miltä näyttää nykypäivänä tyylikäs mies

ihan mielen kiinostaa kysyn miltä nyky päivänä tyylikäs mies näyttää naisten mielestä. Pitääkö olla isot lihakset parta vai ei kalju vai pitkät hiukset. minkälainen pukeutuminen pitää olla. pitääkö olla hirveesti muoti vaatteita ja tärkein pitääkö olla pelkästään miljonääri että kelpaa koska ei siihen mun mielestä miljoonia tarvii.

5

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielestä (oon siis nainen) mies on parhaimmillaan, kun on omannäköisissä vaatteissaan, niissä joissa tuntee olonsa kotoisaksi eli viihtyy parhaiten. Kuitenkin mun silmää erityisesti miellyttää ihan tavallinen tyyli, esim. farkut (tai jotkut muut farkun tyyliset housut tai jotkut muut rennot mutta siistit housut, jos ei pidä farkuista), t-paita, ruutupaita tai joku muu paitapusero, farkkutakki ja kenkinä vaikka tennarit tai jotkut yksinkertaiset kävelykengät. Talvella vaikka joku villakangastakki tai siisti mutta rento toppatakki ja päässä esim. joku lakki (lipallinen lätsä), josta saa läpät korville (tai sitten vaan ihan joku pipo).

      Pukumies voi olla tyylikäs tai vaikka päästä varpaisiin merkkivaatteisiin sonnustautunut, mutta tällainen Wall streetin pörssimeklari -look tai muuten liian sliipattu ei kauheasti iske.

      Tukka voi olla lyhyt tai pitkä, miten itse haluaa. Tosin pidän miehellä vähän pidemmästä tukasta, jopa hartia-tai selkämittainen hyvä, jos hiusten ja päänähan kunto sen sallii ja jaksaa huoltaa hiuksiaan ainakin ihan ok.

    • Ja talvella ulkona ollessa myös ihan vaan joku tuulipuku/ulkoilupuku on ihan jees. Ulkoilupukukin voi olla siisti.

      Kun pukeutuu ihan tavallisesti farkut ja ruutupaita tai vaikka ulkoilupuku ei tartte kuitenkaan näyttää Uuno Turhapurolta. Voi silti olla siistin näköinen ja jopa ihan tyylikäskin olematta kuitenkaan liian sliipattu. Rento ei ole aina sama kuin Uuno Turhapuron tyyli, vaikka kyllä tuo Uunokin aika rento on =)

      • Anonyymi

        Oon mies mut naisen tulee olla punatukkainen vaaleahiuksinen ja pukeutuu persoonallisesti


    • Anonyymi

      Kiinnostavalla miehellä on siistit kädet ja hoidetut kynnet, muttei lakatut. Fleda pitää olla mintissä. Myös raikas suu on ehdoton.

      Puheet on oltava sivistyneet, ei kiroilua eikä muuta sellaista. Eikä juo olutta suoraan pullosta tai tölkistä.

      • Anonyymi

        Lisäisin tuohon, että vaatteissa ei saa olla tekstejä, ei edes vaatemerkkiä näkyvissä. Tyylikkään miehen vaatteet ovat ehdottoman sopivan kokoiset ja hyvin istuvat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe