Tahkolla petetty

Anonyymi

Sain tietää että vaimo petti minua Tahkolla.
No meinaan jättää vaimon luotto meni täysin, vaikka olikin humalassa kuulemma repsahtanut. Sain selville miehen nimen jonka kanssa olivat olleet 2 yönä sängyssä,hän on ukkomies jolla 2 lasta jne. Mitä teen kerronko hänen vaimolleen?

6

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin pakko sanoa samanlaisen teon tehneenä itse, että olet varmasti järkyttynyt, niin oma puolisokin ja minä myös. Mutta jos välillänne on oikeaa rakkautta ja puolisosi ei ole rakastunut toiseen mieheen, anna hänelle vielä mahdollisuus.
      Tekisin mitä vain, että saisin oman puolisoni takaisin, sillä se mitä tein oli virheistä suurin ja kadun sitä syvästi. Tein sen myös humalassa, vaikka se ei tekoa lievennä! Parisuhdeterapiaan tai ihan mitä vain, millä saatte keskutelu yhteytenne takaisin ja sitten luottamusta rakentamaan, vaikka se on pitkä ja kivinen tie. Näin luulen myös omalla kohdallani joskus käyvän, kun puolisoni on toipunut järkytyksestään.
      Ja se pitää myös sanoa, että syyllistäminen ei vie asioita mihinkään suuntaan.
      Odota nyt rauhassa vaimosi anteeksipyyntöä, jos sellaista ei tule hänen osaltaan anna hänen mennä. Me ollaan kuitenkin vain ihmisiä kaikki täällä ja uskon, että hyvätkin ihmiset mokailee välillä. Ei saisi tuomita yhden virheen vuoksi koko ihmistä. Voimia!

• Anonyymi

Ystäväni "taistoa" sivusta seuranneena ajattelisin, että luottamus on kertakäyttökampetta. Suhde ei palaa ennalleen paremmankaan terapeutin puoskaroimana. Toki ihmisiä kaikki ovat ja hyvätkin töpeksivät, mutta eihän sitä uusintamahdollisuutta tarvitse sille vanhalle antaa kun muitakin ihmisiä on olemassa.

• Anonyymi

Valitettavasti uskottomuus voi koskea niin paljon puolisoon, että sitä ei kykene anteeksi antamaan. Ja vaikka yrittäisi antaa anteeksi sitä ei koskaan unohda. Huonoina päivinä se usein nousee esiin hiertämään suhdetta. Vasta sitten ymmärrät sen kun sinut itsesi petetään. Jos katkeruus on tarpeeksi syvää, voidaan pettää jatkossa useammankin kerran jos yhdessä pysytte. Humalaa ei voi koskaan pitää syynä pettämiseen!

• Anonyymi

Kovaa on saada anteeksi pettämisen jälkeen. Tiedän että tilaisuus tuli ja sen käytin. Toki piti keksiä hyvä tarina. Vieläkin kirpaisee kun joku käräytti. En ehtinyt keksiä parempia syitä teolle. Toki nyt tuo sai kaiken syyn niskoilleen. Mutta rakasta sitä en mitenkään. Ja olen täysin tossun alla ja sen myönnän. Toki pyysin anteeksi jopa tuolta toiselta muttei sekään sitä hyväksynyt. Pahinta oli kun ei aluksi tiennyt ja taas tuo toinen itse "ilmoittautui. Saanut tässä kahta yrittää pitää rauhallisena. Ei enään jaksa joten olen pikkuhiljaa pitänyt väliä siihen. Jos tajuaa jättää rauhaan. Paska olo jäi toinen onneksi antoi anteeksi.

• Anonyymi

Kerro hänen vaimolleen haluaa varmaan tietää mitä miehensä touhaa Tahkolla.

• Anonyymi

Tottakai käräytat ja heität vaimonpihalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe