Miksi saat mut tuntemaan näin? En saisi. Ja ethän sä täällä oo, tyhjyyteen huutelen...
Miksi oot niin ihana ja sitten taas jätät ihan tyhjän päälle? Etkö oikeasti välitä?
Onko tämä vain jotain leikkiä sulle? Mä tyhmä rakastuin suhun. Ehkä sä sitä vain hait. On tämä turhaa ja turhat tunteet..
Tämä sulle vanhempi mies, siniharmaat silmät ja maailman ihanin hymy😘
En jaksaisi enää
8
577
Vastaukset
- Anonyymi
Sopii useampiin, vähän enemmän vinkkiä.
- Anonyymi
Rakkaus on rajatonta, ilman kansoja tai valtion rajoja. Se on jotain suurempaa kun me ihmiset lopulta.
Kyllä mä rakastan sua, usko pois.
Haluan sua ja ottaisin sut juuri nyt.
Onneksi aamulla on taas toinen tilanne. - Anonyymi
Meidän pitäisi molempien jotenkin osoittaa toisillemme vielä se, niin ehkä uskallamme ottaa seuraavan askelen, yhdessä.
- Anonyymi
Aito rakkaus ei kärsi ,eikä sen tarvitse
kaikkea kestää ,koska se kantaa elämän
loppuun saakka. - Anonyymi
Siksi saat tuntemaan, koska olet ihana, jopa naisista ihanin. Mutta hei, miksi et näyttäisi omia sisäisiä tunteitasi myös käytöksellä, se helpottaisi asian eteenpäin viemistä. Kiinnostuksen verhoaminen karkottaa, etenkin, jos signaalit ovat vastakkaisia rakkaudelle. Joten jotakin pitäisi välittyä irl.
- Anonyymi
Miksi et vain tulisi juttelemaan kanssani...? Vaikka tikusta asiaa. Jostain se alku on saatava...Itse kyllä häntä piirittäisin mutta kun en ajatuksiaan ja mielihalujaan osaa telepaattisesti lukea.
- Anonyymi
Sivusta. Mielihalut. Yritätkö mielyttää vain häntä. Kai sen huomaa jos toista kiinnostaa tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Mielihalut. Yritätkö mielyttää vain häntä. Kai sen huomaa jos toista kiinnostaa tai ei
mistäs sen huomaapi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760