Olen 37 vuotias atmi ja kyllästynyt tilanteeseen. Suomalaisessa seuranhaussa on palanut paljon rahaa, mutta ei edes lounasseuraa ole löytynyt. Se riitti nyt. Vakityöstä aion ottaa vapaata 3kk. Pystyn matkustamaan mihin tahansa, kun ei ole ennakkoluuloja mulla.
Kertokaa minulle mitä kaikkea pitää huomioida kun lähden ulkomaille?
Minne kaikkialle voi mennä? Neuvokaa kun en ole ennen matkustellut.
Naisen haku ulkomailta
175
1061
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa naista ulkomailta jos et saa suomesta. Ei ne ulkomaan naiset ole yhtään sen helpompia. Et ole sosiaalinen etkä riittävän älykäs keskustelemaan naisille joten et saa naista. Mitä kiinnostavaa sinussa olisi ulkomaalaisille naisille? Ulkonäkösi luultavasti ei miellytä naisia joten ulkomailla naiset myös tioedostaa rumuutesi.
- Anonyymi
Suosittelen vilpittömästi eri aasian maiden naisia. Esim. Thaimaa, Vietnam, Filippiinit. Noiden maiden naiset omaavat erinomaisen integraatiokyvyn, ovat perhekeskeisiä ja kunnioittavat miestään, mikäli mies kunnioittaa heitä. Ovat ahkeria, uskollisia ja yleensä positiivisia luonteeltaan, eli juurikin täydellisiä kumppaneita rehelliselle suomalaiselle miehelle.
- Anonyymi
Taidan olla liian älykäs naisille :(
Kyllä mut passikuvasta tunnistaa. Enkä edes rikkonut kuvaamon kameraa kun kuva otettiin.
M37 - Anonyymi
Miksen saisi ulkomailta naista? Naisturistit ainakin juttelee mun kanssa paljokin, toisin kuin suomalaiset sosiaalirasistit, joiden kanssa ei pääse edes kunnolla juttusille. Kylläpäs sitä ollaan olevinaan sosiaalisia kun osataan oikein jutella TOP10 jätkille, Loput 90% torpataan , jo ennen kuin oltais edes ehditty oleen sosiaalisia.
Mulle oma nainen olisi aina se ainut ja tärkein. Teen sen minkä lupaankin ja pidän sanani; luulis sen kiinnostavan. Mutta ei, kun suominainen haluaa valehtelevan, rikoksilla tai etiikan vastaisesti hankituilla rahoilla naista manipuloivan paskan.
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen vilpittömästi eri aasian maiden naisia. Esim. Thaimaa, Vietnam, Filippiinit. Noiden maiden naiset omaavat erinomaisen integraatiokyvyn, ovat perhekeskeisiä ja kunnioittavat miestään, mikäli mies kunnioittaa heitä. Ovat ahkeria, uskollisia ja yleensä positiivisia luonteeltaan, eli juurikin täydellisiä kumppaneita rehelliselle suomalaiselle miehelle.
Nuo aasialaiset sopivat miehelle joka ei pelkää äkkipikaisuutta ja herkkää loukkaantumista, yleisesti olen kuullut että tuo on vähän monen aasialaisen naisen haittapuoli, suomalaiset kumppanit kertoneet. Ja mustasukkaisuus on kans yks huono puoli. Toki jos asiat menee heidän mieleisellä tavalla niin yhteiselo voi olla hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo aasialaiset sopivat miehelle joka ei pelkää äkkipikaisuutta ja herkkää loukkaantumista, yleisesti olen kuullut että tuo on vähän monen aasialaisen naisen haittapuoli, suomalaiset kumppanit kertoneet. Ja mustasukkaisuus on kans yks huono puoli. Toki jos asiat menee heidän mieleisellä tavalla niin yhteiselo voi olla hyvää.
Aasialaisilla on varsin usein myös taloudellisia odotuksia suhteesta eurooppalaisen miehen kanssa. Jos miehen tili tyhjenee, katoaa muijakin hyvin äkkiä. Monet myös odottavat, että suomalainen mies tukee rahallisesti vaimonsa kotimaassa asuvia vanhempia ja muita lähisukulaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaati siis, että suomalainen nainen ei loukkaannu jos häntä huomauttaa esim. ylipainosta? Ja ei ole mustasukkainen miehen sivupanoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaati siis, että suomalainen nainen ei loukkaannu jos häntä huomauttaa esim. ylipainosta? Ja ei ole mustasukkainen miehen sivupanoista?
Mutta ei varmaan ole mustasukkainen työkavereista ja naapureista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasialaisilla on varsin usein myös taloudellisia odotuksia suhteesta eurooppalaisen miehen kanssa. Jos miehen tili tyhjenee, katoaa muijakin hyvin äkkiä. Monet myös odottavat, että suomalainen mies tukee rahallisesti vaimonsa kotimaassa asuvia vanhempia ja muita lähisukulaisia.
Jos miehen tili tyhjenee, katoaa suomalainen muijakin hyvin äkkiä. Itse asiassa, jos se tili ei ole alun alkaenkaan muhkea, niin suhdetta tuskin edes syntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miehen tili tyhjenee, katoaa suomalainen muijakin hyvin äkkiä. Itse asiassa, jos se tili ei ole alun alkaenkaan muhkea, niin suhdetta tuskin edes syntyy.
Mistä tiedät?
Kokemustahan sinulla ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006325052.html
Tässä ainakin jonkun kokemus kerrottuna uutisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asia on juuri niin kuin yllä oleva kirjoittaja sen toteaa. Ei vloi kuin ihmetellä miksi suomalaiset naiset ylenkatsoo suomalaisia miehiä Ja ennnenkaikkea suomalaiset naiset ovat asettaneet riman niin korkealle ettei tavallisella miehellä olew juuri minkäänlaisia mahiksia.
Poikkeuksena on jos mies on riittävän PITKÄ 170s miehellä ei ole monkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista. noin se on poijjaat ei mahda mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppa sellaista deittisivustoa
Kuin Eastloveswest com. Laadukkaan näköistä leidiä.......
Mutta varo huijareita, varmista henkilöllisyys ja älä koskaan lähetä rahaa tms
Hyvällä käytöksellä, pukeutumisella ja selvin päin pärjää pitkälle.....
Ja muista maassa maan tavalla. Suomi ei ole maailman napa ja lihapullia ei syödä joka paikassa. Ja pizza ei ole ravintolalounas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen saisi ulkomailta naista? Naisturistit ainakin juttelee mun kanssa paljokin, toisin kuin suomalaiset sosiaalirasistit, joiden kanssa ei pääse edes kunnolla juttusille. Kylläpäs sitä ollaan olevinaan sosiaalisia kun osataan oikein jutella TOP10 jätkille, Loput 90% torpataan , jo ennen kuin oltais edes ehditty oleen sosiaalisia.
Mulle oma nainen olisi aina se ainut ja tärkein. Teen sen minkä lupaankin ja pidän sanani; luulis sen kiinnostavan. Mutta ei, kun suominainen haluaa valehtelevan, rikoksilla tai etiikan vastaisesti hankituilla rahoilla naista manipuloivan paskan.
M37Muuta ensin negatiivista asennettasi. Negatiivisuus näkyy naamasta.
Hyviä paikkoja Puola, tsekit, bratislava, kroatia, serbia, macedonia, bulgaria, irlanti, malta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006325052.html
Tässä ainakin jonkun kokemus kerrottuna uutisessa.Tuossa ”kokemuksessa” oli kyse thaikkunaisesta, ei suomalaisesta.
- Anonyymi
Väitän uudestaan samaa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16148369/ei-se-ole-hyva-idea
perustelut siinä
- Anonyymi
Kuten edellisessä todettiin: Vietnam, Thaimaa, Filippiinit, jne. Erinomainen mahdollisuus löytää täydellinen nuorehko, älykäs ja kuvankaunis vaimo.
- Anonyymi
Taas joku navetan takana kommentoi ja tietämätön tollukka.. Luuletko, että ne kuvankauniit miss universum tyyppiset kaunottaret tulee tänne peräpohjolaan? Ei sinnepäinkään vaan Keski-Eurooppaan, katos kun muunkin maalaiset ovat kiinnostuneita ja kilpailu on kovaa..
- Anonyymi
Ovat varmaan paljon tervehenkisempiä kuin monet suomalaiset naiset . Olen kuullut surullisia tarinoita , jossa suomalaiset äidit lähtevät rakentavat perheen toisen naisen kanssa , en toivoisi sellaista kohtaloa miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku navetan takana kommentoi ja tietämätön tollukka.. Luuletko, että ne kuvankauniit miss universum tyyppiset kaunottaret tulee tänne peräpohjolaan? Ei sinnepäinkään vaan Keski-Eurooppaan, katos kun muunkin maalaiset ovat kiinnostuneita ja kilpailu on kovaa..
Olet niin väärässä....tule vaikka itse toteamaan: Itse olen M 57v ja vaimoni juuri aasiasta todellinen nainen 38v. 10 vuotta avioliitossa ja yhä toimii täysillä. Hän on mun <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin väärässä....tule vaikka itse toteamaan: Itse olen M 57v ja vaimoni juuri aasiasta todellinen nainen 38v. 10 vuotta avioliitossa ja yhä toimii täysillä. Hän on mun <3
Kauanko olit maassa, kun löysit vaimosi?
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että thainaisia on niin vähän ettei riitä kaikille? Keskieurooppaan riittää mutta ei pohjolaan.?
- Anonyymi
Todellisuudessa suurin osa tuontivaimoista on keski-ikäisiä yhäreitä ilman mitään sen kummempaa koulutusta. Ei sen nuoren, älykkään ja kauniin tarvitse ottaa mitään suomieinaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa suurin osa tuontivaimoista on keski-ikäisiä yhäreitä ilman mitään sen kummempaa koulutusta. Ei sen nuoren, älykkään ja kauniin tarvitse ottaa mitään suomieinaria.
Onko tän väitteen tueksi tilastoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tän väitteen tueksi tilastoa
No kyllä sinäkin ilman tilastoa sen älyät, ettei kukaan missikaunotar sieltä sun matkaan lähtis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a. Minun mukaani tuli, kuvankaunis, hyvätapainen aasialainen Nainen englanninkielisestä Aasian maasta.
- Anonyymi
juurikin noin se on. seksikäs, todella kaunis, älykäs ja nuori nainen voiko mies enempää toivoakaan ei muuta kuin naisen hakuun ulkomailta suositellaan lämpimästi
- Anonyymi
Tarviit paljon rahaa jos thaimaasta naisen haluat. Ne naiset ei köyhää miestä kelpuuta.
Eikä se käy niin vaan että menet sinne ja otat naisen. Siihen pitää tutustua vuosi jos edes löydät naisen siinä ajassa joka haluaa seurustella, sun pitää antaa sen naisen perheelle voitelurahaa ja paljon kaikkea. Menisi kaksi vuotta ainakin ennen kun saisit naisen suomeen. Eikä ne viisumiasiat ihan helposti käy.- Anonyymi
Mitä eroa on thai- ja vietnamilais-naisten kesken? Olen ymmärtänyt että etenkin filippiiniläisset olisi rahan perään.
Entäs eurooppa. Missä naiset pystyy juttelemaan norminäköisen miehen kanssa? Minulla on kielitaitoa. Osaan viittä kieltä hyvin ja vielä kahta alkeiden verran. Kaverit sanoo, että mun kannattais mennä Ranskaan. Onko kenelläkään kokemusta Ranskassa olosta?
M37 - Anonyymi
Eikä tuilla elävä saa Suomeen puolisoa. Pois saa kyllä muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä eroa on thai- ja vietnamilais-naisten kesken? Olen ymmärtänyt että etenkin filippiiniläisset olisi rahan perään.
Entäs eurooppa. Missä naiset pystyy juttelemaan norminäköisen miehen kanssa? Minulla on kielitaitoa. Osaan viittä kieltä hyvin ja vielä kahta alkeiden verran. Kaverit sanoo, että mun kannattais mennä Ranskaan. Onko kenelläkään kokemusta Ranskassa olosta?
M37Filippiineiltä, niin kuin kaikkialta muualtakin löytyy sekä todella upeita ja rehellisiä tavallisia naisia ja tietysti myös huijareita. Aidot vaimoehdokkaat tunnistaa hyvin siitä, etteivät he pyydä rahaa millään tekosyyllä. Rahaa ei koskaan saa lähettää minnekään päin maailmaa - tytön tai naisen sitä pyytäessä, ennen kuin olet tavannut hänet livenä paikanpäällä.
Itse lensin Hong Kongiin, jossa vietin tulevan vaimoni kanssa 4 kk, jonka jälkeen hän palasi kotimaahansa, ja lensin sinne n. 1 kk tämän jälkeen. Vietimme vielä hänen kotimaassaan yhdessa kuukauden, jona aikana saimme hänelle turistiviisumin suomeen. Hänellä oli mukanaan avioliittoon oikeuttava esteettömyystodistus, joten suomen lain mukaan olimme oikeutettuja menemään naimisiin maistraatissa suomessa, jonka jälkeen hän sai välittömästi 1 vuoden oleskeluluvan suomeen ja suomalaisen henkilötunnuksen. Tämän jälkeen tuli 4 vuoden oleskelulupa. Sitten pysyvä oleskelulupa, ja jonkin aikaa taaksepäin hän sai suomen kansalaisuuden. Yhtä ainoaa valhetta, tai syytöstä en ole kuullut häneltä koko 9 vuoden aikana. En voi kun onnitella itseäni tekemästäni valinnasta. Kokeile sinäkin. - Anonyymi
Miehen kannattaa aina tehdä Avioehto , paitsi jos oot PA jo valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M37Ranska sopii konservatiiviselle miehelle. Siellä olevat kotirouvat ovat viimeaikoina tykänneet ulkoistaa siivouksen kotisiivoojille. Haluavat viettää enemmän aikaa ystävien ja miehensä kanssa. Miehillä tuntuu olleen tapana pitää vaimon rinnalla ainakin yhtä salarakasta. Vaimoilla saattaa olla myös yksi, mutta ei missään nimessä kaikilla.
- Anonyymi
20k€ on riittänyt useinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M37Suomalaisilla on niin kova juoppomaine joka paikassa että fransleidit eivät edes päin katso.
Mene itä eurooppaan mutta ei lähimmälle baaritiskille. Miten olis pohjois macedonia, lennot skopjeen tai thessalonikiin.......
Yllätyt........ Hyvä käytös ja raitis mieli auttaa.
Paljon koulutettuja fiksuja naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisilla on niin kova juoppomaine joka paikassa että fransleidit eivät edes päin katso.
Mene itä eurooppaan mutta ei lähimmälle baaritiskille. Miten olis pohjois macedonia, lennot skopjeen tai thessalonikiin.......
Yllätyt........ Hyvä käytös ja raitis mieli auttaa.
Paljon koulutettuja fiksuja naisia.Jep ei kannata tuhlata rahaa kalliisiin lentolippuihin tavatakseen jotain thain tai filippiinon rantahuoraa....
Pysy euroopassa....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M37Ei länsinaiset suomipoikaa huoli jos ei paljon rahaa...... Suuntaa katseesi keski ja itä eurooppaan. Itse löysin lääkärivaimoni
Siperiasta.....
- Anonyymi
Saatat yllättyä. Aasiassa ne kaikkein kauneimmat naiset ei kelpuuta tavis miestä ja sen tavis naisen saamiseksi pitää tehdä kaikkea, et saisi naista niin helposti. jostain huorien kadultakaan et saisi naista kun yöksi, ei ne kovin helposti jätä omaa elämäänsä ellei ole varmaa että elätät sitä naista.
- Anonyymi
Filippiineillä pitävät länsimaalaista miestä komeampana kun paikallisia, joten täkäläisittäin taviksellakin saattaa olla siellä mahdollisuuksia, varsinkin jos on se vakityöpaikka.
- Anonyymi
Tavallinen suomalainen mies on kovaa valuuttaa aasiassa, ellei itse sössi omia mahdollisuuksiaan esim. viinalla tai väkivaltaisuudella.
- Anonyymi
Miksi sitten suomalainen nainen valitsee juopon naisten ja lasten hakkaajan?
Itselle ei viina maistu, enkä koskaan ole turvautunut väkivaltaan. Lasi viiniä voisi mennä seuran vuoksi, mutta vain yksi. En ole absolutisti, mutta en vain pidä edes oluesta.
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten suomalainen nainen valitsee juopon naisten ja lasten hakkaajan?
Itselle ei viina maistu, enkä koskaan ole turvautunut väkivaltaan. Lasi viiniä voisi mennä seuran vuoksi, mutta vain yksi. En ole absolutisti, mutta en vain pidä edes oluesta.
M37Tuohonpa itsekin haluaisin totisesti kuulla vastauksen eli miksi!
Viimeksi kuulin viime syksynä kun 70 v nainen omasta aloitteestaan sanoi, että väkivaltaiset miehet saavat naisia. Sittenpä jättikin minut kun en ollut väkivaltainen. Ja itsekin olen siis 70 sinkku M.
- Anonyymi
Sinun pitää opetalla juomaan viinaa ja käymään baareissa ensiksi jos naista haluat. Siellä aasiassakin tutustuminen tapahtuu baareissa. Olen meinaan käynyt siellä ja miehet menee baariin, naiset siellä joukolla odottaa ja kun mies tulee baariin niin naiset kyllä tulee juttelee. Siellä on baareissa satoja naisia ja baareja on vierekkäin kymmeniä koska miehiäkin on kymmenii tuhansia.
Sitten juotte yhdessä viinaa ja tutustutte ja jos tulee hyvin toimeen niin nainen on usein se aloitteentekijä ja kutsuu miehen kotiinsa tai hotelliin voitte myös mennä. Ujo raitis mies ei saa naista edes thaimaasta sen voin kertoa sulle.
T viinamies - Anonyymi
Viinan juonti loppuu kun olet naisen saanut itsellesi mutta tutustuminen tapahtuu viinaa juomalla.
T viinamies- Anonyymi
noinhan se kyllä on kun on saanut upean, seksikkään ja kauniin vaimon ulkomailta ei siinä viina enää maistu vaan ihan muu asia..............................monet väittää että se on yhtä rakastelua lähes kellon ympäri.............
- Anonyymi
Tiedä sitten mistä maasta haluaisit itsellesi naisen?
Kerron Thaimaasta koska oma rakas on Thaimaalainen.
Jos matkustat suoraan Thaimaahan, esim. turistikohteeseen, etkä ole kovin sosiaalinen, tie voi olla karikkoinen. Esim. hotellien henkilökunta ei saa usein seurustella asiakkaiden kanssa. Etkä voi ottaa huoneeseen.
Mut rantsuilta, kaupoista, ravintoloista voi löytyä ihania ihmisiä. Mut tyttöystäväksi saaminen vaatii paljon vaivaa.
Ne ovat usein hyvin köyhistä oloista ja tarvitsevat taloudellista tukea.
Vaikka saisitkin seuralaiseksi, et välttämättä saa muuta kuin seuraa, ensimmäisellä matkalla. Baaritytöt on sit erikseen. Niistä en tiedä.
Mut itse löysin oman rakkaani Thaicupid sivustolta. Heti tuli ilman kuvaakin kymmeniä tykkäyksiä. Kannattaa maksaa heti se maksu. Monet ovat kiinnostuneita vain uusista jäsenistä.
Tällä kokemuksella maksaisin vain 1kk. Sitten vaan täyttämään toivelistaa ja omaa profiilia. Ketkä kiinnostuu oikeasti haluavat vaihtaa joko lineen tai faceen, hyvin nopeasti. Kannattaa harkita omaa facebook tiliä vain tähän käyttöön, jo ennen liittymistä. Kaikki eivät ole mitä väittävät.
Kerro totta. Ei tarvitse miettiä, mitä on sanottu.
Kehu lapsia ja perhettä, kysele ruoasta
kysy voinnista, myös äidin vointi on tärkeää, jos asuu samassa talossa.
Tapahtui mitä tahansa älä hauku.
Jos puhutte rahasta, kerro totuus.
jos pyytää rahaa, sano haluavasi ensin tavata.
Älä esitä rahamiestä jos et oikeasti ole.- Anonyymi
"Mut tyttöystäväksi saaminen vaatii paljon vaivaa. "
Ei ap sua halua tyttöystäväkseen vaan ulkomaisen naisen. - Anonyymi
Höpö höpö. Sun rakas on entinen baarityttö. Ei sieltä muut tänne tule. Unohdit sanoa, että sukulaisille pitää maksaa joka kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Sun rakas on entinen baarityttö. Ei sieltä muut tänne tule. Unohdit sanoa, että sukulaisille pitää maksaa joka kk.
Ei kenenkään ole pakko maksaa millekään sukulaisille jollei halua, mutta millainen kusipää ei haluaisi auttaa vaikka vaimonsa köyhiä, vanhoja vanhempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään ole pakko maksaa millekään sukulaisille jollei halua, mutta millainen kusipää ei haluaisi auttaa vaikka vaimonsa köyhiä, vanhoja vanhempia.
On pakko. Poikkeuksia ei ole. Kulttuuri vaatii perheen elättämistä. Ei sieltä muuten naista saa. En tiedä yhtään tapausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko. Poikkeuksia ei ole. Kulttuuri vaatii perheen elättämistä. Ei sieltä muuten naista saa. En tiedä yhtään tapausta.
Minä en lähetä Thaimaahan rahaa.
Ei tosiaankaan ole tarvetta, sen enempää naisellani kuin hänen vanhemmillaankaan.
Hän viettää varsin etuoikeutettua elämää. Tietää sen itsekkin.
- Anonyymi
Ei sitä naista rahalla osteta eikä lahjonnalla koruilla ym
- Anonyymi
"Tavallinen suomalainen mies on kovaa valuuttaa aasiassa, ellei itse sössi omia mahdollisuuksiaan esim. viinalla tai väkivaltaisuudella."
Ja mistäs tällaisen maailman kahdeksannen ihmeen löydät!?- Anonyymi
Suomesta, mutta jostain kumman syystä ne raittiit sanovat, etteivät kelpaa raittiudensa takia suomalaisille naisille. Vakka kantensa siis valitsee?
Joku pulloperse hottentotti vois ehkä kiinnostua alottajasta...?
- Anonyymi
https://migri.fi/avopuoliso-suomen-kansalainen
Lue tämä.
Tässä siis oleskeluvan edellytykset ja sähköinen hakemus sille puolisolle.- Anonyymi
Tuossa siis avopuoliso mutta sama pätee aviopuolisoon. Lisäksi tärkeää:
https://migri.fi/toimeentuloedellytys-suomesta-oleskeluluvan-saaneen-perheenjasenelle
- Anonyymi
Miehet kuvittelevat että naisen löytäisi ulkomailta kun ei haluttaisi juoda viinaa ja käydä yökerhossa. Mutta ei niitä naisia ulkomaillakaan tapaa jos ei viina maistu
Ihan samalla lailla siellä ulkomaillakin naisia tavataan silloin kun juodaan viinaa. Jos miehen bailaustaidot on kunnossa tapaa naisia niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
t. viinamies- Anonyymi
Eli ei tarvitsekaan juoda!
Tarvii vaan bailata
- Anonyymi
Jos olisin ap. pysyisin mielummin EU:n alueella. Ei sillä etteikö Aasiasta tuleva olisi ihana vaan sen mielettömän paperisodan takia jonka joudut käymään saadaksesi hänet tänne. Työkaveri lähti tässä vähän aika sitten etsimään itselleen älykästä ja mielellään korkeasti koulutettua puolisoa Thaimaa-Vietnam akselilta. Kuulemma yksi hyvä on jo kiikarissa vaan joutuu ensiksi antamaan naisen suvulle myötäjäisrahat ennen häitä. Kuulemma Migri on ruuhkautunut muidenkin ulkomailta tulevien naisten takia. Saa nähdä kuinka kauan menee tämän hakemuksen käsittelyssä kunhan ovat eka menneet naimisiin.
- Anonyymi
Siis että se korkeasti koulutettu ja älykäs nainen pitäisi saada ilmaiseksi vaikka on kotimaassaan sitä ns. parempaa väkeä?
- Anonyymi
Ja kuitenkin täällä ravaa aasialaisia turistejakin tuhansittain.
Jos lähtee jonkun kouluttautumatton. kielitaidottoman ja työttömän naisen tuomaan tänne niin tietysti viisumin saaminen on vaikeaa. Mutta jos koulutettu, töissäkäyvä jolla on rahaa tulla ihan itse niin saa kyllä viisumin.
Tietenkin tuontivaimojen etsijät joutuvat maksamaan ja byrokratiaruljanssiin koska saavat vain niitä kouluttautumattomia ja köyhiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin täällä ravaa aasialaisia turistejakin tuhansittain.
Jos lähtee jonkun kouluttautumatton. kielitaidottoman ja työttömän naisen tuomaan tänne niin tietysti viisumin saaminen on vaikeaa. Mutta jos koulutettu, töissäkäyvä jolla on rahaa tulla ihan itse niin saa kyllä viisumin.
Tietenkin tuontivaimojen etsijät joutuvat maksamaan ja byrokratiaruljanssiin koska saavat vain niitä kouluttautumattomia ja köyhiä.Niin saavat, jos ovat perus duunareita joilla ei riitä varat kustantaa koulutettujen naisten myötäjäisrahoja. Aasiassa osataan kyllä rahastaa naisen tasolla. Thaimaassa osa naisista on alkanut pyytämään lojaalius extraa eli lupaavat olla pettämättä tiettyä summaa vastaan. Tästä on hyvä puhua aasialaisen morsiamen kanssa tai sitten jättää menemättä koko Aasiaan. Tuosta maankolkasta selviää vain ne joilla riittää varantoja.
Pienituloisen ja normi työläisen kandee pysytellä Suomessa tai sitten matkustaa bussimatkan päässä olevien naisten luo. Tallinnasta menee Lux Express aina Puolaan saakka suhteellisen edullisesti. Tinder sitten auttaa saamaan kontaktia paikallisten kanssa.
Ps. Tallinna-Puola väli kuuluu EU:hun ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saavat, jos ovat perus duunareita joilla ei riitä varat kustantaa koulutettujen naisten myötäjäisrahoja. Aasiassa osataan kyllä rahastaa naisen tasolla. Thaimaassa osa naisista on alkanut pyytämään lojaalius extraa eli lupaavat olla pettämättä tiettyä summaa vastaan. Tästä on hyvä puhua aasialaisen morsiamen kanssa tai sitten jättää menemättä koko Aasiaan. Tuosta maankolkasta selviää vain ne joilla riittää varantoja.
Pienituloisen ja normi työläisen kandee pysytellä Suomessa tai sitten matkustaa bussimatkan päässä olevien naisten luo. Tallinnasta menee Lux Express aina Puolaan saakka suhteellisen edullisesti. Tinder sitten auttaa saamaan kontaktia paikallisten kanssa.
Ps. Tallinna-Puola väli kuuluu EU:hun ;)Onko se nyt sitten "rahastamista" jos ialutaan varmistaa ettei mies ole mikään köyhä pummi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saavat, jos ovat perus duunareita joilla ei riitä varat kustantaa koulutettujen naisten myötäjäisrahoja. Aasiassa osataan kyllä rahastaa naisen tasolla. Thaimaassa osa naisista on alkanut pyytämään lojaalius extraa eli lupaavat olla pettämättä tiettyä summaa vastaan. Tästä on hyvä puhua aasialaisen morsiamen kanssa tai sitten jättää menemättä koko Aasiaan. Tuosta maankolkasta selviää vain ne joilla riittää varantoja.
Ps. Tallinna-Puola väli kuuluu EU:hun ;)Kattelin kuvia puolattarista. Paljon oli ihan nättejä. Vois huhtikuussa tehä reissun sinne ja tsekkais irl tarjonnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattelin kuvia puolattarista. Paljon oli ihan nättejä. Vois huhtikuussa tehä reissun sinne ja tsekkais irl tarjonnan.
Ovat katolisia joten turha kuvitella etukäteen
Mitään muuta......
- Anonyymi
Siis miten seuranhaussa palaa rahaa jollei ole edes treffeille asti päässyt?
- Anonyymi
Monet kehuu että lähtevät ulkomailla hakee naista mutta eivät osaa tai uskalla edes. Siellä ulkomailla thaimaassa pitää asua aika kauan ennen kun sen naisen löydät. Ja mitä teet sitten kun jonkun köyhän thai naisen löydät, sanotko sille että muutatko suomeen kanssani. Ei se vaan käy niin helposti. Parempi vaan että alat juomaan viinaa ja käy baareissa suomessa koska niin naisia tavataan. Jos minä sain baareista naisia niin saa kuka vaan. En ole komea enkä ole rikas. Tavallinen toimistotyöntekijä olen, pitää olla rohkea ja mennä sinne missä naisia on eli baareissa.
T: Viinamies- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin. Niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
t. viinamiesJoo. Viinaa juovan kumppanin.
Ja sinne juottolaan sen sitten menetätkin, kun on ensin juonut sinut kuiviin.
- Anonyymi
Noita viinamiehen juttuja kun lukee, niin huomaa että hänellä on levy jääny päälle kyllä soimaan.
- Anonyymi
Se viina tekee sen, että se grammarin neula soittaa aina sitä samaa uraa...
Tuolta näyttäisi Turkmenistan
https://www.flickr.com/photos/danielzolli/5089294700
En suosittele, vaikka Leevi turkmenialaisesta tyttöystävästä lauloikin
https://www.youtube.com/watch?v=XLikRMlgQho (Maustetytöt)- Anonyymi
Venäläiset naiset on myös kauniita ja eräs nuori venäläinen opiskelija neito kertoi, että hän haluaa asua suomessa ja oli opiskellut suomen kieltä ennen suomeen tuloa.
Hän sanoi haluavansa perustaa oman yrityksen suomeen ja asua suomessa.
Myös Syyrialaiset naiset ovat kauniita, paikkakunnallani on kauniita syyrialaisia naisia, joiden mies on kuollut sodassa.
Paikkakunnallani on järjestetty joka viikko tapaamis hetkiä täällä olevien ulkomaalaisten ja suomalaisten kesken ja siellä on mukava käydä.
Muutama Vietnamilainen opiskelija neito kävi siellä viime talvena, mutta eivät ole tänä vuonna käyneet, vaikka paikkaunnallani onkin paljon Aasialaisia opiskelijoita, mutta ilmeisesti viettävät aikaa keskenään, vaikka haluaisivat oppia suomen kieltä.
No eiväthän he opi, kun kokoontuvat keskenään ja puhuvat Vietnamia, vaikka voisivat oppia suomen kieltä, jos tulisivat mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiset naiset on myös kauniita ja eräs nuori venäläinen opiskelija neito kertoi, että hän haluaa asua suomessa ja oli opiskellut suomen kieltä ennen suomeen tuloa.
Hän sanoi haluavansa perustaa oman yrityksen suomeen ja asua suomessa.
Myös Syyrialaiset naiset ovat kauniita, paikkakunnallani on kauniita syyrialaisia naisia, joiden mies on kuollut sodassa.
Paikkakunnallani on järjestetty joka viikko tapaamis hetkiä täällä olevien ulkomaalaisten ja suomalaisten kesken ja siellä on mukava käydä.
Muutama Vietnamilainen opiskelija neito kävi siellä viime talvena, mutta eivät ole tänä vuonna käyneet, vaikka paikkaunnallani onkin paljon Aasialaisia opiskelijoita, mutta ilmeisesti viettävät aikaa keskenään, vaikka haluaisivat oppia suomen kieltä.
No eiväthän he opi, kun kokoontuvat keskenään ja puhuvat Vietnamia, vaikka voisivat oppia suomen kieltä, jos tulisivat mukaan.Tässä teille kuulumisia. Mun ei tarvitsekaan lähteä ainakaan vielä mihinkään Suomesta. Törmäsin salilla venäläiseen 25 ikäiseen vaaleaan naiseen. Ei ihan missiainesta mutta mikä vartalo. Liikunnallinen nainen, korjaan Nainen. Alettiin jutella treenaamisesta ja sitten tuli puhuttua ihan kaikkea. Huomasin naisen tykkäävän seurastani ja kysyin siitä suoraan treffeille huomiseksi.
Nyt on vanhoista mokista opittu. Mulla on hänen numero ja soitinkin jo hänelle ja pyysin varautumaan upeisiin treffeihin. En kerro mikä on suunnitelma.
Sinkku on. Opiskellut Suomessa, puhuu suomea todella hyvin. Asunut suomessa 7 vuotta. Töissä ja opiskelee uutta ammattia, tehokkaan oloinen neito. Joo joo ymmärrätte varmaan mutta nyt on tunteet pinnassa. Mulla on ainakin sata asiaa joita aion kysyä häneltä.
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä teille kuulumisia. Mun ei tarvitsekaan lähteä ainakaan vielä mihinkään Suomesta. Törmäsin salilla venäläiseen 25 ikäiseen vaaleaan naiseen. Ei ihan missiainesta mutta mikä vartalo. Liikunnallinen nainen, korjaan Nainen. Alettiin jutella treenaamisesta ja sitten tuli puhuttua ihan kaikkea. Huomasin naisen tykkäävän seurastani ja kysyin siitä suoraan treffeille huomiseksi.
Nyt on vanhoista mokista opittu. Mulla on hänen numero ja soitinkin jo hänelle ja pyysin varautumaan upeisiin treffeihin. En kerro mikä on suunnitelma.
Sinkku on. Opiskellut Suomessa, puhuu suomea todella hyvin. Asunut suomessa 7 vuotta. Töissä ja opiskelee uutta ammattia, tehokkaan oloinen neito. Joo joo ymmärrätte varmaan mutta nyt on tunteet pinnassa. Mulla on ainakin sata asiaa joita aion kysyä häneltä.
M37Muista viedä kukkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista viedä kukkia!
Oisko tämmöinen kukka mitään
https://www.timanttiset.fi/Portals/0/product-pics/3490-14073.jpg?__imgop=1&maxwidth=450&maxheight=450
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tämmöinen kukka mitään
https://www.timanttiset.fi/Portals/0/product-pics/3490-14073.jpg?__imgop=1&maxwidth=450&maxheight=450
M37Voit toki ostaa korunkin. Usein he osaavat arvostaa ihan noin alussa treffeille tuotuja kukkia. Homman sinetöi omillaan toimeentuleva mies joka osaa tehdä ruokaa ja pitää huolta itsestään omaten kuitenkin herrasmiehen käytöstavat. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit toki ostaa korunkin. Usein he osaavat arvostaa ihan noin alussa treffeille tuotuja kukkia. Homman sinetöi omillaan toimeentuleva mies joka osaa tehdä ruokaa ja pitää huolta itsestään omaten kuitenkin herrasmiehen käytöstavat. Onnea matkaan!
Olisiko koru ja kukat överiä?
Kuinka sattuikaan, suunnitelmaani kuuluu mun oma kokkaus. Muuten pitääkin soitella, että onko ruokarajoituksia. Mutta nyt häivyn ostoksille:)
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit toki ostaa korunkin. Usein he osaavat arvostaa ihan noin alussa treffeille tuotuja kukkia. Homman sinetöi omillaan toimeentuleva mies joka osaa tehdä ruokaa ja pitää huolta itsestään omaten kuitenkin herrasmiehen käytöstavat. Onnea matkaan!
Kiitti vinkeistä,
Mahtava päivä. Neito saateltu kotiinsa upeen illan päätteeksi.
Minulla on pää pyörällä En oikein osaa edes kertoa. VAAAAAUUU
Tavattiin. Syötiin mun kämpillä minun laittama kattaus (lautaset tyhjiksi). Käytiin ulkona pyörähtelemässä. Käveltiin käsikädessä ja puhuttiin. Saatelin hänet ja sitten päädyttiin suutelemaan. Minä palailin tai mun jalat vei mun kehon kotia, Muu mies on jo huomisessa.
Minulla on treffit
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista viedä kukkia!
Älä koskaan unohda tsentsinan syntymäpäivää. Tosi paha moka.
Katsele rauhassa miltä vaikuttaa......
Jos menette naimisiin muista avioehto jos omaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti vinkeistä,
Tavattiin. Syötiin mun kämpillä minun laittama kattaus (lautaset tyhjiksi). Käytiin ulkona pyörähtelemässä. Käveltiin käsikädessä ja puhuttiin. Saatelin hänet ja sitten päädyttiin suutelemaan. Minä palailin tai mun jalat vei mun kehon kotia, Muu mies on jo huomisessa.
Minulla on treffit
M37Nopeaa toimintaa sinulta jos kirjoitit tänne
Vasta 28.11?????
JA nyt jo treffeillä.......... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti vinkeistä,
Minulla on treffit
M37Jäitä hattuun nyt aikamiespoika!
Sun täytyy tietää lievuskastasi vähän enemmän.... Ei sun tarvitse heti minkkiturkkia ostaa...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäitä hattuun nyt aikamiespoika!
Sun täytyy tietää lievuskastasi vähän enemmän.... Ei sun tarvitse heti minkkiturkkia ostaa......Uskotaan ihan kerrasta. Kerroit ihan tärkeitä juttuja. Kiitän.
Kotona taas. Toiset treffit takana. Se on enemmän kuin mitä ikinä. Illan päätteeksi hän pyysi minut luokseen teelle.
Tällä naisella on periaatteita! Sanoi ihan suoraan, että haluaa vain suutelua tänään.
