Miksen saisi olla nirso?

Anonyymi

Etsin miestä ja olen ”nirso” eli haluan että mies on silmissäni kiinnostava ja puoleensavetävä. Voisiko joku kertoa yhdenkin syyn miksi alkaisin seurustella miehen kanssa joka ei miehenä houkuttele eikä ihmisenä kiinnosta? Mitä järkeä on kuluttaa aikaa tylsän tyypin seurassa jonka kanssa ei ole mitään puhuttavaa ja joka ei herätä minkäänlaista eroottista kiinnostusta. En harrasta sääliseksiä.

81

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etsin naistaja olen ”nirso” eli haluan että nainen on silmissäni kiinnostava ja puoleensavetävä. Voisiko joku kertoa yhdenkin syyn miksi alkaisin seurustella naisen kanssa joka ei naisena houkuttele eikä yh-valaana kiinnosta? Mitä järkeä on kuluttaa aikaa tylsän tyypin seurassa jonka kanssa ei ole mitään puhuttavaa ja joka ei herätä minkäänlaista eroottista kiinnostusta. En harrasta sääliseksiä.

      • Anonyymi

        Voi pientä raikkaan, sä kirjoita sekä miehenä että naisena heti aamutuimaan. On sulla varmaan ikävä olla yksin ilman ystäviä. Täytyy olla tyhjä elämä tällä ihmisellä ei voi muuta sanoa, ei mitään omaa elämää, pelkkää tyhjää ja onttoa niinkuin päänsäkkin. Kolisee tyhjyyttään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pientä raikkaan, sä kirjoita sekä miehenä että naisena heti aamutuimaan. On sulla varmaan ikävä olla yksin ilman ystäviä. Täytyy olla tyhjä elämä tällä ihmisellä ei voi muuta sanoa, ei mitään omaa elämää, pelkkää tyhjää ja onttoa niinkuin päänsäkkin. Kolisee tyhjyyttään....

        Nuo eivät ole samalta kirjoittajalta. Joku mies kopioi minun tekstini .


    • Anonyymi

      Samoilla linjoilla aloittajan kanssa. En sitten millään voi ymmärtää sitä minkälaisen mökän ja ulinan nostaa kun sanoo olevansa valikoiva ja pitävänsä kriteerit?
      En katso sen olevan nirsoutta vaan tervettä järkeä.
      Niinkuin aloittaja sanoo, mitä järkeä seurustella miehen/naisen kanssa joka ei millään tavalla kiinnosta? Jonka kanssa ei ole mitään yhteistä? Ei herätä eroottista kiinnostusta?
      Jos valitset minkä tahansa asian, valitsetko sen jonka tunnet ja tiedät olevan täysin väärä valinta vaikka se oikeakin olisi tarjolla? Miksi minun pitäisi niin tehdä? Siksikö ettei joillekin tyypeille tulisi paha mieli? Sanon kuten aloittaja; en harrrasta sääliseksiä.

      • Anonyymi

        Kaikki, jopa tavalliset naiset haluaa top10 miehiä parisuhteeseen. No silloin niistä miehistä kilpailee myös todella kauniit naiset. Minkä takia se mies tyytyis tavalliseen naiseen kun voi saada kauniinkin naisen parisuhteeseen?

        Ei kannata kuvitella liikoja vaikka mies on laittanut sinulle viestiä tai tinderissä on tullut mätsi. Mies voi haluta vain helppoa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jopa tavalliset naiset haluaa top10 miehiä parisuhteeseen. No silloin niistä miehistä kilpailee myös todella kauniit naiset. Minkä takia se mies tyytyis tavalliseen naiseen kun voi saada kauniinkin naisen parisuhteeseen?

        Ei kannata kuvitella liikoja vaikka mies on laittanut sinulle viestiä tai tinderissä on tullut mätsi. Mies voi haluta vain helppoa seksiä.

        Minä en kuvittele liikoja. Mies voi todella haluta vain helppoa seksiä. Tiedetään. Ja mieshän saa ihan vapaasti toivoa ja haluta mitä vain. Siitä vaan. Unelmoikoon niin paljon kuin tahtoo, ei haittaa minua.

        Mutta ei miehenkään pidä kuvitella liikoja. Ei miehen pidä luulla että saa automaattisesti seksiä vain siksi että on hyvännäköinen. Se kun ei vielä riitä tekemään miehestä puolensavetävää että hän on hyvännäköinen. Mies voi olla komea mutta vastenmielinen esimerkiksi koska on pahanhajuinen ja peseytymätön, tai kännissä, tai muuten täysi idiootti, tai surkea rakastaja.

        Ja vaikkei olisikaan, vaikka olisi siisti ja selvin päin ja käyttäytyisi ihan asiallisesti, niin silti en anna sille sitä seksiä! Jos mies tulee treffeille siinä toivossa että saa minulta helppoa seksiä, niin pahoinpa pettyy. En ikinä ole suostunut seksiin ensimmäisillä treffeillä enkä edes toisilla vaan vasta sitten jos/kun meillä on parisuhde. Jos parisuhdetta ei koskaan tule niin ei tule seksiäkään, ei voi mitään, mutta eipä haittaa koska ilmankin pärjätään. Ainakin minä pärjään ilman. Välillä tuntuu että jotkut miehet eivät mielestään pärjää ilman seksiä vaan kuvittelevat että seksi on samanlainen välttämättömyys kuin happi, uni ja ruoka. Mutta ei se ole. Ei se ole, uskokaa hyvällä.

        Ai että mikset suostu seksiin ensimmäisillä treffeillä. Siksi etten nauti sitä. Seksi ilman nautintoa on maailman turhin asia. En nauti seksistä yhtään ellen ole rakastunut, ja rakastuminen vie aikaa ja vaatii vakituisen suhteen. Seksi ilman tunteita ei tunnu minusta miltään, sama kuin halaisi nojatuolia.

        Vai haaveilevat kaikki naiset Top10-miehestä?

        Ehkä. Mutta Top10 tarkoittaa että on muutakin kuin komea. Jos mies on vain komea mutta ei mitään muuta, niin ei hän silloin mikään Top10 ole. Aito Top10 on komea, älykäs, hellä, luotettava, ystävällinen, kunnollinen yms. yms. yms. Kyllähän sellaiset ovat todella harvassa, ja voi hyvinkin käydä että kun olen näin nirso niin en sellaista kultapalaa ikinä löydä. Hyväksyn sen tilanteen enkä ala vinkua. Olen sitten yksin, ja enköhän pärjää kun olen pärjännyt tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuvittele liikoja. Mies voi todella haluta vain helppoa seksiä. Tiedetään. Ja mieshän saa ihan vapaasti toivoa ja haluta mitä vain. Siitä vaan. Unelmoikoon niin paljon kuin tahtoo, ei haittaa minua.

        Mutta ei miehenkään pidä kuvitella liikoja. Ei miehen pidä luulla että saa automaattisesti seksiä vain siksi että on hyvännäköinen. Se kun ei vielä riitä tekemään miehestä puolensavetävää että hän on hyvännäköinen. Mies voi olla komea mutta vastenmielinen esimerkiksi koska on pahanhajuinen ja peseytymätön, tai kännissä, tai muuten täysi idiootti, tai surkea rakastaja.

        Ja vaikkei olisikaan, vaikka olisi siisti ja selvin päin ja käyttäytyisi ihan asiallisesti, niin silti en anna sille sitä seksiä! Jos mies tulee treffeille siinä toivossa että saa minulta helppoa seksiä, niin pahoinpa pettyy. En ikinä ole suostunut seksiin ensimmäisillä treffeillä enkä edes toisilla vaan vasta sitten jos/kun meillä on parisuhde. Jos parisuhdetta ei koskaan tule niin ei tule seksiäkään, ei voi mitään, mutta eipä haittaa koska ilmankin pärjätään. Ainakin minä pärjään ilman. Välillä tuntuu että jotkut miehet eivät mielestään pärjää ilman seksiä vaan kuvittelevat että seksi on samanlainen välttämättömyys kuin happi, uni ja ruoka. Mutta ei se ole. Ei se ole, uskokaa hyvällä.

        Ai että mikset suostu seksiin ensimmäisillä treffeillä. Siksi etten nauti sitä. Seksi ilman nautintoa on maailman turhin asia. En nauti seksistä yhtään ellen ole rakastunut, ja rakastuminen vie aikaa ja vaatii vakituisen suhteen. Seksi ilman tunteita ei tunnu minusta miltään, sama kuin halaisi nojatuolia.

        Vai haaveilevat kaikki naiset Top10-miehestä?

        Ehkä. Mutta Top10 tarkoittaa että on muutakin kuin komea. Jos mies on vain komea mutta ei mitään muuta, niin ei hän silloin mikään Top10 ole. Aito Top10 on komea, älykäs, hellä, luotettava, ystävällinen, kunnollinen yms. yms. yms. Kyllähän sellaiset ovat todella harvassa, ja voi hyvinkin käydä että kun olen näin nirso niin en sellaista kultapalaa ikinä löydä. Hyväksyn sen tilanteen enkä ala vinkua. Olen sitten yksin, ja enköhän pärjää kun olen pärjännyt tähänkin asti.

        En minäkään halua seksiä keneltä tahansa. Seksi ilman tunteita on vastenmielistä. Tuntisin itseni ainoastaan käytetyksi. Tästä syystä minulle ei myöskään "kelpaa" kuka tahansa, koskaan.
        Miehen arvo ei ole lista asioita, vaan kokonaisuus positiivisine puolineen ja puutteineen. Sitä miksi joku mies kiinnostaa ja toinen ei, ei osaa nainen itsekään selittää.
        Mitä yksinkertaisempi ihminen, sitä enemmän katsoo ulkonäköä, niin mies kuin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuvittele liikoja. Mies voi todella haluta vain helppoa seksiä. Tiedetään. Ja mieshän saa ihan vapaasti toivoa ja haluta mitä vain. Siitä vaan. Unelmoikoon niin paljon kuin tahtoo, ei haittaa minua.

        Mutta ei miehenkään pidä kuvitella liikoja. Ei miehen pidä luulla että saa automaattisesti seksiä vain siksi että on hyvännäköinen. Se kun ei vielä riitä tekemään miehestä puolensavetävää että hän on hyvännäköinen. Mies voi olla komea mutta vastenmielinen esimerkiksi koska on pahanhajuinen ja peseytymätön, tai kännissä, tai muuten täysi idiootti, tai surkea rakastaja.

        Ja vaikkei olisikaan, vaikka olisi siisti ja selvin päin ja käyttäytyisi ihan asiallisesti, niin silti en anna sille sitä seksiä! Jos mies tulee treffeille siinä toivossa että saa minulta helppoa seksiä, niin pahoinpa pettyy. En ikinä ole suostunut seksiin ensimmäisillä treffeillä enkä edes toisilla vaan vasta sitten jos/kun meillä on parisuhde. Jos parisuhdetta ei koskaan tule niin ei tule seksiäkään, ei voi mitään, mutta eipä haittaa koska ilmankin pärjätään. Ainakin minä pärjään ilman. Välillä tuntuu että jotkut miehet eivät mielestään pärjää ilman seksiä vaan kuvittelevat että seksi on samanlainen välttämättömyys kuin happi, uni ja ruoka. Mutta ei se ole. Ei se ole, uskokaa hyvällä.

        Ai että mikset suostu seksiin ensimmäisillä treffeillä. Siksi etten nauti sitä. Seksi ilman nautintoa on maailman turhin asia. En nauti seksistä yhtään ellen ole rakastunut, ja rakastuminen vie aikaa ja vaatii vakituisen suhteen. Seksi ilman tunteita ei tunnu minusta miltään, sama kuin halaisi nojatuolia.

        Vai haaveilevat kaikki naiset Top10-miehestä?

        Ehkä. Mutta Top10 tarkoittaa että on muutakin kuin komea. Jos mies on vain komea mutta ei mitään muuta, niin ei hän silloin mikään Top10 ole. Aito Top10 on komea, älykäs, hellä, luotettava, ystävällinen, kunnollinen yms. yms. yms. Kyllähän sellaiset ovat todella harvassa, ja voi hyvinkin käydä että kun olen näin nirso niin en sellaista kultapalaa ikinä löydä. Hyväksyn sen tilanteen enkä ala vinkua. Olen sitten yksin, ja enköhän pärjää kun olen pärjännyt tähänkin asti.

        En kyllä haluaisi tuollaiseen suhteeseen, missä seksi on kortilla jatkuvasti heti kun alkuihastus laantuu. Tai jo ehkä sen ihastuksenkin aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä haluaisi tuollaiseen suhteeseen, missä seksi on kortilla jatkuvasti heti kun alkuihastus laantuu. Tai jo ehkä sen ihastuksenkin aikana.

        Sinulla on oikeus olla nirso ja esittää omia toiveita siitä mitä ja millainen ihminen se toinen on ja mitä ja millainen on suhde. Yksi sinun kriteerisi voisi olla, että koska seksi on sinulle tärkeää, haluat kumppanin joka on seksuaalisesti viriili, aktiivinen ja innokas.

        Ei ole kummallekaan osapuolelle eduksi että toinen haluaa seksiä joka päivä ja toinen vain kerran kuukaudessa. Sellaisessa suhteessa kumpikaan ei ole onnellinen.

        Minulle seksi ei ole tärkeää. Kerran kuussa riittää. Ahdistun jos minua painostetaan silloin kun en tahdo. Tunnen syyllisyyttä kun tuotan pettymyksen, mutta jos toisaalta suostun silloin kun en halua, haluan yhä harvemmin, ja lopulta en halua ollenkaan enkä ikinä ja alan inhota koko touhua.

        Minulle sopii kumppani jolle seksi ei ole tärkeää. Sinulle sopii kumppani jolle se on tärkeää. Olemme erilaisia, eikä kummankaan tarvitse muuttua toisenlaiseksi.

        Tämä juuri on pointtini. Saa olla nirso. Kun tietää mitä haluaa, missä asioissa voi joustaa ja missä ei, voi sitten asettaa omat kriteerinsä sen mukaan. Ei ole mitään järkeä esimerkiksi siinä että minä lähtisin suhteeseen seksiaddiktin kanssa, ja sitten kantaisin hänelle kaunaa siitä että hän koko ajan vonkaa ja painostaa. Siinäkään ei olisi järkeä että sinä lähtisit suhteeseen minun kaltaiseni ihmisen kanssa, ja sitten kantaisit hänelle kaunaa "pihtaamisesta".

        Pitää tietää mitä haluaa ja mitä se toinen haluaa ja tehdä valinnat sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuvittele liikoja. Mies voi todella haluta vain helppoa seksiä. Tiedetään. Ja mieshän saa ihan vapaasti toivoa ja haluta mitä vain. Siitä vaan. Unelmoikoon niin paljon kuin tahtoo, ei haittaa minua.

        Mutta ei miehenkään pidä kuvitella liikoja. Ei miehen pidä luulla että saa automaattisesti seksiä vain siksi että on hyvännäköinen. Se kun ei vielä riitä tekemään miehestä puolensavetävää että hän on hyvännäköinen. Mies voi olla komea mutta vastenmielinen esimerkiksi koska on pahanhajuinen ja peseytymätön, tai kännissä, tai muuten täysi idiootti, tai surkea rakastaja.

        Ja vaikkei olisikaan, vaikka olisi siisti ja selvin päin ja käyttäytyisi ihan asiallisesti, niin silti en anna sille sitä seksiä! Jos mies tulee treffeille siinä toivossa että saa minulta helppoa seksiä, niin pahoinpa pettyy. En ikinä ole suostunut seksiin ensimmäisillä treffeillä enkä edes toisilla vaan vasta sitten jos/kun meillä on parisuhde. Jos parisuhdetta ei koskaan tule niin ei tule seksiäkään, ei voi mitään, mutta eipä haittaa koska ilmankin pärjätään. Ainakin minä pärjään ilman. Välillä tuntuu että jotkut miehet eivät mielestään pärjää ilman seksiä vaan kuvittelevat että seksi on samanlainen välttämättömyys kuin happi, uni ja ruoka. Mutta ei se ole. Ei se ole, uskokaa hyvällä.

        Ai että mikset suostu seksiin ensimmäisillä treffeillä. Siksi etten nauti sitä. Seksi ilman nautintoa on maailman turhin asia. En nauti seksistä yhtään ellen ole rakastunut, ja rakastuminen vie aikaa ja vaatii vakituisen suhteen. Seksi ilman tunteita ei tunnu minusta miltään, sama kuin halaisi nojatuolia.

        Vai haaveilevat kaikki naiset Top10-miehestä?

        Ehkä. Mutta Top10 tarkoittaa että on muutakin kuin komea. Jos mies on vain komea mutta ei mitään muuta, niin ei hän silloin mikään Top10 ole. Aito Top10 on komea, älykäs, hellä, luotettava, ystävällinen, kunnollinen yms. yms. yms. Kyllähän sellaiset ovat todella harvassa, ja voi hyvinkin käydä että kun olen näin nirso niin en sellaista kultapalaa ikinä löydä. Hyväksyn sen tilanteen enkä ala vinkua. Olen sitten yksin, ja enköhän pärjää kun olen pärjännyt tähänkin asti.

        Ajattelen ihan samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, jopa tavalliset naiset haluaa top10 miehiä parisuhteeseen. No silloin niistä miehistä kilpailee myös todella kauniit naiset. Minkä takia se mies tyytyis tavalliseen naiseen kun voi saada kauniinkin naisen parisuhteeseen?

        Ei kannata kuvitella liikoja vaikka mies on laittanut sinulle viestiä tai tinderissä on tullut mätsi. Mies voi haluta vain helppoa seksiä.

        Mistä sinä muka tiedät mitä KAIKKI naiset haluavat? Oletko ajatustenlukija? Sellaista asiaa ei ole edes olemassa mitä joka ikinen nainen tai mies haluaa. Eikö mieleesi ole juolahtanut että naiset ovat erilaisia? Kaikki eivät halua samoja asioita.

        Voihan joku nainen olla niin hölmö ettei toivo seurustelukumppanilta muuta kuin komeaa ulkomuotoa. Saa olla tyhmä ja ilkeä kunhan on komea. Mutta että kaikki tai edes suurin osa naisista ajattelusi noin? Se on paskapuhetta. Mitä tykkäisit jos naiset täällä alkaisivat selittää mitä KAIKKI miehet haluavat, ja kun väittäisit vastaan ja sanoisit ettet todellakaan halua tuollaista, he sanoisivat että valehtelet, koska he tietävät mitä sinä ajattelet ja tahdot paremmin kuin sinä itse? Tai sitten he vastaisivat että "no ehkä et sinä mutta etkö ääliö pöljä idiootti tajua että useimmat miehet haluavat tätä".


    • Totta kai saa olla nirso, kunhan ei ole niin nirso, ettei ollenkaan löydä kumppania. Nirsouteen kannustaa jo varhain valikoitunut perintögeenistö.

      • Anonyymi

        Saa olla just niin nirso kuin haluaa. Miksi sen kumppanin löytymisen pitäisi olla oletusarvo?

        Toisaalta jos haluaa löytää kumppanin, niin kannattaisi panostaa varmaan aitoon tutustumiseen ilman mitään odotuksia ja omien mielihalujen asettamia rajoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa olla just niin nirso kuin haluaa. Miksi sen kumppanin löytymisen pitäisi olla oletusarvo?

        Toisaalta jos haluaa löytää kumppanin, niin kannattaisi panostaa varmaan aitoon tutustumiseen ilman mitään odotuksia ja omien mielihalujen asettamia rajoja.

        "Miksi sen kumppanin löytymisen pitäisi olla oletusarvo?"

        Kumppanin löytyminen on oletusarvo vain siksi, että useimmat haluavat perintögeeniemme vaatimuksesta kumppanin. Ei siihen ole mitään syvempää syytä eikä pakkoa. Biologispohjaiset haluamukset ovat eri ihmisillä eritasoiset. Jos ei tarvitse kumppania, ei tarvitse myöskään haluta.

        Mutta on myös sellaista nirsoilua, että haluaa, mutta kukaan ehdokkaista ei kelpaa. Kello tikittää, koko ajan oma haluttavuus vähenee, kunnes tarjokkaita ei enää tule. Tällöin henkilö, joka HALUAISI löytää kumppanin, jää ilman. Ei kovin harvinaista.

        Hiljan kuoli kummitätini, jolle oli nuorena tarjokkaita, mutta hän nirsoili, vaikka tarjokkaat olivat erittäin hyviä. Vanhana hän sanoi, että tuli tehtyä aikoinaan erehdys.

        Vaimoni kummityttö nirsoili ja heräsi, kun tarjokkaat jo vähenivät romahdusmaisesti. Hän kauhistui, että jääkö tyystin yksin. Epätoivoissaan hän antoi erään täydellisen luuserin yhtyä ja sai tytön. Nyt tyttö on jo lentänyt pesästä, ja kummityttö on yksin ja potee yksinäisyyttä. Hän oli kovin kaunis nuorena. Ehkä siksi hän nirsoili liian kauan, kunnes aika oli ohi.

        Mutta jos harvemmin tavattava kumppani ja viikonloppuliitto käy ja löytyy siihen mahdollisuus, ei mikään estä. Jos ei halua edes irtokumppania, sekin käy. Ei ole muuta oletusarvoa kuin se, minkä itse haluaa. Toiveissa vain olisi. että kumppania haluava ei nirsoilisi mahdollisuuksaan pois.


    • Anonyymi

      Miehenä olen ihan samaa mieltä kuin aloittaja. Deittisivuilta ei valitettavasti löydy omasta ikäluokastani (35-45 v.) oikeastaan juurikaan naisia jotka edes ulkonäönsä puolesta kiinnostaisivat tarpeeksi. Oikein hämmästyin millasia naisia siellä pyöriikin. Paljon parempi olla yksin kuin alkaa väkisin yrittää jotain jonkun kanssa joka ei itseä kiinnosta paljonkaan.

      • Anonyymi

        Täsmälleen noin! Tuota asennetta voin naisena kunnioittaa, että mieluummin yksin kuin puolivillaisessa suhteessa. Sen sijaan en voi kunnioittaa niitä miehiä jotka parkuvat ja uhrautuvat kun eivät kelpaa. Jos et kelpaa niin et kelpaa, mitä tuota ulisemaan? Olen minäkin saanut miehiltä pakkeja. Ei ole käynyt mielessä suuttua tai vaatia selitystä. Jos en kelpaa niin en kelpaa, ja se siitä. Ja jos sellainen mies tyrkyttää itseään joka ei kelpaa minulle, niin ei minun tarvitse selitellä eikä pyydellä anteeksi yhtään mitään.

        Nettideittailussa pitää varautua sekä antamaan että saamaan pakkeja, ja kumpikin asiantila pitää vain hyväksyä. Sitä ei tarvitse selitellä jos joutuu antamaan pakit, eikä siitä pidä loukkaantua jos vuorostaan itse saa pakit. Sellaista miestä tai naista ei ole olemassakaan joka kelpaisi ihan kenelle vain.


    • Anonyymi

      Ihan jokainen haluaa löytää ihmisen joka aidosti kiinnostaa. Nämä jotka huutelee että tulisi unohtaa kipinät ja kemiat ja huolia vierelleen kuka tahansa, eivät he itsekään huolisi kumppanikseen kuin omaan makuunsa olevan ihmisen. Siksi ovatkin yksin - kun ei tosiaan ihan kuka vaan kainaloon kelpaakaan ;)

      Ei pidä provosoitua, ei se ole sulta pois että netin trollit louskuttaa leukojaan. Tämmöset nirsoudesta nillittävät ovat niinnn pieni mutta valitettavan kovaääninen vähemmistö. Toki luulevat olevansa suurikin ryhmä, kun ovat ainoita jotka jaksavat netissä keskenään aiheesta valitella. Heti kun astuu ovesta ulos oikeaan maailmaan niin huomaakin että valtaosa ihmisistä on mielipiteissään ihmissuhdeasioista ja sosiaalisilta taidoiltaan ihan normaali.

    • Anonyymi

      Nainen on ulkonäöltä 6/10, mutta miehen oltava 8/10, 9/10 tai 10/10.

      Tinderissä 6/10 naiset ei tyydy samantasoisiin 6/10 miehiin, koska saavat mätsejä paljon komeammilta miehiltä. Noh, nämä komeat miehet ovat niitä, jotka laskevat rimaa seksin toivossa kun 6/10 nainen ajattelee, että onhan sen miehen pakko haluta muutakin kuin seksiä ja kun kaikki miehet hakevat seksiä, niin silloin naiset menee ulkonäkö edellä. Jotkut miehet hakee seksiä ja parisuhdetta, jotkut vaan seksiä ja jotkut seksiä/parisuhdetta tasoisensa naisen kanssa.

      Naisilla on valinnanvaraa niin paljon, että oma taso hämärtyy.

      • Anonyymi

        Suomessa on vain muutama 10/10 naista ja miestä ulkonäöllisesti. Suomalaiset missit ovat usein parhaimmillaan 9/10, kaikki eivät edes välttämättä sitä. Se, että naiset vain etsisivät 9-10/10 miehiä, on valhe. Suomalaisista nais- ja miesmalleista suurin osa lienee 9/10. Suomalainen geeniperimä ei ulkonäön suhteen parempaan riitä parhaimmillaankaan naisilla tai miehillä. Miksi tavallisen ulkonäön omaava 4-5/10 nainen etisisi 9-10/10 miehiä, joita ei Suomessa oikein edes ole? Toivon, että tämä nyt viimein menee perille kaikille.

        Suomalainen, tavallisennäköinen nainen on 5/10, osa jopa alle. Usein 4/10 naisiksi niputetaan ulkonäön mukaan kaikki ylipainoiset, vaikka ylipainoisissa on geeniperimältään eri kauneusasteisia naisia, sama ylipainoisten ja lihavien miesten kohdalla. Tavallinen nainen, joka on 5/10 ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen. Jos jotain kaunista kasvoissa on, se kauneuden aste kasvaa. Näin olen tulkinnut ulkonäköasteikon ulkomaalaisista lähteissä. Suomessa tuota 1-10/10 asteikkoa tulkitaan ihan väärin ja oletetaan väärin, että suomalainen, tavallisennäköinen, ei-kaunis nainen hakisi vierelleen Mr. Universumia tai mallimiestä. Näinhän asia ei ole useimpien naisten kohdalla. Kannattaa nyt ihan oikeasti miettiä, mitä kirjoittaa ja ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on vain muutama 10/10 naista ja miestä ulkonäöllisesti. Suomalaiset missit ovat usein parhaimmillaan 9/10, kaikki eivät edes välttämättä sitä. Se, että naiset vain etsisivät 9-10/10 miehiä, on valhe. Suomalaisista nais- ja miesmalleista suurin osa lienee 9/10. Suomalainen geeniperimä ei ulkonäön suhteen parempaan riitä parhaimmillaankaan naisilla tai miehillä. Miksi tavallisen ulkonäön omaava 4-5/10 nainen etisisi 9-10/10 miehiä, joita ei Suomessa oikein edes ole? Toivon, että tämä nyt viimein menee perille kaikille.

        Suomalainen, tavallisennäköinen nainen on 5/10, osa jopa alle. Usein 4/10 naisiksi niputetaan ulkonäön mukaan kaikki ylipainoiset, vaikka ylipainoisissa on geeniperimältään eri kauneusasteisia naisia, sama ylipainoisten ja lihavien miesten kohdalla. Tavallinen nainen, joka on 5/10 ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen. Jos jotain kaunista kasvoissa on, se kauneuden aste kasvaa. Näin olen tulkinnut ulkonäköasteikon ulkomaalaisista lähteissä. Suomessa tuota 1-10/10 asteikkoa tulkitaan ihan väärin ja oletetaan väärin, että suomalainen, tavallisennäköinen, ei-kaunis nainen hakisi vierelleen Mr. Universumia tai mallimiestä. Näinhän asia ei ole useimpien naisten kohdalla. Kannattaa nyt ihan oikeasti miettiä, mitä kirjoittaa ja ajattelee.

        Älä nyt viitti pilkkua nussia. Kaikki tietää mitä täyden kympin miehellä tarkoitetaan= lähelle sitä eli 9/10 ja noinhan se on, että tavallisen näköiset 7/10 naiset hakee parempitasoisia 8/10 ja 9/10 miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti pilkkua nussia. Kaikki tietää mitä täyden kympin miehellä tarkoitetaan= lähelle sitä eli 9/10 ja noinhan se on, että tavallisen näköiset 7/10 naiset hakee parempitasoisia 8/10 ja 9/10 miehiä.

        Ei kaikki tiedä. Ihmisen oma taso myös voi määritellä sen, mitä pitää täyden kympin naisena tai miehenä itselleen. On hyvä selventää käsitteet ja viilata sitä pilkkua tarvittaessa. Osa ehkä ajattelee niin kuin sinä. Sitten joillakin voi olla tuota ääriajattelua, että luullaan naisten etsivän sitä Mr. Universumia ja vaivutaan epätoivoon jo sen takia. Jokainen kuitenkin asettaa ne kriteerit kumppanin valinnalle ja vastaa siitä, mihin se johtaa. Joillekin se tarkoittaa yksin jäämistä, jotkut tekee kompromissin, kelpuuttavat ja tyytyvät, jotkut löytävät tyytyväisinä "omantasoisensa", toiset on onnekkaimpia ja saavat enemmän kuin voivat itse antaa. Kaikki eivät toimi samanlaisilla "säännöillä, ihanteilla tai ajatuksilla" parisuhdemarkkinoilla, koska yksilöt ovat erilaisia. Kaikkia tällainen teoretisointi ei kiinnosta pätkän vertaa. Tärkein varmasti on, että etsivä löytää ja tyytyväinen. Ei pidä myöskään unohtaa, että siitä se työ vasta alkaa. Parisuhde nimittäin kaikilla vaatii työtä, aikaa ja vaivaa. Ihan kaikennäköisillä ja -kokoisilla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki tiedä. Ihmisen oma taso myös voi määritellä sen, mitä pitää täyden kympin naisena tai miehenä itselleen. On hyvä selventää käsitteet ja viilata sitä pilkkua tarvittaessa. Osa ehkä ajattelee niin kuin sinä. Sitten joillakin voi olla tuota ääriajattelua, että luullaan naisten etsivän sitä Mr. Universumia ja vaivutaan epätoivoon jo sen takia. Jokainen kuitenkin asettaa ne kriteerit kumppanin valinnalle ja vastaa siitä, mihin se johtaa. Joillekin se tarkoittaa yksin jäämistä, jotkut tekee kompromissin, kelpuuttavat ja tyytyvät, jotkut löytävät tyytyväisinä "omantasoisensa", toiset on onnekkaimpia ja saavat enemmän kuin voivat itse antaa. Kaikki eivät toimi samanlaisilla "säännöillä, ihanteilla tai ajatuksilla" parisuhdemarkkinoilla, koska yksilöt ovat erilaisia. Kaikkia tällainen teoretisointi ei kiinnosta pätkän vertaa. Tärkein varmasti on, että etsivä löytää ja tyytyväinen. Ei pidä myöskään unohtaa, että siitä se työ vasta alkaa. Parisuhde nimittäin kaikilla vaatii työtä, aikaa ja vaivaa. Ihan kaikennäköisillä ja -kokoisilla. :)

        Juuri noin!


    • Anonyymi

      Oon ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Haluan olla nirso naisten suhteen ja minulle kelpaa vain paras nainen joka on kaunein,tyylikkäin,suloisin.

      läskit, rumat, vetelykset ja kaikki muut eivät edes tule kysymykseenikään.

    • Anonyymi

      Juuri näin. Jokaisella on oikeus valita oman mieltymyksen mukaan! Itse kysyisin, että miksi nämä palstan luuserit vinkuu asiasta? Tuolla on puiston penkillä useita puliakkoja, jos näille täällä palstalla itselleen kelpaa kuka vaan. Irtoaa aivan varmasti pienellä vaivalla, yhden pullon taktiikalla.

      • Anonyymi

        Tottakai jokaisella on oikeus valita, mutta miksei yksikään nainen osaa keskustella asiasta minkä takia Suomessa on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee vuosi vuodelta?

        En kyllä odottanutkaan, että joku nainen osaisi keskustella tasojutusta asiallisesti. Tiesin, että naiset ovat heti puolustuskannalla.

        Naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, eikä ne välttämättä täytä itse puoliakaan niistä vaatimuksista ja jos naisella on lapsia, niin sitä ei osata nähdä miinuksena. Miehen pitää hyväksyä ja tottakai pitää jos parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa lähtee, mutta ei mua kiinnosta olla puol faija pienille lapsille kun nainen on tehnyt lapsia miehen kanssa joka ei ole sopiva isäksi. Pieni lapsi/lapsia ja ero= ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokaisella on oikeus valita, mutta miksei yksikään nainen osaa keskustella asiasta minkä takia Suomessa on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee vuosi vuodelta?

        En kyllä odottanutkaan, että joku nainen osaisi keskustella tasojutusta asiallisesti. Tiesin, että naiset ovat heti puolustuskannalla.

        Naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, eikä ne välttämättä täytä itse puoliakaan niistä vaatimuksista ja jos naisella on lapsia, niin sitä ei osata nähdä miinuksena. Miehen pitää hyväksyä ja tottakai pitää jos parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa lähtee, mutta ei mua kiinnosta olla puol faija pienille lapsille kun nainen on tehnyt lapsia miehen kanssa joka ei ole sopiva isäksi. Pieni lapsi/lapsia ja ero= ei jatkoon.

        Juurihan minä sanoin miksi on niin paljon sinkkuja. Siksi että sinkkuna oleminen on monelle ihmiselle miellyttävä vaihtoehto ja oma valinta. Ainakin parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Sitähän tässä on toitotettu koko ajan, eli vastaus on tuossa valmiina luettavissa: mieluummin yksinolo kuin puolivillainen suhde. Siksi sinkkuja on paljon että jos nainen löydä sellaista suhdetta jollaista toivoo, hän valitsee mieluummin yksinoloa kuin huonon miehen. Siinä on se vastaus. Se lukee tuolla jo aiemmin ihan selvästi. Mutta kun et kuuntele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokaisella on oikeus valita, mutta miksei yksikään nainen osaa keskustella asiasta minkä takia Suomessa on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee vuosi vuodelta?

        En kyllä odottanutkaan, että joku nainen osaisi keskustella tasojutusta asiallisesti. Tiesin, että naiset ovat heti puolustuskannalla.

        Naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, eikä ne välttämättä täytä itse puoliakaan niistä vaatimuksista ja jos naisella on lapsia, niin sitä ei osata nähdä miinuksena. Miehen pitää hyväksyä ja tottakai pitää jos parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa lähtee, mutta ei mua kiinnosta olla puol faija pienille lapsille kun nainen on tehnyt lapsia miehen kanssa joka ei ole sopiva isäksi. Pieni lapsi/lapsia ja ero= ei jatkoon.

        Miten niin miehen pitää hyväksyä yh? Ei tarvitse. Mies voi päättää että jos ei löydä sellaista suhdetta jonka haluaa, pysyy mieluummin sinkkuna. Kenenkään ei tarvitse hyväksyä sellaista kumppania jota ei tahdo. Terveisin yh, jota yhdenkään miehen ei tarvitse hyväksyä parisuhteeseen. Jos et hyväksy lapsiani niin älä sitten hyväksy. Ei haittaa. Minuakaan ei haittaa olla sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokaisella on oikeus valita, mutta miksei yksikään nainen osaa keskustella asiasta minkä takia Suomessa on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee vuosi vuodelta?

        En kyllä odottanutkaan, että joku nainen osaisi keskustella tasojutusta asiallisesti. Tiesin, että naiset ovat heti puolustuskannalla.

        Naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, eikä ne välttämättä täytä itse puoliakaan niistä vaatimuksista ja jos naisella on lapsia, niin sitä ei osata nähdä miinuksena. Miehen pitää hyväksyä ja tottakai pitää jos parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa lähtee, mutta ei mua kiinnosta olla puol faija pienille lapsille kun nainen on tehnyt lapsia miehen kanssa joka ei ole sopiva isäksi. Pieni lapsi/lapsia ja ero= ei jatkoon.

        Se on kyllä totta, että syntyvyys laskee vuosi vuodelta. Epäilen että niin on käynyt omalla kohdallanikin, jo muutaman vuosikymmenen. Kun tietäis laskeeko se aina vaan. 🤔mut näillä mennään!! ( kirjoitin ihan piruuttani koska nämä viestit ovat tuota tasoa sekäsisällöltään että kirjoitusasultaan) hohhoijaaaaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokaisella on oikeus valita, mutta miksei yksikään nainen osaa keskustella asiasta minkä takia Suomessa on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee vuosi vuodelta?

        En kyllä odottanutkaan, että joku nainen osaisi keskustella tasojutusta asiallisesti. Tiesin, että naiset ovat heti puolustuskannalla.

        Naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, eikä ne välttämättä täytä itse puoliakaan niistä vaatimuksista ja jos naisella on lapsia, niin sitä ei osata nähdä miinuksena. Miehen pitää hyväksyä ja tottakai pitää jos parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa lähtee, mutta ei mua kiinnosta olla puol faija pienille lapsille kun nainen on tehnyt lapsia miehen kanssa joka ei ole sopiva isäksi. Pieni lapsi/lapsia ja ero= ei jatkoon.

        Olen kyllä mies, joka tuon 15.00 kirjoitti. Kestän sen, että jokainen valitsee itse. Luuserit itkee siitä. Ei siitä tarvitse edes keskustella. Se on jokaisen henk.koht asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokaisella on oikeus valita, mutta miksei yksikään nainen osaa keskustella asiasta minkä takia Suomessa on niin paljon sinkkuja ja syntyvyys laskee vuosi vuodelta?

        En kyllä odottanutkaan, että joku nainen osaisi keskustella tasojutusta asiallisesti. Tiesin, että naiset ovat heti puolustuskannalla.

        Naisilla on niin kovat vaatimukset miehille, eikä ne välttämättä täytä itse puoliakaan niistä vaatimuksista ja jos naisella on lapsia, niin sitä ei osata nähdä miinuksena. Miehen pitää hyväksyä ja tottakai pitää jos parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa lähtee, mutta ei mua kiinnosta olla puol faija pienille lapsille kun nainen on tehnyt lapsia miehen kanssa joka ei ole sopiva isäksi. Pieni lapsi/lapsia ja ero= ei jatkoon.

        Usein lapseton sinkku etsii kumppaniksi toista lapsetonta sinkkua. Sama se on naistenkin kohdalla. Usein lapseton sinkkunainen haluaa kaikkein mieluiten lapsettoman sinkkumiehen. Toki poikkeuksiakin löytyy mutta ihmiset etsivät kumppanikseen mieluiten ihmistä, jonka elämäntilanne on samankaltainen omaan verrattuna. Ehkä "lapsellisilla" eli jo vanhemmaksi tulleilla se ymmärrys toisten elämäntilanteeseen on parempi kuin täysin eri elämäntilanteessa olevilla ja se tilanne olisi reilumpi juuri noin. Jostain syystä kuitenkin osa "lapsellista" etsii kumppanikseen mielummin lapsetonta kuin toista "lapsellista". Tätä suuresti ihmettelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan minä sanoin miksi on niin paljon sinkkuja. Siksi että sinkkuna oleminen on monelle ihmiselle miellyttävä vaihtoehto ja oma valinta. Ainakin parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Sitähän tässä on toitotettu koko ajan, eli vastaus on tuossa valmiina luettavissa: mieluummin yksinolo kuin puolivillainen suhde. Siksi sinkkuja on paljon että jos nainen löydä sellaista suhdetta jollaista toivoo, hän valitsee mieluummin yksinoloa kuin huonon miehen. Siinä on se vastaus. Se lukee tuolla jo aiemmin ihan selvästi. Mutta kun et kuuntele.

        Ihminen, joka ei pelkää yksinoloa ja on tottunut siihen, valitsee aina mielummin sinkkuuden kuin tyytyy huonoon suhteeseen tai kumppaniin, joka ei oikeasti kiinnosta tai herätä suurempaa intohimoa. Kysymys on myös kyvystä olla yksin, yksin viihtymisestä ja kyvystä sietää yksinoloa pitkiä aikoja. Mielestäni jokaisen aikuisen tulisi kyetä. Luulen, että sinkkuus tulee pysymään yhtä "suosittuna" kuin se on tähänkin asti ollut. Sen suosio voi jopa kasvaa. Tuloksia odotellessa...


    • Anonyymi

      Vaatimuksia on helppo esittää. Vaatimuksille pitäis sitten olla jotain vastinettakin.

      Usein kovimpia vaatioita ovat ns. tyhjät kuoret.
      Ihmettelevät vielä, miksi kiinnostus loppui vaikka, *meillä oli niin hauskaa*

      Mutta sinnikkyys palkitaan. Ihan sydämen ja tunteetkin omaavan naisen voi löytää.
      Itse löysin ihanimman naisen jonka koskaan olen tavannut.

      • Anonyymi

        "Vaatimuksia on helppo esittää. Vaatimuksille pitäis sitten olla jotain vastinettakin."

        Täähän se ois. Naisilla on vaatimuksia, mutta eivät mieti millaisia itse ovat ja kusi nousee helposti päähän, koska heillä on tuhansia mätsejä tinderissä. Kuvittelevat, että voivat valkkaa parhaimman näköiset parisuhteeseen. Seksiin varmasti voivat, mutta ei parisuhteeseen.

        "Ihmettelevät vielä, miksi kiinnostus loppui vaikka, *meillä oli niin hauskaa*"

        Miehet on hauskoja, että saavat seksiä. Kun seksiä on saatu, niin hauskuus loppuu ja nainen funtsii sitten, että mites tässä nyt näin kävi..


    • Anonyymi

      Saat olla nirso. Se on sinun oikeutesi. Realistinen nirsous on parhaimmillaan rehellisyyttä itseään ja muita kohtaan ja itsensä kunnioittamista. Nirsoudella on parhaimmassa tapauksessa olla myös muihin ja koko parisuhdemarkkinoille vaikutusta, että ihmiset alkavat tsemppaamaan itsensä ja elämänsä kanssa. Ei sitä ketä tahansa pidä kelpuuttaa kumppanikseen! Nirsoillaan yhdessä ja erikseen! :)

    • Anonyymi

      -ole nainen
      -nirsoile
      -miehet, joita tapaat käyttävät sinua vain panopatjana
      -ihmettele miesten toimintaa

      Syy löytyy yleensä peilistä:D

      • Anonyymi

        KUKAAN ei käytä minua panopatjanaan. Ei eilen, tänään eikä huomenna. En suostu seksiin muuten kuin jos olen ko. miehen kanssa parisuhteessa. Irtoseksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Miehet saavat etsiä panopatjansa muualta. Hässikööt vaikka toisiaan. Ihan vapaasti, ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN ei käytä minua panopatjanaan. Ei eilen, tänään eikä huomenna. En suostu seksiin muuten kuin jos olen ko. miehen kanssa parisuhteessa. Irtoseksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Miehet saavat etsiä panopatjansa muualta. Hässikööt vaikka toisiaan. Ihan vapaasti, ei kiinnosta.

        No onko joskus käyttänyt panopatjana? Olet vissiin oppinut kantapään kautta.

        Monta kertaa sua pitää nähdä ennen kuin saa?


    • Masturoikaa.

    • Anonyymi

      Kauan sitten (noin 20 vuotta sitten), kävin nuorena miehenä Thaimaassa. Silloin vähän minua nuorempi kaunis nainen rakastui minuun tulisesti. Ei siinä mitään koulutusta tai ammatteja kyselty. Muutaman päivän ajan oltiin yhdessä. Jouduin sitten lähtemään Suomeen, tyttö itki kun erottiin. Muutama kirje kirjoiteltiin jälkeenpäin, mutta siihen se siten jäi. Hyvä muisto kyllä jäi.

      Kannattaa joskus mennä merta edemmäs kalaan....

      • Anonyymi

        Ihan samanlaisia nuo thaikut on. Muka rakastuvat, mutta paremman elämän toivossa nekin.

        Suominaisia ei välttämättä kiinnosta miehen lompakko niin, mutta pitkä lista vaatimuksia millainen miehen pitää olla. Ei tule edes mieleen, että ehkä miehilläkin on jotain vaatimuksia. Miehen pitää olla adonis kun itse makaavat kotona sipsiä syöden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samanlaisia nuo thaikut on. Muka rakastuvat, mutta paremman elämän toivossa nekin.

        Suominaisia ei välttämättä kiinnosta miehen lompakko niin, mutta pitkä lista vaatimuksia millainen miehen pitää olla. Ei tule edes mieleen, että ehkä miehilläkin on jotain vaatimuksia. Miehen pitää olla adonis kun itse makaavat kotona sipsiä syöden.

        Mun Thaikkuni on minua moninkertaisesti varakkaampi. Enkä itsekään mielestäni köyhä ole. Ihan perus duunari. Eli velaton ok talo ja auto, siinä ne suurimmat.

        Mut ei tosiaankaan olisi ollut varaa ostaa isälleni neliveto toyotaa, kuten hän osti isälleen.
        Eikä mulla ole sijoituskiinteistöjä, osuuksia useista perheyhtiöistä, eikä 2 autoa, moottoripyörää... yms.

        Enkä muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ilmottaisi että: Ostin meille uuden asunnon.

        Sain synttärilahjaksi lentoliput jouluksi 980€

        Ihan sama mitä olisin ihannenaiseni vaatimuslistalle kirjannut. Tai saanut muokata ulkoisesti ja sisäisesti.
        Ei mun mielikuvitus olisi riittänyt puoliinkaan, mitä sain.

        Toki me olemme paremman elämän toivossa yhdessä. Raha ei ole kuitenkaan se mitä kumpikaan tarvitsisi enempää. Eikä tarvitse hänen vanhempansakaan.


      • Anonyymi

        Niin kannattaa. Saattaa löytyä parhaimmassa tapauksessa se loppuelämän happy ending!


    • Anonyymi

      Minulle ei kelpaa eikä tule kelpaamaan kukaan jota en voi enkä pysty ajattelemaan rinnalleni. Miksi pitäisi? Kertokaapa nyt oletteko itse valmiit ottamaan sen "lihavan lehmän", "suomi-lorton", "kurpan", ? Tai kapakkaruusun jonka saa viinaryypyllä?
      Minullakin on omat vaatimukseni, mutta ensi sijassa ne koskevat miehen perussivistystä. Eli osaako olla ihmisten kanssa, ei ole juoppo. Kunnioittaa muita ja itseään. Pystyy toimimaan normaalisti yhteiskunnassa. Ei ole väkivaltainen fyysisesti eikä psyykkisesti. Siis ihan perusasiat osaava ja omaava.
      En huoli ruikuttajaa joka mollaa ja väheksyy itseään. Ei pysty normaaliin kanssakäymiseen vieraittenkin ihmisten kanssa. Negatiivista ja kaiken mahdottomana näkevää. Joka ei pysty tasavertaiseen suhteeseen naisen kanssa, vaan aina on käynnissä jonkinlainen kilpailu. Sellaisen joka pystyy hyväksymään sen että olen kouluttautunut ja hyvässä työssä ja ehkäpä tienaan enemmän kuin hän. Tämä on itsetunto kysymys!
      Mitä ulkonäköön tulee, totta kai jokainen ihminen on jo perusominaisuuksiltaan varustettu mieltymään sellaiseen joka omaa silmää miellyttää. Se ei kuitenkaan tarkoita että hakisi jotain prinssiä. Se on miesten itselleen omaksuma otaksunta. Ja kyllä varmaan niitä prinssin etsijöitäkin on, suotakoot se heille, mutta normaali nainen ei sellaista tee.
      Olen vahvasti sitä mieltä, että suomalaisella miehellä on suurella osalla todella surkea itsetunto. Onko se sitten kasvatuksen tulos, on opetettu häpeämään ja väheksymään itseään, en tiedä. Se kuitenkin näkyy vahvasti, ja se on iso probleema, heille itselleen. Onneksi itsetuntoa voi myös korjata ja rakentaa! Ei ole myöhäistä. Pitää vain luopua siitä ah niin makeasta uhrin roolista jossa tälläkin palstalla kirjoittavat miehet kieriskelevät.

      • Anonyymi

        Minä ja mun rakas ollaan tosi nirsoja. Meille ei kelvannut kuin toisemme. Vain paras kelpaa molemmille.


      • Anonyymi

        Nirso saa ja pitääkin olla. Tietenkään suurin osa ihmisistä ei sovi toisilleen. Mutta milloin se menee epärealistisuuden puolelle, se on se kysymys.

        Nuo vaatimuksesi ovat suurelta osin itsestäänselvyyksiä. Jos katson omasta lähipiiristäni (ystävät, tutut, naapurit, harrastukset ja työkaverit) jollain lailla tuntemiani miehiä, niin vaatimukset täyttäviä ovat lähes kaikki. Yhden juopon pummin tiedän. Tietenkään en tunne kaikkia hyvin, enkä yksityiselämästä tiedä mitään, mutta mikään ei viittaa noihin ongelmiin. Eikä itsetunnossakaan ole erityisiä ongelmia, erilaisia ihmisiä ovat kaikki tietysti.

        Eli en menisi sanomaan, että suomalaisella miehellä on suurella osalla surkea itsetunto. Jollain voi olla, useimmilla ei. Jos sinä tapaat vain tuollaisa miehiä, niin täytyy ihmetellä missä piireissä sinä liikut.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nirso saa ja pitääkin olla. Tietenkään suurin osa ihmisistä ei sovi toisilleen. Mutta milloin se menee epärealistisuuden puolelle, se on se kysymys.

        Nuo vaatimuksesi ovat suurelta osin itsestäänselvyyksiä. Jos katson omasta lähipiiristäni (ystävät, tutut, naapurit, harrastukset ja työkaverit) jollain lailla tuntemiani miehiä, niin vaatimukset täyttäviä ovat lähes kaikki. Yhden juopon pummin tiedän. Tietenkään en tunne kaikkia hyvin, enkä yksityiselämästä tiedä mitään, mutta mikään ei viittaa noihin ongelmiin. Eikä itsetunnossakaan ole erityisiä ongelmia, erilaisia ihmisiä ovat kaikki tietysti.

        Eli en menisi sanomaan, että suomalaisella miehellä on suurella osalla surkea itsetunto. Jollain voi olla, useimmilla ei. Jos sinä tapaat vain tuollaisa miehiä, niin täytyy ihmetellä missä piireissä sinä liikut.

        Mies

        Nimenomaan, et tiedä heidän yksityiselämästään mitään, etkä siitä, millaisia ovat parisuhteessa. Mies kun voi olla hyvinkin toisenlainen tyttöystävälleen kuin kaverilleen.

        Parisuhde aktivoi ihmisessä syvimpiä tuntoja, eikä kaikki osaa niitä käsitellä, useimmiten miehillä on näissä hankaluuksia. Älähän ole alentuva.


    • Anonyymi

      Ole vain. Joistain narsoista tulee nurse myöhemmin.

    • Anonyymi

      Tämä on hyvä avaus, tämän takia on myös pettämistä, kun ei olla tyytyväisiä kumppaninsa? On pikku prinsessoja ja -prinssejä, joilla on pimpuliin piilotettuja haaveita, joita haluavat toteuttaa elämässään. Olemme yksilöitä ja jokainen toimii niinkuin parhaimmaksi näkee omalla kohdalla. Toisilla se on tietoista ja toisilla ei?

      Tulee vastoinkäymisiä arjessa, kokemukset opettavat, jotkut niistä myös oppivat uutta, toiset lyövät päätä seinään useammin kuin toiset? Tehdään kompromisseja, toiset tyytyvät kohtaloonsa suhteessa tai sinkkuna? Toiset nauttivat tilanteestaan ja toiset kärsivät tai jotain näiden välissä. Toisilla on helpompaa kuin toisilla.

    • Anonyymi

      Tottakai saa olla nirso.

      En vaan haluaisi kuulla yhdenkään naisen suusta, että kunnollisia miehiä on vaikea löytää.

      En myöskään halua kuulla ihmettelyä miten se unelmamies osoittautuikin petturiksi tai väkivaltaiseksi, vaikka kaikki ennusmerkit olivat luettavissa jo etukäteen

    • Anonyymi

      Saat olla nirso mutta 95% naisista on nirsoja ja etsivät miestä joka on ylempää tasoa. kaupan kassa etsii toimitusjohtajaa eikä kaupan kassamies kelpaa. Sen takia suomessa on satoja tuhansia miehii jotka ei saa naista koskaan.

    • Anonyymi

      Mitä helkutin väliä jollakin statuksella on parisuhteessa?

      Hitto hermothan siinä menisi jos nainen olisi kanssani vain rahasta. Niitä rahasta rakastavia kutsutaan meillä päin hyvin rahvaanomaisella nimellä.

      Itse en sellaiseen koskisi, enkä missään nimessä haluaisi julkisesti näyttäytyyä sellaisen seurassa. Olisi se sitten kuinka kaunis tai hyvä poskiartisti tahansa.

      • Anonyymi

        Entä naiset joille kelpaa vain pitkä mies? Eikö mene samaan kastiin, onnellisessa liitossa ne pitkät miehet jotka nirso nainen on hyväksynyt kumppanikseen vain ja ainoastaan pituuden perusteella.
        Mies ei välitä naisen pituudesta koska miehillä on aivot, löytyy tärkeämpiä arvoja kuin pituus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä naiset joille kelpaa vain pitkä mies? Eikö mene samaan kastiin, onnellisessa liitossa ne pitkät miehet jotka nirso nainen on hyväksynyt kumppanikseen vain ja ainoastaan pituuden perusteella.
        Mies ei välitä naisen pituudesta koska miehillä on aivot, löytyy tärkeämpiä arvoja kuin pituus.

        Aika harvalle miehelle kelpaa itseä pidempi nainen. Tämän on pitkänä naisena saanut kantapään kautta oppia.


    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle:

      Olen keski-ikäinen mies ja viimeisen vuoden aikana on mennyt usko parisuhteeseen. Olenkin enemmän "ystävyyttä eduilla" kannalla, mutta en pelkän seksisuhteen kannalla. En vain syty lopulta parisuhteesta kun kevyemmätkin suhteet ystävä painotteisesti antaa ne kaikki riittävät elementit minkä oikea parisuhdekkin, MUTTA ei tarvitse sitten riidellä erilaisista asioista kun kumpikin todellisuudessa elää omaa elämäänsä. Joten sanokaa yksikin syy miksi minun pitäisi parisuhteeseen mennä jos se ei sytytä ja laimenee muutamassa vuodessa jossa joutuu paljon myös tekemään kompromissejä toisen mieliksi. ;)

      • Anonyymi

        Jos todellakaan et halua parisuhdetta niin ei ole olemassa yhtään syytä miksi sellaiseen lähtisit. Se, että et kerta kaikkiaan halua, on jo sinänsä riittävä syy olla solmimatta parisuhdetta. Enempiä syitä ei tarvita.


    • Anonyymi

      Olen huonoihoinen nainen, mutta haluan mallimiehen, koska he kelpuuttavat minut seksiin, niin varmasti kelpuuttavat myös parisuhteeseen, vai mitä?

    • Anonyymi

      Taidat kysyä ihan tosissasi voitko olla nirso. muuttuisitko muka nirsosta sallivaksi. Olet kasvanut nirsoksi tai syntynyt siksi. Voit väittää itsellesi ja muille muuta, olet silti se sama nirso kuin olet koko ajan ollut.
      Ihan kuin hakisit hyväksyntää nirsoudellesi. että omatuntosi voisi paremmin ja saisit paremmin unta.
      Ole nirso, älä esitä olevasi jotain muuta se olisi vielä pahempi luonteenominaisuus.
      Kehitä nirsoutesi pidemmälle äälä kelpuuta enää ketään, etsi vikoja vaikka olisi muuten hyvä.
      Näe muut syyllisinä omaan nirsouteesi ja laita muutkin uskomaan siihen.
      Näe kuinka muiden kasvoilla nousee puna aina kun tapaat heidät, se on merkki siitä että olet onnistunut. Jos he hymyilevät sinulla riittää kehitettävää.
      Jos päällesi heitetään lokaa olet melkein täydellistä hipova.
      Odota muilta aina kaikki, mutta älä koskaan anna itsestäsi muille.
      Pidä kaikki itselläsi, anna muiden käytöksille aina oma nimitys joka osoittaa syyllisen.
      Toivon onnea menestykselle

    • Anonyymi

      Naisilla on noussut kusi päähän instagramien ja tinderien takia, tykkäyksiä satelee ja miehet kehuu naisia kauniiksi, että saisivat seksiä mikä tietysti nostaa naisten egoa entisestään. Naiset kehuu toisiaan myös kaverien kesken, omia kehuja toisille naisille ei tarkoiteta. Ne on vain kohteliaisuuksia ja muiden kehut otetaan tosissaan mikä nostaa naisten egon tappiin kun kehuja tulee sieltä sun täältä. Silloin kuvitellaan, että ollaan itse niin täydellisiä ja miehiltä voidaan vaatia mitä vaan, vaikka itse ei täytetä puoliakaan niistä vaatimuksista mitä miehelle asetetaan. Yksikin piirre miehessä riittää lopettamaan koko jutun, koska itse ollaan niin mahtavia!

