Askola muistutti että Raamattu on oman aikansa tuote ja se on kirjoitettu eri kulttuurissa minkä takia kirjaa ei voida tuomita teoksena Suomen nykyisten sääntöjen mukaan toisin kuin Päivi Räsästä tämän omista mielipiteistä ja ajatuksista. Askolan kirjoittama lukijan kirjoitus ehti olla hesarin sivuilla vain lyhyen hetken ja sitten se poistettiin.
Irja Askola ehti jo torumaan Raija Toivaista, arvatkaa mitä sitten tapahtui!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Irjalla on väärä peruste mutta hyvä asia.
"kirjaa ei voida tuomita teoksena Suomen nykyisten sääntöjen mukaan toisin kuin Päivi Räsästä tämän omista mielipiteistä ja ajatuksista."
Tuomitaanko nykyisin jo mielipiteistä ja ajatuksista?- Anonyymi
Tuollahan noita persuja istuu käräjillä tämän tästä ihan mielipiteidensä vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollahan noita persuja istuu käräjillä tämän tästä ihan mielipiteidensä vuoksi.
joo, mutta sitä ei saa sanoa "mielipiteistä tuomitsemiseksi"
Anonyymi kirjoitti:
joo, mutta sitä ei saa sanoa "mielipiteistä tuomitsemiseksi"
Menohan on aivan kuin neuvostojen maassa.
- Anonyymi
Muistuttaisin, että Päivi Räsäsen omastakaan mielestä Raamattu ei ole tieteen oppikirja, eikä kreationismi kuulu biologian tunnille.
- Anonyymi
Tietenkään Raamattu ei ole tieteen oppikirja, se on ikiaikaista ja aina oikeassa olevaa Jumalan Sanaa. Amen
- Anonyymi
Eihän tässä jotain KIRJAA itsessään ollakaan arvioimassa kuten Askola näyttää virheellisesti ymmärtäneen.
- Anonyymi
Sakoilla rahaa ahneille oikeustoimihenkilöille ja valtiolle?
Rikoksesta, jota ei ole, annetaan sakko?
Mutta vankila tulee kalliiksi valtiolle koska vankilat Suomessa hotellimaisia. - Anonyymi
Askola kokee Raamatun aikansa kulttuurin dokumentoijana, mutta uskovat pidämme Raamattua ikiaikaisena, kaikkina aikoina voimassa olevana Jumalan Sanana. Amen
Ps. 119:111
Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.
Hepr. 4:12
Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;Joo. Raamattu on sen verran pöhkö kirja, kuten tämä esimerkki osoittaa, että ei se sovellu nykyajan Suomeen.
- Anonyymi
<<Askolan kirjoittama lukijan kirjoitus ehti olla hesarin sivuilla vain lyhyen hetken ja sitten se poistettiin.<<
Joku kertoi hänelle totuuden, että mistä on kyse, kun ei itse oivaltanut. Tai luki sen totuuden täältä.- Anonyymi
Jäi linkki pois.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16132768/kristinuskon-skandaali!#comment-99865561
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161