Mä en myönnä tätä

Anonyymi

Sun katse ja hellät hipaisut ohimennen. Kaikki mitä olet sanonut. Ehkä tämän piti olla vain jotain kevyttä ja molempia piristävää.
On tämä kuitenkin jatkunut jo pitkään.

Sori, mulla on tunteita sua kohtaan. Ehkä sullakin. Musta ei taida olla tähän.

24

669

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on tunteita, mutta et halua suhdetta? Nyt en ymmärrä..

      • Anonyymi

        Onko toi jotain uutta? Siis se että nyky ihminen haluaa kokea olevansa tykätty ja kokea noita tunteita ilman että tarvitsee sitoutua. Mielummin harrastaa tota pyörittämistä täällä eikä pilaa kenenkään elämää kun että harrastaisi tota nykyään muodissa olevaan tinder penkitys kusetus peliä


    • Anonyymi

      Kerro jotain sinusta ja hänestä?

    • Anonyymi

      homojuttu?

    • Anonyymi

      Mulla on jo joku. Ei maailman paras suhde, mutta kuitenkin.
      Tällaiseen puolionnettomaan vain ei kenenkään kannattaisi hukata aikaa.

      • Anonyymi

        Älä puhu itsestäsi noin. Olet varmasti tuonut hymyn monenkin huulille. :)


      • Anonyymi

        Oliko tämä ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä ap?

        Kivasti sanottu, kiitos. Ja oli tämä ap.


      • Anonyymi

        Tämä on niin tuttu kuvio että oksettaa. Purnataan ja angstataan, haetaan huomiota joltain toiselta ja itketään kuinka ei kelpaa jollekin. Ohimennen mainitaan että seurustelee jo jonkun kanssa mutta tämän uhrin penkittäminen, pelailu ja ilmainen krääsä ja juotava, ym. on jo tuttua joten uutta lompakkoa pitäisi saada uudelta tyypiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin tuttu kuvio että oksettaa. Purnataan ja angstataan, haetaan huomiota joltain toiselta ja itketään kuinka ei kelpaa jollekin. Ohimennen mainitaan että seurustelee jo jonkun kanssa mutta tämän uhrin penkittäminen, pelailu ja ilmainen krääsä ja juotava, ym. on jo tuttua joten uutta lompakkoa pitäisi saada uudelta tyypiltä

        Ja sitten vielä ihmetellään, miksei niim moni mies voi nykyään sietää tai kykene luottamaan naisiin ollenkaan


    • Anonyymi

      Ei ole kevyttä eikä varsinkaan ohimenevää. Rakkaus sinuun on pysyvää ja on syventynyt vain mitä enemmän aikaa kuluu.

      • Anonyymi

        Toivon sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti saat hänet, joka on vienyt sydämesi.
        Itse vielä ihmettelen omia ajatuksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti saat hänet, joka on vienyt sydämesi.
        Itse vielä ihmettelen omia ajatuksiani.

        Jos se oletkin sinä, niin hyvin toivotit. Ihmettele vielä vähän, niin sitten ollaan sen jälkeen
        pian sylikkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se oletkin sinä, niin hyvin toivotit. Ihmettele vielä vähän, niin sitten ollaan sen jälkeen
        pian sylikkäin.

        Kyllä se sylikkäin oleminen sen oikean kanssa on parasta.
        Haaveita ja epämääräisiä ajatuksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sylikkäin oleminen sen oikean kanssa on parasta.
        Haaveita ja epämääräisiä ajatuksia..

        Mitä haaveita ja ajatuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haaveita ja ajatuksia?

        Haaveita hellyydestä, onnellisuudesta. Ajatuksia kaiken vaikeudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sylikkäin oleminen sen oikean kanssa on parasta.
        Haaveita ja epämääräisiä ajatuksia..

        Kannattaa olla sylikkäin sen oman kumppanin kanssa siinä ihan oikeassa nykyhetkessä ja pitää koppa särmänä


    • Anonyymi

      Rohkeutta vaan. Itseäänkin pitää ajatella.

    • Anonyymi

      Perus työpaikkahairahdus jolla koittaa tuoda jotain väriä tylsään työhön. Sitten alkaa aivojen raiskaaminen kun noista alkaa purnata ja murehtia täällä. Sen sijaan että hyväksyisi ton olevan vaan työpaikka flirttiä missä koetaan voivan turvallisesti testailla omaa egoa ja viehätysvoimaa sellasilla työkavereilla jotka ei lyö näpeille. Paskaaaa....

      • Anonyymi

        niin on paskaa. ite oon kiitollinen, et pääsin työpaikkaihastuksesta eroon. ilmotti mulle päin naamaa, et oli käyny panee jotain muikkiii. no onneks ei oo itellä viennistä pulaa :DDD
        ihanan vapaa olo, ku ei tarvii olla enää siihen ihmiseen ihastunu. kauhee syyllisyys ollu pitkään, ku ihastus alko parisuhtees.
        voimia teille, jotka ootte vielä ihastuneita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin on paskaa. ite oon kiitollinen, et pääsin työpaikkaihastuksesta eroon. ilmotti mulle päin naamaa, et oli käyny panee jotain muikkiii. no onneks ei oo itellä viennistä pulaa :DDD
        ihanan vapaa olo, ku ei tarvii olla enää siihen ihmiseen ihastunu. kauhee syyllisyys ollu pitkään, ku ihastus alko parisuhtees.
        voimia teille, jotka ootte vielä ihastuneita. :)

        Yleensä työpaikkojen naiset on pelkkiä munahukkoja näköjää pätee ympäri suomee. Eli ei työpaikkaromanssia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä työpaikkojen naiset on pelkkiä munahukkoja näköjää pätee ympäri suomee. Eli ei työpaikkaromanssia

        juu työpimuihin ei kannata sekaantuu :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu työpimuihin ei kannata sekaantuu :DDD

        Ihmiset nyt vaan on yleensä täysiä omaa egoaan vaalivia psykopaatteja. Näiden hairahduksien jälkeen on aina pelkästään olo että joku on imeny kaiken positiivisen energian ulos kehosta ja lapannu tilalle kasan skeidaa. Mielummin elää itekseen ja tekee töissä vaan niitä töitä eikä spedeile kenenkään toisen kusipään kanssa....


    • Anonyymi

      Milloin viimeksi pienesti hipaistiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe