Voi jatkaa muussa työssä verorahoilla
edustaa vaikka kansaa
Ja tyhmät vielä äänestää kin, se aina nähty, epärehellisiäkin äänestävät jotkun, ja huijaajat ne tsempataan yhä ylemmäs, minne äänestä huijareita.
Muuta jos ei ole rehellinen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis, vaikka ei ole rehellinen...
- Anonyymi
Jos ihminen puhuu kymmenen vuotta maahanmuutosta ilman että sillä on yhteiskunnallisesti hyötyä ja saa erittäin hyvän korvauksen yhteiskunnalla siitä ja saa vielä puhuttua ympärilleen kannatusjoukon samanmielisiä tyhjäntoimittajia.
On tapahtunut hurmosuskontoon verrattava liike, uskonnossakin käytetään hyvä uskousia omiin tarkoitusperiin."Anonyymi"
Olin huomaavinani uutisista että eläkkeeni taso on 3,2% in joukossa.
Sieltä ylä-päästä katsoen.
Eikä eläkettäni maksa KELA.
Kuitenkin olen Perus-Suomalaisten kannalla.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
H.Ja aamuisin paistat munat muotoon.
Beng
Paljon vettä pitäisi virrata Mätäojassa, jotta minusta persu tulisi.
Hunks. Olet luiskahtanut kaidalta tieltä. Kuka sinutkin pelastaa väärien profeettojen perässä keikkumisesta. Olet hyvin, hyvin varoittava esimerkki. - Anonyymi
Mestari osaa saarnata ja aina löytyy hyväuskoisia manipuloitavia. Ihmettelen eikö "kupla" ollenkaan puhkea ? "Uskossaan vahvoilla" on liian vahva usko. Usko hämärtää rationaalisen ajattelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari osaa saarnata ja aina löytyy hyväuskoisia manipuloitavia. Ihmettelen eikö "kupla" ollenkaan puhkea ? "Uskossaan vahvoilla" on liian vahva usko. Usko hämärtää rationaalisen ajattelun.
Voisiko molempia asioita käsitellä erillisinä ja yhdessä?
Aika raju väite, että usko hämärtää rationaalisen ajattelun.
Valtaoja ja Luoma & kumpp.
He olisivat televisiossa jännää kuultavaa jonkin teeman puitteissa, paneelissa.
Beng
...vai liian riskaapelia? - Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
H.Osta Hoi-Sin kastiketta. että saat taas sotkettua hellasi
- Anonyymi
Valtoja keskusteli kerran piispan kanssa televisio-ohjelmassa uskonasioista.
Valtaoja totesi, ettei mitään tuonpuoleista elämää ole,
johon piispa totesi, että hän uskoo siihen ja tulemme näkemään sen kuoltuamme,
johon Valtaoja kuittasi:
"Toinen meistä tulee yllättymään".- Anonyymi
On paljon pappeja joiden usko on horjunut kun ura on ohi.
Olen nähnyt sellaisenkin papin joka on vain horjunut, jatkuvasti, ja ura on ollut ohi.
V-ittuun uskonnot, olen kuullut hänen sanovan, horjuessaan bussipysäkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001