Toinen nainen

Anonyymi

Onko toisen naisen pitäminen rikos siis juridinen ? Käsittääkseni ei, jos mies ei ole naimisissa.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan niitä olla vaikka kuinka monta, naimissa ei voi olla kuin yhden kanssa, muuten onnistuu.

    • Anonyymi

      Ei ole juridinen propleema, vaikka olisi naimisissa. Lainsäätäjät aikoinaan ajattelivat että ns.täysjärkiset aikuiset ihmiset kykenevät pitämään yksityisasiat hallinnassaan, ilman yhteiskunnan lainsäätäjien väliintuloa.

      Nyt tämä ei näköjään enää onnistu, vaan yhteiskunnan lainsäädäntö tunkee kokoajan enemmän ja enemmän ihmisten yksityisalueelle.

      Ilmeisesti ihmisten henkinen tietämys ja taso on laskenut niin alas, ettei enää kyetä elämään "ihmisiksi" vaan ikäänkuin jo odotetaan yhteiskunnan väliintuloa, lähes kaikkeen, jopa intiimielämän alueelle.

    • Anonyymi

      Toista naista saa pitää vaikka olisit aviossa? Kuka sen estää? Kenen kunniaa siinä rikotaan? Yhtä suhdetta ja toista naista seurannut jo kauan. Ei näy kärsivän tilanteesta tai näy omantunnon tuskia asiasta. Se että miten se selittää omalle nuorelleen kuka "kylässä käy jne. Toki lain edessä moniavioisia ei Suomessa hyväksytä. Ja mitä rahaa käyttää salasuhteeseen niin onhan se verottaja jo verottanut siitä " lsillisesta puolisosta"

    • Anonyymi

      Tää on länsimaista kulttuuri höpinää, muslimiukoilla voi olla useita vaimoja, on siinä valinanvaraa kenen kanssa ensi yö. Vois kokeill ittekkin. Tiedän naisen joka seurustelee kahden miehen kanssa kun kummastakin niin kovasti tykkää, ei halunnut luopua kumastakaan joten molemmat saa nauttia naisesta. Nainen vaan totesi että seksiä on kumankin kanssa ihan tasapuolisesti ja vaihtelu vierkistää kun kummallakin oma tyyli hoitaa hommat, mikäs siinä, mulla on kyllä yhdessäkin naisessa jo liikaa.

      • Minun vaimollani on kaksi vakituista seksi kumppania. Emme asu saman katon alla vaan olemme perhetuttuja ja panemme vaimoani usein (ainakin kerrsn viikossa) ja rakastelemme kaksistaan vaimoni kanssa ehkä 1-3 kertaa viikossa kumpikin.


      • Anonyymi
        Mies31 kirjoitti:

        Minun vaimollani on kaksi vakituista seksi kumppania. Emme asu saman katon alla vaan olemme perhetuttuja ja panemme vaimoani usein (ainakin kerrsn viikossa) ja rakastelemme kaksistaan vaimoni kanssa ehkä 1-3 kertaa viikossa kumpikin.

        Olet ns. cuckold-beta. Alfalla olisi useita naisia vamonsa lisäksi. Häpeä tuhnu!


    • Anonyymi

      On mahdollista aloittaa uusi elämä puhtaalta pöydältä katuen ja syntinsä tunnustaen. Jeesus tahtoo armahtaa parannukseen nöyrtyvät rehellisen ihmisen.
      Katso lisää:
      http;//www.Jeesus-on-Herra.com

      • Ei ole syntiä jos aikuiset ihmiset harrastavat seksiä vapaasta tahdosta ketään loukkaamatta.
        On myös sallittua aviopuokisoiden ottaa kolmas pyörä mukaan seksi kuvioihin.


      • Anonyymi
        Mies31 kirjoitti:

        Ei ole syntiä jos aikuiset ihmiset harrastavat seksiä vapaasta tahdosta ketään loukkaamatta.
        On myös sallittua aviopuokisoiden ottaa kolmas pyörä mukaan seksi kuvioihin.

        Hei CUCK! 100% tod.näk imet vielä vaimosi BULLin siitintä. Tähän kokeilusi kulminoituu.

        #beta


    • Anonyymi

      Olen vahvasti sitä mieltä että jos yksi ei riitä, niin on parempi ettei ryhdy lainkaan parisuhteeseen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe