Niin se on vaikka tienais 10 tuhatta töistä kk, ei saa naista, ja ostais hienoja vaatteita, en ymmärrä miten muut sit saa, näin tavallisena työssäkäyvänä miehenä ei ole mitää vientiä pitkään aikaan kun naiset ei kiinnostu.
Naisia ei saa rahalla ja hienoilla vaatteilla
68
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile menemällä pomppimaan paikoillaan vaikka tunniksikin jonnekin torille, kuten Pelle Miljoonan laulussa, pompit paikoillasi, etkä liiku minnekään, jospa kiinnittäisit jonkun mummelin huomion sillä tavoin.
- Anonyymi
Ei kiinnosta mitkää mummeliinit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta mitkää mummeliinit.
Et sitten varmaankaan osaa keskustella oikein hyvin naisten kanssa?
Spontaanisti mistä tahansa?
Aloita vaikka näin jonkun täysin tuntemattoman naisen kanssa: "Tummia pilviä näyttää olevan taivaalla, ja osoitat sormella taivaalle: katso"... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten varmaankaan osaa keskustella oikein hyvin naisten kanssa?
Spontaanisti mistä tahansa?
Aloita vaikka näin jonkun täysin tuntemattoman naisen kanssa: "Tummia pilviä näyttää olevan taivaalla, ja osoitat sormella taivaalle: katso"...Osaan keskustella, mutta kun ongelma on siinä ettei naiset keskustele, tinderis ne poistaa ja ei vastaa, vaikka kehuisi naista tai yrittäisi keskustella, en saa mahdollisuutta kun naisen käytös huonoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan keskustella, mutta kun ongelma on siinä ettei naiset keskustele, tinderis ne poistaa ja ei vastaa, vaikka kehuisi naista tai yrittäisi keskustella, en saa mahdollisuutta kun naisen käytös huonoa
Tinder ja muut internet-hahmot ovat robotteja suurin osa olemattomia mielikuvitushahmoja, mene oikeaan elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder ja muut internet-hahmot ovat robotteja suurin osa olemattomia mielikuvitushahmoja, mene oikeaan elämään.
Oikeassa elämässä saan pakkeja samantien, naiset eivät halua edes keskustella munkans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa elämässä saan pakkeja samantien, naiset eivät halua edes keskustella munkans.
Jos olet nainen ja et halua naista....
MUTTA: niin halveksuntaa voi aiheuttaa myös jos maksaa ostoksensa aina kortilla, eli luotolla.
Minä maksan yleensä käteisellä kaikki ostokseni, kun se on sentään reaalista valuuttaa ei mitään numeroita jonkun luottokortin tilillä: monesti vielä täsmäsummallakin käteisellä tulee. Kuitissa lukee vain: käteismaksu, ei mitään muuta, kun ei edes palautus/vaihtorahan määrää kun täsmäsumma :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotas vaan kun se oikea nainen tulee vastaan. Toivossa on hyvä elää (sanoi lapamato).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet nainen ja et halua naista....
MUTTA: niin halveksuntaa voi aiheuttaa myös jos maksaa ostoksensa aina kortilla, eli luotolla.
Minä maksan yleensä käteisellä kaikki ostokseni, kun se on sentään reaalista valuuttaa ei mitään numeroita jonkun luottokortin tilillä: monesti vielä täsmäsummallakin käteisellä tulee. Kuitissa lukee vain: käteismaksu, ei mitään muuta, kun ei edes palautus/vaihtorahan määrää kun täsmäsumma :DTuollainen tyyli että ei maksa korteilla, aina vain käteisellä ja sitä on, aina vain on, ei ikinä luotolla eikä kortilla käteisellä aina... kuulostaako hieman joltain rahanpesulta, kun käteisestä ei jää silloin paljon jälkiä, miljoonia sormenjälkiä vain käytettyihin seteleihin.
Mutta minun tapauksessani ei ole kysymys siitä, on vain kysymys siitä että en pidä velaksi elämisestä eli luottokorttien käyttämisestä, tämä on oma mielipiteeni, ja saan paremmat tarjoukset kun maksan käteisellä heti enkä luotolla jota on jossain tai sitten ei ole :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen tyyli että ei maksa korteilla, aina vain käteisellä ja sitä on, aina vain on, ei ikinä luotolla eikä kortilla käteisellä aina... kuulostaako hieman joltain rahanpesulta, kun käteisestä ei jää silloin paljon jälkiä, miljoonia sormenjälkiä vain käytettyihin seteleihin.
Mutta minun tapauksessani ei ole kysymys siitä, on vain kysymys siitä että en pidä velaksi elämisestä eli luottokorttien käyttämisestä, tämä on oma mielipiteeni, ja saan paremmat tarjoukset kun maksan käteisellä heti enkä luotolla jota on jossain tai sitten ei ole :DMikä pakko sun olis sitä luottoa käyttää? Käytä debittiä, niin kuin me muutkin pankkikortilla maksavat teemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotas vaan kun se oikea nainen tulee vastaan. Toivossa on hyvä elää (sanoi lapamato).
Minä olen juuri tullut Uskoon, vastasi toinen.
Kuinka kauan vielä minun pitäisi odottaa sitä oikeaa naista? Meinaan, satavuotiaaksi ei ole enää pitkälti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakko sun olis sitä luottoa käyttää? Käytä debittiä, niin kuin me muutkin pankkikortilla maksavat teemme.
Käytinkin paljon anonyymejä debittejä maksimisummilla, vaan enää niitä ei saa ostella noin vain :D
- Anonyymi
Tuntuu enää ettei oo missää mitää järkee, kun yrittää päästä naiseen kiinni ja tutustua, käytös on vittuku ei kiinnosta, tai mee pois tai oon varattu ei kiinnosta tai vastaavaa.
- Anonyymi
Sanopa sitten jollekin jotain... että olen aika masentunut kun kukaan tyttökään ei edes jaksa kuunnella ajatuksiani ollenkaan, voisitko kuunnella edes yhden minuutin mitä olisi sanottavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa sitten jollekin jotain... että olen aika masentunut kun kukaan tyttökään ei edes jaksa kuunnella ajatuksiani ollenkaan, voisitko kuunnella edes yhden minuutin mitä olisi sanottavana.
Sanot siis rehellisesti jollekin tytölle että hän voisi ehkä auttaa sinua jos juttelisi hetken kanssasi, kun on niin yksinäinen ja masentunut olo. Rehellisesti sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot siis rehellisesti jollekin tytölle että hän voisi ehkä auttaa sinua jos juttelisi hetken kanssasi, kun on niin yksinäinen ja masentunut olo. Rehellisesti sitten.
Jollei kyseessä ole joku terapeutti niin ei naisia kiinnosta kuunnella miehen valitusta, se että miehen pitää mukamas osata näyttää tunteensa tarkoittaa vain sitä että miehen pitää lässyttää rakkaudesta naiselle.
- Anonyymi
häh, mitäs selität. Itse kuljen verkkareissa ja 4 vuotta vanhassa talvitakissa. Kerran laitoin facessa sinkkuryhmään ilmoituksen että eka nainen jopa laittaa minulle viestii niin tarjoon illan baarissa ja pääsee vielä kanssani popedan keikalle. Meni joku 4 minuuttia niin 6 naista oli laittanut veistiä minulle. Ja pääsin sitten naisen kanssa treffeile, oli tosi hauskaa, juotiin ja tutustutiin. Tee jotain vastaavaa kun itse tein. Ei naiselle sanota vaan pelkkä moi vaan pitää osata houkutella naista luokseen.
- Anonyymi
Eli miehen silti pitää panostaa rahaa asiaan, mutta toki naiselle viihdykkeen ja ruoan/juoman tarjoaminen on tehokkaampaa kuin ostaa itselleen uusia vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehen silti pitää panostaa rahaa asiaan, mutta toki naiselle viihdykkeen ja ruoan/juoman tarjoaminen on tehokkaampaa kuin ostaa itselleen uusia vaatteita.
Joo sepä olisikin sitten melkoinen parodia: shoppailemassa tyttökaverin kanssa: katsellaampa nyt näitä uusia miesten kauluspaitoja, onkohan Harrison-merkkisiä sopivan kokoisia, sitten seuraavaksi Boxer-osastolle katselemaan alushousuja, ja vihdoin viimein sitten shampoo-osastolle, hiustenhoitoon, siellä sitten katsellaan: Head & Shoulders Mximum Care -tuotetta, mistä löytyy sitä....
Voisivat olla kivat shoppailu-treffit tuollaisen miehen kanssa. Minä ainakin tekisin aluksi niin, kysyisin aluksi naiselta että: mitä haluaisit tehdä? Elokuviin, syömään, vai mitä haluaisit, teemme mitä haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ne on kun vaatteilla koreilee. Itelläni on mitkä tahansa rytkyt päällä ja äijät juoksee perässä. Ehkä mulla on pirullinen ja huumorintajuinen luonne ja pilkettä silmäkulmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ne on kun vaatteilla koreilee. Itelläni on mitkä tahansa rytkyt päällä ja äijät juoksee perässä. Ehkä mulla on pirullinen ja huumorintajuinen luonne ja pilkettä silmäkulmassa.
Aina miehiä juoksee peräs ku on nainen.
Ehkä sua onnistaa, kun osuu kohdalle joku nainen ketä kukaan ei koskaan kehu. Kaunokaiset saa yllin kyllin kehuja, he turtuu...
- Anonyymi
Niin tuollainen voi olla mutta naisen ylimääräinen kehuminen on yleensä sosiopaatin eli narsistimiehen tunnusmerkki, eli painajainen odottaa jos hänen kanssaan suhteeseen ryhtyy.
Minä taas pidän tuollaisesta oikeassa elämässä ihmisten kanssa kanssakäymisestä, ja erityisesti käteisestä rahasta, koska luotolla eli velalla en yleensä elä: kauppiaidenkin kanssa on kaupoissa hyvät neuvottelut kun maksuvälineenä on käteinen eikä luottokortti, se on houkuttelevaa aina kauppiaalle antaa hieman alennustakin tuotteista kun ei ole mitään epävarmaa luottokorttia millä henkilö maksaa, vaan suoraa käteistä rahaa.
Itselläni on hieman kaupallista koulutusta takana, pyöriä kaupoissa katsoen tuotteita, tänäänkin löysin muuten uuden kauluspaidan: on kesäpaita vähän: tuollainen taivaanvaaleansininen kauluspaita, ostin heräteostoksena, alkaa olemaan kohta jo kokoelma eri värisiä käyttämättömiä ja erivärisiä kauluspaitoja erilaisiin tilaisuuksiin. Anonyymi kirjoitti:
Niin tuollainen voi olla mutta naisen ylimääräinen kehuminen on yleensä sosiopaatin eli narsistimiehen tunnusmerkki, eli painajainen odottaa jos hänen kanssaan suhteeseen ryhtyy.
Minä taas pidän tuollaisesta oikeassa elämässä ihmisten kanssa kanssakäymisestä, ja erityisesti käteisestä rahasta, koska luotolla eli velalla en yleensä elä: kauppiaidenkin kanssa on kaupoissa hyvät neuvottelut kun maksuvälineenä on käteinen eikä luottokortti, se on houkuttelevaa aina kauppiaalle antaa hieman alennustakin tuotteista kun ei ole mitään epävarmaa luottokorttia millä henkilö maksaa, vaan suoraa käteistä rahaa.
Itselläni on hieman kaupallista koulutusta takana, pyöriä kaupoissa katsoen tuotteita, tänäänkin löysin muuten uuden kauluspaidan: on kesäpaita vähän: tuollainen taivaanvaaleansininen kauluspaita, ostin heräteostoksena, alkaa olemaan kohta jo kokoelma eri värisiä käyttämättömiä ja erivärisiä kauluspaitoja erilaisiin tilaisuuksiin.Ylenpalttinen kehuminen on ehkä liian päällekäyvää ja tavoitteelisuus paljastuu. Ja päällekäyvä tavoitteellisuus saada kehuja vastaan jotain taas voi tuntua tympeelle.
Että kun sä nyt kehumalla kehut "mua", ootat mun olevan helpponakki tms.
Ja vaikka moni kehuista ilahtuu, niin meillä naisillakin on tarve olla mielenkiintoisia muustakin syystä kun ulkonäöstä ja naiseudesta. Ihmisenä.
Ja mies, joka ei imartele liikaa, vaikuttaa realistille ja "luotettavammalle", kun mies joka lipsii mennen tullen. Ei miehen kuulu madella. 😃Helmiina kirjoitti:
Ylenpalttinen kehuminen on ehkä liian päällekäyvää ja tavoitteelisuus paljastuu. Ja päällekäyvä tavoitteellisuus saada kehuja vastaan jotain taas voi tuntua tympeelle.
Ja vaikka moni kehuista ilahtuu, niin meillä naisillakin on tarve olla mielenkiintoisia muustakin syystä kun ulkonäöstä ja naiseudesta. Ihmisenä.
Ja mies, joka ei imartele liikaa, vaikuttaa realistille ja "luotettavammalle", kun mies joka lipsii mennen tullen. Ei miehen kuulu madella. 😃Ts. ei naiset halua tuntea olevansa niin upeita, että mies ei muuta näe. Paitsi jos on ihailunkipee. 😃
Helmiina kirjoitti:
Ts. ei naiset halua tuntea olevansa niin upeita, että mies ei muuta näe. Paitsi jos on ihailunkipee. 😃
Oon sanonut, että kohtele mua ihmisenä, ittees nähden tasavertaisena, ei ylivertaisena. Kritisoi kun on aihetta, kannusta kun on aihetta, puolusta kantaasi kun on aihetta, ole rehellinen... Se toimii varmaan muillakin.
Ettei tarvi kohdella prinsessana.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Ylenpalttinen kehuminen on ehkä liian päällekäyvää ja tavoitteelisuus paljastuu. Ja päällekäyvä tavoitteellisuus saada kehuja vastaan jotain taas voi tuntua tympeelle.
Ja mies, joka ei imartele liikaa, vaikuttaa realistille ja "luotettavammalle", kun mies joka lipsii mennen tullen. Ei miehen kuulu madella. 😃Neuvotteluasema on hieman ylivoimainen sellaisella tietysti joka maksaa käteisellä ja joku toinen joka maksaa velaksi eli kortilla :D
Joskus kun jotain muutaman euron pikkuostos, niin tutut myyjät sanoivat: että: ota vain ne osat metallisia kiinnitys osia projektiin, talo tarjoaa, pikkuisia nuo osat :D Anonyymi kirjoitti:
Neuvotteluasema on hieman ylivoimainen sellaisella tietysti joka maksaa käteisellä ja joku toinen joka maksaa velaksi eli kortilla :D
Joskus kun jotain muutaman euron pikkuostos, niin tutut myyjät sanoivat: että: ota vain ne osat metallisia kiinnitys osia projektiin, talo tarjoaa, pikkuisia nuo osat :DAika moni suomalainen on kyhännyt koko elämänsä velalla ympärilleen. Nk. elintason, jota haluaa ylläpitää velalla.
Kyllä mäkin mielummin ostan vain sen mihin mulla oikeesti on rahaa tilillä. Ei luotolla. 🙂
Huusholleja ei käytännössä osteta tavallisilla tuloilla käteisellä, mutta aikalailla kaikki muu kyllä onnistuu.Helmiina kirjoitti:
Oon sanonut, että kohtele mua ihmisenä, ittees nähden tasavertaisena, ei ylivertaisena. Kritisoi kun on aihetta, kannusta kun on aihetta, puolusta kantaasi kun on aihetta, ole rehellinen... Se toimii varmaan muillakin.
Ettei tarvi kohdella prinsessana.Minä kerran kysyin italialaiselta naiselta - mikä on italialaisen miehen viehätysvoiman salaisuus? Italiatar vastasi "mukavuus ja kohteliaisuus". Italialainen mies on siis mukava (nice) ja kohtelias (courteous). Varmistin sen, että "nice" ei tarkoittanut ulkonäköä vaan juuri jonkinlaista mukavuutta. Ulkomaalaisen maun mukaan naista on kohdeltava hyvin, mutta ehkä olet oikeassa, että ei tarpitse pitää prinsessana, kunhan käytöksestä löytyy jotain kuningatarkunnioitusta naisen kohdalla?
P.Dinosaurus kirjoitti:
Minä kerran kysyin italialaiselta naiselta - mikä on italialaisen miehen viehätysvoiman salaisuus? Italiatar vastasi "mukavuus ja kohteliaisuus". Italialainen mies on siis mukava (nice) ja kohtelias (courteous). Varmistin sen, että "nice" ei tarkoittanut ulkonäköä vaan juuri jonkinlaista mukavuutta. Ulkomaalaisen maun mukaan naista on kohdeltava hyvin, mutta ehkä olet oikeassa, että ei tarpitse pitää prinsessana, kunhan käytöksestä löytyy jotain kuningatarkunnioitusta naisen kohdalla?
Heh, ehkä eri maissa on omat juttunsa? Onhan eri yksilöilläkin omat juttunsa. Yksi tykkää olla vaikkapa ihailun kohde (instgram bejbet) ja toiset taas ei välitä ollenkaan ihastelusta (ei halua erottua massasta näkyvästi). Näin kärjistetysti toki..
Niin, en tiedä. Minusta riittää, ettei tahalleen ole ilkee ja tee pahuuksia toiselle, kohtelee asiallisesti muttei minua ainakaan palvonta tai jumaloiminen ilahduta yhtään.
En ole koskaan halunnut olla miehen rinnalla mikään näyttelykapine tai palkinto, ihan vaan tavallinen ihminen miinuksineen ja plussineen. 😃- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Aika moni suomalainen on kyhännyt koko elämänsä velalla ympärilleen. Nk. elintason, jota haluaa ylläpitää velalla.
Kyllä mäkin mielummin ostan vain sen mihin mulla oikeesti on rahaa tilillä. Ei luotolla. 🙂
Huusholleja ei käytännössä osteta tavallisilla tuloilla käteisellä, mutta aikalailla kaikki muu kyllä onnistuu.Wilhelmiina mitä haluaisit mieheltä treffeillä, jos mies sanoisi että, tehdään mitä haluat?
- Tietysti pyytäisit jotain mihin tietäisit että tämä henkilö pystyy, mutta kieltäytyy koska sellainen voisi olla laitonta :D
Mutta muuten jotain, minkälaiset olisivat mukavat treffit, olisiko ensi pikkupurtava, sitten joku uusi hyvä elokuva, sitten illallinen ja lopuksi nukkumaanmeno :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilhelmiina mitä haluaisit mieheltä treffeillä, jos mies sanoisi että, tehdään mitä haluat?
- Tietysti pyytäisit jotain mihin tietäisit että tämä henkilö pystyy, mutta kieltäytyy koska sellainen voisi olla laitonta :D
Mutta muuten jotain, minkälaiset olisivat mukavat treffit, olisiko ensi pikkupurtava, sitten joku uusi hyvä elokuva, sitten illallinen ja lopuksi nukkumaanmeno :D.... mutta ei nyt mekko-ostoksille sentään varsinkaan jotain mari-mekkoa, voi herran ssatana sentään miten tyylitön mekko oli tuolla Urpilaisella EU:ssa, joku iki 30-lukulainen marimekon unikko-hirviö...
Helmiina kirjoitti:
Heh, ehkä eri maissa on omat juttunsa? Onhan eri yksilöilläkin omat juttunsa. Yksi tykkää olla vaikkapa ihailun kohde (instgram bejbet) ja toiset taas ei välitä ollenkaan ihastelusta (ei halua erottua massasta näkyvästi). Näin kärjistetysti toki..
Niin, en tiedä. Minusta riittää, ettei tahalleen ole ilkee ja tee pahuuksia toiselle, kohtelee asiallisesti muttei minua ainakaan palvonta tai jumaloiminen ilahduta yhtään.
En ole koskaan halunnut olla miehen rinnalla mikään näyttelykapine tai palkinto, ihan vaan tavallinen ihminen miinuksineen ja plussineen. 😃Ymmärrän kyllä, että oma rakastettu voi olla niin erinomaisen tuntuinen, että häntä palvoo ikään kuin kalleimpana aarteenaan. Minäkin teen niin, oma rakas on kaikkein ihmeellisin olento, ihastuttavin ja tunnetasolla tärkein.
Mutta lähinnä kai puhumme aloitteista ja vuorovaikutuksesta, huomion saamisesta kehuilla..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... mutta ei nyt mekko-ostoksille sentään varsinkaan jotain mari-mekkoa, voi herran ssatana sentään miten tyylitön mekko oli tuolla Urpilaisella EU:ssa, joku iki 30-lukulainen marimekon unikko-hirviö...
Helmiina-Wilhelmiina: hattukauppaan voisimme mennä ostamaan sellaisen hatun sitten treffeillä sinulle, kuin kauhuelokuvassa Doctor Sleep Rose-hahmolla, Rebecca Fergusonilla, vaikka varallekin seuraavaksi Halloweeniksi.
Hattu: https://i.ytimg.com/vi/zXzHpbT8LgY/maxresdefault.jpg Helmiina kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että oma rakastettu voi olla niin erinomaisen tuntuinen, että häntä palvoo ikään kuin kalleimpana aarteenaan. Minäkin teen niin, oma rakas on kaikkein ihmeellisin olento, ihastuttavin ja tunnetasolla tärkein.
Mutta lähinnä kai puhumme aloitteista ja vuorovaikutuksesta, huomion saamisesta kehuilla..Ja tuo pitäs ollakin itsestäänselvyys, että kohtelee toisia hyvin ja kunnioittaa. Sittenkin, vaikka oomme erilaisia ja omaamme erilaisia arvoja.
Peruskunnioitus olisi ehkä hyvä alku. 😃
Tietysti viehättävä ihminen saa ehkä käyttäytymään hassusti, puhumaan höpöjä ja olemaan jopa vähän naivi ja lapsellinen. Se sallittakoon, se on söpöäkin. 💖
Ihastuneet ihmiset on söpöjä kun ne on ihan lumoutuneita siitä toisesta... 😀Helmiina kirjoitti:
En ole koskaan halunnut olla miehen rinnalla mikään näyttelykapine tai palkinto, ihan vaan tavallinen ihminen miinuksineen ja plussineen. 😃Helmiina: "En ole koskaan halunnut olla miehen rinnalla mikään näyttelykapine tai palkinto, ihan vaan tavallinen ihminen miinuksineen ja plussineen. 😃"
Eli haluat, että sinua rakastetaan sellaisena kuin sinä olet?Anonyymi kirjoitti:
Helmiina-Wilhelmiina: hattukauppaan voisimme mennä ostamaan sellaisen hatun sitten treffeillä sinulle, kuin kauhuelokuvassa Doctor Sleep Rose-hahmolla, Rebecca Fergusonilla, vaikka varallekin seuraavaksi Halloweeniksi.
Hattu: https://i.ytimg.com/vi/zXzHpbT8LgY/maxresdefault.jpgVenga hattu. 😃
P.Dinosaurus kirjoitti:
Helmiina: "En ole koskaan halunnut olla miehen rinnalla mikään näyttelykapine tai palkinto, ihan vaan tavallinen ihminen miinuksineen ja plussineen. 😃"
Eli haluat, että sinua rakastetaan sellaisena kuin sinä olet?Niin, tavallisena kuolevaisena. Joka tekee virheitä, erehtyy, ottaa opiksi, viisastuu, funtsii, tuntee, iloitsee, suree jne. 🙂
Sellaisena, kun minut näkee. Ja hyvä jos pitää kokonaisuudesta.Helmiina kirjoitti:
Niin, tavallisena kuolevaisena. Joka tekee virheitä, erehtyy, ottaa opiksi, viisastuu, funtsii, tuntee, iloitsee, suree jne. 🙂
Sellaisena, kun minut näkee. Ja hyvä jos pitää kokonaisuudesta.Helmiina; "Niin, tavallisena kuolevaisena. Joka tekee virheitä, erehtyy, ottaa opiksi, viisastuu, funtsii, tuntee, iloitsee, suree jne. 🙂 Sellaisena, kun minut näkee. Ja hyvä jos pitää kokonaisuudesta."
Onnea elämään, sillä olen ymmärtänyt, että olet löytänyt juuri sellaisen miehen lapsiesi isäksi, joka vastaa toiveita! Itse lopettelen tämän illan osalta, joten hyvää yötä!Helmiina kirjoitti:
Niin, tavallisena kuolevaisena. Joka tekee virheitä, erehtyy, ottaa opiksi, viisastuu, funtsii, tuntee, iloitsee, suree jne. 🙂
Sellaisena, kun minut näkee. Ja hyvä jos pitää kokonaisuudesta.Ilmanmuuta on mahtavaa, jos saa olla sydämenvallannut, ainukainen muru ja mussukka, mutta korostan sanaa ihminen. Silleen erityinen...
Ihminen ihmiselle kaikkineen päivineen kuitenkin... Ettei mikään mille polvistutaan ja kumarretaan. Ylimyksenä.Anonyymi kirjoitti:
Wilhelmiina mitä haluaisit mieheltä treffeillä, jos mies sanoisi että, tehdään mitä haluat?
Mutta muuten jotain, minkälaiset olisivat mukavat treffit, olisiko ensi pikkupurtava, sitten joku uusi hyvä elokuva, sitten illallinen ja lopuksi nukkumaanmeno :DParhaat treffit on olleet sellaiset, millä juteltiin ummet ja lammet elävästä elämästä. Mä oon aina tykännyt keskustella kaikesta maailman asioista.
Ja niillä treffeillä kyllä syötiinkin, halattiin ja pussattiinkin. Mutta mulla oli luonnollinen olo ja minusta oli kiva, että miehen kanssa voi jutella mistä vaan. 😃Anonyymi kirjoitti:
.... mutta ei nyt mekko-ostoksille sentään varsinkaan jotain mari-mekkoa, voi herran ssatana sentään miten tyylitön mekko oli tuolla Urpilaisella EU:ssa, joku iki 30-lukulainen marimekon unikko-hirviö...
En mä ole halunnut mitään ostoksia treffeiltä. 😛
Treffit keskittyy vastapuolen näkemiseen ja kuulemiseen, itsensä tutuksi tekemiseen... Ei mun mielestä tarvi ostella mitään.P.Dinosaurus kirjoitti:
Helmiina; "Niin, tavallisena kuolevaisena. Joka tekee virheitä, erehtyy, ottaa opiksi, viisastuu, funtsii, tuntee, iloitsee, suree jne. 🙂 Sellaisena, kun minut näkee. Ja hyvä jos pitää kokonaisuudesta."
Onnea elämään, sillä olen ymmärtänyt, että olet löytänyt juuri sellaisen miehen lapsiesi isäksi, joka vastaa toiveita! Itse lopettelen tämän illan osalta, joten hyvää yötä!Kiitos. 😊
Totta, olen mielestäni löytänyt itselleni sopivan miesolennon. Jonka kanssa on luontevaa elää yhdessä. Ei ahrista mikään, jos hetkittäin ahristaakin erimielisyys niin se saadaan purettua ja siihin ei palata enää.
Me on muotouduttu vuosien aikana yhteen.
Mukavaa iltaa ja hyvää yötä, nuku hyvin! 😀- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvotteluasema on hieman ylivoimainen sellaisella tietysti joka maksaa käteisellä ja joku toinen joka maksaa velaksi eli kortilla :D
Joskus kun jotain muutaman euron pikkuostos, niin tutut myyjät sanoivat: että: ota vain ne osat metallisia kiinnitys osia projektiin, talo tarjoaa, pikkuisia nuo osat :DOnko joku noin yksinkertainen vai tahallaanko pelleilee. Kortilla maksaminen ei ole läheskään aina velaksi maksamista tajuutko? Ylivoimainen neuvotteluasema..pimeys.
- Anonyymi
Kyllä moni nainen on tyytyväinen, jos saa edes keskituloisen miehen. Moni nainen olisi tyytyväinen, jos itsekin saisi keskipalkan. Jos mies tienaa esim. 4000€/kk 25€:n tuntipalkalla, hän on ihan hyvätuloinen jo. Keskituloisena elää ihan hyvin, varsinkin jos molemmat ovat keskituloisia.
- Anonyymi
No minä en onnistu ainaskaan saamaan naista. Pakko raataa nytki salilla turhaan ku ei se auta naisen saantiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä en onnistu ainaskaan saamaan naista. Pakko raataa nytki salilla turhaan ku ei se auta naisen saantiin.
LOPETA JO TUO AiNAINEN RUIKUTUS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Realismi kannattaa huomioida, ei kenellekään elämä ole jokainen päivä ruusuilla tanssimista, vaan pikemminkin se on yleensä sitä normaalia harmaata jokainen päivä, siihen pitää vain tottua ja hyväksyä se.
Kun hyväksyy tuon, silloin itse tajuaa että: näin se oikeasti on, jotkut pienet virikkeet tietystyi lisäävät mielenkiintoa aina silloin tällöin.
Silloin jokaista aamua kuitenkin odotat mitä päivä tuo tullessaan (kenen omaisuuden haluaisit tänään tuhota, onko pyyntöjä, kenen suvun tuhota tänään, jälkiä jättmättä)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOPETA JO TUO AiNAINEN RUIKUTUS.
Ainaski salitreeni tekee hyvää ja jaksaa taas.💪
- Anonyymi
Mä oon hyvä palkkaises työs nyt. Mut silti naisia ei kiinnosta ja käyn salilla. Mut onneks sit joskus jos työt jatkuu voi lähtee matkusteleen.
- Anonyymi
Kaipaisin vain naista ja rakkautta mut en sitä kai saa. Ja pitää kädestä kii ja kaikkee. Kai olen ruma.vaikka en tiedä mitä naiset ajattelee.
- Anonyymi
Silleen mullaki yks vanha kaveri melkee 40 v ei koskaa seurustellu, ja mä kyl oon, mut näyttää naisten suhteen tulevaisuus heikolta, onneks muut asiat paranee, kuhan vähä laihtus olis hyvä.
- Anonyymi
Vali ja vali aina vaan. Kokeilepa joskus vaikka että laitat valituksen sijaan jonnekin vaikka facen sinkkupalstalle ilmoituksen että on ylimääräinen leffa- tms. lippu ja halutaan naisseuraa se käyttämään.
- Anonyymi
Oon yrittäny naisia laivalle ja treffeille eivät lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon yrittäny naisia laivalle ja treffeille eivät lähde.
Ei kait nyt mihinkään laivalle, vaan vaikka tuollai kuten tossa että pyytää jossain palstalla elokuviin tai bändiä katsomaan.
- Anonyymi
Haluun pilluu oon työtön. Miksei työtön nainen halua työtöntä miestä. En ole sentään rikollinen jännämies.
- Anonyymi
No työtön nyt ei ainaskaa naista saa:)
- Anonyymi
Olisi se kiva kun saisi naiselta jotain hyvää palautetta että olet komea tai ihana mut ei koskaan.
- Anonyymi
Nokian kumisaapas on hyvä päähine ja tumppu on hyvä jalkine varsinkin jos on tennissukka toisessa jalassa.
Kengistäkin vielä: tietysti toisessa jalassa viisaalla ja tyylikkäällä miehellä on rantasandaali, toisessa jalassa ei mitään, paljasjalkalainen toisjalkapuolinen siiskin, kuin ruotsalainen yleensäkin :D- Anonyymi
Ei enää näitä juttuja. Kun on itse ollut kauan väsynyt, ei jaksa asettua yhdenkään toisen ihmisen asemaan. Jos "sellaista vaaditaan", se aiheuttaa erityispiirteiselle yhä lisääntyvää tarvetta olla omissa oloissaan ilman puheyteyttä keneenkään. Ainoa keino eheytyä on olla "kertomatta" kenestäkään missään, ei näkyvää, ei kuuluvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää näitä juttuja. Kun on itse ollut kauan väsynyt, ei jaksa asettua yhdenkään toisen ihmisen asemaan. Jos "sellaista vaaditaan", se aiheuttaa erityispiirteiselle yhä lisääntyvää tarvetta olla omissa oloissaan ilman puheyteyttä keneenkään. Ainoa keino eheytyä on olla "kertomatta" kenestäkään missään, ei näkyvää, ei kuuluvaa.
Miksi et siedä todellisuutta, elätkö siis aivan omissa mielikuvituksissasi, eli todellisuuden ulkopuolella?
On aivan totta tuollaisetkin taistelut kun kerran yritin väkisin työntää seteliä eräälle kaverille, melkein väkisin piti syöntää suuhun seteleitä jotta hyväksyi lahjanakaan, "you money is no good here", tarjotaan, firma maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et siedä todellisuutta, elätkö siis aivan omissa mielikuvituksissasi, eli todellisuuden ulkopuolella?
On aivan totta tuollaisetkin taistelut kun kerran yritin väkisin työntää seteliä eräälle kaverille, melkein väkisin piti syöntää suuhun seteleitä jotta hyväksyi lahjanakaan, "you money is no good here", tarjotaan, firma maksaa.Todellisuuden siedän, mutta en sitä "kertomistodellisuutta" mitä on ollut kauan, siksi että se tapa ei sovi sisäiselle maailmalle. Niin kauan kuin sitä on ollut, siitä on ollut pelkästään haittaa. Samoja asioita jauhettu vuosia, eikä sitä siksi enää voi sietää ollenkaan! Kaikki joista "kerrotaan" putoavat pois.
Vollottajille tiedoksi, naiset odottavat teidän aloitteitanne. Älkää kuitenkaan olko aloitteissanne ällöttäviä, tai jos olettekin, tehoavat ne aina joihinkin, joskin sellaisesta pitäviä on harvemmassa kuin normaaleja, joten joudutte olemaan ällöttäviä huomattavasti useammalle kontaktille kuin oikealla tavalla käyttäytyvät miehet joutuvat olemaan ennen kuin kohtaavat "sen oikean".
On vaikea sanoa sellaisenaan, mikä on oikeanlaista käyttäytymista naista kohtaan, mutta jos oletetaan kohderyhmäksi nuoret naiset, saattavat seuraavat konstit olla avuksi keskusteluyhteyden luomiseksi:
Ensiksi tulee miettiä paikkaa. Minkälaisessa paikassa haluat lähestyä mahdollisten lastesi äitiä, kenties diskossa, yökerhossa, lähibaarissa yms. Tämä vaihtoehto tarkoittaa yleensä, että joko sinä, hän taikka te molemmat olette persoja alkoholille, mikä ei lupaa hyvää parisuhteelle. Anniskelupaikoissa on lisäksi hyvin paljon kilpailua, joten vaikka tuntisitkin olosi juopuneena rohkeaksi lähestymistä ajatellen, jäisit luultavasti muiden jalkoihin.
Kohtaaminen arkielämän tilanteissa on myös ongelmallista, sillä kukapa meistä rehellisesti uskoo tapaavansa ketään miellyttävää ihmistä kauppareissullamme kassajonossa, ja vaikka tapaisimmekin, haluaisimme tilanteesta pois joka tapauksesssa. Kukaan ei halua tutustua ihmisiin äkkiarvaamatta, eikä ainakaan juopuneisiin sellaisiin.
Monesti puolisonlöytämisongelma on osa laajempaa sosiaalisen elämän rajoittuneisuuden ongelmaa. Kun ei koskaan tapaa ketään, ei voi koskaan tutustua kehenkään, ei ainakaan mahdolliseen puolisoon.
Nykyaika kaikkine verkkosovelluksineen tekee ihmisistä yksinäisiä vanhuksia jo teini-iässä. Tuttavuudet ovat verkossa, mutta heitä ei ole koskaan nähnyt, eikä todella tunne ketään. Joissain tapauksissa anonymiteetin muurit saattavat kaatua, mutta sellainen tapahtuma on verrattavissa haitallisuudessaan valtion muurien kaatumiseen. Toisin sanoen silloin asettaa itsensä keskustelukumppanin hyväntahtoisuuden armoille.
Ainoa keino tutustua ihmisiin on tavata heitä. Ei verkossa anonyymina vaan kasvotusten. Jotta pääsee kohtaamaan ihmisiä kasvotusten, on lähdettävä ulos, on osallistuttava. Ja osallistuminen tarkoittaa, ettei enää hallitse tilannetta täydellisesti.
Nykyään on helppoa irtautua vanhemmistaan ja siirtyä heidän helmoistaan osaksi laajempaa yhteisöä, ainakin teoriassa. Tosiasia on, etteivät kaikki ole valmiita sellaiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen jollaisesta media antaa jatkuvasti esimerkkejä ja toimintamalleja. Kaikki eivät ole välittömästi valmiita antamaan itsestään jotain. Eräät ovat varauksellisia lähtökohtaisesti ja etsivät toisesta tasoa, jolle voisivat laskeutua. On sanomattakin selvää, ettei pikadeittikulttuuri kannusta sellaisen laskeutumistason tarjoamiseen.
Jotkut lämpenevät hitaasti, tutustuvat varovasti mutta vahvoja siteitä muodostaen, välittävät toisista ja ottavat osaa heidän elämiinsä kuten omaansa. Siteet muodostuvat vuosien aikana, eivät päivien taikka hektisten tanssilattialla vietettyjen minuuttien aikana. Pyrkimyksenä on päästä johonkin pysyvään, kenties lopulliseen yhteyteen toisen sielun ja mielen kanssa. Ei mitäänsanomattomaan ja mielettömään hetkelliseen lihalliseen yhteyteen, jonka aikaansaannoksia katuu jo seuraavana aamuna.
Itsestään ja omasta kontrollintarpeestaan pitää luopua asteittain. Kaikki asiat eivät ole hallittavissa, kaikkein vähiten ihmissuhteisiin liittyvät asiat. Sosiaaliselle osallistumiselle pitää antautua, sillä varauksellisuus näkyy ja vaikuttaa ihmisten välisessä kanssakäymisessä lähtökohtaisesti.
Ensimmäinen lähtökohta puolison löytämiseksi on, että osallistuu johonkin sosiaaliseen toimintaan missä kohdataan kasvokkain. Kun ihmisiä alkaa tavata, on puoliso heidän joukossaan, tai sitten ei ole, mutta elämä on ainakin huomattavasti mukavampaa kuin yksinään möllöttäessä.- Anonyymi
Mies saa naista kun yrittää omantasoisia eikä niitä missejä.
- Anonyymi
Omantasosia kauniita, mutta ei ne kiinnostu.
- Anonyymi
Niin naiset odottaa et mies laittaa viestiä, sit naiset ei edes vastaa niihin perkeleen viesteihin.
- Anonyymi
Aina tätä saatanan samaa ruikutusta.
Mutta et ikinä kerro oletko ikinä normaalisti pyytänyt naisia vaikka elokuviin tai jotain bändiä katsomaan. Vain että kehut naisia, mikä kuulostaa joltain nettifriikin perseen nuolemiselta mikä ei toimi. Tai sitten todennäköisesti yrität, yllättäen, aivan liian hyvän näköisiä naisia.
Kuka tahansa, normaalin nettihabituksen omaava, mies saa seuraa jos haluaa. Voisitte valittajat kokeilla vaikka laittaa jonnekin fb:n sinkkupalstalle viestin että etsitään seuraa elokuviin tai vaikka jotain bändiä katsomaan. Mutta jos omalla sivulla näkyy samanlaista ruikutusta kuin täällä niin sitten ei toimi.- Anonyymi
ai, mulle kelpais. hyvin puketunut, siisti normaali-elämäntapoja omaava mies.
Paitsi, että olen jo liian "vanha" . . .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708