Onko rikkaus rakkaus

Anonyymi

Rakastatko nainen vain rikasta miestä. Paljonko pitää rahaa olla että kiinnostut miehestä vai riittääkö että miehellä on 200 euroa tilillä?

16

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Mulla on rahhaa omiksi tarpeikseni ja muilleki jakhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on rahhaa omiksi tarpeikseni ja muilleki jakhaa

Rakkaus on rikkaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on rikkaus

Rakkaudenrikkaus on rakkautta (elämää ja erotiikkaa), mutta rikkaudenrakkaus on mammonan kokoamista, ei elämää ja erotiikkaa. Näillä käsitteillä on siis merkittävä ero!

• Anonyymi

Persaukinen opisk kelpais hyvin👍

• Anonyymi

200 euroa on jo paljon rahaa. Afrikassa eletään köyhemmin.
      Teillä on kattokin pään päällä. Kumppanin pitää taloudellisesti että jos mies tarvii uudet housut niin naisen pitää ostaa ne jos tienaa paljon.

• Anonyymi

En tiedä. Minulla on omaisuutta parisen miljoonaa euroa vaikka paljon olen poiskin lahjoittanut. Naista en silti ole saanut vaikka tosissani olen yrittänyt.

• Anonyymi

En nyt rakasta ketään. Aika näyttää tuleeko niin käymään kuukausien tai ehkä vasta kymmenen vuoden päästä. Raha ei ole ensijainen vaatimus siiloin kun miehestä kiinnostuu, mutta miehen talouden pitää olla kunnossa.

• Anonyymi

Ei raha pelkästään tee onnelliseksi, mutta helpottaa elämää. Niin se vaan menee

• Anonyymi

Helposti voi elää onnellisena ilman suuria rahoja. Suurin palkka mitä sain on 1500 euroa enkä sitä tienannut kun 8 kk ajan. Tosin sain minä 150 000 euroa lotosta mutta en silti ole rikas kun tuo raha jaetaan vaikka 10 vuoteen niin ei sitä rahaa paljon ole joka kuukaudelle käytettävissä.

• Ja hitto, kun voittaskin lotossa. Olis se silti pikkusen elämää eteenpäin ilman työssä hikoilua. 😃

• Anonyymi

Järkevästi olet miettinyt tuon lottovoittosi "jakautumisen". !!!
        Muutenkin vaikutat realistiselta, joka ei taida olla kaikkien hanskassa.

Hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää!

• Anonyymi

Jos pitää valita, ottaisin varakkaan miehen vain jos se olisi mukava ja kunnioittaisi minua, kohtelisi hyvin eikä ole narsisti. Olisin kyllä onnellinen köyhän miehen kanssa joka kohtelisi minua hyvin. En halua miestä joka haukkuu minua tai muita sen takia että ovat erilaisia tai ei ole onnekas ollut elämässä ettei olisi saanut paljon rahaa.

• Anonyymi

Nyt kyllä narraat. Et ottanut minua vaikka minulla on nuo mainitsemasi ominaisuudet. Jännämiehen otit kyllä...

• Anonyymi

En tiedä paljonko rakkaus maksaa tai missä sitä myydään, ei kai missään.
      Oikea rakkaus ei laske rahoja eikä muuta ulkoista, rakkaus on syvä kaikenkattava tunne joka sitoo kaksi ihmistä lujasti yhteen.
      Tällä palstallamiesten mielestä rakkaus on sama kuin seksi. Se kertoo jo kaiken heidän henkisestä tasostaan. Valitettavasti tällaiset ihmiset jäävätkin sitten ilman oikeaa aitoa rakkautta.

• Anonyymi

Tässä on oltu köyhii ja rahakkaita. Onks rikas sitten jos on miljoona tilillä. Minulla on noin 170 tonnii tilillä, kotona 15 tuhatta. En tunne itseeni rikkaaksi tosin en köyhäksikään. Köyhä olin ainakin 15 vuoden ajan elin alle tonnilla kuussa vaikka säästeliäästi elin niin vuokran ja laskut kun maksaa niin ruokaan hyvä jos 300 euroa jäi muuhun elämiseen. Sain sitten perintöö mutta ei minusta rikas tullut. Rikkaat voi tuhlata rahaa miten sattuu, ostella hienoja autoja ja asuntoja, minä säästän edelleen ja mietin mihi rahani käytän ja elän tonnilla kuukaudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      144
      5548
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      2350
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2107
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      2012
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1953
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      20
      1884
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      42
      1745
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1654
    Aihe