Miten saa uskottavuutta?

Anonyymi

Olen aikuinen, kohta nelikymppinen. En ehkä ole ihan mainstreamia, mutten mikään silmiinpistävä persoonakaan.

Alkanut helkkaristi rasittamaan, että sekä työelämässä että vapaa-ajan riennoissa minua usein aliarvioidaan. Tietojani ja taitojani. Uskallan väittää itseäni melko sivistyneeksi. Käytökseltäni olen sopuisa, olen helposti lähestyttävä enkä pelkää kysyä, jos en jotain tiedä. Enemmän kuunteleva kuin päälle päsmäri.

Pitäisikö vaan olla röyhkeämpi vai mitä ihmettä tulisi tehdä?

89

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota itsellesi tavoite. Kerro kaikille mitä tavoittelet. Tee työtä tavoitteen saavuttamiseksi. Kerro kaikille mitä olet tehnyt saavuttaaksesi tavoitteen. Kerro mitä vielä aiot tehdä tavoitteen eteen. Tee työtä tavoitteen saavuttamiseksi. Jatka näillä periaatteilla niin olet uskottava.

• Anonyymi

Näin olen toiminut mm.työelämässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen toiminut mm.työelämässä

Oletan, että käytöksessäni/habituksessani on jotain, mikä antaa minusta vääränlaisen kuvan. Ystäviltäni olen kysynyt mielipidettään, mutta eivät osaa sanoa.

Olen vähän sellainen "happy go lucky"-tyyppinen, elämässäni on ollut isoja vastoinkäymisiä, jotka ovat tehneet minusta sitkeän ja positiivisen ihmisen. Ärsyttääkö se sitten, en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan, että käytöksessäni/habituksessani on jotain, mikä antaa minusta vääränlaisen kuvan. Ystäviltäni olen kysynyt mielipidettään, mutta eivät osaa sanoa.

Olen vähän sellainen "happy go lucky"-tyyppinen, elämässäni on ollut isoja vastoinkäymisiä, jotka ovat tehneet minusta sitkeän ja positiivisen ihmisen. Ärsyttääkö se sitten, en tiedä.

Älä oleta mitään. Onko sinulla juuri nyt tavoitetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä oleta mitään. Onko sinulla juuri nyt tavoitetta?

Valmistuminen uuteen ammattiin helmi/maaliskuussa, vakituisemman ja haastellisemman työpaikan löytäminen, säännöllisempi kuntoilu...onhan noita. Osaan kyllä asettaa tavoitteita ja saavuttaa ne...tämän minut tuntevat kyllä tietävät, silti suhtautuminen minuun on kovin vähättelevää.
        Usein annan tekojeni puhua puolestaan, olisiko syytä markkinoida itseäni paremmin? Olen tätä paljon pohtinut, ja kaikissa tapauksissa päädyn siihen oletukseen, että itseilmaisuni on jotenkin vääränlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valmistuminen uuteen ammattiin helmi/maaliskuussa, vakituisemman ja haastellisemman työpaikan löytäminen, säännöllisempi kuntoilu...onhan noita. Osaan kyllä asettaa tavoitteita ja saavuttaa ne...tämän minut tuntevat kyllä tietävät, silti suhtautuminen minuun on kovin vähättelevää.
        Usein annan tekojeni puhua puolestaan, olisiko syytä markkinoida itseäni paremmin? Olen tätä paljon pohtinut, ja kaikissa tapauksissa päädyn siihen oletukseen, että itseilmaisuni on jotenkin vääränlaista.

Itseilmaisu toimii. Sanot tekemääsi työtä tavoitteeksi, mutta sulla ei ole kertomasi perusteella kiinnitettyä maalia, Olet niin kuin ajopuu odottaen että ranta liikkuisi kohdalle!

Haahuilet niin ettei sun uskota olevan menossa erityisesti minnekään. Nyt tarvit pysähtyä miettimään.

Mitä haluat (vain yksi asia)? Miksi haluat, miksi tämä on merkityksellistä? Jatka miettimistä ja visualisoi asia. Näe itsesi etukäteen tilanteessa jossa olet saavuttanut haluamasi (kiinnitetty maali).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen käytös ja habitus sinulla itsesi mielestä on?

• Anonyymi

Tavoitetta ei tarvitse kertoa kaikille. Tavoitteen voi kertoa esimiehelle, etenkin jos työ on projektiluontoista. Parempi pitää tavoitteet itsellä ja kertoa vasta sitten, jos aj kun on sen saavuttanut. Ainakin itse toimin mielummin näin. En pidä siitä, jos joku utelee omia tavoitteita. Ihmiset saattavat myös kytätä toisten tekemistä ja tavoitteisiin pääsemistä, jota pidän hieman outona enkä itse pidä siitä. "Älä huuda unelmiasi maailmalle!" Ja edelleen: "Maailma kyllä näkee, kun pääset tavoitteisiisi ilman väliaikaraportointia." ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen käytös ja habitus sinulla itsesi mielestä on?

No tähän asiaan liittyen olen pohtinut, josko vaikutan liian huolettomalta tai kevyesti suhtautuvalta, vaikka tarkoituksena on ylläpitää ns.hyvää fiilistä. Olen ajatellut, että kenties sellainen käytös joidenkin mielestä sulkee pois sen, että olisin vastuuntuntoinen ja vakavasti otettava. Enpä tiedä osasinko avata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tähän asiaan liittyen olen pohtinut, josko vaikutan liian huolettomalta tai kevyesti suhtautuvalta, vaikka tarkoituksena on ylläpitää ns.hyvää fiilistä. Olen ajatellut, että kenties sellainen käytös joidenkin mielestä sulkee pois sen, että olisin vastuuntuntoinen ja vakavasti otettava. Enpä tiedä osasinko avata?

Jos sinä teet työsi hyvin ja suhtaudut siihen vastuullisesti, se on ensisijaista. Peruspositiivisuus ja huolettomuus luonteessa ei pitäisi saada vaikuttaa mitenkään töissä sinuun suhtautumiseen ainakaan negatiivisesti.

• Anonyymi

Hanki lihakset.

• Anonyymi

Ei sitä koskaan tiedä, vaikka aloittaja olisi hunks-miehiä! ;)

• Aina on maailmassa vinkujaa ja vonkujaa, jolle olet aina jotenkin pielessä ja vääränlainen...

• Helmiina kirjoitti:

Aina on maailmassa vinkujaa ja vonkujaa, jolle olet aina jotenkin pielessä ja vääränlainen...

Kuikui tätäkautta.... se toinen ketju vissiin katos jonnekin...😃

Kohta pitää lähtee viemään junnu peleihin ja itse katsomaaan niitä siksiaikaa.

Lomat käy vähiin.... lauantaina töihin...🙄

• Disse kirjoitti:

Kuikui tätäkautta.... se toinen ketju vissiin katos jonnekin...😃

Kohta pitää lähtee viemään junnu peleihin ja itse katsomaaan niitä siksiaikaa.

Lomat käy vähiin.... lauantaina töihin...🙄

Ai se katos. No oli vissiin liian arkaluontoista asiaa siinä. 😃

Hyvät pelit teille, kentälle ja kentän reunalle. Minunkin tarttis vielä touhuta kotihommia ja saada mukelot innostumaan legojen sijaan pian nukkumisesta.

Mulla olis vielä muutama viikko ja sitten ei hetkeen mitään edes harkinnassa. Lomathan aina loppuu ikään kuin kesken... ☹️

• Helmiina kirjoitti:

Ai se katos. No oli vissiin liian arkaluontoista asiaa siinä. 😃

Hyvät pelit teille, kentälle ja kentän reunalle. Minunkin tarttis vielä touhuta kotihommia ja saada mukelot innostumaan legojen sijaan pian nukkumisesta.

Mulla olis vielä muutama viikko ja sitten ei hetkeen mitään edes harkinnassa. Lomathan aina loppuu ikään kuin kesken... ☹️

Joo, mitä sit lie ollut? 🤔

No varmaan ihsn just lähdetään. 19:45 on pelit ja kamat vielä exän luona. 😃

Mimmitkö ei oo oikein nukkuhommista töpinöisssään? No lyhyt viikko! 😊👌

Noh, joutaa tätä.... jos sitä sit tammikuussa taas lomailis? 😁

• Disse kirjoitti:

Joo, mitä sit lie ollut? 🤔

No varmaan ihsn just lähdetään. 19:45 on pelit ja kamat vielä exän luona. 😃

Mimmitkö ei oo oikein nukkuhommista töpinöisssään? No lyhyt viikko! 😊👌

Noh, joutaa tätä.... jos sitä sit tammikuussa taas lomailis? 😁

Ei ne oikeen... Täytyy antaa valvoa vielä tovi, jos sitten.

No nyt tuloo kiire!!!!! 🥺

Meetteks laskettelee sitten? 🤪

• Helmiina kirjoitti:

Ei ne oikeen... Täytyy antaa valvoa vielä tovi, jos sitten.

No nyt tuloo kiire!!!!! 🥺

Meetteks laskettelee sitten? 🤪

Touhukaisia! 😉☝️ Äitiinsä tulleet! 😜

Hyvin kerettiin. 😃👌

Ei vielä silloin. Vasta joskus maaliskuussa. Vkolla 10. Silloin on täällä hiihtoloma. 😊

• Kokeileppa vaikka Aaro Löfin kuulluksi tulemisen oppia.
      Muihin ihmisiin on vaikea vaikuttaa, mutta itseensä voi hyvin vaikuttaa ja joskus se joka ei kuuntele, löytyykin peilistä....

Mutta Aaro Löf.... kurkkaappas...jos se ois sun juttu?

• Anonyymi

Itseasiassa törmäsin heppuun, kun tätä pulmaa googlailin, mutten vielä syventynyt. Otanpa siis työn alle!

• Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa törmäsin heppuun, kun tätä pulmaa googlailin, mutten vielä syventynyt. Otanpa siis työn alle!

Joo. Itse tykkään tyypin ideoista. 😊👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo. Itse tykkään tyypin ideoista. 😊👌

Minä saattaisin tykätä siitä ideasta, että lanseeraisin Dissen kanssa punaisia tennissukkia valmistavan sukkatehtaan. Pitäisi vaan päättää, kumpi on toimitusjohtaja. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä saattaisin tykätä siitä ideasta, että lanseeraisin Dissen kanssa punaisia tennissukkia valmistavan sukkatehtaan. Pitäisi vaan päättää, kumpi on toimitusjohtaja. ;)

Mä voin olla tj. No problem.... hoida sä markkinointi ja tuotanto, mä pysyn mahdollisimman kaukana värillisistä tennissukista. 😆☝️

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mä voin olla tj. No problem.... hoida sä markkinointi ja tuotanto, mä pysyn mahdollisimman kaukana värillisistä tennissukista. 😆☝️

Siinä vaan on se, että minäkin haluaisin olla se toimitusjohtaja... Vähän ajattelinkin, että tässä saattaisi tulla valtataistelu toimitusjohtajan pallista...! Toisaalta markkinointi ja tuotanto on mielenkiintoisia asioita, varsinkin jos on luova ja tykkää tehdä itsenäisiä ratkaisuja ja työskennellä yksin. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaan on se, että minäkin haluaisin olla se toimitusjohtaja... Vähän ajattelinkin, että tässä saattaisi tulla valtataistelu toimitusjohtajan pallista...! Toisaalta markkinointi ja tuotanto on mielenkiintoisia asioita, varsinkin jos on luova ja tykkää tehdä itsenäisiä ratkaisuja ja työskennellä yksin. ;)

No oikeestaan markkinoinnissakaan niitä ei tartte itse pukea.... laittaa vaikka jonkun Hirviniemen tai Hedbergin viuhtomaan mainoksissa sukat jalassa, sit teetättää sukat tietty joillain kiinalaisilla katulapsilla. 😃💪
        Etullista ja toimivaa! 😉

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No oikeestaan markkinoinnissakaan niitä ei tartte itse pukea.... laittaa vaikka jonkun Hirviniemen tai Hedbergin viuhtomaan mainoksissa sukat jalassa, sit teetättää sukat tietty joillain kiinalaisilla katulapsilla. 😃💪
        Etullista ja toimivaa! 😉

Ajattelin kyllä sinua mallina ja cat walkilla. Seksikäs isämies saattais vedota moniin vertaisryhmiin. Voidaan lanseerata uudestaan se "tennissukat ja sandaalit"-tyyli päivitettynä 2020-luvun versiona. Tuotanto Suomeen ja kaikki joutavana ja työttömänä olevat palstailijat ompelukoneiden ja muiden tuotantokoneiden ääreen! Tätä pitää vielä miettiä! ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin kyllä sinua mallina ja cat walkilla. Seksikäs isämies saattais vedota moniin vertaisryhmiin. Voidaan lanseerata uudestaan se "tennissukat ja sandaalit"-tyyli päivitettynä 2020-luvun versiona. Tuotanto Suomeen ja kaikki joutavana ja työttömänä olevat palstailijat ompelukoneiden ja muiden tuotantokoneiden ääreen! Tätä pitää vielä miettiä! ;)

No oikeastaan, ei välttämättä huono idea. 🤔
        Ja sitten jos oikeasti ne sukat sopii mun sensitiivisille koiville, niin mähän saatan vaihtaa ne valkoiset punaisiin....

Pitäiskö vielä laittaa niihin näitä palstasloganeita multa.... tunnevastuu! Tunnista itsesi! Huomioi itsesi! Hoida tonttisi! Muista rajat! 😉☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan, ääni täältä! 👍

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Itse asiassa olen sitä mieltä, että Dissen kannattaisi alkaa kokoamaan Sinkut-palstan miesten kanssa hunks-ryhmää ja alkaa sen keulahahmoksi. Sen jälkeen voi sitten miettiä sitä yrityksen perustamista. Lupaan tulla katsomaan ensiesitystä! ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa olen sitä mieltä, että Dissen kannattaisi alkaa kokoamaan Sinkut-palstan miesten kanssa hunks-ryhmää ja alkaa sen keulahahmoksi. Sen jälkeen voi sitten miettiä sitä yrityksen perustamista. Lupaan tulla katsomaan ensiesitystä! ;)

Hahhah! Hunksispa hyvinkin! 😂😂😂

Saattaa irrota leipä vielä näillä hommilla paremmin ja täältä palstalta vois saada varsin virkeän porukan siihen vierelle. 😝

• Helmiina kirjoitti:

Äläälällällälläläää! ☝️🙄😝

• Disse kirjoitti:

Äläälällällälläläää! ☝️🙄😝

Jujuujuuuu!! 🤪😀

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, se olis nähtävä. 😜

• Helmiina kirjoitti:

Heh, se olis nähtävä. 😜

Saattasimpa pokkana kuule yllättääkin. 😬👌

• Helmiina kirjoitti:

Heh, se olis nähtävä. 😜

Myötähäpeän lyöpi vielä päälle. 😁☝️

• Disse kirjoitti:

Myötähäpeän lyöpi vielä päälle. 😁☝️

En minä myötähäpeä, anna palaa Franck! :D

• Disse kirjoitti:

No sitä ootellessa, että eka esitys nähdään. :P

• Helmiina kirjoitti:

No sitä ootellessa, että eka esitys nähdään. :P

Joi, pitää vaan henkisesti latautua.... hetken saattaa kestää!!😉😂

• Disse kirjoitti:

Hetken vaan? Joko saan hakea nakerrettavat valmiiksi? :D

• Helmiina kirjoitti:

Hetken vaan? Joko saan hakea nakerrettavat valmiiksi? :D

No kerkeet sä dittenkin hakea, kun teen lähtöä sinne catwalk-laiturille. 😝☝️

Tuossa toisessa sloituksessa mietin ihan vaan piruillessaan mitä tukia mä oon saanut nyt hiljakkoin yhteiskunnalta, mutta ei tässä nyt oikein olla kun maksumiehiä! 😬

Tietysti siis käytänhän mä teitä esimerkiksi, että ei kai kukaan absoluuttisen nettomaksaja ole? 🤔

• Disse kirjoitti:

No kerkeet sä dittenkin hakea, kun teen lähtöä sinne catwalk-laiturille. 😝☝️

Tuossa toisessa sloituksessa mietin ihan vaan piruillessaan mitä tukia mä oon saanut nyt hiljakkoin yhteiskunnalta, mutta ei tässä nyt oikein olla kun maksumiehiä! 😬

Tietysti siis käytänhän mä teitä esimerkiksi, että ei kai kukaan absoluuttisen nettomaksaja ole? 🤔

Huikkaa sitten, kun lähet nousee lavalle ettei mee ohi koko show. :D

Olis jotain hauskaa täälläkin, rutinan ja rätinän sijaan.

Eihän sitä ehdi tukia nostella, kun töissä yötäpäivää notkuu. :D

• Helmiina kirjoitti:

Huikkaa sitten, kun lähet nousee lavalle ettei mee ohi koko show. :D

Olis jotain hauskaa täälläkin, rutinan ja rätinän sijaan.

Eihän sitä ehdi tukia nostella, kun töissä yötäpäivää notkuu. :D

No varmaan ois lehtereillä sakkia, jos jotain tuollaista tapahtuiskin. 😆

Joo. No tuli ihan mieleen nuoruusvuodet. Joskus alle kakskymppisenä tuntui jotenkin mahdottomalta, että pääsis ns. omilleen, mutta tässä sitä on keikuttu jo ties miten pitkään. Varmaan 10 vuotta putkella aina duunissakin.... etten oo lomautuksilla tms juuri ollut.

Edellisellä firmalla oli 10 vuotta, tällä oon ollut 2013 alkaen. Eli jos laskis nopeesti... päissään....

19 vuotta on tullut oltua töissä elämästään. Sitten 14 vuotta koulussa Ja 7 vuotta alussa tsillasin missä sattuu.... 😂 niin ei tuonne tyhjää muuta mahdu 41 ikävuoteen! 😃☝️ Ainiin intti 8 kk! 😜

• Disse kirjoitti:

No varmaan ois lehtereillä sakkia, jos jotain tuollaista tapahtuiskin. 😆

Joo. No tuli ihan mieleen nuoruusvuodet. Joskus alle kakskymppisenä tuntui jotenkin mahdottomalta, että pääsis ns. omilleen, mutta tässä sitä on keikuttu jo ties miten pitkään. Varmaan 10 vuotta putkella aina duunissakin.... etten oo lomautuksilla tms juuri ollut.

Edellisellä firmalla oli 10 vuotta, tällä oon ollut 2013 alkaen. Eli jos laskis nopeesti... päissään....

19 vuotta on tullut oltua töissä elämästään. Sitten 14 vuotta koulussa Ja 7 vuotta alussa tsillasin missä sattuu.... 😂 niin ei tuonne tyhjää muuta mahdu 41 ikävuoteen! 😃☝️ Ainiin intti 8 kk! 😜

Ihan hyvä saldo! :D

Niin, nuorena ei arvaa mihin päätyy, mitä ehtii. Vaikka kyllä mun tarttee sanoa, että mun elämä on mennyt aikalailla sen mukaan mitä olen jo teininä ajatellutkin sen olevan ja menevän. Noin niinkun pääpiirteittäin. Opiskelujen ja töiden yms puolesta. Yleensä kun olen jotakin päättänyt, se lopulta tapahtuu, vaikka välillä mentäs pari askelta taakkepäin ja vaan puolikas eteenpäin.

Ehkä se on sitä, että en ole koskaan haaveillut mahdottomia. :)

Sama kai sulla.

• Helmiina kirjoitti:

Ihan hyvä saldo! :D

Niin, nuorena ei arvaa mihin päätyy, mitä ehtii. Vaikka kyllä mun tarttee sanoa, että mun elämä on mennyt aikalailla sen mukaan mitä olen jo teininä ajatellutkin sen olevan ja menevän. Noin niinkun pääpiirteittäin. Opiskelujen ja töiden yms puolesta. Yleensä kun olen jotakin päättänyt, se lopulta tapahtuu, vaikka välillä mentäs pari askelta taakkepäin ja vaan puolikas eteenpäin.

Ehkä se on sitä, että en ole koskaan haaveillut mahdottomia. :)

Sama kai sulla.

No siis on mulla silleen vsikka työjutuissa mennyt. Enkä mä tiedä, oonks mä mitään muuta nuorempana ees miettinyt?😬

Mutta kyllä mä oon aikalsilla vaan tehnyt mitä oon keksinytkin.... nytkin keksin pelata säbää 5-divarissa ja muutenkin enemmän ja oon pelannut prkle! 😁 Ihan sama, vaikka ei ihan samslla tavalla kulje kun reilu vuosi sitten. 😃

Ja vielä mä niitä puita ens vuonna metsästä tienvarteen muuten hillun. 😜

• Disse kirjoitti:

No siis on mulla silleen vsikka työjutuissa mennyt. Enkä mä tiedä, oonks mä mitään muuta nuorempana ees miettinyt?😬

Mutta kyllä mä oon aikalsilla vaan tehnyt mitä oon keksinytkin.... nytkin keksin pelata säbää 5-divarissa ja muutenkin enemmän ja oon pelannut prkle! 😁 Ihan sama, vaikka ei ihan samslla tavalla kulje kun reilu vuosi sitten. 😃

Ja vielä mä niitä puita ens vuonna metsästä tienvarteen muuten hillun. 😜

Jos sitä vaan elelee ja tunnustele elellessään mikä maittaa, niin käyhän se niinkin. Ei kaikkea tarvi suunnitellakaan, mutta itellä ainakin oli aika realistinen visio. Mitä se tulee olemaan. :)

Sikäli en ole monestakaan asiasta elämässäni yllättynyt, pettynyt joskus että se pahin skenaario kävi, mutta jotenkin niihinkin on osannut vähän "varautua"...ehkä se on se että mietin aikalailla ennakkoon variaatiot. :)

Voi mennä näin tai voi mennä noin...ja sitten katotaan.

Sä oot touhukas, aina uutta ideaa pukkaa, kun edellisestä ehtii. :D

• Helmiina kirjoitti:

Jos sitä vaan elelee ja tunnustele elellessään mikä maittaa, niin käyhän se niinkin. Ei kaikkea tarvi suunnitellakaan, mutta itellä ainakin oli aika realistinen visio. Mitä se tulee olemaan. :)

Sikäli en ole monestakaan asiasta elämässäni yllättynyt, pettynyt joskus että se pahin skenaario kävi, mutta jotenkin niihinkin on osannut vähän "varautua"...ehkä se on se että mietin aikalailla ennakkoon variaatiot. :)

Voi mennä näin tai voi mennä noin...ja sitten katotaan.

Sä oot touhukas, aina uutta ideaa pukkaa, kun edellisestä ehtii. :D

No itseasiassa mä en oo nuoruudessa ja ihan aikuisenakaan ollut kovin suunnitelmallinen, vasta kuin nytten eron jälkeen, kun on pitänytkin suunnitella omaa elämää.... mä katsos oon ollut aiemmin vaan kone, joka painaa tehdä, muut miettii! 😜

Noh, onhan tää ollut opettelua, mutta kokoajan rakentuu hommat. 😬💪

Ja olihan tuosta 35 vuoden painamisesta se hyvä homma, että nyt voi sit vähän ottaa rennommin. Ei tartte painaa ihan peräsuoli pitkällä.😁

Mutta sekin on niin, että tälläinen mahdollisuuskin on huomattava.... äkkiä sitä vaan painaa tuolla laput silmillä ja hui hulinaa vaan! 😆

Nyt tyttö hakemaan opinahjosta ja rautakaupasta hiekkaa, tai pihassa lentää nurin! 🙄

• Disse kirjoitti:

No itseasiassa mä en oo nuoruudessa ja ihan aikuisenakaan ollut kovin suunnitelmallinen, vasta kuin nytten eron jälkeen, kun on pitänytkin suunnitella omaa elämää.... mä katsos oon ollut aiemmin vaan kone, joka painaa tehdä, muut miettii! 😜

Noh, onhan tää ollut opettelua, mutta kokoajan rakentuu hommat. 😬💪

Ja olihan tuosta 35 vuoden painamisesta se hyvä homma, että nyt voi sit vähän ottaa rennommin. Ei tartte painaa ihan peräsuoli pitkällä.😁

Mutta sekin on niin, että tälläinen mahdollisuuskin on huomattava.... äkkiä sitä vaan painaa tuolla laput silmillä ja hui hulinaa vaan! 😆

Nyt tyttö hakemaan opinahjosta ja rautakaupasta hiekkaa, tai pihassa lentää nurin! 🙄

Joo, niin mä olen kanssa päätellyt sun teksteistäsi. ;)

Mä taas en ehkä vaikuta kovinkaan suunnitelmalliselle juttuineni, mutta olen aika harkitsevainen ollut aina. Musta saa äkkiä impulsiivisen kaakakattaja kuvan, joka vaan kaakattaa eikä mieti. Mikä on juurikin toisinpäin oikeasti. :D

Moon usein porukoissa se joka miettii ja jolta kysytään mites mun kannattas, mikä on joskus ollut rehellisesti rasittavaakin. Mä en haluisi olla muille mikään äitihahmo...mutta niin se on kumminkin usein kaveriporukoissakin mennyt. Jostain syystä on oletettu että mulla olis joku kauheen hyvä ohje tai neuvo antaa tosta vaan.

Kun jokaisen pitäs miettiä itte...

Ja tylsän leimaahan se on tiennyt, kun ei oikeesti ole impulsiivinen koheltaja. :D

Se on hyvä, että oot alkanut purkaa pakkaa ja miettiä, mutta joskus mietit minusta hiukan liikaakin. Mikä voi aiheuttaa vaan kireempiä solmuja ja tenkkapoota...hämmentää. :)

Se välimalla, ei sata lasissa hei hulinaa miettimättä, jos ei kaikkea miettien ja pelätenkään...mun mieleen mukava ratkaisu.

Haehan sä likka ja hiekkaa..mä ihmettelen tovin.

• Helmiina kirjoitti:

Joo, niin mä olen kanssa päätellyt sun teksteistäsi. ;)

Mä taas en ehkä vaikuta kovinkaan suunnitelmalliselle juttuineni, mutta olen aika harkitsevainen ollut aina. Musta saa äkkiä impulsiivisen kaakakattaja kuvan, joka vaan kaakattaa eikä mieti. Mikä on juurikin toisinpäin oikeasti. :D

Moon usein porukoissa se joka miettii ja jolta kysytään mites mun kannattas, mikä on joskus ollut rehellisesti rasittavaakin. Mä en haluisi olla muille mikään äitihahmo...mutta niin se on kumminkin usein kaveriporukoissakin mennyt. Jostain syystä on oletettu että mulla olis joku kauheen hyvä ohje tai neuvo antaa tosta vaan.

Kun jokaisen pitäs miettiä itte...

Ja tylsän leimaahan se on tiennyt, kun ei oikeesti ole impulsiivinen koheltaja. :D

Se on hyvä, että oot alkanut purkaa pakkaa ja miettiä, mutta joskus mietit minusta hiukan liikaakin. Mikä voi aiheuttaa vaan kireempiä solmuja ja tenkkapoota...hämmentää. :)

Se välimalla, ei sata lasissa hei hulinaa miettimättä, jos ei kaikkea miettien ja pelätenkään...mun mieleen mukava ratkaisu.

Haehan sä likka ja hiekkaa..mä ihmettelen tovin.

Tässä pönötän jonossa... 😃

Mun liika miettiminen on ihan vaan ihmettelemistä.... on niin paljon elämää vilahtanut vaan ohi...😜

Ja mihinkäs tässä enää kiire onkaan? Tuumii vaan? 😬

Ja jos joku kaakattaja oot, niin huikean mukava kaakattaja sit. 😬👌

• Disse kirjoitti:

Tässä pönötän jonossa... 😃

Mun liika miettiminen on ihan vaan ihmettelemistä.... on niin paljon elämää vilahtanut vaan ohi...😜

Ja mihinkäs tässä enää kiire onkaan? Tuumii vaan? 😬

Ja jos joku kaakattaja oot, niin huikean mukava kaakattaja sit. 😬👌

Kiila ohi!!! Kiila nyt, no kiilaaa... ;D

Juu, mutta joskus oot hiukan itsekin ymmälläsi. Mistä päästä alkas ja mihin lopettasi, mutta hyvin oot aina palautunut sieltä hämmennyksestä. :D

Heh, no irl saattasit yllättyä, kun en olekaan niin äänekäs kun täällä. On nimittäin sanottu, että palstalla musta sai hiukan toisenlaisen kuvan mitä irl sitten olen tuon kalkattamisen ja räiskyvyyden suhteen. :)

Se on kato mun piilevä luoteeni tää kalkattaja.. ;D

• Helmiina kirjoitti:

Kiila ohi!!! Kiila nyt, no kiilaaa... ;D

Juu, mutta joskus oot hiukan itsekin ymmälläsi. Mistä päästä alkas ja mihin lopettasi, mutta hyvin oot aina palautunut sieltä hämmennyksestä. :D

Heh, no irl saattasit yllättyä, kun en olekaan niin äänekäs kun täällä. On nimittäin sanottu, että palstalla musta sai hiukan toisenlaisen kuvan mitä irl sitten olen tuon kalkattamisen ja räiskyvyyden suhteen. :)

Se on kato mun piilevä luoteeni tää kalkattaja.. ;D

Käsitin sen niin, että kun en ole säestäjä joka on jatkuvasti äänessä...ja ilmeisesti sitä oli vähän odotettu. :)

Olinkin kuuntelija ja juttelin maltilla...rauahllisella äänellä, tasaseen sävyyn. Täällä kuulemma saa erilaisen kuvan. Ne on ne naapuripöydän naiset kun pitää mekkalaa ja riehakkaasti kalkattaa. :)

• Helmiina kirjoitti:

Käsitin sen niin, että kun en ole säestäjä joka on jatkuvasti äänessä...ja ilmeisesti sitä oli vähän odotettu. :)

Olinkin kuuntelija ja juttelin maltilla...rauahllisella äänellä, tasaseen sävyyn. Täällä kuulemma saa erilaisen kuvan. Ne on ne naapuripöydän naiset kun pitää mekkalaa ja riehakkaasti kalkattaa. :)

No siis yleensäottaen muitten ihmisten kuunteleminen ja läsnäolo onkin vaan sitä, että olla mällötetään hiljaa ja kuunnellaan, kun toinen miettii ääneen. 🙂
        Eipä sitä kukaan mitään mullistavan huikeaa toiselta odotakaan saavansa? Ehkä näkee jonkun asian toisin, tai paremminkin vähän kauempaa... silloin kun ei itse erota metsää puilta. 🤔😊

Itseasiassa niin pitäis osata kaikkien ottaa oma osansa kuuntelusta ja keskustelusta. Eikä ainakaan stressata toisen murheista tai mietteistä liikaa. 😊☝️

Ei auttanut ohi kiilailu siinä paikassa.... tyttö lampsi viimeisien joukossa autoon. 😜

• Disse kirjoitti:

No siis yleensäottaen muitten ihmisten kuunteleminen ja läsnäolo onkin vaan sitä, että olla mällötetään hiljaa ja kuunnellaan, kun toinen miettii ääneen. 🙂
        Eipä sitä kukaan mitään mullistavan huikeaa toiselta odotakaan saavansa? Ehkä näkee jonkun asian toisin, tai paremminkin vähän kauempaa... silloin kun ei itse erota metsää puilta. 🤔😊

Itseasiassa niin pitäis osata kaikkien ottaa oma osansa kuuntelusta ja keskustelusta. Eikä ainakaan stressata toisen murheista tai mietteistä liikaa. 😊☝️

Ei auttanut ohi kiilailu siinä paikassa.... tyttö lampsi viimeisien joukossa autoon. 😜

No eipä niin odota, muuta kun et tulis ymmärretyksi. 😃

Toiset on ehkä enemmän luonnostaan kuuntelijoita toisten puhuessa mielummin. Koittanut opetella kumpaakin, että muutkin saa puhua ja kertoa. Vaikka joskus innostuu kun tietää jotain esim. töissä tai opiskeluissa, puhumaan heti auki...

Sitte on tullu aateltua innokkuudesta huolimatta, että annampas tiedoistani huolimatta jonkun toisen puhua ja loistaa tiedollaan. Ettei aina itte tarvi "päteäkkään", vaikka tietäs paremminkin kun toinen.

Minusta on reiluu antaa muillekki tilaa. 😃

Oliko likalla hidas askel vai isot ostokset? 😉

• Järkyttävää kaahaamista paikasta toiseen! x/

Hehe, mä paan ajatukset kiinni tikskii kun puhun tai kirjotan...tulee selkärangasta. ;)

Maha täynnä ei saisi sählätä. Tulee ähky. :)

• Helmiina kirjoitti:

Järkyttävää kaahaamista paikasta toiseen! x/

Hehe, mä paan ajatukset kiinni tikskii kun puhun tai kirjotan...tulee selkärangasta. ;)

Maha täynnä ei saisi sählätä. Tulee ähky. :)

Niinpä.... tää on niin tätä kun on muksut....😳

Samoin.... paitsi joskus on vähän häslinkii ympärillä ja sit ajatus saattaa kadota selkärangastakin...😆

No eipä ihan nälässäkään onnistu reikäpallon perässä revittely! 😳

• Disse kirjoitti:

Niinpä.... tää on niin tätä kun on muksut....😳

Samoin.... paitsi joskus on vähän häslinkii ympärillä ja sit ajatus saattaa kadota selkärangastakin...😆

No eipä ihan nälässäkään onnistu reikäpallon perässä revittely! 😳

Mjoo, muksut on kyllä sanonko mä mistä kotosin... ;D

Mutta onhan meillä sentään selkäranka, vaikka ihan tyhjää huutaskin. :P

Syö, mutta elä sitten saa ähkyä. :)

• Helmiina kirjoitti:

Mjoo, muksut on kyllä sanonko mä mistä kotosin... ;D

Mutta onhan meillä sentään selkäranka, vaikka ihan tyhjää huutaskin. :P

Syö, mutta elä sitten saa ähkyä. :)

Pikkuisen räpsäytin syödä, ettei oma lapa vapise.... mailan lapa saa täristä sopivasti. 😆💪

Mä saankin kyydin.... joku pelikaverin kaveri tulee tähän hakemaan. 😊☝️

• Disse kirjoitti:

Pikkuisen räpsäytin syödä, ettei oma lapa vapise.... mailan lapa saa täristä sopivasti. 😆💪

Mä saankin kyydin.... joku pelikaverin kaveri tulee tähän hakemaan. 😊☝️

Ollaan sitä nyt niin herraa, että kyytimillä kuletaan kun rokkoherrat. 😜

Nonii annahan lapasen laulaa...

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Ihan ihana keskustelu teillä, mut oisitte voinu avata oman aloituksen sille...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Sun pitää vuokrata joku harjoittelupaikka, esim. tanssistudio, tanssiryhmälle. Siitä se lähtee! ;)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Muista kiinnittää huomiota esiintymisasuihin. Ne on esiintyjen ohella aika tärkeässä roolissa!

• Helmiina kirjoitti:

Hyvin mäni reenit! 😃💪

Ja herrana nakotin apurepsikan paikalla.... kelepas! 😬👌

• Disse kirjoitti:

Hyvin mäni reenit! 😃💪

Ja herrana nakotin apurepsikan paikalla.... kelepas! 😬👌

Hyvä homma ja peli kulki? 💪😌

• Helmiina kirjoitti:

Hyvä homma ja peli kulki? 💪😌

No ihan hyvin. Ei ihan parasta menoa ollut, mutta ei huonointakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan ihana keskustelu teillä, mut oisitte voinu avata oman aloituksen sille...

Njäh... ei kerkee ja hoksaa, sekun lähtee, se lähtee. 😃👌

• Anonyymi kirjoitti:

Muista kiinnittää huomiota esiintymisasuihin. Ne on esiintyjen ohella aika tärkeässä roolissa!

Vielä studio! Ja asusteena shakishortsit, valkoiset tennisssukat sandaaleissa, niin ja vekkopaita ja hankkijan lippis. 😝☝️

• Anonyymi

No se vähän riippuu.

Ulkonäkö on ehkä yksi yleisimmistä tavoista. Miehenä pituus auttaa, mutta myös treenattu vartalo ja miellyttävät kasvonpiirteet.

Sitten tietysti ammattipiireissä ja harrastepiireissä oman alueesi hallitseminen poikkeuksellisen hyvin. Jos olet se kaveri, jolta kysytään neuvoa/apua, kun muut eivät enää osaa, tuo se itsessään uskottavuutta.

• Jäin vaan miettimään, että mitä sillä uskottavuudella saavutat sellaista mitä nyt ei ole? Mitä oleellista sulta puuttuu? Ja onko sillä väliä, jos ei joidenkin mielestä olekaan uskottava, jos on niin miksi ja mitä väliä?

Kaikkia ei mitenkään saa vakuuttumaan mistään, joten itse en hirveesti edes ponnistelisi vakuuttaakseeni ketään kelle ei kelpaa ilman hikeä ja verta. Olkoon vakuuttumatta.

Vai onko jokin juttu työpaikalla tms. miksi juuri sun olisi tärkeää saada porukat vakuuttuneeksi, ehkä jokin työasema tai tehtävien sujumisen kannalta tärkeä asia?

• Anonyymi

Tottahan tuo, ja noin pyrin useimmiten ajattelemaan, että ei kaikkia saa vakuuttuneeksi ja mitäpä väliä sillä jos itse itseni tiedän...

Mutta välillä korpeaa, ettei saa sellaista aikuisen kunnioitusta osakseen, jota toiset tuntuvat saavan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottahan tuo, ja noin pyrin useimmiten ajattelemaan, että ei kaikkia saa vakuuttuneeksi ja mitäpä väliä sillä jos itse itseni tiedän...

Mutta välillä korpeaa, ettei saa sellaista aikuisen kunnioitusta osakseen, jota toiset tuntuvat saavan.

En minäkään mitään erityistä kunnioitusta ( perukunnioituksen lisäksi) nauti, vaan mitäpä sillä tekisinkään. Riittää, että saan tehdä työni rauhassa ja tilin tilipäivänä. Kotona kunnioitetaan riittävästi. :)

Ehkäpä minun elinpiirini on erilainen, mitä sinun ja en ymmärrä mistä kunnioituksesta edes puhutaan. Mutta tuli vain mieleeni, että joskus on ihan hyvä kun ei ole riippuvainen muiden kunnioituksesta, sen peruskunnioituksen lisäksi siis...

• Anonyymi

Onko itsereflektion harjoittaminen sinulle tuttua? Usein kirjoittaminen jäsentää ajattelua tai ainakin pakottaa siihen. Ihan yksinkertainen harjoitus on kirjoittaa paperille, mihin olet elämässä ja itsessäsi tyytyväinen ja mihin et ole, mitä haluat saavuttaa, missä haluat parantaa, miten aiot päästä päämääriin ja millä aikataululla. Tietysti sitten on kaikenlaisia itsetutkiskeluoppaita, joissa on erilaisia itsereflektioharjoituksia olemassa.

Ei päällepäsmäröinti tai kyynärpäätekniikka mitään auta ainakaan jos haluaa säilyttää hyvän kuvan itsestään. Usein he ovat eniten äänessä ja käyttäytyvät huonosti, joilla niitä taitoja ei oikein ole ja se äänessä oleminen ja päteminen voi olla oman taitamattomuuden kompensointia. Tietysti kannattaa opetella sitä, että tarvittaessa osaa kehua itseään rehellisesti ja että arvostaa omaa osaamistaan ja työn jälkeä. Se, että tiedostaa vahvuutensa ja ne asiat, joissa tarvitsee kehitystä, kertovat itsetuntemuksesta. Jos työ on hyvää, palaute on hyvää. Työ puhuu aina tekijästään. :)

• Anonyymi

Kirjoittelen kyllä eräänlaista päiväkirjaa säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta en noin selkeästi. Tätäkin voisin kokeilla, kiitos!

• Anonyymi

Mitä sinun mielestä tarkoittaa "melko sivistynyt"? Millainen on koulutustaustasi?

• Anonyymi

Sivistyksellä tässä viittasin enemmän yleistietoon ja käytökseen. Ammattitason koulutuksia on takana, sekä parilta alalta avoimen yliopiston sekä avoimen yliopiston opintoja. Arvostan toki korkeakoulutusta, mutta mielestäni ihminen pystyy hankkimaan sivistystä myös itsenäisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistyksellä tässä viittasin enemmän yleistietoon ja käytökseen. Ammattitason koulutuksia on takana, sekä parilta alalta avoimen yliopiston sekä avoimen yliopiston opintoja. Arvostan toki korkeakoulutusta, mutta mielestäni ihminen pystyy hankkimaan sivistystä myös itsenäisesti.

*avoimen ammattikorkeakoulun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ajattelinkin. Oletko valmistumassa nyt siis AMK:sta? Niilläkin on muuten avoimen väylä ainakin joissakin tutkinto-ohjelmissa. On totta, että ihminen voi olla myös "itseoppinut". Tuollasia on usein vanhemman ikäluokan piirissä, joilla ei aikanaan ollut mahdollisuutta käydä kouluja eikä mitään yhteiskunnan antamia tukia, jotka monella nykyään mahdollistavat pitkäaikaisen opiskelun.

• Anonyymi

Niin, muut aliarvioivat tai sitten itse yliarvioit.

Mutta on periaatteessa kahdenlaisia ihmisiä, päällepuhujia ja sitten heitä joiden päälle puhutaan. Ihmisiä jotka saavat muiden huomion jopa osaamatta mitään sen kummemmin ja sitten niitä jotka sivuutetaan vaikka osaisivat sitten mitä vaan. Että kumpi sitten on parempi?

• Anonyymi

Nyt sinulla unohtuu se kolmas ihmisryhmä: ne, jotka osaavat keskustella ja kuunnella ja jotka antavat tilaa muille. Ihmisten kommunikointi on mielenkiintoista; jokainen käytöksellään osoittaa, kuinka paljon sitä keskustelukumppaniaan arvostaa. Sama ihminen voi käyttäytyä eri tavalla eri ihmisten kanssa jopa eri ihmisten läsnäollessa. Toisaalta se on ihan inhimillistä; moni on aidoimmillaan sellaisissa lähisuhteissa, joissa hän tulee kohdatuksi ja ymmärretyksi mahdollisen monipuolisesti. Joidenkin ihmisten kanssa tulee vain joku tai muutama puoli esiin ja jonkun kanssa voi kokea olevansa aito, oma itsensä, ymmärretty ja aidosti ja ymmärretysti kohdattu. Toki "kotiminä" on monille erilainen kuin "työminä", koska kotona moni on puoliso ja vanhempi ensisijaisesti, toissijaisesti jotain muuta. Voisi olla myös rasittavaa, jos joutuisi kaikkine roolineen, jotka kotona ja töissä ja muualla on, olemaan aina kaikkialla yhtäaikaa.

• Anonyymi

Taidan kuulua näihin, jotka sivuutetaan. Sitä aloitukseni koski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinulla unohtuu se kolmas ihmisryhmä: ne, jotka osaavat keskustella ja kuunnella ja jotka antavat tilaa muille. Ihmisten kommunikointi on mielenkiintoista; jokainen käytöksellään osoittaa, kuinka paljon sitä keskustelukumppaniaan arvostaa. Sama ihminen voi käyttäytyä eri tavalla eri ihmisten kanssa jopa eri ihmisten läsnäollessa. Toisaalta se on ihan inhimillistä; moni on aidoimmillaan sellaisissa lähisuhteissa, joissa hän tulee kohdatuksi ja ymmärretyksi mahdollisen monipuolisesti. Joidenkin ihmisten kanssa tulee vain joku tai muutama puoli esiin ja jonkun kanssa voi kokea olevansa aito, oma itsensä, ymmärretty ja aidosti ja ymmärretysti kohdattu. Toki "kotiminä" on monille erilainen kuin "työminä", koska kotona moni on puoliso ja vanhempi ensisijaisesti, toissijaisesti jotain muuta. Voisi olla myös rasittavaa, jos joutuisi kaikkine roolineen, jotka kotona ja töissä ja muualla on, olemaan aina kaikkialla yhtäaikaa.

Ja pääasiassa se joka "osaa" keskustella, kuunnella ja antaa tilaa kuuluu siihen ryhmään joka työnnetään sivuun jos tilanteeseen tulee joku joka habituksellaan vie enemmän tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pääasiassa se joka "osaa" keskustella, kuunnella ja antaa tilaa kuuluu siihen ryhmään joka työnnetään sivuun jos tilanteeseen tulee joku joka habituksellaan vie enemmän tilaa.

Totta mutta siitä on lupa mainita ääneen, jos joku ei anna toisille tilaa varsinkaan kokouksissa tai muissakaan epävirallisemmissa tilanteissa. Tietysti on aina niitä, jotka mielellään seuraa tilannetta sivusta ja kommentoi harvemmin ja ovat tyytyväisiä sivustaseuraajan rooliin. Kaikkia ei voi siis myöskään pakottaa olemaan äänessä yhtä paljon, koska ihmiset ovat erilaisia. Silloin kun joku vie toistenkin tilan jatkuvasti ja toiset kärsivät siitä niin, etteivät saa asiaansa sanottua ja joutuvat sivuutetuksi, on kysymyksessä ongelma, josta pitää puhua ääneen. Jokainen aikuinen pystyy kyllä tarvittaessa kontrolloimaan puheensa sisältöä ja määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta mutta siitä on lupa mainita ääneen, jos joku ei anna toisille tilaa varsinkaan kokouksissa tai muissakaan epävirallisemmissa tilanteissa. Tietysti on aina niitä, jotka mielellään seuraa tilannetta sivusta ja kommentoi harvemmin ja ovat tyytyväisiä sivustaseuraajan rooliin. Kaikkia ei voi siis myöskään pakottaa olemaan äänessä yhtä paljon, koska ihmiset ovat erilaisia. Silloin kun joku vie toistenkin tilan jatkuvasti ja toiset kärsivät siitä niin, etteivät saa asiaansa sanottua ja joutuvat sivuutetuksi, on kysymyksessä ongelma, josta pitää puhua ääneen. Jokainen aikuinen pystyy kyllä tarvittaessa kontrolloimaan puheensa sisältöä ja määrää.

Voihan sitä mainita mutta tuskinpa se asemaa hierargiassa nostaa, voipa käydä jopa päinvastoin.

• Anonyymi

Hanki tatuointi, juo paljon viinaa, hakkaa joku nainen niin saat heti uskottavuutta ja naisia saat paljon.

• Anonyymi

Ei mitkään tatuoinnit mitään tee... vaan se että teet työtä ja hankit kavereita, kuten itsellänéni tuli kavereita lähes automaattisesti kun olin erään jämerän 100kg judokan kanssa samassa paikassa hommissa, aina aamuisin aikaisin yleensä tapasimme ja juttelimme ennen hommia.

Itsetuntoasi pitäisi kohentaa, eikä sellainen jostain mistään näpp'äinten painelemisesta sitten kohennu se Sinun katu-uskottavuus, todellakaan.

• Anonyymi

Ja mitenkäs se että joku piereskelee tatamilla liittyy mihinkään?

• Anonyymi

Tuon ikäisenä minä jo viimeistään lakkasin stressaamasta sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Kasva sinäkin aikuiseksi!

• Anonyymi

Ei ole varsinaisesti kyse siitä, että kovasti pohtisin ' mitä minusta nyt ajatellaan', ei, vaan enemmänkin tuossa ylläpuhutusta sivuuttamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole varsinaisesti kyse siitä, että kovasti pohtisin ' mitä minusta nyt ajatellaan', ei, vaan enemmänkin tuossa ylläpuhutusta sivuuttamisesta.

Teet työssä hommat niin hyvin, että pomo/palkanmaksaja on tyytyväinen. Silloin olet palkkasi ja asemasi ansainnut, ja on aivan sama, miten "uskottava" olet työkavereidesi silmissä.

Ole vapaa-aikanasi oma itsesi. Jos koet epämukavaksi sen, että sinua ei oteta vakavasti, olet todennäköisesti väärässä seurassa.

Ei tää tän vaikeempaa ole.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5765
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2952
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2198
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1955
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1838
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      74
      1018
    Aihe