Sanoi että tutustutaan ensin kunnolla. En ole enää sinkku vaan seurustelen: pyysin hänet seurusteluun.
kiitän kaikkia hyvistä ohjeista. Laittakaa vaan lisää jos huomaatte. Toki ohjeet löytyy täältä tarpeen mukaan ja ehkä tää auttaa muitakin.
M37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotaan ihan kerrasta. Kerroit ihan tärkeitä juttuja. Kiitän.
Kotona taas. Toiset treffit takana. Se on enemmän kuin mitä ikinä. Illan päätteeksi hän pyysi minut luokseen teelle.
Tällä naisella on periaatteita! Sanoi ihan suoraan, että haluaa vain suutelua tänään.
Sanoi että tutustutaan ensin kunnolla. En ole enää sinkku vaan seurustelen: pyysin hänet seurusteluun.
kiitän kaikkia hyvistä ohjeista. Laittakaa vaan lisää jos huomaatte. Toki ohjeet löytyy täältä tarpeen mukaan ja ehkä tää auttaa muitakin.
M37Hienoa, niin sitä pitää. Onnittelut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotaan ihan kerrasta. Kerroit ihan tärkeitä juttuja. Kiitän.
M37Jokos sait?
- Anonyymi
Juttelin 3 vuotta sitten yhden 28 vuotiaan kiinattaren kanssa viikon aikana parina päivänä ja sitten sovittiin tapaamiset paikalliseen baariin viimeisinä iltoina. Oli Suomessa työmatkalla.
Hitto kun en silloin tajunnut mitä hän sanoi. Kyselin siis eka baari-iltana mitä tykkää Suomesta. Tykkäsi kovasti kun oli niin puhdasta ja sai olla niin turvassa täällä. Jatkoin sitten, että haluaisiko hän jäädä Suomeen, Kiinatar vastasi mulle: "Riippuu siitä kuka pyytää,,," Harmi kun en silloin osannut pyytää mitään yhteystietoja.
Ei ole suomalaiset naiset kanssani mihinkään ilta-treffeille lähteneet. Olen toki muutaman tavannut kahviloissa päiväsaikaan, mutta aina on kaikki tyssännyt siihen.
Baarit ei ole tuottaneet mitään oikeaa tulosta. Kännisiä akkoja kyllä olisi löytynyt, mutta niihin en rupea. Kerran tosin pääsin juttelemaan ihan mielenkiintoisia yhden naisen kanssa, mutta lopulta se tunnusti olevansa naimisissa. Se on jokin kumma ennakkoluulo naisilla kun selvinpäin ollessa ei kelpaa edes jutella, mutta kännissä kaikki käy.
M37- Anonyymi
Siis täh, juttelee ja tapaa jonkun mutta ei tiedä yhteistietoja?
- Anonyymi
Parisuhteet alkavat silloin kun mies ja nainen kohtaavat toisensa humalassa. Vain viinaa juomalla voi löytää parisuhteen.
Jos ei juo viinaa, ei naisiakaan tapaa eikä löydä parisuhdetta. Pitää unohtaa romanttiset haavekuvat siitä että selvin päin voisi kohdata naisen.
t. viinamies
- Anonyymi
Niin no sitä pitää päättää millä mielellä meinaa lähteä liikenteeseen, pua-hengessä vaiko muuten vaan. Jos yrittää leikkiä jotain pick up artistia niin sittenhän tietty kannattaa mennä paikkoihin mistä löytää köyhiä, kyllä luulolla että länkkäri on rikas saa helpostikin.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa aasialainen nainen joko suomesta tai paikanpäältä.
Älä ota rumaa ja mahoa ruttosäkki suomalaisnaista vaan siro ja viehkeä kaunoäänin puhuva modesti aasialaisneito!- Anonyymi
Huomaa että täällä on paljon nettieläjiä joilla ei ole mitään käsitystä todellisuudesta, vieläkin uskovat fantasioihin kun elämä ei ole opettanut.. Mutta ottakaa ihmeessä ja kertokaa sitten mielipide, ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Kertoo vaan eräänlaista lapsenomaisuudesta ja yksinkertaisuudesta tuo haavemaailmassa eläminen.
- Anonyymi
Mua ei kiinnostaisi ne pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa että täällä on paljon nettieläjiä joilla ei ole mitään käsitystä todellisuudesta, vieläkin uskovat fantasioihin kun elämä ei ole opettanut.. Mutta ottakaa ihmeessä ja kertokaa sitten mielipide, ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Kertoo vaan eräänlaista lapsenomaisuudesta ja yksinkertaisuudesta tuo haavemaailmassa eläminen.
Ihmisillä jotka kuvittelevat että kumppanin voisi löytää jotenkin muutoin kuin juomalla viinaa ei ole käsitystä todellisuudesta. He elävät haavemaailmassa jossa kumppani muka tavataan romanttisesti jotenkin lenkkipolulla.
Viinamies ei usko fantasioihin vaan hän ymmärtää todellisuuden jossa naiset eivät välttämättä edes halua jutella miesten kanssa silloin kun ollaan arkielämässä. Kun ollaan yökerhossa tai bileissä juomassa viinaa, naiset voivat jutella miesten kanssa ja sieltä se kumppanikin löytyy.
t. viinamies
Onnea etsintään. Kunhan muistat, aina voi valita väärin maassa kuin maassa.
- Anonyymi
Kiitti sulle. Oot oikea aarre.
M37
- Anonyymi
Sanoisin että jollet ole rikas niin älä edes yritä vaan tyydy osaasi olemaan yksin. On olemassa sellaisia toimistoja jotka järkkää varakkaille miehille treffejä thaimaassa tai filippiineillä ja siellä miesten eteen tuodaan kauniita nuoria sinkkunaisia ja ne sitten tutustuu ja miehet sitten saa valita kiinnostavan naisen johon tutustuu viikon aikana. Siellä voi olla 10 eurooppalaista miestä ja 30 naista joten valinnanvaraa on. Nää deittitoimistot järkkää kaiken mutta se maksaa tuhansia mutta saat tutustua naisiin.
- Anonyymi
Ne naiset elää sillä deittaamisella.
- Anonyymi
Thaimaassa kannattaa olla tarkkana, koska siellä on paljon ladyboy naisia eli miehiä, jotka ovat muuttaneet itsensä naiseksi ja ovat erittäin naisellisia ja moni erehtyy luulemaan näitä naisiksi.
Ei olisi mukava, jos thai neito osoittautuisi ladyboyksi. - Anonyymi
Omasta kokemuksesta voin suositella jo aiemmin mainittuja Aasian maita. Nättejä, kauniita, hoikkia sinkkutyttöjä löytyy enemmän kuin Suomessa on naisia yhteensä.
Aika kauan olet jaksanut tilannettasi jos olet jo 37 vuotias eikä naista vielä ole löytynyt.
Kannattaa suosiolla jo unohtaa Suomen naismarkkinat, baarit, tinderit sun muut. Kaikki ovat Suomessa yhtä tyhjän kanssa jos meinaa seuraa löytää.
Tulet kerrankin huomaamaan jos esim. Aasiaan lähdet, että treffailukin voi olla miehelle mielekästä puuhaa ;)- Anonyymi
Kyllä ne oikeasti nuoret, kauniit ja hoikat naiset sielläkin voivat valita miehensä ja käyvät lompakon päälle. Sen takia suurin osa tuontivaimoja etsivistä ei sellaisia saakaan.
- Anonyymi
Aivan järjetön mesominen ja tuhansia katkeria valheita tässäkin ketjussa aasialaisista naisista. Oikaistaanpa suomifeministien katkeran avuttoman propagandan syytöksiä hieman.
Aasialaiset naiset eivät todellakaan ole yleistäen rahanahneita. Ovat erittäin kiinnostuneita mm suomalaisista miehistä. Ovat työtelijäitä, uskollisia, miestään kunnioittavia, ja vieläpä hyvin kauniita. Aloittaja mainitsi iäkseen 37. Hänellä on fiksulla käytöksellä erinomaiset mahdollisuudet saada itselleen 20 hyvännäköinen oikea rotunainen aasiasta. Ei ole edes vaikeaa. Naisia ei kannata etsiä baareista. Deittisivustoja on useita, jos lontoo sujuu suomalaiselta mieheltä, suhteen alustaminen ei pitäisi olla vaikeaa. Tutki asiaa ja ota lento kaukoitään....hyvin toimii.- Anonyymi
Uskollisuusraha ei ole valetta. Ihan on tullut juteltua muutamankin thaimaalaisen paikallisen kanssa jotka ovat sanoneet odottavansa samaa elintasoa mitä heidän kaverinsa saavat asuessaan länsimaalaisen miehen kanssa (2000e/viikko)
Nuo naiset sanoivat ettei miehet juurikaan älyä kysyä lojaaliudesta ja sen takia saatetaan päätyä jättämään nykyinen mies paremman takia.
Tästä syystä siitä pitää puhua ja varmistua odottaako tämäkin nainen saavansa sitä vastineeksi siitä ettei lähde jonkun toisen matkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskollisuusraha ei ole valetta. Ihan on tullut juteltua muutamankin thaimaalaisen paikallisen kanssa jotka ovat sanoneet odottavansa samaa elintasoa mitä heidän kaverinsa saavat asuessaan länsimaalaisen miehen kanssa (2000e/viikko)
Nuo naiset sanoivat ettei miehet juurikaan älyä kysyä lojaaliudesta ja sen takia saatetaan päätyä jättämään nykyinen mies paremman takia.
Tästä syystä siitä pitää puhua ja varmistua odottaako tämäkin nainen saavansa sitä vastineeksi siitä ettei lähde jonkun toisen matkaan.Paikallisilla tosiaan on paljon euroja, usein vaihtorahatkin maksetaan euroilla. Kissan pissalaatikkokin on täynnä 100€ seteleitä. Alimmat on happamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallisilla tosiaan on paljon euroja, usein vaihtorahatkin maksetaan euroilla. Kissan pissalaatikkokin on täynnä 100€ seteleitä. Alimmat on happamia.
Sano mitä mieltä olet tästä? https://pakomatkalla.com/thaimaa/ensimmainen-matkani-aasiaan-chiang-mai/
Joo ottavat tosiaan aivan kenet tahansa - Anonyymi
20 v kauniit rotunaiset tule tänne kylmään ja pimeään pohjolaan, et vissiin ymmärrä, että muunkin maalaiset ovat kiinnostuneita heistä.. Eiköhän nämä mielummin lähde Saksaan, Englantiin ym. Ei tasokkaimmat lähde jonkin lökäpöksyn mukaan ja johan vitsin murjaisit🤣.
Mitä nyt olen thaikkuja nähnyt näillä peräkylän lökäpöksyillä niin naiset ihan taviksen näköisiä honottajia.. Vaikee tosta olla kateellinen ja katkera. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano mitä mieltä olet tästä? https://pakomatkalla.com/thaimaa/ensimmainen-matkani-aasiaan-chiang-mai/
Joo ottavat tosiaan aivan kenet tahansaOon sitä mieltä, että wemakolla paloi käämit sun laittaessa tän viestin ketjuun. Nyt se puhelee itsekseen ku tissi ... on vinossa meinaan
Tino - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 v kauniit rotunaiset tule tänne kylmään ja pimeään pohjolaan, et vissiin ymmärrä, että muunkin maalaiset ovat kiinnostuneita heistä.. Eiköhän nämä mielummin lähde Saksaan, Englantiin ym. Ei tasokkaimmat lähde jonkin lökäpöksyn mukaan ja johan vitsin murjaisit🤣.
Mitä nyt olen thaikkuja nähnyt näillä peräkylän lökäpöksyillä niin naiset ihan taviksen näköisiä honottajia.. Vaikee tosta olla kateellinen ja katkera.Sanot etteivät lähde jonkun lökäpöksyn mukaan mutta sitten sanot että menevät vaikka Saksaan ja Englantiin, aika ristiriitaista, britit yksi tyylittömimmistä kansoista nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sitä mieltä, että wemakolla paloi käämit sun laittaessa tän viestin ketjuun. Nyt se puhelee itsekseen ku tissi ... on vinossa meinaan
TinoTuo on miehen pitämä blogi. Aika huvittavaa ettet viitsinyt vilkaista ketä kirjoittelee blogissa :,D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on miehen pitämä blogi. Aika huvittavaa ettet viitsinyt vilkaista ketä kirjoittelee blogissa :,D
En viitannu blogii vaan palstaa. Kato pikkasen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä syystä siitä pitää puhua ja varmistua odottaako tämäkin nainen saavansa sitä vastineeksi siitä ettei lähde jonkun toisen matkaan.Miksi menä Thaimaaseen, kun voi mennä Itä-Aasiaan, maahan, jossa on tasa-arvo, puhutaan englantia ja maailman kauneimmat naiset?
2000 eur viikko on oman mielikuvituksen tuotetta, jos ei osaa itse huolehtia rahoistaan, on se ihan oma vika.
- Anonyymi
Mikä on atmi?
- Anonyymi
Miksi ihmeessä täällä hehkutetaan vain aasialaisia kun Etelä-Ameriikasta löytyy kaikkein kauneimmat ja muodokkaimmat tummat naiset. Aasialaisia naisia ihailevilla on mielestäni jokin pikkutyttöfetissi.
Ottakaa Keskisestä mallia ja painukaa Brasiliaan tai Kolumbiaan niin saadaan parempaa geenienvaihtoa latinonaisen ja persumiehen sekoituksella.
Saattaisi Suomi jopa voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden 20v päästä.- Anonyymi
Pakkoko tuota on lähtiä noin kauas? Espanjasta löytyy myöskin noita latinoita. Helpompi matkustaakin tällaisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoko tuota on lähtiä noin kauas? Espanjasta löytyy myöskin noita latinoita. Helpompi matkustaakin tällaisen kanssa.
Espanjattaret tietävät tasonsa, ei niitä suomijuntit kiinnosta. Parempi mennä sinne Etelä-Amerikkaan. Siellä elintaso on alempi, kuin täällä, joten suomijuntillakin saattaa flaksi käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espanjattaret tietävät tasonsa, ei niitä suomijuntit kiinnosta. Parempi mennä sinne Etelä-Amerikkaan. Siellä elintaso on alempi, kuin täällä, joten suomijuntillakin saattaa flaksi käydä.
Juu niin saattaa tai sitten ei. Onko noilla varaa majoittaa kokonaisia sukuja? Etelä-Amerikasta tulevat ovat kovin sukurakkaita ja haluavat viettää aikaa ystäviensä kanssa. Useimmiten omasta maasta suostutaan lähtemään vain rahan/opintojen perässä sillä perhe menee aina edelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venezuelassa taitaa olla lähes sisällissota. Englannin kielen taitoisia, myös maailman kauneimpia naisia voi tavata Filippiineillä. Rotujen sekoituttimen sattui muuten syntymään ihan samalla tavalla, kuin Venezuelassa, siksi molemmat maat ovat jatkuvasti voittamassa missikisoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venezuelassa taitaa olla lähes sisällissota. Englannin kielen taitoisia, myös maailman kauneimpia naisia voi tavata Filippiineillä. Rotujen sekoituttimen sattui muuten syntymään ihan samalla tavalla, kuin Venezuelassa, siksi molemmat maat ovat jatkuvasti voittamassa missikisoja.
Missikisojen perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä tavallisen kansan ulkonäöstä... Arvasin että jotkut ottaa esimerkiksi missikisat ja julkkiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian leveät perseet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian leveät perseet.
Toiset tykkää pepuista ja toiset tisuista.
- Anonyymi
Aina yhtä hauska lukea näitä. Ei voi olla hymyilemättä kun (muka)tosissaan paatoksella kerrotaan, miten lähdetään hakemaan "ei rahan perässä olevaa naista" maista, joissa "rahan perässä pariutuminen" on pakkorako suurimmalle osalle naisista. Ollapa itsekin noin sinisilmäinen :)
Minusta siinä rahanperässä pariutumisessa ei kuitenkaan ole mitään väärää ja toivotan ihan kaikki halukkaat mielihyvin sekä tervetulleiksi, että tervemenneiksi. Kaikilla on lupa etsiä onnea ja rakkautta, mitä se itsekullekin sitten on. Tyhmä ei kuitenkaan kannata olla. Harvalla ihmisellä on täysin epäitsekkäät motiivit.
AP: lle onnea ja menestystä etsintöihin. - Anonyymi
Thaimaassa ei tarvii iskee naista koska naiset tulee iskemään heti miestä jos menet baariin. Siellä on tapana että tarjoot naiselle juotavaa, nainen pitää seuraa vaikka yön yli jos juot viinaa baarissa tai sitten voit pyytää naista hotelliisi panemaan, 30 eurolla yö. Itse en panisi thai naista koska ne voi olla tautisia. Mielummin maksaan 300 euroo suomalaiselle opiskelijatytölle. Mut thaissa on naiset nuorii ja kauniita ja kroppa kaunis siitä vaan sinne.
- Anonyymi
Onks siellä päin maailmaa thaimaassa erilaiset pimperot naisilla, kuin täällä suomessa???
Ei ole mitään kokemusta minkäänlaisista pimperoista.
- Anonyymi
Olen seurustellut venäläisen naisen kanssa. Ei ollut mikään maksu nainen , naiselle omat rahat ja mulla omat. Nainen kertoi että venäläiset miehet hakkaa ja juo viinaa eikä kunnioita naista joten halusi suomalaisen miehen. Tutustuttiin ja nainen tuli suomeen oli mun luona 2 kk, kävin sen luona venäjällä ja nainen muutti suomeen luokseni 6 vuodeksi. Sitten sen piti palata venäjälle koska sen äiti sairastui ja sen piti siitä huolehtia ja suhde loppui todella harmi. Thaimaassa kävin kerran lomalla, siellä naisia riitti joka kadunkulmassa päivystämässä miehii.
- Anonyymi
Virossakin on venäläisiä naisia varsinkin Narvassa vaan onpa noita tullut aika usein vastaan Tallinnankin alueella. Ei tarvitse hakea viisumia tms.
- Anonyymi
Tästäkin keskustelusta huomaa että suurin osa kommentoijista eivät todellisuudessa käy missään vaan vain mutuilevat netin perusteella.
Täällä väitetään kaikenlaista, että aasialaisen naisen perheelle olisi pakko lähettää rahaa tai maksaa jotain "uskollisuusmaksua", molemmat ovat aivan paskapuhetta.
Mutta tietty suurin osa ukoista jotka jotain tuontivaimoa joutuvat etsimään saavat vain rahalla, joten heidän tapauksessaan se voi pitääkin paikkaansa. Toki usein maksullisella thaikku "tyttöystävällä" on "poikaystäviä" moniakin, samaan aikaan kuin vaikka oma aviomieskin.
Mutta tosiasia on että kaikki, tai suurin osa, eivät ole tuollaisia. Se vaan että juntit eivät ns. normiväkeen törmää kun eivät missään osaa käydä tai puhua mitään kieltäkään.- Anonyymi
Komeat saa aina ilmaiseksi jopa Aasiassa. Harva vain tuntuu miellyttävän heidän silmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komeat saa aina ilmaiseksi jopa Aasiassa. Harva vain tuntuu miellyttävän heidän silmää.
Ehkä pesää mutta eivät parisuhdetta, rahalla taas voi rumakin sen komean ohittaa.
- Anonyymi
Vaikea sanoa mitään muista aasialaisista naisista. Itse sain aasialaisen vaimon ilman myötäjäisiä. Seurustelu oli kallista lentokonehommaa ja suurimman osan ajasta oli lohduton olo, molemmissa päissä puheyhteyttä. Lentoaseman lähtöportilta tuli kerättyä raastavia kokemuksia loppuelämän tarpeiksi. Saatiin kuitenkin homma purkkiin ja virallistettiin suhde molemmissa maissa. Olemme auttaneet sukulaisia muulla tavalla, kuin rahallisesti ja olemme itse asiassa saamapuolella, koska asumme ilmaiseksi sukulaisten luona lomillamme.
Olen vähän sitä mieltä, että saat sellaisen vaimon, jonka itse ansaitset, se on oma lompakkosi, jota availet, itse vastaat seurauksista.
- Anonyymi
Kyllä niitä thaimaalaisia/aasialaisia naisia menee yhtälailla Saksaan ja Englantiinkin.
Jos suhteutetaan asukaslukuun niin tasa-arvoisissa pohjoismaissa miehet hakevat kumppanin useammin ulkomailta kuin muissa maissa.
Kaikki vähänkään paremmat sinkkunaiset täällä lintukoto Suomessa ovat hinnoitelleet itsensä niin korkeaksi, että halvemmaksi tulee varata kaukomatka finnairilta ja saat kauniimman naisen itsellesi kuin yksikään suominainen.- Anonyymi
Avioehto on tärkeä muistaa, koska 40% naisista nostaa tilin. Siinä tulee vuodelle helposti 20k€ hintaa. Huorissakäynti tulee sillon halvemmaksi. Avioliitto on taloudellinen sopimus, jossa mies lupaa puolet omaisuudestaan naiselle, tämän rakkauden loputtua. Aika paska diili rakastuneelle miehelle. Tuontivaimojen kohdalla tästä on sitä suurempi syy olla huolissaan. Harvoin on tilaisuutta niin tarkkaan ottaa selvää lyhyessä ajassa ja eikä se ole rakastuneena se ensimmäinen mielessä oleva asia muutoinkaan.
- Anonyymi
Tapailin joskus yhtä todella mukavaa suomalaista miestä, ja tykkäsin hänestä kovasti. Taisin jopa ihastua! Tapailu loppui kuitenkin siihen, että kävi ilmi miehen viettävän paljon aikaa Thaimaassa ja hän oli jopa ollut naimisissa thainaisen kanssa. Enhän minä rumana suomilehmänä ikinä pärjää kauniille thainaisille, jotka selvästi ovat hänen ykkösvaihtoehtonsa. Suhde minuun olisi ollut pelkkää tyytymistä paremman puutteessa ja olisin varmasti mennyt vaihtoon heti, kun sopiva uusi thainainen olisi löytynyt. Mutta harmittaa vieläkin, tykkäsin miehestä kovasti . Yksin tässä eletään siis edelleen.
:-(- Anonyymi
No toivotaan että sinä pikku ätminkäinenkin joskus löytäisit seuraa ja saisit asiasi kuntoon. :-(
- Anonyymi
Mistä näin päättelit?
" Enhän minä rumana suomilehmänä ikinä pärjää"
Miksi sitten mies "tapaili" sinua?
Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että suomalainen nainen on ehdottomasti ykkösvalinta. Ulkomaalaisia joutuu etsimään, jos suomalaista ei löydä. Pitemmän päälle pienikin (yleensä ei edes ole pieni) kielimuuri on aika raskasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näin päättelit?
" Enhän minä rumana suomilehmänä ikinä pärjää"
Miksi sitten mies "tapaili" sinua?
Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että suomalainen nainen on ehdottomasti ykkösvalinta. Ulkomaalaisia joutuu etsimään, jos suomalaista ei löydä. Pitemmän päälle pienikin (yleensä ei edes ole pieni) kielimuuri on aika raskasta.Mies tapaili minua, koska ei sitä parempaa ollut juuri silloin saatavilla. Kun tämä thaimieltymys selvisi minulle, niin saman tien oli selvää myös se, ettei meidän suhteen alulla ole mitään tulevaisuutta. Toivotin hänelle hyvää jatkoa ja väistin takavasemmalle.
- Anonyymi
Vuokraa kämppä Filippiineiltä, Manilan ulkopuolelta, jostain hiukan yli 100.000 asukkaan kaupungista, jollaisesta löytyy juuri ja juuri hotelli/motelli. Sitten vaan silmät auki kävelemään kaupungille. Päiväsaikaankin on hirveä vilske. Jos deitti pyytää rahaa heti tai viikon päästä, dumppaa välittömästi ja siirry seuraavaan.
Joudut menemään nopeasti perheen vieraaksi, jos nainen on kiinnostunut sinusta mutta se missään nimessä vaadi rahaa muutoin, kuin ehkä ravintolan kustannukset, jollei perheellä ole sellaista paikkaa mihin sinut kutsua. Jos sinua ei haluta esitellä perheelle ja perhe on lähellä, dumppaa deitti välittömästi.
Jatkossa joudut matkustamaan paikan päälle uudelleen nelisen kertaa tai kutsumaan Suomeen. Homma on kallista, joten sinulla tulee olla tähän noin 6-10 tuhatta euroa rahaa.
Virallista suhde molempien maiden viranomaisten kautta, tämän viimeistelyyn menee alkutöiden jälkeen paikan päällä vähintään 7-9 viikkoa, jos häät ovat heti saavuttuasi. Voitte matkustaa vasta sitten yhdessä Suomeen. Vihittyä vaimoa en kehdannut jättää taakseni..
Suomessa alkaa se tärkein vaihe, jossa sinä lunastat ne lupaukset, jotka olet itsellesi harkiten antanut ja Jumalan tai viranomaisen edessä muille ääneen tunnustanut. Siitä riippuu löytämäsi puolison onnellisuus Suomessa, se on sinun omalla vastuullasi, jos tuot tänne ihanan, iloisesti hymyilevän, empaattisen ja erittäin perhekeskeisen, tropiikin "ferrarin". Tuot hänet räntäsateeseen, yksin kärvistelemään ja olet hänen ainoa kontakti ja turva ensimmäiset kuukaudet Suomessa, joten ole valmistautunut tähän. Pidä huoli, että hän saa kaiken tuen riippumatta omista tarpeistasi joka hetki, koska hän on alussa täysin riippuvainen sinusta, eikä ollenkaan tasaveroinen kumppani. Et voi edes suuttua hänelle, vaikka hän syyttäsisi sinua ihan absurdeista asioista, kuten töihin menemisestä ja yksin jättämisestä kotiin.
Deittailun onnistumisesta en olisi huolestunut ollenkaan, se ensimmäinen oikea hymy iskee oikeasti palleaan ja hukut satavarmasti niihin sysimustiin silmiin. Muistathan, että miehen rooli on hiukan enemmän macho, kuin Suomessa ja sinun odotetaan sanovan naista kauniiksi, kehua useammin ja estottomammin, kuin Suomessa, jossa saisit tästä hyvästä helposti päin näköä. Filippiineillä saat hienon hymyn, ainakin seläkäsi takana salaa.
Minulle hymyillään joka aamu, jo toistakymmentä vuotta on mennyt samaa rataa.
Älä luovuta nyt, olet tekemässä oikean valinnan!- Anonyymi
Hyviä neuvoja ap:lle!
- Anonyymi
Kerrankin realismia.
- Anonyymi
Mies saa lopettaa itkemisen, jos ei näitä ohjeita ymmärrä
- Anonyymi
Kuis panee
- Anonyymi
sillä on naine nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä on naine nyt
Miksei mulle tule tuonkaltaista naista vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei mulle tule tuonkaltaista naista vastaan?
Käväise Narvassa. Siellä saattaa tulla noita vastaan.
Jään kokeilijoiden kannattaa mennä Tinder kantaman päähän Venäjän tai Viron rajasta. Osa saattaa asua niinkin lähellä tätä kantamaa ettei tarvitse omasta kotoota lähteä heti minnekään ennen kuin vasta sitten tapaamispäivänä.
- Anonyymi
Hae vaimo muslimimaasta, heh heh, vitsi, vitsi, älä sittenkään, saatat menettää henkes. Muslimiukoilla tällanen suvaitsevaisuus on täysin vieras ajatus.
Hae romantiikkaa Kreikasta tai Turkista. Ai, niin, ei nekään ukot anna naisille mitään mahkuja seurustella pohjoisten urosten kans. Pikkasen on kuulemma asenne muuttunut, eivät vahdi enään niin tiukasti kuin ennen, eli ohuet mahikset vois olla.- Anonyymi
Sehän on mahdoton valita sopivaa naista muslimimaassa, koska siellä naiset kulkevat kaapu päällä, eikä näe minkä näköinen nainen on.
Se on ihan sama, kuin ostaisi sian säkissä, mikä hinkuintiaani sattuu kaavun sisältä paljastumaan.
Täällä suomessa on musliminaisia, joista osa on luopunut kaavusta ja näkee minkä näköinen nainen on.
