kerta se toinen ansaitsi ainakin kymmenkunta. Pitää vain keksiä joku toinen paikka. Samalla instrumentillä mennään, tutulla ja turvallisella. Kyllä minä sen paikan savujen jälkeen keksin.
Kyllä sinä ansaitset ainakin yhden...
6
432
Vastaukset
- Anonyymi
VESURII oli liian iso. :D
- Anonyymi
Kainuun korvesta. Joo.
- Anonyymi
Kuinka monta kertaa aiot vielä itseäsi viiltää?
- Anonyymi
Pudiksen hullu ätmi, varokaa tuota kaksoiskansalaista, on pahanteon TJ.
- Anonyymi
Narkkaat ja väkivaltafantasioit siis useinkin ätmi. Saattaa miliisit kohta käydä ovella
- Anonyymi
Hän on kaksoismurhaaja, joka uhkailee näemmä nykyisin täällä koska olen vaihtanut puhelinnumeroni sekä sähköpostiosoitteeni. Täällä tosiaan tutustuimme, enkä tiennyt että kyseinen henkilö on murhannut kaksi ihmistä. No, nyt tiedän ja tiedän myös ettei muutosta ole tapahtunut hyvään suuntaan vaan on ihan samanlainen sairas tyyppi kuin murhien aikana. Mikon kannalta on vaan vähän ikävä juttu se, että nämä viestit voidaan jäljittää ja asia on viranomaisten tiedossa ja lukee tiedoissani siltä varalta, että jotain yrittää. Harju se vaan ei hanki elämää vaan roikkuu ihmisissä, jotka eivät häntä halua elämäänsä. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293