14v ja 30v parisuhteessa

oon 14vuotias tyttö ja oon yhessä 30vuotiaan miehen kanssa, onko se teidän mielestä liian iso ikäero? haluisin tykätä oman ikäisistäni mutta silti aika kiinnostun 20-30vuotiasta... mitä mun pitäs tehä

18

858

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikäerona se ei ole liian iso, mutta mies on selkeästi rikollinen, jos harrastaa sinun kanssa seksiä.

      Harkitse vakavasti haluatko seurustella yhdessä miehen kanssa, joka on valmis yhteen rikoksista halveksuttavimpaan, eli lapsen hyväksikäyttöön. Jos hän on valmis siihen, on hän valmis moneen muuhunkin rikolliseen.

    • Anonyymi

      Oot kuin minä nuorempana. Oon nyt 24v. Teini-ikä on p.askaa aikaa siinä mielessä että et oo vapaa tekemään lähes mitään, koska oot ala-ikäinen. Mulla on 4v ja 1v pojat 36v miehen kanssa ja jos mulla ois tyttö niin 14-vuotiaan antaisin maximissaan seurustella 18v kanssa mutta kyllä 30v on jo liikaa. Tutustuin omaan mieheeni 16-vuotiaana ja hän oli sillon 28-vuotias, mies toimi vastuullisesti ettei alkanut parisuhteeseen kanssani tai harrastanut seksiä kanssani koska olin ala-ikäinen. Aloimme seurustelemaan kun olin 18-vuotias ja hän 30-vuotias. Odota täysi-ikäisyyteen asti ja sit oot valmis olemaan vaikka 80-vuotiaan kanssa! Mietin että mitä 30v mies näkee edes 14v tytöntyllerössä, et ole nainen millään tasolla, ai mistäkö tiedän, no siitä kun oon itse ollut ikäistäni kypsempi 14v mutta näin jälkeenpäin katsottuna en silti ollut tuon ikäisenä millään tasolla nainen. Se on täysi mahdottomuus että 14v olisi aivoiltaan aikuinen.

      • Anonyymi

        Se mies käyttää sinua hyväksesi. Jätä se. Tuo ei ole normaali suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies käyttää sinua hyväksesi. Jätä se. Tuo ei ole normaali suhde.

        Sulla ei varmaan ollut tarkoitus kommentoida mun viestiin vaan aloittajan viestiin? Ei 36-vuotias pysty 24-vuotiasta hyväksikäyttämään... ollaan yhdessä rakkaudesta ja paha enää tässä vaiheessa erota kun on lapsetkin tehtynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei varmaan ollut tarkoitus kommentoida mun viestiin vaan aloittajan viestiin? Ei 36-vuotias pysty 24-vuotiasta hyväksikäyttämään... ollaan yhdessä rakkaudesta ja paha enää tässä vaiheessa erota kun on lapsetkin tehtynä.

        Jostain maalta kotoisin tämä sekava pariskunta missä ei oo oma ikäisiä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain maalta kotoisin tämä sekava pariskunta missä ei oo oma ikäisiä 🤔

        Jatkan vielä että 16 ja 28 on oksettava tarina
        tai kohtalo mitä ihmisten päässä liikkuu ,🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että 16 ja 28 on oksettava tarina
        tai kohtalo mitä ihmisten päässä liikkuu ,🤮

        Itse olet oksettava. Sun mielestä kun pitäisi olla tylsästi aina vaan oman ikäisten kanssa. Kato erilaisuus on myös sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet oksettava. Sun mielestä kun pitäisi olla tylsästi aina vaan oman ikäisten kanssa. Kato erilaisuus on myös sallittua.

        Enkä näe siinä mitään pahaa että minusta tuli 16-vuotiaana ystäviä 28-vuotiaan miehen kanssa. Olin tuolloin jo itsestäni vastuuta ottanut nuori, kävin töissä oppisopimuksella ja asuin omillani. Toki on niitäkin ihmisiä jotka tuomitsee myös täys-ikäisten valinnat. Maalta ollaan kyllä kotoisin mutta ei mistään sisäsiittoiselta paikkakunnalta jossa ei paljon liikkuisi eri-ikäisiä ihmisiä ja netti on myös keksitty jossa tapaa eri ikäisiä ihmisiä, sun viestistä kanssa näkee sen ettet osaa arvostaa maaseutua yhtään... joka on mielestäni sääli, koska mielummin kasvatan lapseni maalla jossa on puhdas luonto, rauhallista ja turvallisempaa kuin kaupungin vilskeessä! Maalla meillä on myös varaa tälläseen 285 000e v.2012 valmistuneeseen omakotitaloon, jossa minä, mies ja lapset asutaan... teillä siellä hesassa vaan miljonääreillä on varaa omakotitaloon tai sitten asutte kerrostaloissa joissa on huono äänieristys, käykö kateeksi!

        Tajuat varmaan myös sen verran että jos mieheni ei ois mun sielunkumppani niin ei me oltaisi nyt 6 vuotta yhdessä, naimisissa ja ei ois lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä näe siinä mitään pahaa että minusta tuli 16-vuotiaana ystäviä 28-vuotiaan miehen kanssa. Olin tuolloin jo itsestäni vastuuta ottanut nuori, kävin töissä oppisopimuksella ja asuin omillani. Toki on niitäkin ihmisiä jotka tuomitsee myös täys-ikäisten valinnat. Maalta ollaan kyllä kotoisin mutta ei mistään sisäsiittoiselta paikkakunnalta jossa ei paljon liikkuisi eri-ikäisiä ihmisiä ja netti on myös keksitty jossa tapaa eri ikäisiä ihmisiä, sun viestistä kanssa näkee sen ettet osaa arvostaa maaseutua yhtään... joka on mielestäni sääli, koska mielummin kasvatan lapseni maalla jossa on puhdas luonto, rauhallista ja turvallisempaa kuin kaupungin vilskeessä! Maalla meillä on myös varaa tälläseen 285 000e v.2012 valmistuneeseen omakotitaloon, jossa minä, mies ja lapset asutaan... teillä siellä hesassa vaan miljonääreillä on varaa omakotitaloon tai sitten asutte kerrostaloissa joissa on huono äänieristys, käykö kateeksi!

        Tajuat varmaan myös sen verran että jos mieheni ei ois mun sielunkumppani niin ei me oltaisi nyt 6 vuotta yhdessä, naimisissa ja ei ois lapsia.

        Tulee sellanen kuva että sinä oot mun miehen ikäinen haahka, joka kokee uhaksi sen että 36v mies seurustelee nuoremman naisen kanssa ja siksi kommentoit ilkeästi. Voin kertoa sulle realiteetteja sen verran, että älä ole huolissasi että ilman kumppania jäisit, ei kaikki 36v miehet halua nuorempia naisia ja miehiä on kuin monia hyviä kaloja meressä joten eiköhän sieltä löydy sulle omanikäinen mies joka ei nuorempiin naisiin päin katso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee sellanen kuva että sinä oot mun miehen ikäinen haahka, joka kokee uhaksi sen että 36v mies seurustelee nuoremman naisen kanssa ja siksi kommentoit ilkeästi. Voin kertoa sulle realiteetteja sen verran, että älä ole huolissasi että ilman kumppania jäisit, ei kaikki 36v miehet halua nuorempia naisia ja miehiä on kuin monia hyviä kaloja meressä joten eiköhän sieltä löydy sulle omanikäinen mies joka ei nuorempiin naisiin päin katso.

        14 v tyttö ja hitaasti kehittynyt 18 v kloppi sopivat hyvin yhteen. Usein tyttö on myös järkevämpi tietoa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14 v tyttö ja hitaasti kehittynyt 18 v kloppi sopivat hyvin yhteen. Usein tyttö on myös järkevämpi tietoa on

        Hyvin dantti jomot ja lespiket joutais vittuun narisemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin dantti jomot ja lespiket joutais vittuun narisemasta.

        Komppaan votusti jail hitler


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan votusti jail hitler

        Kateellisia kun miehellä nuorempi nainen sitä se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellisia kun miehellä nuorempi nainen sitä se vain on.

        Katteus se vie kalatkin järvestä.
        Tosi on.


      • Anonyymi

        Totuus ei pala tulessakaan.


    • Anonyymi

      Veikkaan, et toi mies on näitä maahanmuuttajia:/

    • Anonyymi

      Tuo mies saa syytteen jo pelkästään sen takia että on sun kanssa. Jo se panee sua niin se saa syytten siitäkin ja 2 vuotta linnaa vähintään että hauskaa loppuelämää.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti tulee kesällä rippijuhliisi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe