Että jotain outoa on nyt meneillään. En tiedä, ehkä kirjoitan jotain taas...
Se on vain niin...
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm…………..
Mitähän se mahtaa olla- Anonyymi
Voi luoja kun tietäisin... tuntuu että olen rakastunut, mutta kun ei asiat ole niin yksinkertaisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja kun tietäisin... tuntuu että olen rakastunut, mutta kun ei asiat ole niin yksinkertaisia!
Mikä juttua sitten mutkistaa? Rakastuminen on paras tunne! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttua sitten mutkistaa? Rakastuminen on paras tunne! :)
Hän on varattu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu...
Mä oon ite monesti napannut varatun paikan. Esimerkiksi konserteissa ym.tapahtumissa on monesti vapautunut paikkoja, kun ihmiset vaan ihan varmuuden vuoksi varailee niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ite monesti napannut varatun paikan. Esimerkiksi konserteissa ym.tapahtumissa on monesti vapautunut paikkoja, kun ihmiset vaan ihan varmuuden vuoksi varailee niitä.
No johan nyt. En voi tehdä asian suhteen itse vain mitään. En tiedä mitä hän haluaisi vai haluaako hän mitään. Lähestyä en itse enää suoraan sanottuna uskalla. Voin olla käsittänyt niin paljon asioita väärin ja tehdä asiasta vain entistä hankalampaa...
- Anonyymi
Odotan viestiäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057