      • Anonyymi

        Hyvä, että suomalainen mies on lähtenyt näin avautumaan. Näin ihan naisena totean tämän. On totta, että moni voisi tehdä pinnallisuuden, kovuuden ja tuomitsevuuden vuoksi itsensä kanssa enemmän töitä. Toisaalta ei ketään voi pakottaa pitämään kenestäkään kumppaniehdokkaana. Jos sitä mielenkiintoa toiseen ihmiseen ei ole, sitä ei vaan ole. Voi kuitenkin toista ihmisenä arvostaa ja kohdella kunnioittavasti. Olen niin ikään sitä mieltä, että suomalaiset miehet ovat hyvin rakkauden ja hellyyden tarpeessa. Olisipa jokaisella se nainen, joka helliin suukkosiin peittelisi ja hyvänä pitäisi. Tätä toivon kaikille suomalaisille jössiköille.


    • Anonyymi

      "Silloin kuvitellaan, että ollaan itse niin täydellisiä ja miehiltä voidaan vaatia mitä vaan, vaikka itse ei täytetä puoliakaan niistä vaatimuksista mitä miehelle asetetaan. Yksikin piirre miehessä riittää lopettamaan koko jutun, koska itse ollaan niin mahtavia!"

      Mikä tässä on niin pirun vaikea tajuta?
      Todellakin, sekä naisella että miehellä on oikeus valita se jonka kanssa tuntee olonsa hyväksi ja ohittaa ne joiden kanssa ei tunne.
      Ehkä miesten on vain mahdoton tajuta että nainen haluaa parisuhteelta muutakin kuin panoa. Rynkytykseen saisi kumppanin todella helpolla, mutta kun se ei riitä! Tässä kohtaa mies ja nainen eroavat kuin yö ja päivä.
      Naisen on myös paljon helpompi tulla toimeen yksin. Elää hyvää ja rikasta elämää yksin, silloin kun kunnollista kumppania ei löydy. Miehillä on kauhea paniikki päällä että äkkiä tähän joku!
      Voisiko nyt joku mies olla niin kiltti että perustelisi järkevästi miksi esim. minun pitäisi valita joku joka ei todellakaan nappaa? Joku, jonka kanssa parisuhde olisi heti alkuunsa tuhoon tuomittu. Joku, jonka kanssa molemmat osapuolet voisivat huonosti? Pitäisikö siitä huolimatta vain ottaa se vastenmielinen tyyppi koska... Niin, miksi?
      Kerro myös valitsisitko itse kumppanin johon et tunne minkäänlaista vetoa? Joka ei millään tapaa vastaa sitä mitä naisessa arvostat ja haet?? (Jos nyt arvostat yhtään mitään.) Jonka kanssa tuntisit olevasi ansassa ja voivasi huonosti? Ja kerro myös miksi valitsisit tai miksi et.
      Toivottavasti osaat vastata jotain järkevää, turvautumatta siihen kuluneeseen pas-aan jännämiehistä.

      • Anonyymi

        Huhheijaa.. Koita nyt jo ymmärtää tai jos et ymmärrä, niin lue viestit uudelleen kaikessa rauhassa. Jooko?

        Mulle ja monille muille miehille kelpaa suunnilleen samantasoinen nainen parisuhteeseen (voidaan jopa harrastaa seksiä alempitasoisten naisten kanssa) mut joku raja meilläkin on, eikä 8/10 miehet ala 6/10 naisten kanssa parisuhteeseen, vaikka niitä voidaankin panna.

        En edes 8/10 miehenä halua mitään 9/10 missiä parisuhteeseen jota muutkin miehet kuolaa.

        Sama ei vaan toimi toisin päin eli naisille ei kelpaa samantasoinen mies. Miehen on oltava pari tasoa tasokkaampi kuin nainen. Ymmärrätkö nyt tämän vääristymän parisuhdemarkkinoilla vai pitääkö vielä vääntää?


    • Anonyymi

      Maisa T. On myös nirso. Eli omalla toiminnalla voi myös pettyä, kun rimaa pidetään korkealla ja sinusta tulee vain hyväksi käytetty niille, joita kelpuutat itsellesi?

    • Anonyymi

      Tässäkin ketjussa paistaa läoi yksi nettideittailun ongelma. Nainen kuvittelee olevansa ainoa parisuhteessa ei näe miestä vaan oman egonsa.
      Suurin osa miehistä tajuaa asioiden oikean laidan mutta nainen kieltäytyy ymmärtämästä sitä. Ehkä naiselta olis liikaa vaadittu ymmärtää asioita. No ei he koskaan fiksuja ole olleet, mutta olisi luullut että kun törmää puuhun siitä voisi ratkaisuna käyttää puun kiertämistä eikä valittaa kunnan miehelle että se puu pitää kaataa jotta pääsee eteenpäin.
      Itse aina positiivisen ajattelun puolesta puhuneena olen nyt kyllä valmis heittämään toivon että nainen kykenisi ajattelemaan paremmin.

      Eli jos nainen itse ajattelee olevansa nirso hän hakee ennemmin tukea nirsouteensa muilta kuin tutkisi itseään kriittisemmin. Jos nainen on vaikka lihava hän ei näe sitä ongelmana vaan muiden pitää nähdä hänet kehopositiivisena naisena.
      Vastaavasti miehellä ei ole näitä oikeuksia vaan miehen pitää aina ja ilman vastalauseita ymmärtää kaikki virheensä ja syyt miksi hän ei ole kelvollinen naiselle.
      Kaikki tämä koska mies on tehty naisen kauppatavaraksi ja jonka arvon ainoastaan nainen voi määrittää. Mies ei tarvitse ymmärystä hänen kriteereille koska naisen on aina kelvattava miehelle kaikkine virheineen.
      Nainen ei pysty näkemään tätä epätasapainoa koska miehiä on ollut aina tarjolla tekemättä paljonkaan itse mitään.
      Se mikä on miesten taso naiselle ollut ei saa paljon arvoa mutta se kertoo naiselle että hänellä on oikeasti varaa valita, mutta hänen ei tarvitse tehdä sitä tänään koska huomenna tulee uusia ehdokkaita ja voi valita niistä.
      Suurella valinnanvapaudella on se vaikutus ettei osa valita ketään. Mutta se ei myöskään luo tunnetta että valinnanvapaus pienenisi huomenna.
      Jos nainen on nirso valitessa ei se tiedä hyvää myös ehkä alkavalle suhteelle koska nainen ei kykenisi olemaan tyytyväinen valintaansa koska virheettömiä miehiä tai naisia ei ole.
      Mies olisi paremmin tai sen on oltava parempi hyväksymään ne virheet naisessa ja tehtävä kaikkensa ettei nainen löydä virheitä sinusta.
      Muuten suhde ei kestäisi edes seuraavaan auringonlaskuun
      Nainen kyllä haluaa nähdä auringonlaskun, mutta ainoastaan hänen omilla ehdoilla.
      Täälläkin harrastettua miesten vähättelyä naiset käyttää saadakseen itselleen sen roolin joka heille syntymäoikeutena kuuluu. He pusuvat tasa-arvosta mutta oikeasti se tarkoittaa vain arvoa heille itselle.
      He ovat kykenemättömiä ymmärtämään suurempia kokonaisuuksia kuin vatsan kehän pituus. He luulevat jos parisuhde epäonnistuu se on oletusarvoisesti miehen vika, mutta samaan aikaan he sättivät miestä joka puhuu exästään edes mainitsevasti.
      Tämä palsta on aivan loistava leikkaus naisen näkökulmaan ja vain harvoin olen todennut sen olevan kaukana todellisuudesta, kunhan osaa sijoittaa sen todellisuuteen oikealla tavalla.

      En usko että nainen paranisi tästä, hän tulee vain heikentämään miesten näkemistä ihmisinä. Mies on ollut väline menestykseen ja selviytymiseen ennenkin, nyt kun sillä ei ole enää niin suurta merkitystä miehen pitäisi olla jotain yliluonnollista vaikka hänen oma luonnollisuutensa ei yltäisi edes kadun ylitykseen.

      • Anonyymi

        "Täälläkin harrastettua miesten vähättelyä naiset käyttää saadakseen itselleen sen roolin joka heille syntymäoikeutena kuuluu. He puhuvat tasa-arvosta mutta oikeasti se tarkoittaa vain arvoa heille itselle."

        Ihan loistava kirjoitus! Näinhän se on.


      • Anonyymi

        Hymyilytti kun luin tämän pitkän kirjoituksen. Kuulosti myös niin tutulta ja ehkä myös paikkansa pitävältäkin suurilta osin 🤔 Mielummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa on monelle valinta, joka tuntuu varteenotettavalta vaihtoehdolta.


    • Anonyymi

      Huhheijaa.. Koita nyt jo ymmärtää tai jos et ymmärrä, niin lue viestit uudelleen kaikessa rauhassa. Jooko?

      "Mulle ja monille muille miehille kelpaa suunnilleen samantasoinen nainen parisuhteeseen (voidaan jopa harrastaa seksiä alempitasoisten naisten kanssa) mut joku raja meilläkin on, eikä 8/10 miehet ala 6/10 naisten kanssa parisuhteeseen, vaikka niitä voidaankin panna.

      En edes 8/10 miehenä halua mitään 9/10 missiä parisuhteeseen jota muutkin miehet kuolaa.

      Sama ei vaan toimi toisin päin eli naisille ei kelpaa samantasoinen mies. Miehen on oltava pari tasoa tasokkaampi kuin nainen. Ymmärrätkö nyt tämän vääristymän parisuhdemarkkinoilla vai pitääkö vielä vääntää?"

      Minä omalta kohdaltani en usko mihinkään luokitteluihin ja tasoihin ja muuhun p-skaan. En tiedä minkä "tason" teiltä saisin eikä kiinnosta. Sen tiedän, että jos miehen haluaisin niin ehdoton vaatimus on se, että korvien välistä löytyy muutakin kuin sahanpurua. On oltava kykenevä tasapuoliseen ja toinen toistaan arvostavaan parisuhteeseen. Omata käytöstavat ja toisten kunnioittaminen.
      Rääväsuuta en huolisi, on pystyttävä kommunikoimaan ihmisen lailla. Itseluottamusta ja -arvostusta on löydyttävä ja itsesääliä ja itsensä väheksymistä ja mollaamista vihaan.
      En tiedä sitten minkä "tasoiselle" miehelle nämä ominaisuudet kuuluisivat, mutta tiedän että itse täytän ne. Pidän kiinni kriteereistäni ja se asia ei miksikään muutu.
      En edelleenkään ymmärrä miksi minun pitäisi (tai kenenkään muunkaan) huolia kumppania joka ei viehätä tippaakaan ja jota ei halua? Jotta pysyisin omalla "tasollani"? Ja ketä se sitten palvelisi? Olisiko meistä kumpikaan onnellinen?
      Myös se, että itse määrittelette ja jaatte ihmiset eri kategorioihin ulkonäön perusteella on tiedän asianne. Älkää tulko tyrkyttämään sitä ainakaan minulle! Olen sen verran fiksu ja aikuinen että katson ja näen ihmisessä paljon muutakin kun ulkonäön. Tiedän ja tunnen monta todella hienoa miestä jotka eivät mr. Universumkilpailua voittaisi, mutta heissä on niin paljon sydämen sivistystä, lämpöä ja viisautta että heistä valitsisin jos olisivat vapaita. Tällaiset miehet kun tuppaavat olemaan parisuhteessa.
      Mutta koska koskaan ei saa sanoa ei koskaan ja jos se ihme tapahtuu että parisuhdemarkkinoille vielä lähden, kriteerini ovat ja pysyvät.
      Ja jos en, elelen onnellisena ja vapaana elämäni loppuun asti.

      • Anonyymi

        Nirso saa olla, mutta ei liian.

        Nuo sinun vaatimukset eivät kuulu mihinkään "tasoon", vaan ovat itsestäänselvyyksiä. Suurin osa miehistä täyttää nuo vaatimukset. Joten miksi et etsi miestäsi näistä "kunnon" miehistä? Niitä on vapaana vaikka kuinka paljon.

        Mies


    • Anonyymi

      Täällä on helvetti irti kun miehenä kerrot miten parisuhdemarkkinat toimii. Et saa minkäänlaista ymmärrystä tai keskustelua aikaan. Minkä takia saisit? Naisilla on niin hemmetin helppoa nettideiteillä, että ei niiden pidä miettiä miltä tuntuu olla toisen pöksyissä. Ei ne osaa miettiä kun eivät ole älykkäitä. Samantasoinen mies ja samantasoinen nainen: nainen saa viiskyt kertaa enemmän viestejä/tykkäyksiä.

      Naiset puhuvat tasa-arvosta mutta se tarkottaa arvoa heille itselleen. Mies kun yrittää saada edes keskustelua aikaan vääristyneistä parisuhdemarkkinoista, niin alkaa haukkuminen mikä ei kyllä ainakaan itselle ollut mikään yllätys.

    • Anonyymi

      En yhtään ymmärrä tätä taso- ja markkinakeskustelua, ihan kuin oltaisiin pesukonetta tai autoa ostamassa. Molemmat sukupuolet sättii toisiaan ja ilma on sakeana vihamielisyydestä. Siitäkö se ihana parisuhde rakentuu?
      Kai nyt jokaisella on oikeus mieltyä tai olla mieltymättä kehen ja mihin haluaa?

      • Anonyymi

        Ei sellaista parisuhdetta koskaan tule. Nainen tietysti haaveilee siitä mutta komea mies käyttää alempitasoista naista vain panopatjana.

        TINDERISSÄ:
        -Nainen antaa sydämiä pari tasoa tasokkaammille miehille
        -Komea mies laskee rimaa parin tason verran ja mätsi tulee
        -Nainen alkaa puhumaan parisuhteesta (komea mies on tiputtanut rimaa, että saisi seksiä)
        -Tulee treffit ja seksiä harrastetaan
        -Komistus ei halua enää seksin jälkeen tapailla naista, paitsi ehkä panokaverina
        -Nainen tulee jätetyksi ja haukkuu kaikki miehet sioiksi
        -Nainen toistaa samaa kaavaa, eikä opi. Ei sitten millään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista parisuhdetta koskaan tule. Nainen tietysti haaveilee siitä mutta komea mies käyttää alempitasoista naista vain panopatjana.

        TINDERISSÄ:
        -Nainen antaa sydämiä pari tasoa tasokkaammille miehille
        -Komea mies laskee rimaa parin tason verran ja mätsi tulee
        -Nainen alkaa puhumaan parisuhteesta (komea mies on tiputtanut rimaa, että saisi seksiä)
        -Tulee treffit ja seksiä harrastetaan
        -Komistus ei halua enää seksin jälkeen tapailla naista, paitsi ehkä panokaverina
        -Nainen tulee jätetyksi ja haukkuu kaikki miehet sioiksi
        -Nainen toistaa samaa kaavaa, eikä opi. Ei sitten millään

        Hmm, minä naisena käytän alemman tason miehiä panoihin, mutta seurustelen tason parin parempien kanssa.


    • Anonyymi

      Eilen selailin s.24 treffipalstan naisia läpi pitkästä aikaa. Sääliksi käy kun samat tantat siellä, jotkut jo vuosikausia. Muutamalla oli tekstissään olen x ikäinen nuorekas mukava nainen, unohtunut päivittää teksti koska oikea ikä vuoden pari jo vanhempi.
      Voi voi, se vaatimustaso kun itse eivät olleet minkään näköisiä, siellähän viettävät vielä vuosikausia lisää. Säälittävää touhua.

      • Anonyymi

        Tai sitten ovat onnellisena parisuhteessa ja profiili unohtunut bittiavaruuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ovat onnellisena parisuhteessa ja profiili unohtunut bittiavaruuteen.

        Ja bittiavaruus oli kirjautunut 06.12.2019 haloo järki hoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ovat onnellisena parisuhteessa ja profiili unohtunut bittiavaruuteen.

        Tai pärjäävät mainiosti yksin ja vaihtavat arvokkaan vapautensa vain jos mies on sen vaihtokaupan arvoinen. Eivät ole epätoivoisia eikä miehen saaminen ole pakkomielle. Ovat siellä netissä vaikka 15 vuotta, eikä se ole ongelma heille itselleen. Se on ongelma vain pakkomielteenomaisesti naista etsiville miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pärjäävät mainiosti yksin ja vaihtavat arvokkaan vapautensa vain jos mies on sen vaihtokaupan arvoinen. Eivät ole epätoivoisia eikä miehen saaminen ole pakkomielle. Ovat siellä netissä vaikka 15 vuotta, eikä se ole ongelma heille itselleen. Se on ongelma vain pakkomielteenomaisesti naista etsiville miehille.

        Miehen pitää arvokas eli toisin sanoen KOMEA ja sen lisäksi kaikkea muuta. Naisen ei pidä miettiä omaa arvoa tai mitä annettavaa sillä on tälläiselle miehelle.


    • Anonyymi

      Miksi nainen ei saa elää rauhassa, miksi uskotellaan, että nainen, jolla ei ole syylää nenän päässä, on uhka jokaisen parisuhteelle. Pitääkö meidän leskien ruveta kukemaan kauhtanassa, ettei vain aiheuta häiriötä onnellisten elämään.

    • Niin et siis etsi rakkautta vaan pinnallista juttua? En ole koskaan ymmärtänyt sellasia ihmisiä jotka ei edes ymmärrä rakkautta ja ihastumisen eroa. Kyllä minäkin kauniisiin naisin ihastun mutta onko se rakkautta?..ei välttämättä. Miksi tätä ei tajuta? Aikuset ihmiset.Tai on sitte turha valittaa kun petetään jätetään jne.

      • Anonyymi

        Niin se on. Naiset on pinnallisia ja täälläkin naiset on sanoneet, että "miksi tyytyä ok näköiseen kun saan komeankin"

        Niin varmasti saatte komeita miehiä seksiin kun ne laskee rimaa seksin toivossa, jos et ole sen 9/10 miehen tasoinen, niin silloin siitä 9/10 miehestä kilpailee myös ne 9/10 naiset eli mitkä on tavallisen 7/10 naisen mahdollisuudet?

        Luulen myös, että tavalliset 7/10 naiset on 9/10 miehelle helpompia kuin 9/10 naiset. 9/10 miehen täytyy viedä 9/10 nainen syömään yms kun 7/10 nainen tulee kutsusta kylään ja kaikki tietää mitä kyläilyllä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Johtuu vain siitä koska et ole koskaan saanu kunnolla.

      • Anonyymi

        Se on totta. En saa miesten kanssa koskaan koska miehet ovat surkeita sängyssä. Tässä syy miksi seksi ei ole naiselle yhtä tärkeää kuin miehelle: kun nainen ei saa eikä seksi tunnu miltään. Teen sen itse itselleni sata kertaa paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe