Jotain ihmistä kamera rakastaa ja jotain toista selvästikin inhoaa. Syynä on mystinen fotogeenisyys.
Yksi onnistuu kuvissa aina, toinen ei juuri koskaan. Mutta miksi?
Oletko kuvauksellinen?
5
313
Vastaukset
- Anonyymi
Se johtuu niiden kasvojen luustosta, niillä on selvästi näkyvät luut, korkeat poskipäät, monet mallit on tuollaisia. Tuollaiset kasvot tekee sellaisen valon/varjon kasvoille.
Yleensä luonnossa ihan ok näköiset, ja kuvissa karmeat, on niitä pyöreäkasvoisia.
Sen takia kuvauksissakin käytetään contouring meikkiä, ja voimakasta valoa/salamaa, koska se luo ne valot ja varjot, joilla näyttää kuvissa hyvältä. En ole, mutta oon oppinut pitämään lärvistäni siitä huolimatta. Joskus kartoin kameraa, juoksin vaikka karkuun kun joku alkoi kuvailemaan. Se oli niin ahdistavaa nähdä ittensä jossakin kuvassa. 😬
- Anonyymi
Kenen lärviä lainasit profiiliin?
Anonyymi kirjoitti:
Kenen lärviä lainasit profiiliin?
Omaani lainasin. Enkä kysynyt edes itseltäni lupaa. :)
- Anonyymi
Se johtuu niiden kasvojen luustosta, niillä on selvästi näkyvät luut, korkeat poskipäät, monet mallit on tuollaisia. Tuollaiset kasvot tekee sellaisen valon/varjon kasvoille.
Yleensä luonnossa ihan ok näköiset, ja kuvissa karmeat, on niitä pyöreäkasvoisia-----
No minä olen sitten poikkeus. Minulla on juuri sellaiset korkeat poskipäät ja erottuva kasvojen luusto, ja näytän kauhealta kuvissa! Oli ne sitten amatöörin tai ammattilaisen ottamia, sama tulos.
En onnistu koskaan, ja siksi en anna kuvata itseäni enkä ota selfieitä. Luonnossakaan en ole ainakaan kaunis, monen mielestä varmasti ruma koska en täytä suomalaisia kauneusihanteita.
Olen ihan sinut ulkonäköni kanssa eikä se ole koskaan haitannut sosiaalisissa suhteissa eikä pariutumisessa. Se vain harmittaa kun kuviin en voi mennä kun näytän joltain suohirviöltä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078