Alkanu miettiin et oon varmaa ikuisesti yksin. Tienaan hyvin töissä kk. Rahaa on. Ja siisti tyyli. Autoo en omista. Mut oon ihan ok komee. Tinderis annan tykkäyksiä ei mitään.naiset ei vastaa jne. En tiedä mikä vika mus on. Käyn paljo baareis ja ulkona mis ihmisiä. Mut haluaisin löytää ihan normaalin naisen. Ei tarvi olla hoikka mallin näkönen. Siis en ymmärrä.
Oon varmaa ikuisesti yksin.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen usein sitä. Että mikä vika on. En käytä mitää kallista hajuvettä tai bossin paitoja. Mut en oo mikää persaukinen juoppo ja paljo pyörin yksin ihmisten ilmoilla. En vain ymmärrä. Suht hyvin asiat on, täl hetkel vähä ehkä turhautunut ja masentunut ku olen yksin ja en viihdy.vuosi sit mut jätettiin.
entä jos pohtii yhdessä: miksi punainen on rakkauden väri. bonuksena: miksi punainen on punaista?
- Anonyymi
Heti alkoo negatiivinen kommentointi. Oikeestaa en edes välitä. Mul on kuitenki asiat hyvin elämäs.
- Anonyymi
Mun tytär on etsinyt miestä tinderistä jo muutamankin vuoden. Hän haluaa perheen, lapsia kodin. Mutta sellaista miestä ei ilmeisesti tindereistä ole tarjolla.
Olen sanonut hänelle, että lähde nyt jo helvettiin sieltä, mutta edelleen elättelee uskoa että tinderistä vois jotain oikeeta löytyä.
Tähän mennessä kaikki on olleet jotain hemmetin miesherkkiksii tai ei mitään miehii
Ukko joka tulee vaan muuten hengaa on yleensä se tavallinen juttu tuolla. - Anonyymi
Joo mutta en ymmärrä niin moni nainenkin haluaa jo miestä.
- Anonyymi
Toivottomuus paistaa aloituksesta esille niin tuttua itsellekin. Aika näyttää kuinka käy, onko itsestä edes sitoutumaan toiseen niin kuin toinen sen haluaisi?
- Anonyymi
Niinpä. Miten pitkälle pääsee komealla ulkonäöllä, rahalla ja tyylillä jos sisältä on tyhjyyttään kumiseva tynnyri. Miten siinä sitten kestävää tervettä ihmissuhdetta luot ja ylläpidät?
Terveen parisuhteen tunnusmerkit:
1. Turvallisuus ja vakaa pohja
"Suhteessa on kummankin hyvä olla."
"Pariskunnalla on yhteisiä rauhallisia visioita tulevaisuudesta."
"Suhteessa on myös paljon läheisyyttä, mutta kumpikin pystyy terveeseen erillisyyteen ja itsenäisyyteen."
2. Ennustettavuus ja yhteiset arvot
"Suhde kestää todennäköisesti paremmin, kun pariskunta tuntee toinen toisensa arvomaailman ja toinen ajattelee samalla tavalla itselle tärkeistä asioista ja päämääristä."
"Parisuhteen arvoja ovat muun muassa toisen kunnioittaminen, avoimuus, halu kohdella toista hyvin, kuunteleminen, kohtaaminen ja läsnäolo."
3. Avoin ja suora vuorovaikutus
"Hyvä vuorovaikutus on mahdollista, kun suhde on turvallinen."
"Vuorovaikutuksen ydin on kertoa omista tunteista ja ajatuksista. On myös kuunneltava aidosti toisen ajatuksia ja kunnioittaa, mitä hän kertoo omista tunteistaan."
"Hyvän vuorovaikutuksen tavoite on aina ymmärtää toista, ei voittaa häntä."
4. Molemminpuolinen vastuu suhteesta
"Jotta suhde tarjoaa tarvitsemaamme rakkautta ja huomiota, on kummankin otettava vastuu parisuhteen kehittämisestä."
"Molempien hyvinvoinnin on oltava kummallekin tärkeää."
5. Kummankin tarpeita kunnioitetaan
"Molemmilla on oikeus sanoa ääneen toiveensa ja tarpeensa. Ne eivät aina tietenkään toteudu, ja joudutaan tekemään kompromisseja."
"Erilaisista tarpeista seuraa myös ristiriitoja, joten rakentavaa riitelyä kannattaa opetella. Kummallakin on lupa sanoa 'kyllä' ja 'ei'."
"Rajoja kunnioitetaan puolin ja toisin."
"Kumpikin voi antaa ja saada anteeksi."
6. Seksi voi olla molemminpuolinen nautinto
"Hyvässä seksilämässä on tunteita ja turvallisuutta. Se on yhteistä toimintaa ja nautintoa toinen toistensa rajoja kunnioittaen."
"Kaikista toiveista ja tarpeista voi puhua kumppanin kanssa."
"Seksielämäkin vaihtelee ja muuttuu."
7. Hyväksyntä ja arvostus
"Kuuntelemme, kunnioitamme ja arvostamme toista."
"Arvostamme myös itseämme."
"Kumpikin pystyy mukautumaan toisen tarpeisiin ja joustamaan luopumatta itsestään ja omista tarpeistaan."
8. Vapaus ja oma kehitys
"Molemmilla voi olla sosiaalista elämää yksin ja yhdessä."
"Luottamus kumppaniin on vahva."
"Yhteisistä sopimuksista pidetään kiinni."
9. Todellinen ystävyys
"Parisuhdetta ei voi verrata muihin ystävyyssuhteisiin, se on erityistä ystävyyttä."
"Toista arvostetaan sellaisena kuin hän on."
"Kumpikin saa suhteesta itselleen jotain."
10. Olenko ja käyttäydynkö suhteessa niin, että toisen on hyvä olla kanssani? Olenko ja käyttäydynkö suhteessa niin, että olen rakastettava ja haluttava?
"Koska toista ei voi muuttaa, on molempien hyvä kysyä itseltään nuo kysymykset ja miettiä, onko omaa käytöstä syytä muuttaa suhteen parantamiseksi.
- Anonyymi
En tiedä kyl miten saada naista enään. Ku on työ ja tienaa kivasti rahaa, ja ostanu hienompia vaatteita, ei auta ku ei saa naista.
Sit pitää natsaa kohdalle luonne ja jokaisesta ihminen ole tehty parisuhteeseen kun kaikki ei halua sitoutua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787