Ilmastonmuutos oli loistava bisnesidea

Anonyymi

Valtavašti uutta tekniikkaa ja palveluita on sen nimissä saatu myytyä

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimenomaan, ja valtava rahansiirto veronmaksajilta noille käärmeöljykauppiaille.

      Pelkästään Yhdysvalloissa tuohon hömppään on ammennettu jo 166 miljardia vuosien 1993 ja 2014 välisenä aikana.
      Eikä tahti ole hiipunut vieläkään.
      Suomen lukuja on vaikea kaivella, koska ne on piiloteltu sinne tänne, kuten maahanmuuton kustannuksetkin juuri selvittämisen vaikeuttamisen takia.

    • Anonyymi

      Onko kellekään selvinnyt mihin päästökaupassa kulkeva raha päätyy ja mitä sillä on saatu aikaan?

      • Anonyymi

        Tottahan toki.
        Tässä pari esimerkkiä.

        https://www.washingtontimes.com/news/2017/aug/2/al-gores-nashville-estate-expends-21-times-more-en/

        https://www.worldpropertyjournal.com/featured-columnists/celebrity-homes-column-al-gore-tipper-gore-oprah-winfrey-michael-douglas-christopher-lloyd-fred-couples-nicolas-cage-peter-reckell-kelly-moneymaker-2525.php


      • Anonyymi

        Valtio saanut viime vuonna parisataa miljoonaa päästökaupasta korvamertsetöntä tuloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtio saanut viime vuonna parisataa miljoonaa päästökaupasta korvamertsetöntä tuloa.

        Ja jakanut sen tuuliparooneille ulkomaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki.
        Tässä pari esimerkkiä.

        https://www.washingtontimes.com/news/2017/aug/2/al-gores-nashville-estate-expends-21-times-more-en/

        https://www.worldpropertyjournal.com/featured-columnists/celebrity-homes-column-al-gore-tipper-gore-oprah-winfrey-michael-douglas-christopher-lloyd-fred-couples-nicolas-cage-peter-reckell-kelly-moneymaker-2525.php

        Kovin ilmastouskovainen kuluttaa 21 kertaa enemmän energiaa kuin tavan kansalainen. Luulisi jo tuon herättävän paatuneimmankin uskovaisen, mutta en kuitenkaan pidättäisi henkeäni sitä odotellessa.


    • Anonyymi

      Olen tätä mieltä ollut alusta asti. AGW ilmastonmuutos on politiikan parhain työkalu ehkä koskaan.

      • Nimenomaan.
        Täältähän näitä löytyy:

        "The common enemy of humanity is man.
        In searching for a new enemy to unite us, we came up
        with the idea that pollution, the threat of global warming,
        water shortages, famine and the like would fit the bill. All these
        dangers are caused by human intervention, and it is only through
        changed attitudes and behavior that they can be overcome.
        The real enemy then, is humanity itself."
        - Club of Rome,
        premier environmental think-tank,
        consultants to the United Nations

        Ja lisää:

        http://green-agenda.com/


    • Anonyymi

      päästökompensoitu päästö, buahaa parasta koskaan , näin myydään lomamatkaa etelään...........

      teet siis päästön mutta jos maksat enemmän päästö on painettu villaisella.

      sähköautotoopet samaa huttua, diiseliä tullaan tekemään aina maailman tappiin, tämän tuotteen sivutuotteena valmistuu ( halusit tai et ) bensiiniä, huomio toopet, bensiiniä , tätä vähäenergistä tuotetta ei yritysmaailma halua mihinkään, käyttökohteet ovat vain yksityispuolella ( autot , henkilöautot yksityiskäytössä ).

      joten tulemme näkemään jatkossa näitä veronkierto hybridejä jotka kuluttavat bensiiniä ja lataavat sillä myös akkunsa ajaessa , toki nämä teslainsinöörit voivat ajella pelkällä sähköllä myös jatkossa. ( päästötöntä sähköä ei ole / alkutuotanto / ylläpito vaatii fossiilisia ( halusit tai et )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe