Jos ei mitään muuta keksi, niin kannattaa viihtyä.
(Naurua)
http://www.jounipaakkinen.fi/laakari.html
Työperäinen tylsyys
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ihmettele
- Anonyymi
Tee heräteostoksia netissä painelemalla summittaisesti kaikkia ostoksia ja luottokortilla maksat.
Aika hieno paketti kyllä tuossa Zippo-sytyttimessä, melkein yhtä komea kuin Callawayn golfpalloissa, tai ehkä hienompikin, en kuluta ympäristöä nyt niin paljon, kun en käytä tulitikkuja, käytän bensaa tulentekovälineenä. Olen melko vihreä. - Anonyymi
Pahkasikahuumori on aina mukavaa päivänpiristystä. Paitsi persujen mielestä.
Malmin poliisilaitoksellekkin tuli wanhaan hyvään aikaan huolestuneita SMP:en isäntämiesten rikosilmoituksia joissa piti milloin poliisin estää tyttären avioliitto marokkolaisen kanssa tai poliisin pitäisi lähettää katupartio ( soldiers of odin ) velkomaan oletetulta velalliselta jotakin epämääräistä saatavaa tai poliisiin pitäisi kovistella tupakoivaa naapuria tai koulun välitunnilla opettaja oli saannut lumipallon niskaansa ja koulu vaatii poliisia heti välittömästi alottamaan rikostutkinnan lumipallon heitosta tai kokoomuslainen oli saanut postilaatikkonsa kommareiden vaalimainoksen ja koki omaa kunniaansa loukatun ja kommareille vankilatuomion.
Sitten oli myös oikeitakin poliisin toimenpiteitä vaativia ilmoituksia, joissa ihmistä oli puukotettu tai yksinäinen lapsi itkee Kirkonkyläntiellä eikä tiedä missä koti on tai vanhemmat eivät ole saaneet kahteen viikkoon yhteyttä tyttäreensä jne... jne... . Aih.. Ei sais nauraa, kun on paha flunssayskä..tukehtuu pian..
Joskus 10 vuotta sitten luin noita..ja huvitti silloinkin..- Anonyymi
* Kertoo, että melupaikan työtaso ei ole kovinkaan korkea.
* Kirjoitetaan allekkain yhteen riviin.
Ensimmäisen (parhaimmista) vielä ymmärrän, mutta tätä seuraavaa en.
(Naurua)- Anonyymi
Oikeastaan
Koska olen pitkän linjan palstaguru, niin tulin tiedostamattani viitanneeksi tällä linkillä varsin tavalliseen ilmiöön, eli puutumiseen.
Kannattaisi varmaan miettiä, mitä tällä tarkoitan.
(Hihitystä) - Anonyymi
Niin, jotain siinä on koitettu sanoa..yksi asia aina yhdelle riville, eli joku luettelo?
Kirjautui ulos hän..
- Anonyymi
Noin se käy kun kieroutuneita pidetään pikkurahalla.
Työperäinen stressi tässä kohta pukkaa. Olen työntänyt pääni kusiaispesään. 🥺
Helmiina kirjoitti:
Mutta lääkärien mokat hörötytti, yhtälailla kun vakuutusyhtiöiden vastaavat kömmähdykkset.
Siis vakuutusyhtiöille kootut sepitykset, sori keskityin muuhun.. 😜
http://teppov.mbnet.fi/viiindex.htm
Kaveri oli jokapaikassa kadulla. Minun täytyi kurvata monta kertaa ennenkuin osuin häneen.Helmiina kirjoitti:
Siis vakuutusyhtiöille kootut sepitykset, sori keskityin muuhun.. 😜
http://teppov.mbnet.fi/viiindex.htm
Kaveri oli jokapaikassa kadulla. Minun täytyi kurvata monta kertaa ennenkuin osuin häneen.Sitä aikaa jännittäen odotellen, kun itse olen kenties anoppi. 😬
Lähdin tienreunasta, vilkaisin anoppiani ja ajoin padon yli.Helmiina kirjoitti:
Sitä aikaa jännittäen odotellen, kun itse olen kenties anoppi. 😬
Lähdin tienreunasta, vilkaisin anoppiani ja ajoin padon yli."Jalankulkija osui minuun ja meni autoni alle"
Toivottavasti sai kunnon sakot, mokoma hiippari.Wwuwuw kirjoitti:
"Jalankulkija osui minuun ja meni autoni alle"
Toivottavasti sai kunnon sakot, mokoma hiippari.Heh, kaikenlaisia turaajia tiellä liikkuukin! 😂👍
- Anonyymi
(naurua)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780