Lisäksi on paljon nuoria musliminaisia, joiden mies on kuollut ja on tosi kauniita musliminaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on mahdoton valita sopivaa naista muslimimaassa, koska siellä naiset kulkevat kaapu päällä, eikä näe minkä näköinen nainen on.
Se on ihan sama, kuin ostaisi sian säkissä, mikä hinkuintiaani sattuu kaavun sisältä paljastumaan.
Täällä suomessa on musliminaisia, joista osa on luopunut kaavusta ja näkee minkä näköinen nainen on.
Lisäksi on paljon nuoria musliminaisia, joiden mies on kuollut ja on tosi kauniita musliminaisia.Silmät on sielun peili ja näkeehän sen kaliberin kaavusta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi on paljon nuoria musliminaisia, joiden mies on kuollut ja on tosi kauniita musliminaisia.Mitä ituja on syönyt sellainen vihervassu joka pukeuyuu kaapuun, siis muutakin kuin ruohoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät on sielun peili ja näkeehän sen kaliberin kaavusta huolimatta.
Miten näet silmiä, jos silmien edessä on verkko, kuten kiihkomuslimeilla.
- Anonyymi
Miten lounaasi sujui tänään?
- Anonyymi
Kuin siivin lentäisin.
Kiitän teitä saamastani tuesta. Vilkaisin vielä tänne, hyvästitkö nää sitten on :)
M37
- Anonyymi
Ei jaksa selata mutta selvinneekö miten sitä rahaa on seuranhaussa palanut paljon, etenkin ilman että on edes treffeille päässyt?
- Anonyymi
https://www.fazwaz.com/property-sales/studio-condo-for-sale-at-yensabai-condotel-in-nong-prue-pattaya-u219250
Tuosta kuulkaas ätmille ja muille Thaimaasta naista hakemaan lähteville todella halpa kämppä tukikohdaksi Thaimaaseen, eikä maksa kuin 39 000€.
Tuolla hinnalla ei saa Suomesta minkäänlaista asuntoa, kuin jonkun lahon homerötiskön.
Sijainti Pattayalla ja lähietäisyydellä Thaimaan kauniita naisia.
Asunnossa on kylpyhuone, makuuhuone, ILMASTOINTI, oleskelutilat ja tuohon hintaan ihan tasokkaan oloinen asunto, huom. komea täys puinen ovi, ei mikään lastulevy hökötys.
Siitä kuulkaas nyt Thaimaasta kumppania hakemaan suunnitteleville hyvä kämppä, niin voi olla koko talven Thaimaassa omassa kämpässä tai perustaa muutaman ätmin ryhmän ja ostaa kimpassa tuon asunnon, niin ei tule yhdelle niin kalliiksi.
Minä ostaisin tuon kämpän heti, jos Thaimaahan muuttaisin.
Nyt ei ole tekosyytä kieltäytyä, kun asuntoja saa Thaimaasta halvalla.
https://www.fazwaz.com/
Tuolta vaan valitsemaan sopivaa ja kauppoja tekemään!!!- Anonyymi
Miks täällä palstalla ja jankutatte, siitä vaan Thaimaaseen.. Päästään ylijäämä ja surkeista ätmeistä eroon:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks täällä palstalla ja jankutatte, siitä vaan Thaimaaseen.. Päästään ylijäämä ja surkeista ätmeistä eroon:))
Ei päästä ku ne lisääntyy :)
- Anonyymi
Itse en kyllä pattayalta vaimoa etsisi. En väitä etteikö voisi sieltä löytää, moni löytänytkin.
Aina kun olen tavannut mukavan Thain. Jossakin vaiheessa selviää hänen olevan kotoisin isaanista. Eli Bangkokin pohjoispuolelta.
Saattavat asua jo muualla, mut juuret ovat isaanissa.- Anonyymi
Ja pointti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pointti on?
Menisin mielummin isaaniin, Ihan eri meininki kuin turisti rysissä. Rysissä ollaan enempi rahan perässä.
Tietenkin se vaatii vähän enempi, mut saa ehtaa. Eikä tarvitse aina farangin maksaa. Eikä tarvitse valita niistä suvun elättäjistä.
- Anonyymi
Tossa itänaapurissa on maa missä on kyllä tuhansittain kauniita naisia jotka haluaisivat kunnollisen miehen. Jos olisi sen verran kielipäätä ja uskallusta että rohkenisi reissaamaan enemmän maaseudulle suurkaupunkien sijaan niin voisi löytää jonkinlaisen melko helmenkin.
- Anonyymi
Naisen kanssa voi olla jopa parempi ettei osaa kieltä. Jos ei vaan osaa sanoa naiselle mieleisiä juttuja, niin on parempi kun on hiljaa ja nainen luulee että se johtuu kielestä
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ce07a739-bfe7-4f55-9967-9d8427fd5fcf
50 jääkarhua vallanneet 750 asukkaan Venäläis kylän.
Tuossakin kylässä saattaa olla peloissaan kauniita venäläis neitoja, jotka muuttaisivat heti turvaa suomeen, jos suomalainen ätmi tulisi ja toteaisi, että minulla on suomessa asunto, auto ja mitä elämässä tarvitsen, mutta nainen puuttuu....
Varmasti saisi heti naisen sieltä mukaansa ja siitä alkaisi ätmillekin uusi perhe-elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossakin kylässä saattaa olla peloissaan kauniita venäläis neitoja, jotka muuttaisivat heti turvaa suomeen, jos suomalainen ätmi tulisi ja toteaisi, että minulla on suomessa asunto, auto ja mitä elämässä tarvitsen, mutta nainen puuttuu....
Varmasti saisi heti naisen sieltä mukaansa ja siitä alkaisi ätmillekin uusi perhe-elämä.Niinpä, mutta sen ätmin kun pitäisi ensin saada itsensä sieltä peräkammaristaan ulos. Ja toisaalta kunnioittaisiko ne naiset ätmiä joka kuitenkin olisi vielä naista enemmän peloissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti saisi heti naisen sieltä mukaansa ja siitä alkaisi ätmillekin uusi perhe-elämä.http://siberiantimes.com/weird-and-wonderful/news-and-features/news/n0851-teenage-girls-in-shocking-animal-abuse-and-mutilation-case-are-charged-with-cruelty/
Voisi käydä ätmille käpy jos lähtisi niitä himoitsemiaan nuoria naisia etsimään, eikä kelpaisi ikäisensä "kurppa".
- Anonyymi
Pittää ymmärtää, että kalliiksi käy monelle miehelle naisen rakkaus. Hankkikaa ensin 10 000€:a käteistä, sillä muutoin jää nainen saamatta. Kotimaisen naisen kanssa tarvii vaan mansaa jälkikäteen ja sellaisen diilin saaminen on niin hiton vaikeaa.
On ihan nykypäivän systeemi maksaa ensin käsiraha ja sitten saadanainen. Laatukin on aasiassa hyvä, kun tuotetaan paljon, niin voi epäkurrantit hylätä jo laaduntarkkailussa.- Anonyymi
Typo î maksaa
- Anonyymi
Ei kannata masentua. Aina voi tehdä terapiamatkan
- Anonyymi
Joo naista ei anneta, vaan se haetaan. Se on miehen osa lähteä pois kotoo naisen hakuun.
- Anonyymi
Mikähän siinä on, että aina kotimaan naisissa on pelkästään paljon vikaa? Oli miehen kotimaa ihan mikä tahansa.
- Anonyymi
Ei suomen naisissa ole todellakaan vikaa. Ainoa ongelma on että pyytävät liikaa hintaa, Ei me pystytä maksamaan 70000€ minkä naiset vaatii suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suomen naisissa ole todellakaan vikaa. Ainoa ongelma on että pyytävät liikaa hintaa, Ei me pystytä maksamaan 70000€ minkä naiset vaatii suomessa.
Kumpi se nyt sitten on että suomalaiset naiset ovat rahan vaiko sitten niiden jännämiesten perään, usein ne kun eivät ole sama juttu. Ja palstallakin jotkut ätmit selittävät että rahaa ja omaisuutta on mutta ei naista, eli ei toimi sekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi se nyt sitten on että suomalaiset naiset ovat rahan vaiko sitten niiden jännämiesten perään, usein ne kun eivät ole sama juttu. Ja palstallakin jotkut ätmit selittävät että rahaa ja omaisuutta on mutta ei naista, eli ei toimi sekään.
Kun on pienet Munat ei naista tule
- Anonyymi
42 vuotiaan olis syytä tajuta syntinsä lukea tämä ketju
- Anonyymi
Africassa parhaat naiset jos haluat lisätietoja katso afroindtruction com itsellä aina 3kuukauden jäsenmaksu voit ottaa kuukaudenkin 3kuukautta halvin aina palannut afro kun suominaiset liikaa tasa arvossa miesten yli liikaa salkkareita naiset huutavat suomi ja miehet hysyyttelevät suomessa ei mee oikein... Klaus
- Anonyymi
sosiaalirasistit juuri niin ihan oikein sanottu!!!!
- Anonyymi
Jos sulla ei ole Isot Munat voit unohtaa naiset. Naiset katsovat ensin ovatko Munat Isot ja onko rahaa jos ei ole ei tule naista. Jos sulla on pienet Munat saat tyytyä runkkaamaan
- Anonyymi
Jaa ei se mikää 30cm mullakaan ole ja ihan hyvin on riittäny niin 25v kuin 50v naisellekkin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5142585Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu882491Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211571Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771522Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101460- 691384
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔411347- 271278
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2881200Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun891144