Miten valitsette tulevan kumppaninne? Minkälaisia asioita haluatte tietää, mihin kiinnitätte huomiota? Olen suhteessa, jonka en koe antavan minulle tarpeeksi. Aikeissa olisi vihdoin päättää tämä epäonni ja löytää sopivampi kumppani. En haluaisi tehdä samaa virhettä uudestaan, vaan tutustua toiseen paremmin ennen sitoutumista, jotta voisin olla varmempi yhteensopivuudesta. Ihan varma tuskin koskaan voi olla.
Minulla ei kauheasti ole kokemusta treffailusta, mutta sellainen kutina on, ettei treffeillä yleisesti oikein puhuta negatiivisista ominaisuuksista. Mutta suhteessa kun joutuu kohtaamaan myös ne toisen huonot puolet, niin olisiko hyvä tapa molempien ajan säästämiseksi puhua avoimesti myös niistä? Toki voi olla, että kaikkea ei aikaisemmin ole tullut edes esille. Mutta näin ei tarvitsisi huomata niitä asioita vasta pidemmän yhdessäolon jälkeen, vaan voisi jo heti pohtia, pystyisikö elämään niiden kanssa. Jos ei, niin ei tarvitsisi tuhlata kummankaan aikaa sen enempää.
Tulevan kumppanin valinta
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658