Hei kepulaiset

Anonyymi

Tarinanne on ohi.
Kaksi Hei huutoa teille.
Hei hei kepulaiset.
Olette valinneet ihan itse ketä ja mitä tahoa edustatte, harmi, että tämä edustamanne taho ei voi äänestää, joten mistä aiotte löytää puolueellenne kannatusta tulevaisuudessa?
Kaikki mitä teillä on, on viime vaalien kannatus ja siitäkin galluppien mukaan on jo puolet kadonnut.
Eli totuus on, teillä ei ole enää sitäkään, mitä te viime vaaleissa saitte kerättyä.

Tulevaisuutenne ei hyvältä näytä, toivon kuitenkin, että viette hallitusohjelman läpi, johon te olette sitoutuneet, mutta äänestäjänne eivät ole sitoutuneet.
Toivon mukaan hallitusohjelmalla on kansan tuki, jotta kannatuksenne ei laske, mutta pahalta näyttää.

Asiat ovat kaikessa yksinkertaisuudessa niin, että olette mokanneet pahasti ja seuraukset ovat sen mukaiset.

R.I.P kepu.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipilismin synkkä varjo saastuttaa yhä keskustan syvintä olemusta. Harmi.

• Anonyymi

Kepun ainoa keino on kaataa hallitus.
      Koska hallitus kaatuu ennemmin tai myöhemmin, on turhaa yrittää pitää kasassa rakennelmaa, joka ei itsestään voi pysyä pystyssä.

Suomi tarvitsee uuden suunnan ja saa sen, oli siinä kepu mukana tai ei.
      Ja muutenkin olisi reilua, että hallituksessa olisi puolueet, joilla on suurin kansan tuki takanaan.

Nyt yhteistyötä peliin.
      Uudet vaalit ja Persut tekevät kyllä yhteistyötä, saadaan oikea suunta Suomelle ja asiat korjattua nopeasti.
      Jokaiselle puolueelle löytyy varmasti se oma ministerinsalkku.
      Sen jälkeen teillä on aikaa riidellä keskenänne, mutta nyt on tärkeintä, että teidän työnne on edustaa Suomen kansaa ja saada Suomen asiat YHDESSÄ kuntoon.
      Se vaatii jo nyt uhrauksia, mutta jos ministerin salkku painaa vaa-alla enemmän kuin oman kansan hyvinvointi ja tulevaisuus, niin ette sovellu hallitukseen.

Nyt on näytön paikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      63
      1102
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      62
      1082
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe