavallisella miehellä ei ole vakavia mt-ongelmia. Tavallisella miehellä on työ/ opiskelupaikka ja harrastuksia. Tavallisella miehellä on kavereita ja normaalit sosiaaliset taidot.
Jos ei naista meinaa millään löytyä, puuttuu jotain että olisi "tavallinen mies". Sitten ruvetaan olemaan alempitasoisia, ja sieltä onkin jo vaikea pungertaa tavallisen tasolle.. - Anonyymi
Toi väite ei ole totta. Naisille juuri kelpaa tavis mies,kuten minä. En kuulu enää alimpaan tasoon kun tienaan hyvin ja kohta on rahaa paljon:).
- Anonyymi
No mikä sitten kelpaa? Korkeasti koulutettu pelle puku päällä vai?
- Anonyymi
Naisen löytäminen ei ole mikään ratkaisu sun selvästi erittäin vakaviin mielenterveysongelmiin.
On sinulta väärin odottaa että nainen korjaisi sun elämän ongelmat.
Ensin pitää olla ookoo itsensä kanssa ennenkuin päästää toisen ihmisen elämäänsä.
Muutenhan pilaisit sen naisenkin elämän.
Se että olet katkera, vihainen ja äkkipikainen ajaa kaikki pois läheltäsi.- Anonyymi
No just just. No sitten en koskaan saa naista. Käyn sentää töis ja yritän hommaa vakipaikan ja terapian. Mutta kyl mä ennen sain naisia ja en oo ruma. Mul on hienoja vaatteita ja tyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just just. No sitten en koskaan saa naista. Käyn sentää töis ja yritän hommaa vakipaikan ja terapian. Mutta kyl mä ennen sain naisia ja en oo ruma. Mul on hienoja vaatteita ja tyyli.
Se terapia ois selkeästi tärkeää saada käyntiin heti. Tämän hetkisellä meiningilläs et varmasti saa koskaan naista. Ulkoisilla seikoilla ei ole mitään väliä niin kauan kun olet noin aivan sekaisin, katkera, vihainen ja mielialahäiriöinen. Hoida pääsi ensin kuntoon ja mieti vasta sitten muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se terapia ois selkeästi tärkeää saada käyntiin heti. Tämän hetkisellä meiningilläs et varmasti saa koskaan naista. Ulkoisilla seikoilla ei ole mitään väliä niin kauan kun olet noin aivan sekaisin, katkera, vihainen ja mielialahäiriöinen. Hoida pääsi ensin kuntoon ja mieti vasta sitten muuta.
Ai en saa naista? Mä oon baarista saanut yli 10 naista ja oon seurustellu 3 kertaa:) Aika naurettava väite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihainen olen ja masentunut joo. Siihen on syyt naiset ei kiinnostu. Olen kyllästynyt oleen yksin ja ei ole kavereitakaan. Jos joku eläis samaa elämää nii helposti ymmärtäis muakin. Todella rumasti ja törkeesti sanottu kyllä en ymmärrä tommosia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte saahakkaan, ei ainakaan tollasta pipipäätä hah hah . Parempi olisi.an kun sun pipipää kanssa hah hah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihainen olen ja masentunut joo. Siihen on syyt naiset ei kiinnostu. Olen kyllästynyt oleen yksin ja ei ole kavereitakaan. Jos joku eläis samaa elämää nii helposti ymmärtäis muakin. Todella rumasti ja törkeesti sanottu kyllä en ymmärrä tommosia ihmisiä.
Siinäpä se, sua ja sua pitäis ymmärtää. On siinä niin Marski nainen ajattelee aina vain itseään. Ei to.mosta jaksa kukaan.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hankala on ruveta rakentaa parisuhdetta, ellei ole onnistunut luomaan kaverisuhteitakaan... Ensin pitäisi opetella tulemaan toimeen ihmisten kanssa ihan kaverina. Se on tärkeä taito joka antaa eväitä parisuhdemaailmaankin. Mainitsit ylempänä että yrität päästä aloittamaan terapian. Se voisi olla kohdallasi oikeasti todella hyvä juttu, enkä tarkoita nyt v*ttuilla. Terapia auttaa ymmärtämään omaa itseä enemmän ja helpottaa huomattavasti elämää kun pääsee puhumaan ammattilaisen kanssa ongelmistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hankala on ruveta rakentaa parisuhdetta, ellei ole onnistunut luomaan kaverisuhteitakaan... Ensin pitäisi opetella tulemaan toimeen ihmisten kanssa ihan kaverina. Se on tärkeä taito joka antaa eväitä parisuhdemaailmaankin. Mainitsit ylempänä että yrität päästä aloittamaan terapian. Se voisi olla kohdallasi oikeasti todella hyvä juttu, enkä tarkoita nyt v*ttuilla. Terapia auttaa ymmärtämään omaa itseä enemmän ja helpottaa huomattavasti elämää kun pääsee puhumaan ammattilaisen kanssa ongelmistaan.
Ei ole kavereita koska ne oli tyhmiä ja joi vain alkoholia. Itse haluan kehittyä ja hommata töitä pitemmäks aikaa ja sillee meen kyl terapiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmia ollut läpi elämän. Töissä yksinäisyys ja kaikki mielialat. Enkä ole hakenut apua. Siis toiv pääsen terapiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kavereita koska ne oli tyhmiä ja joi vain alkoholia. Itse haluan kehittyä ja hommata töitä pitemmäks aikaa ja sillee meen kyl terapiaan.
Se on kumma kun on aina naisten vika etteivät tykkää sinusta. Ja nyt selviää että oli kavereitten vika ettei sinulla enää ole kavereita.
Omituista että vika löytyy aina vaan muualta kuin susta itsestäsi.
Miksi et yrittänyt tutustua ihmisiin jotka eivät käytä kohtuuttomasti alkoholia. Se on ihan oma valinta jos aikuisiällä jää kaveritta. Ihmisiin voi tutustua läpi elämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kumma kun on aina naisten vika etteivät tykkää sinusta. Ja nyt selviää että oli kavereitten vika ettei sinulla enää ole kavereita.
Miksi et yrittänyt tutustua ihmisiin jotka eivät käytä kohtuuttomasti alkoholia. Se on ihan oma valinta jos aikuisiällä jää kaveritta. Ihmisiin voi tutustua läpi elämän.No en sanoisi että naisten vika. Ei ole kavereita olen yksin aina tai mun mutsinkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et yrittänyt tutustua ihmisiin jotka eivät käytä kohtuuttomasti alkoholia. Se on ihan oma valinta jos aikuisiällä jää kaveritta. Ihmisiin voi tutustua läpi elämän.Varmasti on vika mussa. Yritän liikaa naisia. Ihmettelen vain ku eivät kiinnostu ku en ruma ole. Kai maine menny. En ymmärrä. No olen tutustunut vain naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on vika mussa. Yritän liikaa naisia. Ihmettelen vain ku eivät kiinnostu ku en ruma ole. Kai maine menny. En ymmärrä. No olen tutustunut vain naisiin.
Ei ole lainkaan vaikea konsepti ymmärtää:
Liika yrittäminen on epäviehättävää. Se luo kuvan että olet epätoivoinen. Jos olet pitkään yrittänyt liikaa lähialueellasi, niin naiset jo tunnistavat sut ja huonon maineesi. Tässä asiassa on huono juttu olla "julkkis", sillä juorut kulkee ja naiset kertoo toisilleen että sua kannattaa välttää.
Kannattaa pitää taukoa naisten jahtaamisesta, kuten todettu niin liika yrittäminen kostautuu.
- Anonyymi
Sentää tienaan töis nyt hyvin ja on kohta rahaaki ja tulot vain paranee. Ja on hieno asunto. Oon pitkä ja rauhallinen mies.
- Anonyymi
mitä ikäluokkaa olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä ikäluokkaa olet
34 miten ni?
- Anonyymi
Palstan työttömät miehet vaa vittuilee ku ei ite saa naista. Mä oon kyl seurustellu vain kauniiden naisten kanssa. Ja rumaan en sekaannu eikä tarvettakaan.
- Anonyymi
Tääl joku väitti että saan todella lihavan ja ruman. Oikeesti säälittäviä luusereita. Oon saanu paljo kauniita naisia.:).
- Anonyymi
En tule lopettamaan koskaan. Onneks mulla on asiat hyvin käyn töissä.
Nainen juuri kehui mua, enkä ole ruma, haha vihdoin olen komea mut en saa osumia.--
- Anonyymi
Allu hei mee jo nukkumaan... Ei naiset pelaa tähän aikaan perjantaiyönä Tinderiä, niitä osumia ei varmasti ole nyt tulossa. Naiset on joko unten mailla tai baareissa juhlimassa.
- Anonyymi
En oo menos nukkumaan ajattelin pelata ja silleen.
- Anonyymi
No jos ei naiset kiinnostu paska homma, sellasta elämä on, pitää ostaa nalle kainaloon ja tyytyä siihen. kiitos ja hei.
- Anonyymi
Tuo ei ole kovin yksinkertainen asia tuollainen, riippuu siitä mitä itse haluaa sitten, minkälaisen kumppanin tai eripari-kumppanin haluaa sitten jalkaansakin.
- Anonyymi
eri-pari-kumppari jalkaan ja möngi eteenpäin niillä räntäsateessa.
- Anonyymi
Aika paljo monet muutki seikat vaikuttaa naiswn saantiin. Hiukset, luonne onko yhteisii juttuja kemiaa tai sitä kipinää.
- Anonyymi
Paska homma. Olen laittanut tosi monelle naisille viestii ja kehunut niitä, mutta ei niitä kiinnosta.
- Anonyymi
Kun ei haluu vastata takas vaikka viesti olis millanen. Kai se täytyt sinkkuuteen tyytyä. Onneks sain sentää töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei haluu vastata takas vaikka viesti olis millanen. Kai se täytyt sinkkuuteen tyytyä. Onneks sain sentää töitä.
Ei nyt niin pankkiirien lempijuomasta eli pissistä, vaan muista ruoista: jos syöt todella paljon c-vitamiinusta, eli persikkoja, sitruunoja.... silmät alkavat vuotamaan vettä, on tavallaan liian paljon c-vitamiinia, mutta tuollainen ei ole mitenkään vaarallista, on vain liikaa vitamiineja hetkellisesti silloin.
- Anonyymi
Paska homma kuin pankkirien lempijuoma eli pissasi.
Mutta jooh, pitää mennä kohta ostamaan apoteekista miinus-vitamiini-pillereitä-tabletteja, jotka vähentävät vitamiineja elimistöstä, C-vitamiini, tuollaisessakin on jo miinusmerkki vähentää c-vitamiineja elimistöstä.
- Anonyymi
Onneks ostin vitamiineja.
- Anonyymi
Kai tässä jo maine menny kun ei naiset kiinnostu. Sentää ennen viel pääse aikoinaa treffeille ja tapaan naista. Paskat enää mihkää pääse.
- Anonyymi
Ei mitenkää saa naista vaikka on panostanu itseensä.
- Anonyymi
Kuulkaa nyt oon itse yrittänyt saada naista 20 vuotta. töissä oon ollut 15 vuotta. Ei ole elämässä ongelmia, ei ole velkaa en juo viinaa edes en polta röökii. On kolme ammattia olen terve ja harrastuksia on. Tavis olen mutta en ole treffeille päässyt kun kerran elämässä ja silloin tavis lihava nainen antoi pakit.
- Anonyymi
No on aikamoista toi touhu naistenkaa:):)
- Anonyymi
Itse monille treffeille päässyt kyllä ja nyt kun elämäs menee paremmi naiset ei mitenkää vastaa ja kiinnostu.
- Anonyymi
Näytänpä komeelta ku oon laittanu hienot vaatteet enkä oo ruma. Kyllä pitäs naista saada:)
- Anonyymi
Hyvin ketää paskaakaa kiinnostaaa.
- Anonyymi
Käyn ihmisten ilmoilla ja baarissa kyllä. Mutta en löydä naista. Ja oon aika ujo lähestyy niitä selvinpäin ja humalassaki. Helposti menee hermot ku en ymmärrä miksei ne kiinnostu ja sillee. Ymmärtäisin jos olisin lyhyt ja läski mut en ole.jatkuvasti olen yksin.kyl tää syö elämää. Tarvin apua...
T. Allu
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212098Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175141Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344678Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682370Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931813FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01471Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu931320- 391226
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205