Täälä savuton mukava sinkkumies kaipais naista treffeille. Käyn töissä ja muutenki elämä tasapainos. Toki tarjoan ruoat. Asun Pk-seudulla ja mies 30 yli.
Kiinnostaako ketään?
Treffeille seuraa.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa treffei seuraa noin huonolla ilmoituksella. Itse pyysin naista onkimaan kalaa viikonloppna ja suostui. Ensin juttelin naisen kanssa purjehduksesta ja rinteen erosta ja kysyin naiselta miten noin viehättävä nainen voi olla sinkku. Nainen kertoi ettei miehet ehdota mitään, sanovat vaan moi eivätkä kysy mitään joten ehdotin että mennään onkimaan siikaa. Siinä voi grillata samalla kun odottaa syökö kala ja mukavaa olla ulkona kuitenkin.
- Anonyymi
Lahnaa ei kannata pyytää. Sen sanon ihan kokemuksesta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahnaa ei kannata pyytää. Sen sanon ihan kokemuksesta,
Jos puikkaroitte verkkoonne lahnan, se kannattaa laittaa meneen.
Joudut yksin hoitaan koko sopan eikä se ole lystin arvoista.
- Anonyymi
Oletko harrastanut mitään kamppailulajia?
- Anonyymi
En. Minulla on hyvä itsetunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Minulla on hyvä itsetunto.
Joo mutta Suomessa ei riitä, että pystyt elättään itsesi.
- Anonyymi
Tylytin yhtä naista, kysyin naiselta onko se tuon yhden miehen seuraava pano. Naine ihmetteli ja kerroin sille että olen nähnyt miehen suutelevan 5 eri naisen kanssa kuukauden aikana. Sanoin naiselle että aina haluatte samanlaisia pelimiehiä jotka pettää teitä ja valehtelee teille. Mies oli kertonut naiselle ettei ole ollut kenenkään kanssa moneen vuoteen, tietty jotta saisi naisen sänkyyn. Nainen vähän suuttui mulle mutta sanoin sille että olet sen miehen seuraava pano ja sitten se jättää sinut. Kuukauden päästä näin naisen uudelleen ja kysyin miten asia on. Kysyin myös että miltä tuntii olla käytetty nainen mutta nainen vaan vänkkäsi jotain.
- Anonyymi
Miten sit saada naista treffeille??
- Anonyymi
Nykyää vaikka mitä tekis ei saa naista treffeille.helvetin tylyy käytöstä vaan. Ehkä kerran kk palkasta maksullisiin et sais naista.
- Anonyymi
Ahaa, siis treffeille lähtö on yhtä kuin suostumus antaa pildeä. Onneksi ei tarvi suostua treffeille, niin säästyy velvollisuusseksiltä, huh!
T. Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, siis treffeille lähtö on yhtä kuin suostumus antaa pildeä. Onneksi ei tarvi suostua treffeille, niin säästyy velvollisuusseksiltä, huh!
T. NainenNo perkele kyllä täs pildeä pitäs saada.
- Anonyymi
Vaikka miten kirjottas olisi kiinnostunu. Nainen ei vastaa. Koska 1000 miestä jonossa. Tää on ihan sairasta. Töitä tehtävä ja et saa naista ja naisen kosketusta.
- Anonyymi
Eikö ala oleen jo vastenmielistä vängätä ,oista olentoa ja sen kosketusta kun semmoinen hyypiö se nainen on. Ihan turhasta valitat siis.
- Anonyymi
Kyllä tässä panettaa ja tekee helvetisti naista mieli.
- Anonyymi
Täällä savuton mukava sinkkumies kaipaisi naista treffeille. En käy töissä ja muutenkin on elämä tasapainossa. Toki tarjoan ruoat jos itse kokkaat. Kahvin kuitenkin minä ihan itse keitän. En asu Pk-seudulla ja mies olen yli 70 v. Rumakin lienen ja pari senttiä alle 170 cm, mutta en läski enkä kalju. Kouluja kansakoulun jälkeen käyty kuutisen vuotta.
Kirjoitusvirheitä vähän alkuperäisestä korjasin, olisiko 8 :n arvosta?
Niin, että siitä vain naiset jouluksi jonoon!- Anonyymi
Jos tosissasi hakisit, eiköhän tärppäisi! :)
Huumori paikallaan ja pikkuisen velmua itseironiaa, ihan hyvä! Tämän tyyppinen itsetunto kohdillaan oleva elämää ei-niin-vakavasti-ottava mies vetoaa moneen naiseen. Varmasti omasta ikäluokastasi löytäisit jos tosissasi hakisit!
Hauskaa Joulua sinulle :)
- Anonyymi
No ei saa naista, niin ihan sama. Yksin ollaan.
- Anonyymi
Kaikki muu menee hyvin, muttakun ei saa naista ja pääse treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515