Tunnen miehen

Anonyymi

Sekin tuntee minut. Istun muiden sinkkujen kanssa aina ja välillä joskus näen sen miehen. Kaikki tuntee sen, tai uskoo tuntevansa, muttei tiedä siitä juuri paljoakaan. Toi mun unelmien mies on pitkä ja tosi komea, jotain yli 40v. ja itse olen 25v.

Mitä mahdollisuudet minulla on tähän mieheen iän puolesta ja mitä minun pitää sanoa ensimmäisenä? Sillä en voi kysyä muilta sinkuilta, koska ne voivat vesittää jutun kuitenkin. En halua, että muut saisivat tietää ennenkuin juttu olisi varma. En halua, että muut saisivat tietää vielä.

En tiedä miksi, mutta tämä mies on jotain niin erilaista kuin mikään kohtaamani.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isket lerssiin kiinne ni homma o bueno

    • Tuo ikäero on varmaan aika hankala juttu lähtökohtaisesti, mutta kuka tietää, olisiko se teillä ongelma lainkaan, ellet kokeile ja keskustele sen äjän kanssa.

      Jos teillä on jotain sinnkkutilaisuuksia tms. jossa voit mennä jutteleen miehelle, niin käytä tilaisuutesi. Ei siinä aluksi tarvi mitään ihmeellisiä jutella, jos jutun juurta on ja kipinää syttyy teidän välille, niin kyllä se siitä jatkuu ja jatkuu ...

      • Sitten vielä isällisenä varoituksena. Et tunne häntä ja olet ihastunut illusioon. Siinä ei ole mitään pahaa, koska niin tämä ihmiskunta in lisääntynyt. Ihastuminen on ihana tunne, mutta ihastuneelle mielelle on joskus vaikea selittää, että se on harha-askel. Mulle käy niin helposti, mutta toiset voivat olla viisaampia ihastuessaan.


    • Anonyymi

      Sinulla on erittäin hyvät mahdollisuudet mies saada ainakin sänkyyn. Kaikki miehet pitävät nuoria naisia seksikkäimpinä.

      Seurustelu on sitten toinen juttu. Siihenkin vaikuttaa se, millainen olet luonteeltasi ja tietysti kuinka suuret paineet mies ottaa siitä, mitä ympäristö ajattelee. Mahdollisesti on vain ylpeä nuoren naisen seurassa.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies, nuori nainen se ihan normaali asetelma. Voisit toki miettiä onko sinulla jonkinlaista isä hahmoa mielessä, kompleksi johon etsit apua pokaamalla vanhemman miehen. Yleensä mies kuin mies tykkää jos nainenkin tekee aloitetta ja näyttää selkeästi kiinnostuksensa, eikä vaan anna vähän katsekontaktia ja hymyä ja oleta että mies siitä ymmärtää mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe