...olet aamulla? Hidas vai nopea? Itse kuulun niihin prkleen hitaisiin. Puolituntia menee jo vain istuessa sängynlaidalla, että pää selvenee ja tulee unesta tajuihinsa.
Millainen liikkeellelähtijä...
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hidas. Sängystä pääsen kyllä, mutta muuten tarvitsen aikaa valmistautua päivän koitokseen. Onneksi ei tarvitse lähteä ennenkuin kahdeksan jälkeen. Työaika alkaa oikeastaan puoli yhdeksän mutta liukuva työaika.
Muutenkin jos on lähtö jonnekin en voi sietää kiirettä! Aikaa oltava kunnolla. Tarvittaessa hyvinkin nopea, aika vähän on tarvetta
Hitas.. Pitää saada pötpötellä rauhassa ja venytellä, imasta sumpit ja ravistella unirähmät silmistä.
Tänä aamuna heräsin kun kissa paukutti taulua. Se tekee niin aina kun haluaa ulos. Nukahdin sitten uudelleen, mutta pomppasin pian ylös kun kuulin rääkäisyn pihalta. Pelkäsin että kissa on taas saanut linnun kynsiinsä, mutta se olikin vain aidan takana oleva naapurin katti.
Nopea! ⚡
Sängystä ylös,
Kissalle ruoka,
Aamupesu,
Aamupala Kahvia
Luen nopeasti uutiset netistä,
Vaatteet päälle ja 🚗 💨 menoksi ..- Anonyymi
Minäkin olen ehkä aika hidas, ei lennä käbvelysauvat Saturnus.-planeetalle aina aamuisin... katsot uutiset, teen suunnitelmat paperilla jne, kestää oman aikansa jutut.
Liiku sitten nopeasti ja kuin porkat Elli-kävelysauvt Saturnukseen jo lentääpi. - Anonyymi
Näin talvella sitä huomaa, että sängystä nouseminen vie paljon enemmän aikaa kuin muina vuodenaikoina. Ei halua tulla pois sieltä lämpimän peiton alta, kun huoneilma tuntuu ikävän viileältä siihen verrattuna.
Klo 5 herätys... Kahen tunnin yöunilla..
Mie vaan pomppaan ylös sängystä.. Käyn kusella.... Laitan vaatteet päälle..
Kahvit tulee monasti napsittua tuosta huoltikselta.- Anonyymi
Talviaika ottaa aamuisin aikaa, kevättä kohden täytyy tsempata, ehtii liian vähän.
Nopea. Aamurutiinit ja menoksi. Mulla on arkiaamuisin ns. "autopilotti" päällä, teen kaiken rutiinilla. Ei siinä kauaa nokka tuhise.
Jos ei heti aamusta maistu aamupala, otan evästä mukaan ja syön töissä.- Anonyymi
30 minsaa ylösnoususta autoon.
Rutiinit minulla on oltava samat joka työaamuna, muuten pasmat ovat sekaisin koko päivän.
Mielestäni naiselle, joka haluaa olla huoliteltu, melko hyvin ;) No ensin pyörryn, oksennan, luhistun ja yritän uudelleen ylös.
Aivan tajuttoman vaikeaa ja hidasta.- Anonyymi
Miss rakkaus pönttis:; minä teen monesti näin todellakin aamuisin: kestää kyllä aikaa tehdä kaikki suunnitelmat kaupungille: eli mitä mistäkin kaupasta pitäisi ostella, jne.... kuin päivän operaatiosuunnitelma sitten.
Entäs aamusuihku?
Mä en ikinä mene aamusin suihkuun, mutta oon käsittänyt että iso osa niin tekee..
Hampaat pesen ...ja parran ajan.Aina aamulla suihkuun, muuten on koko päivä nahkea. Hiukset pitää saada raikkaiksi ja pöyhkeiksi.
misspönttöuuni kirjoitti:
Aina aamulla suihkuun, muuten on koko päivä nahkea. Hiukset pitää saada raikkaiksi ja pöyhkeiksi.
Mä vasta illalla.
Vähän riippuu, että milloin herään...
Jos herään työkaverin soittoon, että meinaatko töihinkin tulla, on vaihti aikas nopeaa. Siinä puetaan matkalla ja sitikkaa ajetaan kuten kollega Lööppi aikoinaan... hallitussa nelipyöräluisussa...😆👌
Mutta jos ei ole kiire mihinkään, sitten juon ensin pannullisen kahvia ja aamupalaa. ... Ja saatan ottaa päikkärit, syön.... sitten vasta niinkuin aloitan päivän... 🤣- Anonyymi
Oon joskus nähnyt kuvia, missä mies istuu sängyn laidalla tukka sekasin ja tuijottaa ikkunasta ulos😐 Nyt ymmärrän! Pitäiskin joskus kokeilla miltä tuntuu.
Ite pomppaan ylös: kahvi ja puhelin päälle, aamutoiletti ja sitten sumpit naamaan. Ei aamiaista, korkeintaan lasi mehua. Tuntuu siltä, että elimistö vaatii sen pidemmän kaavan, ettei järkyty, vaikka nouseekin äkkiä. Sellainen välimalli. Kuudelta soi kello ja vartin torkutus. Sitten ylös ja aamupalalle. Jos on aamusta infotilaisuuksia tai palaveria niin suihkun kautta mutta jos tietää että ryskätöillä aloitetaan niin turha homma ja pelkkä hampaiden pesu ja linkous riittää.
Illalla tehdyt eväät jääkaapista ja matkaan. Vaatteet pitää olla katsottu jo illalla etei niitä aamuka etsitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664