Pitäähän miehen juhlia

tuli itsellekkin iloinen olo toisen puolesta kysyin miehelläkin olet nyt aivan varma että haluat vieläkin minun kanssani naimisiin.
Vastaus oli siltikin myöntävä vaikka näki tämän miehen lentävän iloisuudesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d131fd3d-f337-4fc2-9f9f-237c49f30ccc
13<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Kyllä minäkin se käsitän että toisen kans voi olla suhde, mutta naimisiinmenoa en ole ikinä käsittänyt. Jokainen selväjärkinen kun tajuaa sen tosiasian, ettei se avioliitto tuo siihen suhteeseen mitään jatkoaikaa. Vain tappelun, että kummallekos ne saadut häälahjat kuuluikaan.

Äänestä
  • Aloittaja

mikä jatko se on?
    Ihme ihminen olet kun ajattelet jotain lahjoja.

Äänestä

• Aloittaja

Oletpas söpö tuskin nyt kenenkään kanssa sinä lahjoista riitelisit, saati edes lahjoja ajattelisit.
    En minä ainakaan.

Äänestä

• Aloittaja

Olisitko sinä omimaan ne kaikki ole hyvä vaan.🥰
    Minulla on vain sinut sit se riittää.

Äänestä

• Aloittaja

Toiseksi voin kutsua ne 50 serkkua🥰 vai oliko ne pikkuserkkuja mutta voit sit ne juhlat järjetstäö jos niin paljon vieraita himoitset.

Äänestä

• Aloittaja

Niillä on perheensäkin kun olin nuorin serkuista isukin puolelta voisi olla aika jäätäväiset juhlat isot kumminkin aukikinhelposti täyttää kirkon taas sen toisen puoli olisi varmaan sinun 20 lähisukua. Isovaarit ja tätit. Sisaruksen lapset.

Äänestä

• Aloittaja

Niin juu palstalaisiakin oon luvannut kutsua🤔💕💕💕🥰

Äänestä

Aloittaja

Syvennytään tuohon miehen ilmoitukseen , eli linkkiin .Minulla on hyvä mieli hänen puolestaan.
Kun pääsi sinkuksi.

Äänestä
  • Aloittaja

Uskon ettei hän ole kyllä tapellut lähdössä tavaroista.
    Kumminkin oli tärkeintä päästä eroon kahleista.

Äänestä

Aloittaja

Nyt kun olemme kerenneet miettimään, miksi toiset miehet ovat onnellisempia erotessa ja toiset on onnellisia sitoutuaksekseen, kumpaa ryhmään sinä kuuluisit?.🥰

Äänestä

mahtavaa tämä olikin kiva aoitus ja olen iloinen ja onnellinen puolestanne ja onnea ja kaikkea hyvää teille kai pussasit sitä ja sekstasitte tosi hieno juttu

Äänestä
  • Aloittaja

Noh odotellaan nyt kun ei tässä edes kirkkoa ole varattu ollenkaan, minusta aloituksessa oli kyse siitä toiset tahtoo naimisiin ja toiset on onnellisia erotessaan. kuin linkitetystä miehestä tuli, niin iloinen mieli.
    Ollaanhan tästä naimisiin menosta puhuttu jo 10 vuotta jo.
    Olen sanonut ei mutta miehen päätä ei käännetä.🥰
    Se nyt haluaa viralliset mutta katsellaan kun on valinnut jo päivätkin tapahtuuko niin kun minusta on murheellista kun se itsetuhoisuus ponkaa pystyy kun menee huonosti vaikka ei suhteessa vaan ulkopuoliset tekijät, jotka ei tue lapsia oikein.

Äänestä

Klikkialoitus seuraava

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

tuli itsellekkin iloinen olo toisen puolesta kysyin miehelläkin olet nyt aivan varma että haluat vieläkin minun kanssani naimisiin.
Vastaus oli siltikin myöntävä vaikka näki tämän miehen lentävän iloisuudesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d131fd3d-f337-4fc2-9f9f-237c49f30ccc

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu