hanavettä teistä?? 🙂
Kuinka moni juo
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin. Sen lisäksi paljon kahvia keitettynä hanaveteen sekä joskus teetä. Muuta en sitten juokaan. En mehuja, limsoja alkoholia, maitoa tms.
Olen tyytyväinen hanaveden laatuun täällä missä asun. Onko tää hanavesitiedustelu osa 2?
Helmiina kirjoitti:
Eiku tää oli varmuuskopio aloituksesta. :D
Parasta laittaa useampi tulemaan, kun aina joku katoaa. :)
Helmiina kirjoitti:
Parasta laittaa useampi tulemaan, kun aina joku katoaa. :)
Työntömitta oli kateissa, arvaa mistä löytyi?
pujotteIija kirjoitti:
Työntömitta oli kateissa, arvaa mistä löytyi?
Uskallanko arvata?? :E
Konepellin alta?Helmiina kirjoitti:
Uskallanko arvata?? :E
Konepellin alta?Ei vaan omalta paikaltaan, on meinaan miltei aina jossain muualla
pujotteIija kirjoitti:
Ei vaan omalta paikaltaan, on meinaan miltei aina jossain muualla
Heh, olikin piristävä poikkeus. :D
- Anonyymi
Sinua ei koskaan mietitytä mitä siinä vedessä mukana elimistöösi kulkeutuu? :)---
No ei. minun elimistööni kuten sinunkin ja kaikkien meidän kulkeutuu yhtä ja toista ravinnon mukana, hengitysilmassa, luonnollisen säteilyn kautta jne.
Emme voi elää tyhjiössä varjeltuna kaikelta.
Mutta tämä oli kai jokin sisäpiirin vitsi joka ei nyt minulle aukea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760