Ei se ole hyvä idea

Anonyymi

Lähtee ulkomaille kumppania etsimään. Todella vaikeaa, osaatteko edes kieliä puhua.
Onko teillä rahaa edes ja kuinka paljon. Kymppitonnien vuosituloilla ei naista saa ulkomailta eli pitäis melkein olla miljoona tilillä ainakin. Ei ne thai naiset tuosta vaan lähde suomeen asumaan ellei sulla ole paljon rahaa. Kaikki elämässä riippuu rahasta, mitä vähemmän rahaa, sitä huonompi mahdollisuus pariutua.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna nyt ätmien haaveilla! Ei saa viedä niiltä sitäkin iloa. Olet ilkeä!

    • Anonyymi

      Siellä se rakas vastaan tulee, laivan kannella.

    • Anonyymi

      Itse olen ajatellut lähteä kyllä koska tuntuu että täällä suomessa ei ketään naista kiinnosta tavallinen raitis ja savuton mies. Sen sijaan netin kautta kun on profiili maailmalla niin joka päivälle melkein on uusi nainen ottamassa yhteyttä. Useankin kanssa jutellut live-streamissä joten totta se on.

    • Ulkomaille vois kyllä muuten muuttaa. Siellä jossain vois olla ihan kivaakin.

      • Anonyymi

        Ei kannata. Paikalliset ulkomaan persut pitävät sinua matuna, joka vie heidän miehet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata. Paikalliset ulkomaan persut pitävät sinua matuna, joka vie heidän miehet.

        No ehkä he rauhoittuu, kun näkevät että mulla on jo mies, jota retuutan käsipuolesta. Ottasin tuon olemassa olevan mukaani, joten saavat pitää miehensä.

        Alvarot ja Antoniot jättäsin rauhaan. 😃


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        No ehkä he rauhoittuu, kun näkevät että mulla on jo mies, jota retuutan käsipuolesta. Ottasin tuon olemassa olevan mukaani, joten saavat pitää miehensä.

        Alvarot ja Antoniot jättäsin rauhaan. 😃

        Eivät rauhoitu.

        Ensinnäkin, olet edelleenkin matu ja täten ei-toivottu persoona heidän isänmaallisessa maassaan.

        Toiseksi, retuuttaessasi ihmistä käsipuolesta olet astunut sen kynnyksen yli jonka jälkeen toimintasi katsotaan ihmiskaupaksi.

        Kolmanneksi, persuja ei kiinnosta sinun avoliittosi vaan se jotta olet ulkomaalainen.

        Neljänneksi, jokainen nainen on MA-teorian mukaan sellainen kuin on.

        Viidenneksi, kasvihuoneilmiön seurauksena kulutat paikallisten ihmisten luonnonvaroja yli kestävän kehityksen ja olet rasitteena heille joilla menee muutenkin huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät rauhoitu.

        Ensinnäkin, olet edelleenkin matu ja täten ei-toivottu persoona heidän isänmaallisessa maassaan.

        Toiseksi, retuuttaessasi ihmistä käsipuolesta olet astunut sen kynnyksen yli jonka jälkeen toimintasi katsotaan ihmiskaupaksi.

        Kolmanneksi, persuja ei kiinnosta sinun avoliittosi vaan se jotta olet ulkomaalainen.

        Neljänneksi, jokainen nainen on MA-teorian mukaan sellainen kuin on.

        Viidenneksi, kasvihuoneilmiön seurauksena kulutat paikallisten ihmisten luonnonvaroja yli kestävän kehityksen ja olet rasitteena heille joilla menee muutenkin huonosti.

        Matu? Maahantunkeutuja vai Mamu maahanmuuttaja? :)

        Espanjassa alkaa olla etelässäkin sen verran jo muitakin mamuja, että uskoisin heidän osaavan jo ajatella ettei yksi perhe maata kaada. Varsinkin, jos tuovat maahan myös rahaa uusina kansalaisina. Perhekeskeiset ihmiset on kuulemma halutumpia, kun sinkkubailaajat ko. maassa. ;)

        Kyllä omaansa saa käsipuolesta "retuuttaa", sehän on vain huolenpitoa että pitää kädestä kiinni.

        Ei niitä kiinnosta sekään, että olen ulkomaalainen siinä vaiheessa, kun hommaan kansalaisuuden ja kustannan kuluni itse.

        MA-teoriaan saa pyyhiä perseensä. Se on MA uskovaisten hommaa koko MA.

        Pöh, edelleenkin kukin maa ottaa maksavia asukkaita mielummin, kun makoilevia stallareita riesakseen.


      • Helmiina kirjoitti:

        Matu? Maahantunkeutuja vai Mamu maahanmuuttaja? :)

        Espanjassa alkaa olla etelässäkin sen verran jo muitakin mamuja, että uskoisin heidän osaavan jo ajatella ettei yksi perhe maata kaada. Varsinkin, jos tuovat maahan myös rahaa uusina kansalaisina. Perhekeskeiset ihmiset on kuulemma halutumpia, kun sinkkubailaajat ko. maassa. ;)

        Kyllä omaansa saa käsipuolesta "retuuttaa", sehän on vain huolenpitoa että pitää kädestä kiinni.

        Ei niitä kiinnosta sekään, että olen ulkomaalainen siinä vaiheessa, kun hommaan kansalaisuuden ja kustannan kuluni itse.

        MA-teoriaan saa pyyhiä perseensä. Se on MA uskovaisten hommaa koko MA.

        Pöh, edelleenkin kukin maa ottaa maksavia asukkaita mielummin, kun makoilevia stallareita riesakseen.

        Espanjan laillinen ulkomaalaisväestö on moninkertaistunut 2000-luvulla noin miljoonasta pitkälti lähes yli kuuteen miljoonaan.


        Wikipedia väittää. Joten minä epäilen, ettei yksi nelihenkinen persjalkaisperhe suomesta enää heitä hetkauta. Pahempaakin on varmasti nähty ja koettu siellä päässä.


    • Anonyymi

      Joo ei kannata thaikkua ottaa. Tulee kaikenlaisia ongelmia.
      Täytyy pussailla ja halailla. Joka aamu toinen herää suuvirneessä toivottaa hyvää huomenta. Voi tarkistaa vielä, että oletko ihan jokapaikasta jo hereillä?
      Jos et ole, niillä konstinsa, kannattaa varoa.

      Sitten sä lähet töihin, maanantaiaamuna suuvirneessä. Työkaverit katsoo toisiaan ja toteaa, hullu se o. Joo ei silt voi edes kysyä mitä sille kuuluu? Alkaa vaa työkavereita vi...taa, jos kertoo.

      Haluisit jutella työkaverien kanssa Thaimaasta, mut niitä kiinnostaa vaan tallinnan viinaralli.

      Ruokiksella sun thaikkus soittaa ja kysyy mitä sulle kuuluu, mitä syöt, onks kaikki hyvin, haluisitko jotain? sanoo rakastavansa sinua, mut tekee jotain ilkikurista puhelimessa, ja sun ruoka menee väärään kurkkuun. Siinä sit kakistelet vedet silmissä. Arvaa vaan mitä ne työkaverisi taas ajattelevat? Et osaa edes syödä kunnolla.

      Kun pääset töistä, sun puhelin pärähtää. Oon just menossa suihkuun, mä ootan sua, aja varovasti. Hitto eiks toi ole ristiriitasta täh?

      Huomaat kotona siivotun, mut ei siitä nosteta numeroa. Sun vaatteet on aina sileät puhtaat ja oikeilla paikoilla. Ei suomalainen mies ole mikään mannekiini.

      Huomaat viihtyväsi kotona. Hitto kotiin on moni kuollu.

      Ennen kun halusit nuudeleita, se oli helppoa. Menit kauppaan ja ostit mama nuudeleita. Nyt kun menet kauppaan ostamaan nuudeleita, sun pitää miettiä, haluatko riisinuudeleita, munanuudeleita, lasinuudeleita, kristallinuudeleita, sen jaita, bang jaita tai jotain ihan muuta nuudelia?

      Jos sulla on vaikka synttärit, niin teillä on tupa täys vieraita. Siellä on hauskaa. Kyllä synttärikahvilla pitää olla aina kirkkokahvimeininki suomessa. Alkoholiakin saa ottaa vain täyskympeillä. Niin se on aina ollu.
      eikä siellä tanssita, täyttää mitä tahansa. kele.

      Huomaat kaupungilla yksin kävellessä hymyileväsi. Se nyt ei ainakaan ole sopivaa suomessa. Ei tänne hymyilemään ole tultu.

      Parempi siis että unohdat Thaikut, Ympärilläsi oleville ihmisille on parempi kun painat sen leuan vasten rintaa ja suuntaat kohti uusia pettymyksiä, etkä minnekään Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Takaan tämän. Näin on!

        Peukut tälle ja komppaan kybällä


    • Anonyymi

      Ei sitä niin vaan haeta naista ulkomailta. Ne maat mistä sen naisen vois löytää on Thaimaa tai filippiinit. Ukrainakin jossain mielessä koska siel paljon köyhii naisia. Paras tapa löytää se nainen on etsii treffitoimisto joka järkkää treffejä siellä kohde maassa paikallisten naisten kanssa ja sitä kauttaa voisi sitten löytää sen naisen. Se kyllä maksaa muutaman tonnin varmaan, oon katsonut tv ohjelmia jossa niitä treffejä järkätään mutta se on toimivaa koska naiset halukkaita seurustelemaan länsimaalaisen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Niitä treffitoimistoja käyttävät tampiot joilla ei ole mitään kielitaitoa tai sosiaalisia kykyjä. Eli joo palstalaisille toimisi.


    • Anonyymi

      Totta, kun kylillä näkee vanhoja ukkoja tuontivaimoineen niin paistaa läpi että kyseessä on miljonääri. Se että asuvat vaikka jossain pikku rivarissa on vain hämäystä.

      • Anonyymi

        Mun thaikku sanoi aikanaan...
        sinä olet farang, kaikki luulee että sä olet varakas, hän huolehtii, että se on totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe