Naiset kehuvat silmiäni usein kauniiksi

Anonyymi

Kertokaapa, mikä vittuilu noissa kehuissa on taustalla ollut? Minä kun olen huono tajuamaan vittuilua rivien välistä.

t. m34

64

1988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks joku tommosesta vittuilisi? Sulla on varmaan kauniit silmät. Iloiset ja tuikkivat kenties, ehkä ripaus lämpöä ja tietty mannapuuroa ja mansikkaa.

• Anonyymi

Jos ei ole mitään annettavaa keskusteluun, niin ole hyvä ja jätä vastaamatta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku Allu on marttyyri ja haluaa että sitä haukutaan, eikä mitään oikeita vastauksia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miksi kirjoitit yllä olevan kommentin. Olisko mulla ollut enemmän annettavaa keskusteluun, jos olisin sanonut, että paskan näköset silmät, ihan kauheet mulkosilmät, mutta sulle vaan vittuillaan. Sorry, mä en oo palstakatkero niinkuin sinä, mr niceguy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaijai...joku taitaa olla vähän puutteessa!

Onko siniset ja vähän kopeat??

Tuollainen luonne kävis yksiin niiden kanssa. Varmaan tyttöset tykkää sun silmistä, mutteivat lähde sen pitemmälle sua piikomaan.

• Se on naisten koodikieltä ja tarkoittaa että sulla on pieni peenis.

• Anonyymi

Kommentistasi tuli mieleeni eräs tapaus naisen kanssa. Sanoi minulle, että penikseni on kaunein mitä hän on nöhnyt, mutta samalla pienin.
        Toisinsanoen, pieni kauniissa paketissa. Aina kun elämä masentaa, muistan nuo sanat lähes 20 vuoden takaa ja tulen hyvälle tuulelle.
        Kiitos sanoistasi Sirpa, tuskin arvasit niin sanoessasi, että pelastat monta päivääni.

• Anonyymi kirjoitti:

Kommentistasi tuli mieleeni eräs tapaus naisen kanssa. Sanoi minulle, että penikseni on kaunein mitä hän on nöhnyt, mutta samalla pienin.
        Toisinsanoen, pieni kauniissa paketissa. Aina kun elämä masentaa, muistan nuo sanat lähes 20 vuoden takaa ja tulen hyvälle tuulelle.
        Kiitos sanoistasi Sirpa, tuskin arvasit niin sanoessasi, että pelastat monta päivääni.

No, pieni on kaunista, sanovat.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No, pieni on kaunista, sanovat.

Ois etes sanonu, että kommein, mitä on nussinu.
        Sehän on rumaa,
        jos mies on kaunis,
        Sanotaan Pohojammaalla.

• Anonyymi

Sinun silmäsi ovat sitten varmaan kuin tähdet.
      Ei yhtä kauniit ja kirkaat, mutta yhtä pienet ja yhtä kaukana toisistaan.

• Eli miehen silmiä ei saa koskaan kehua kauniiksi, selvä. Kirjaan ylös, otsikon alle vittuiluksi tulkittavat kehut.

• Pitää sanoa jotta komeat silmät..🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Pitää sanoa jotta komeat silmät..🙄

Aaaa, kauniit on naisellista. No nymmä hokasin. 🙈

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Aaaa, kauniit on naisellista. No nymmä hokasin. 🙈

No ... minä satun pitämään kauniista miehistä. En sellaisista, joita voisi kutsua komeiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No ... minä satun pitämään kauniista miehistä. En sellaisista, joita voisi kutsua komeiksi.

Niin minäkin. 😃
        Mutta kyllä niitä komeiksikin voitanee sanoa.

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Niin minäkin. 😃
        Mutta kyllä niitä komeiksikin voitanee sanoa.

No joo ... jos venytetään hieman perinteistä käsitystä komeudesta.

• Anonyymi

Kun ei mitään muuta positiivista keksitä, niin voidaan kehua silmiä.

• Anonyymi

Ei naiset kehu miesten silmiä tai mitään muutakaan jos ovat kiinnostuneita, näyttävät kiinnostuksen ihan eri tavalla. Tuollainen kehuminen on vain tapa piristää ihmistä jota he säälivät.

• Kyllä mä ainakin kehun mitä vaan kehuttavaa löytyy. :D

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Kyllä mä ainakin kehun mitä vaan kehuttavaa löytyy. :D

Olet siis kiinnostunut heistä seurustelumielessä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis kiinnostunut heistä seurustelumielessä?

En, mutta kun olen ollut. Ja kyllä mä voin miehiä kehua ilman, että haluan seurustella. Täälläkin olen kehunut, kun on kehumista ollut ja kenenkään kanssa en ole seurustelua ees harkinnut. Olen jo parisuhteessa ja parini löytänyt.

Että jos kehun, en kehu halutakseni muuta kuin sanoa, hyvä on.

• Helmiina kirjoitti:

En, mutta kun olen ollut. Ja kyllä mä voin miehiä kehua ilman, että haluan seurustella. Täälläkin olen kehunut, kun on kehumista ollut ja kenenkään kanssa en ole seurustelua ees harkinnut. Olen jo parisuhteessa ja parini löytänyt.

Että jos kehun, en kehu halutakseni muuta kuin sanoa, hyvä on.

Itse sain kerran silmistäni yläasteella kehun tytöltä, mutta kokonaisuus ei silloin oikein viehättänyt. Toinen tyttö sanoi jotain seuraavaa: "Minä ihoan sinua. Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvat." Hänen kaverinsa myönsi edellisen sanat tosiksi, mutta yllättäin lisäsi, että "on sillä kauniit silmät; ne onkin tosi kauniit".

Myöhemmin tulin siihen tulokseen, että haltiajaimisilla suipoilla korvilla olin jopa paholaismainen. Onneksi 20-vuotiaana en ollut yhtä ruma kuin 8. -luokalla. Olen kertonut tämän joskus aikaisemminkin.

• Helmiina
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Itse sain kerran silmistäni yläasteella kehun tytöltä, mutta kokonaisuus ei silloin oikein viehättänyt. Toinen tyttö sanoi jotain seuraavaa: "Minä ihoan sinua. Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvat." Hänen kaverinsa myönsi edellisen sanat tosiksi, mutta yllättäin lisäsi, että "on sillä kauniit silmät; ne onkin tosi kauniit".

Myöhemmin tulin siihen tulokseen, että haltiajaimisilla suipoilla korvilla olin jopa paholaismainen. Onneksi 20-vuotiaana en ollut yhtä ruma kuin 8. -luokalla. Olen kertonut tämän joskus aikaisemminkin.

Kaikkia hölinöitä ei kannata kuunnella niin tarkalla suipollakaan korvalla. Mölähtelijöitä riittää. 🙂

Ota kehut talteen ja haukut heitä menee.

Yleisesti ottaen ihmiset ei ole rumia, vaikkei kaikki viehätä tasavahvasti. Toisaalta taas ihmiset onkin kaikki rumempia, kun vaikka tiineri.. Joka on todella kaunis kissaeläin.

Nää on miten nää haluu ajatella. Hyvä sä olet semmosena, kun olet. 😃👍

• Helmiina kirjoitti:

Kaikkia hölinöitä ei kannata kuunnella niin tarkalla suipollakaan korvalla. Mölähtelijöitä riittää. 🙂

Yleisesti ottaen ihmiset ei ole rumia, vaikkei kaikki viehätä tasavahvasti. Toisaalta taas ihmiset onkin kaikki rumempia, kun vaikka tiineri.. Joka on todella kaunis kissaeläin.

Oho tiikeri, kirjoitin vahingossa kuten nuorempi tytär sanoo. Tiineri. 😃

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

"Ota kehut talteen ja haukut heitä menee."

Tuolla tavalla minäkuva vääristyy kyllä pahasti.

• Anonyymi kirjoitti:

"Ota kehut talteen ja haukut heitä menee."

Tuolla tavalla minäkuva vääristyy kyllä pahasti.

En tarkottanut ihan niin, vaan suodattamaan epäkohteliaat kohteliaista jutuista. Kyllä Dino ehkä sen ymmärsikin niin??

Vittuilijoita aina riittää enemmän kun kehujia, että harvalla on vaaraa tulla liian ylpeeks. Tai itsetunto vääristyy niistä vittuiluistakin.. 😉

• Helmiina kirjoitti:

En tarkottanut ihan niin, vaan suodattamaan epäkohteliaat kohteliaista jutuista. Kyllä Dino ehkä sen ymmärsikin niin??

Vittuilijoita aina riittää enemmän kun kehujia, että harvalla on vaaraa tulla liian ylpeeks. Tai itsetunto vääristyy niistä vittuiluistakin.. 😉

Itsetuntoo ei ehkä kannata rakentaa muutenkaan muitten sanomisille liikaa, vaan asettaa ite kohtuulliset ja järkevät mittasuhteet omakuva versus muitten näkemykset.
        Toki tyhjällä tontillakin on oltava mistä rakentaa.. Aineksia.

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

"...suodattamaan epäkohteliaat kohteliaista jutuista."

Jos joku toteaa ulkonäössäsi jonkin epäkohdan, se on totuus (ehkä sinusta ikävä sellainen), ei epäkohteliaisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

"...suodattamaan epäkohteliaat kohteliaista jutuista."

Jos joku toteaa ulkonäössäsi jonkin epäkohdan, se on totuus (ehkä sinusta ikävä sellainen), ei epäkohteliaisuus.

Se on vaan sen toteajan totuus ja näkemys, ei se tarkoita että mun elämä on sen armoilla tai edes mikään on sen varassa. :)

Suodattaa suodattaa...

• Helmiina kirjoitti:

Se on vaan sen toteajan totuus ja näkemys, ei se tarkoita että mun elämä on sen armoilla tai edes mikään on sen varassa. :)

Suodattaa suodattaa...

Ja onhan se aika moukkamaista arvostella jonkun korvia esimerkiksi. Ääneen.

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Suodattaa suodattaa...

Muistan kun kouluaikana joitakin kiusattiin koulussamme. Aika usein heiteltiin jotain ulkonäköön viittaavia solvauksia. Vaikka nuo kommentit annettiinkin puhtaaasti kiusaamis- ja loukkaamistarkoituksessa, niin pakko myöntää, että kyllä niissä kommenteissa aina oli totuuden siemen. Olin siis kiusaajien kanssa samaa mieltä kiusattujen ulkonäöstä, vaikka en kiusaamiseen osallistunutkaan, enkä hyväksynyt kiusaamista. Kiusaajien sanomiset eivät siis olleet vain kiusaajien näkemyksiä, vaan ne olivat totuuksia ja niiden totuuksien kieltäminen olisi ollut silkkaa itsepetosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun kouluaikana joitakin kiusattiin koulussamme. Aika usein heiteltiin jotain ulkonäköön viittaavia solvauksia. Vaikka nuo kommentit annettiinkin puhtaaasti kiusaamis- ja loukkaamistarkoituksessa, niin pakko myöntää, että kyllä niissä kommenteissa aina oli totuuden siemen. Olin siis kiusaajien kanssa samaa mieltä kiusattujen ulkonäöstä, vaikka en kiusaamiseen osallistunutkaan, enkä hyväksynyt kiusaamista. Kiusaajien sanomiset eivät siis olleet vain kiusaajien näkemyksiä, vaan ne olivat totuuksia ja niiden totuuksien kieltäminen olisi ollut silkkaa itsepetosta.

No ne olis sitten vaan kiusaajien ja sun totuuksia, jonkun muun mielestä ne saatto olla ihan toisin. :)

Vaikka Dinon korvat, jonku likkakaksikon mielestä ne voi olla paholaisen korvat, jonkun taas mielestä kauniit keijupojan korvat. :D

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

No ne olis sitten vaan kiusaajien ja sun totuuksia, jonkun muun mielestä ne saatto olla ihan toisin. :)

Vaikka Dinon korvat, jonku likkakaksikon mielestä ne voi olla paholaisen korvat, jonkun taas mielestä kauniit keijupojan korvat. :D

Jos jollakin on suipot korvat tai iso nokka tai paljon finnejä naamassa, niin sitten perkele on, vaikka tuo toteamus tulisikin kiusaajien suusta. Näkeehän sen faktan silti jokainen omilla silmillään, jos haluaa uskoa silmiään. Voihan sitä tietenkin palloa ruveta väittämään kuutioksi, mutta kovin paljon järkeä sellaisessa ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos jollakin on suipot korvat tai iso nokka tai paljon finnejä naamassa, niin sitten perkele on, vaikka tuo toteamus tulisikin kiusaajien suusta. Näkeehän sen faktan silti jokainen omilla silmillään, jos haluaa uskoa silmiään. Voihan sitä tietenkin palloa ruveta väittämään kuutioksi, mutta kovin paljon järkeä sellaisessa ei ole.

No perkele, ero onkin siinä että tarviiko siitä asiasta tehdä numeroa ja ääneen piestä suutaan vai ei. Ei tartte, perkele. 😃

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

No perkele, ero onkin siinä että tarviiko siitä asiasta tehdä numeroa ja ääneen piestä suutaan vai ei. Ei tartte, perkele. 😃

Ei tarvii ei, mutta jos ne asiat kerran ääneen todetaan, niin miksi ne pitäisi sulkea pois mielestään ja vastaanottaa vain ne kommentit, jotka itse miellyttävät? Ei sellainenkaan tervettä ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii ei, mutta jos ne asiat kerran ääneen todetaan, niin miksi ne pitäisi sulkea pois mielestään ja vastaanottaa vain ne kommentit, jotka itse miellyttävät? Ei sellainenkaan tervettä ole.

No tarviiko antaa jotakin painoarvoa finneille, isolle nenälle tms? Ja miksi? Miten se asianomaista auttaa?

• Helmiina kirjoitti:

No tarviiko antaa jotakin painoarvoa finneille, isolle nenälle tms? Ja miksi? Miten se asianomaista auttaa?

Miten se toimii asianomaisen hyväksi, kun sanotaan ompas sulla iso nenä ja finnejäkin ihan helvetisti!?

• Helmiina kirjoitti:

Kyllä minä sen Tiinerin ymmärsin. Lisäksi tuo 8. luokkalaisten juttu oli vanha ja tyttö häpesi myöhemmin sitä, että oli kiusannut minua yläasteella. Myöhemmin tapasin hänet 20-vuotiaana hänen ollessa saman ikäinen. Silloin hän piti minua kauniina - sen perusteella pidä kuulin - "Minä kiusasin tuota miestä koulussa. Minua hävettää. Miten hyvännäköinen."

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Kyllä minä sen Tiinerin ymmärsin. Lisäksi tuo 8. luokkalaisten juttu oli vanha ja tyttö häpesi myöhemmin sitä, että oli kiusannut minua yläasteella. Myöhemmin tapasin hänet 20-vuotiaana hänen ollessa saman ikäinen. Silloin hän piti minua kauniina - sen perusteella pidä kuulin - "Minä kiusasin tuota miestä koulussa. Minua hävettää. Miten hyvännäköinen."

Jep. 👍

Hyvä, että osas hävetä. Oliko ne omat korvat mahdollisesti kauniimmat, kuin sinun hänellä? Tai helposti ihmiset ylentää ittensä alentaessaan toisen, vaikka niitä nk. puutteita olisi itsessäkin huonon käytöksen lisäksi reippaastikin.

Saitte kuitenkin asian tiimoilta mielenrauhan?

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

Miten se toimii asianomaisen hyväksi, kun sanotaan ompas sulla iso nenä ja finnejäkin ihan helvetisti!?

"Miten se toimii asianomaisen hyväksi..."

Miksi kommenttien pitäisi toimia "asianomaisien hyväksi"?

• Anonyymi kirjoitti:

"Miten se toimii asianomaisen hyväksi..."

Miksi kommenttien pitäisi toimia "asianomaisien hyväksi"?

No eihän niistä kommenteista hälle mitään iloa ja hyötyä sitten ole eli turhaa mölinää, kuten meinasinkin.

• Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

No eihän niistä kommenteista hälle mitään iloa ja hyötyä sitten ole eli turhaa mölinää, kuten meinasinkin.

Sinä voit pitää sanottuja asioita "turhana mölinänä" silloin kuin sinua huvittaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä tosiasioiden kannalta.

• Helmiina
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit pitää sanottuja asioita "turhana mölinänä" silloin kuin sinua huvittaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä tosiasioiden kannalta.

Mjaa, no sitten älä urvella siinä. Zup. 😃
        Möliset nyt turhaan.

• Helmiina kirjoitti:

Jep. 👍

Hyvä, että osas hävetä. Oliko ne omat korvat mahdollisesti kauniimmat, kuin sinun hänellä? Tai helposti ihmiset ylentää ittensä alentaessaan toisen, vaikka niitä nk. puutteita olisi itsessäkin huonon käytöksen lisäksi reippaastikin.

Saitte kuitenkin asian tiimoilta mielenrauhan?

Helmiina: "Saitte kuitenkin asian tiimoilta mielenrauhan?"

Sain ja ilmeisesti hänkin sai. Hyvää itsenäisyyspäivää.

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Helmiina: "Saitte kuitenkin asian tiimoilta mielenrauhan?"

Sain ja ilmeisesti hänkin sai. Hyvää itsenäisyyspäivää.

Se on mukava kuulla. Sovinto ja tuo, että tajuaa toilailleensa ja osaa olla siitä pahoillaankin on 👍

Samoin sullekin, hyvää itsenäisyyspäivää. 😊

• Anonyymi

Mitä tuubaa. Mun silmiä on kehuttu aina, viimeksi viime lauantaina eikä takuulla ole mistään säälistä kysymys vaan aidosta kiinnostuksesta naisten puolelta. Koska sitä olen saanut aina kuulla ei se enää hetkauta, kaikkeen tottuu.

Yhen kerran hävetti tuoreen seurustelukumppanin puolesta, kaverinsa tuli kylään, naispuolinen. Olin samassa huoneessa kun tämä kysyi vieraalta..huomasitko silmät? Ei olisi voinut typerämmin enää sanoa.

• Anonyymi

Olisko ap uskottavampaa, jos naiset kehuis jotain muutakuin silmiä? Jos vaikka sanois, että sulla on ihan mahtavat aivot tai habasi on ihan hurmaava. Mun silmiä on kans kehuttu, mutta mä oonkin sinisilmäinen.

• Anonyymi

On kyllä ollut tosi törkeitä naisia!
      Tuollaista skeidaa; kehuvat silmiä! Kehuvat!! Mitä hemmetin vittuilua, kyllähän tuosta jo mies hikeentyy vallan. Eikö ne lortot tajua sanoa että haiset paskalle, olet ruma ja kelvoton?
      Kyllä ovat JÄNNÄMIEHENSÄ ansainneet, kurpat ja siiderilehmät. Oppikaa kehumaan per-ele!

• Anonyymi

Voisin jopa kuvitella, että sinulla on kauniit silmät. Itse katselen aina ihmisiä silmiin jutellessani heille. Joillakin ihmisillä on todella kauniit silmät. Varsinkin monilla miehillä myös on aivan uskomattomat silmäripset ... joskus niitä oikein kadehtii.

Kauniit silmät voivat olla monen väriset. Usein ne ovat kuitenkin erikoisen upean väriset tai jotenkin omistajansa kasvoista erityisesti erottuvat. Kauniit silmät voivat olla myös muodoltaan erityisen kauniit.

Kokeile kävellä peilin eteen ja katsella silmiäsi uudella asenteella. Voisivatko ne oikeasti olla kauniit?

• Anonyymi

Kukaan ei nyt jaksaisi lukea tuollaista siirappista lätinää.

Yllättäen naisilta ei saa tähän(kään) kysymykseen selkeää ja suoraa vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei nyt jaksaisi lukea tuollaista siirappista lätinää.

Yllättäen naisilta ei saa tähän(kään) kysymykseen selkeää ja suoraa vastausta.

Mitä siirappia? Ihan vain faktaa.

Paha sanoa mitä vittuilua tuo sinun kummallisessa kuplassasi on. Täällä normaalien ihmisten maailmassa se on kehu. Itseltäni silmien kehuminen on jopa vähän intiimimpi kehu. En yleensä katsele tuntemattomien miesten silmiin niin intensiivisesti, että lähtisin niitä kehumaan. Sellainen muuten vaan -kehu olisi vaikka vaatteiden kehuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siirappia? Ihan vain faktaa.

Paha sanoa mitä vittuilua tuo sinun kummallisessa kuplassasi on. Täällä normaalien ihmisten maailmassa se on kehu. Itseltäni silmien kehuminen on jopa vähän intiimimpi kehu. En yleensä katsele tuntemattomien miesten silmiin niin intensiivisesti, että lähtisin niitä kehumaan. Sellainen muuten vaan -kehu olisi vaikka vaatteiden kehuminen.

"Itseltäni silmien kehuminen on jopa vähän intiimimpi kehu..."

Aika ällöä. Miksi minun pitäisi tuollaista sietää? Siksikö, koska olen mies ja kehuja on nainen?

Ajattelepa jos mies latelisi naisesta "intiimejä kehuja" keskellä kirkasta päivää... Niinpä.

Nyt rupesi metoo:ttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itseltäni silmien kehuminen on jopa vähän intiimimpi kehu..."

Aika ällöä. Miksi minun pitäisi tuollaista sietää? Siksikö, koska olen mies ja kehuja on nainen?

Ajattelepa jos mies latelisi naisesta "intiimejä kehuja" keskellä kirkasta päivää... Niinpä.

Nyt rupesi metoo:ttamaan.

Jos silmiesi sanominen kauniiksi on sinusta liian intiimi kehu, niin sitten varmaan kannattaa vaikka nostaa ahdistelusyyte. Suurin osa ihmisistä ei ehkä ole kanssasi samaa mieltä, mutta kaikki kokevat asiat omalla tavallaan. Ahdistelukokemuksissahan on oleellista nimenomaan se ahdistellun tuntemus siinä tilanteessa. Ahdistelijan voi olla tarkoittanut jutun ihan viattomasti.

• Anonyymi

Koskaan en ole saanut kuulla tuota. Mutta olen aika varma ettei niitä pidä ottaa kirjaimellisesti. Neidot hyvin harvoin kertovat miehelle asiat suoraan/selvästi.

Minulle on sanottu niin usein että sulla on hyvät kädet. Eikä sillä sitä tarkoiteta, kirjaimellisesti. Kädet kuin kädet. Alkuun en ymmärtänyt, sitten en uskonut, nyt tuntuu että jotain jäi uupumaan jos en kuule sitä.

• Anonyymi

Kyllä tarkoitetaan. Jos sanoo, että hyvät kädet tai kauniit silmät, mies ei ymmärrä mitä erikoista niissä nyt olisi, kun muilla suht samanlaiset.

Nainen näkee miehen mielikuvina. Kukin pitää niistä miehistä, jotka herättävät itselle mieluisia mielikuvia ja varsinkin jos miehen todellinen luonne vastaa noita mielikuvia käytännössä. Esim jos kädet ovat taitavan oloiset, voi kuvitella niiden kosketuksen olevan taitava. Jäätävät silmät ehkä vihjaavat dominanssista, jossa on eroottinen vire. Ehkä näin aloittajan suhteen...tihihihi....

Tämän vuoksi ihan kuka tahansa hyväkään mies ei kelpaa. Miehen täytyy kolahtaa herättämällä juuri naiselle oikeita mielikuvia. Tämä on täysin persoonallista, kyse ei ole statusarvoista. Jotkut tosin vaan hakevat pinnallista kanssakäymistä rahan tai seksin vuoksi, he eivät välitä eroottisista parisuhdearvoista, ainoastaan käytännöllisistä tekijöistä.

• Anonyymi

Hyvistä käsistä en tiedä ... se on ehkä vähän outo kehu. Kauniit kädet sen sijaan ei minusta ole lainkaan outo juttu. Kädet ovat minulle tosi tärkeä asia miehessä. Kiinnitän aina huomioni miehen kauniisiin käsiin. En tarkoita välttämättä mitenkään erityisen hoidettuihin käsiin. Myös vähän hoitamattomammat kädet voivat olla kauniit. Käsien tulee kuitenkin olla puhtaat. Jos nyt ei satu juuri sillä hetkellä olemaan tekemässä jotakin, jossa kädet likaantuvat.

Ei siis todellakaan ole mitätön kehu se, että sinulla on kauniit kädet. Ei sinne päinkään! Käsiä kehuu yleensä vain sellainen nainen, jolle käsillä on oikeasti väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvistä käsistä en tiedä ... se on ehkä vähän outo kehu. Kauniit kädet sen sijaan ei minusta ole lainkaan outo juttu. Kädet ovat minulle tosi tärkeä asia miehessä. Kiinnitän aina huomioni miehen kauniisiin käsiin. En tarkoita välttämättä mitenkään erityisen hoidettuihin käsiin. Myös vähän hoitamattomammat kädet voivat olla kauniit. Käsien tulee kuitenkin olla puhtaat. Jos nyt ei satu juuri sillä hetkellä olemaan tekemässä jotakin, jossa kädet likaantuvat.

Ei siis todellakaan ole mitätön kehu se, että sinulla on kauniit kädet. Ei sinne päinkään! Käsiä kehuu yleensä vain sellainen nainen, jolle käsillä on oikeasti väliä.

Hyvät kädet kyllä tuntee, jos tekee jotain omillaan. Raskaat hommat ja vääntäminen näkyy käsien anatomiassa tietenkin eniten.

Esim lääkäreillä voisi taas olla kauniit ja taitavat kädet, joska niitä käytetään, muttei kovin raskaisiin töihin.

Kokeilla voi olla nopeat ja voimakkaat, varmat kädet. Tämä omalla viimeisimmällä😜😋 Ehdottomasti tarkastin kädet, ennenkun tiesin että mies on kokki. Arvaus osui oikeaan, hyvät oli😂

• Anonyymi

Nainen vastaa: se tarkoittaa, että silmät on ok, muuten olet ruma. Kasvata parta ja laihduta, kyllä se siitä.

• Anonyymi

Okei, no sitten en AINAKAAN laihduta tai kasvata partaa!

• Anonyymi

Leikkaa munankarvat, pili näyttää isommalta.

• Anonyymi

Summa summarum
      Silmät, hartioiden leveys , kikkejin dimensiot etc on hyva olla Gaussin-käyrän keskikohdalla koska y-kromosomi ja Globaalisti laskevat T-levelit mussutus

• No jos ei silmissä ole mitään allergista reaktiota , sieltä ei ole verisuonia katkennut tai et ole hankkinut ämpärin kokoisia silmäpusseja niin voit ehkä lähteä ajatuksesta että saattoikin olla rehellinen kehu.

Toki itseänikin välillä hieman mietityttää mikä noissa voi olla takana. Se että kehutaan silmiä kauniiksi, leukaa jämäkäksi tai todetaan että onpa sinulla eroottiset korvat puhumattakaan aistikkaasta tuulenhalkojasta niin hiukan kiusalliselta tuntuu. Siis nuohan nyt on asioita joihin on vaikea vaikuttaa. Jos nyt ulkonäköä haluaa kehua niin ennemmin vaikka käsiä, pakaroita tai rintakehää eli asioita joihin pystyy vaikuttamaan.

Jos toivoa saa niin itse ennemmin kuulisin kehuja tyyliin; sinun kanssa oli mukava jutella, olitpa kohtelias tms henkisiin asioihin ja käytökseen liittyviä kommentteja.

• Anonyymi

Niin miehistä on alentavaa kenties, että nainen esineellistää hänet?

Hyyyyyyyviiiiin ymmärrettävää!! Me too!!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin miehistä on alentavaa kenties, että nainen esineellistää hänet?

Hyyyyyyyviiiiin ymmärrettävää!! Me too!!

Kenties joidenkin osalta.

Omalta kohdaltani on sanottava ettei esineellistäminen itseäni haittaa. Jos nyt on tarve kommentoida niin siinähän suunsa aukaisee ja tovottavasti hänen päivänsä sillä paranee. Eikä sekään nyt iso juttu ole jos pakaraa mittailee muuten kuin silmämääräisesti. Viheltäminen on kyllä sellainen mitä en toivo; itselleni nyt on ihan sama mutta minun perääni enää vislaavat ihmiset joilla on riski siihen että hampaat katoavat nurmikolle vihellyksen seurauksena.

Kuten tuossa yritin ajatuksiani kirjoitella niin tuollaisiiin tilanteisiin olisi mukava olla sellainen positiivissävytteinen vastaus ettei tulisi toista loukatuksi. Jotenkin tuntuu silloin ettei osaa käyttäytyä kun sellaista vastinetta ei pysty tarjoamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe