tuli itsellekkin iloinen olo toisen puolesta kysyin miehelläkin olet nyt aivan varma että haluat vieläkin minun kanssani naimisiin.
Vastaus oli siltikin myöntävä vaikka näki tämän miehen lentävän iloisuudesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d131fd3d-f337-4fc2-9f9f-237c49f30ccc
Vastaus oli siltikin myöntävä vaikka näki tämän miehen lentävän iloisuudesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d131fd3d-f337-4fc2-9f9f-237c49f30ccc
Vastaukset 13
Vanhimmat
Kyllä minäkin se käsitän että toisen kans voi olla suhde, mutta naimisiinmenoa en ole ikinä käsittänyt. Jokainen selväjärkinen kun tajuaa sen tosiasian, ettei se avioliitto tuo siihen suhteeseen mitään jatkoaikaa. Vain tappelun, että kummallekos ne saadut häälahjat kuuluikaan.
mikä jatko se on?
Ihme ihminen olet kun ajattelet jotain lahjoja.
Oletpas söpö tuskin nyt kenenkään kanssa sinä lahjoista riitelisit, saati edes lahjoja ajattelisit.
En minä ainakaan.
Olisitko sinä omimaan ne kaikki ole hyvä vaan.🥰
Minulla on vain sinut sit se riittää.
Toiseksi voin kutsua ne 50 serkkua🥰 vai oliko ne pikkuserkkuja mutta voit sit ne juhlat järjetstäö jos niin paljon vieraita himoitset.
Niillä on perheensäkin kun olin nuorin serkuista isukin puolelta voisi olla aika jäätäväiset juhlat isot kumminkin aukikinhelposti täyttää kirkon taas sen toisen puoli olisi varmaan sinun 20 lähisukua. Isovaarit ja tätit. Sisaruksen lapset.
Niin juu palstalaisiakin oon luvannut kutsua🤔💕💕💕🥰
Syvennytään tuohon miehen ilmoitukseen , eli linkkiin .Minulla on hyvä mieli hänen puolestaan.
Kun pääsi sinkuksi.
Uskon ettei hän ole kyllä tapellut lähdössä tavaroista.
Kumminkin oli tärkeintä päästä eroon kahleista.
Nyt kun olemme kerenneet miettimään, miksi toiset miehet ovat onnellisempia erotessa ja toiset on onnellisia sitoutuaksekseen, kumpaa ryhmään sinä kuuluisit?.🥰
mahtavaa tämä olikin kiva aoitus ja olen iloinen ja onnellinen puolestanne ja onnea ja kaikkea hyvää teille kai pussasit sitä ja sekstasitte tosi hieno juttu
Noh odotellaan nyt kun ei tässä edes kirkkoa ole varattu ollenkaan, minusta aloituksessa oli kyse siitä toiset tahtoo naimisiin ja toiset on onnellisia erotessaan. kuin linkitetystä miehestä tuli, niin iloinen mieli.
Ollaanhan tästä naimisiin menosta puhuttu jo 10 vuotta jo.
Olen sanonut ei mutta miehen päätä ei käännetä.🥰
Se nyt haluaa viralliset mutta katsellaan kun on valinnut jo päivätkin tapahtuuko niin kun minusta on murheellista kun se itsetuhoisuus ponkaa pystyy kun menee huonosti vaikka ei suhteessa vaan ulkopuoliset tekijät, jotka ei tue lapsia oikein.
Klikkialoitus seuraava